Jól látom, hogy nem látom a Fõpolgármesteres topicot??
valaki nyomott egy dilitet v. csak valahová nagyon áttlett helyezve?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
BKV-ellenõrök, rendõrök, erdészek - társadalmi problémák
Started by
Bikemag
, 2001. June 02. 04:21
#781
Posted 2004. July 19. - 17:34
#782
Posted 2004. July 19. - 17:31
szerintem pont az a "nemfizetõs-beszólogatós-hvcs" alakok tizedelõdnének meg, akik miatt ilyen a megítélése a fogasnak, és demszky barátunk ilyen intézkedéseket fontolgat.
#783
Posted 2004. July 19. - 17:22
felnött(dolgozói) bérlet árban van.
nem sír az én szám, lévén nem is járok szinte fogasozni. és ha igen, akkor is ott a jegy a zsebembe, van mikor lyukasztok, van mikor nem.
ez már ki van tárgyalva sztem, és nem ebböl az 5 ezerböl fog megélni a fogas, lévén ha úgy számoljuk az egész fenntartását, mint az autopálya építest, aminek egy métere 2 millió forint.... :
ja, és a kallerokat sem igazán anyázom, hanem összehaverkodunk velük, elkérjük a karszalllagot, fotózkodunk velük, meg rohangálunk a fogasban "jegyeket bérleteket" szöveggel....
csak megint csak azok akik nem így viselkednek, hanem anyáznak, stb....
mert az nem gáz h nincs jegyem, megbüntetnek,igazuk van.
de nem anyázni közben.
mindemellett ha tényleg fizetössé tennék az eégszet, lehet megtérülne, és a gyenge láncszemek eltünnének, kiesnének.
lehet ez is egy megoldás lenne a problémára, ki tudja.
nem sír az én szám, lévén nem is járok szinte fogasozni. és ha igen, akkor is ott a jegy a zsebembe, van mikor lyukasztok, van mikor nem.
ez már ki van tárgyalva sztem, és nem ebböl az 5 ezerböl fog megélni a fogas, lévén ha úgy számoljuk az egész fenntartását, mint az autopálya építest, aminek egy métere 2 millió forint.... :
ja, és a kallerokat sem igazán anyázom, hanem összehaverkodunk velük, elkérjük a karszalllagot, fotózkodunk velük, meg rohangálunk a fogasban "jegyeket bérleteket" szöveggel....
csak megint csak azok akik nem így viselkednek, hanem anyáznak, stb....
mert az nem gáz h nincs jegyem, megbüntetnek,igazuk van.
de nem anyázni közben.
mindemellett ha tényleg fizetössé tennék az eégszet, lehet megtérülne, és a gyenge láncszemek eltünnének, kiesnének.
lehet ez is egy megoldás lenne a problémára, ki tudja.
#784
Posted 2004. July 19. - 17:06
ahh 5 ezer egy hónapra, és sír a szátok?
egy nap felmész nyáron 4-szer 5-ször. 20 nap egy hónapban biciklizel. egy jegy (amit lyukasztani kellene) 120 ft. szorozzunk. 4*120*20= 9600. nem éri meg?
egy nap felmész nyáron 4-szer 5-ször. 20 nap egy hónapban biciklizel. egy jegy (amit lyukasztani kellene) 120 ft. szorozzunk. 4*120*20= 9600. nem éri meg?
#785
Posted 2004. July 19. - 16:35
mint a sífelvonóknál..
de ottsem kell a sílécért fizetni :
bérletem meg alapjáratban van :
a bicó meg olyan helyen van, ahol nem zavar civilt...
szal így is fel lehetne fogni a dolgot....
és h miért kerül 5 rugóba a bérlet a biciklinek.(hisz van!) mikor csak a héven, fogaskerekün utazhat, és ott is CSAK a kijelölt részen, ami alapból tele van civillel.
héven is a sok gyalogos CSAK a kerékpárszállítóba képes felszállni, onnanmegy végig a másik felébe a kocsinak.
na mind1, csak arra akarok kilyukandi, hogy a bérletet megveszem, a bico meg...
csináljanak kifizethetö jegyet bérletet.
de ottsem kell a sílécért fizetni :
bérletem meg alapjáratban van :
a bicó meg olyan helyen van, ahol nem zavar civilt...
szal így is fel lehetne fogni a dolgot....
és h miért kerül 5 rugóba a bérlet a biciklinek.(hisz van!) mikor csak a héven, fogaskerekün utazhat, és ott is CSAK a kijelölt részen, ami alapból tele van civillel.
héven is a sok gyalogos CSAK a kerékpárszállítóba képes felszállni, onnanmegy végig a másik felébe a kocsinak.
na mind1, csak arra akarok kilyukandi, hogy a bérletet megveszem, a bico meg...
csináljanak kifizethetö jegyet bérletet.
#786
Posted 2004. July 19. - 16:29
az én véleményem az, hogy simán lehetne ellenõrzötten fizetõssé tenni a fogast (venni egy speciális szerelvényt pluszba?) aminek a bevételét teljes egészében (vagy 80 %-ában, vagy akárhogy) talajmunkára és erdészeti munkára lehetne fordítani.
ha valaki ellenõrizné a jegyeket (nem lehetne beszállni a kocsiba ha nincs jegyed) akkor már eleve kisebb lenne a tömeg (tekintve hogy sokan úgy gondolják, a fogas egy ingyen szolgáltatása a bkv-nek, és fizetni ugyan nem fizetnek, csak ugatnak)
minenkinek jobb lenne.
lehetne napijegy, hetijegy, hétvégijegy, esetleg havijegy. csuklóra erõsítve, nyakban lógatva, stb.
ha valaki ellenõrizné a jegyeket (nem lehetne beszállni a kocsiba ha nincs jegyed) akkor már eleve kisebb lenne a tömeg (tekintve hogy sokan úgy gondolják, a fogas egy ingyen szolgáltatása a bkv-nek, és fizetni ugyan nem fizetnek, csak ugatnak)
minenkinek jobb lenne.
lehetne napijegy, hetijegy, hétvégijegy, esetleg havijegy. csuklóra erõsítve, nyakban lógatva, stb.
#787
Posted 2004. July 19. - 16:19
az törte magát össze aki elszálguldott melettem.
Csak nem eléggé az a baj ! Az meg fõleg baj, hogy demagógiától mentesen is ki lehet jelenteni, hogy õk _ténylegesen_ veszélyeztetik az össze többi közlekedõ ember biztonságát.
#788
Posted 2004. July 19. - 15:59
igen, én is ismerek egy ilyen ösvényt, a gonzálesznél.
csakhogy az nem épp turistaut, mi jártuk ki.
de a tündérröl kiszedték.
kápolnétól kiszedték
sipálya felé is kiszedték, meg ezer helyröl.
de ez lényegében mind1.
várjuk meg a történet végét, addig ugysincs mi ellen tiltakozni, csak h ez az idióta minden jót el akar cs*szni.
csakhogy az nem épp turistaut, mi jártuk ki.
de a tündérröl kiszedték.
kápolnétól kiszedték
sipálya felé is kiszedték, meg ezer helyröl.
de ez lényegében mind1.
várjuk meg a történet végét, addig ugysincs mi ellen tiltakozni, csak h ez az idióta minden jót el akar cs*szni.
#789
Posted 2004. July 19. - 15:51
thez: csináljak néhány képet? Nem "DH pálya", hanem jelzett túristaút, kb 50 méterenként egy kidõlt fa, fej-tor-potroh magasságban változatossan. Viszont a North Shore-ra jutott a fûrészbõl. :
#790
Posted 2004. July 19. - 15:49
ma olvastam az indexen, hogy ugyanígy Debrecenben meg is halt egy csávó....de a baromnak még légi-parádé is volt a temetésén(malévnál dolgozott)..nemtudom, hogy miért kell az ilyen baromarcúakból hõst csinálni... >
#791
Posted 2004. July 19. - 15:38
Iljics kolléga felvetette a körútat:
A minap történt velem, hogy éjszaka (neged1után) tekerek haza, szép nyugottan Nagykörúton, Nyugatinál szokásos "nézzétek, nekem 1100ccm-es mocim van. -Nekem meg Hajabusám,..."
Faszi kivág az óra alol, egykeréken vagy 100al elhúz melettem (persze még az én sávomban).
"Hogy sz..nál le!" gondoltam magamban.
Elérek a Király utcához, rendõrök elzárták az utat, ezért nem látam semmit, csak azt, hogy egy kocsi van a sineken. Gondoltam vmi hülye nekiment a vilinek (volt már rá példa, frontálisan telibe a villamost).
Közelebb érek 3-4 mocis mászkál fél millás bõrszerkókba, 307-es nek "leszakadva" a bal háta, minden légzsák nyitva (be se lehetett szinte látni).
A kitámasztott motorok között volt egy ami hátúlról is furán nézett ki, szembõl meg...
Letört fejcsõ, letört müa elemek, csutkára kopott fékkar.
Azt beszélték a szemtenuk, hogy jött a baromarcúja 1keréken, a Dob utcából pedig épp hajtott ki a kocsi, azt placcs!
Valszeg a kocsiból nem látszott a motoros, lámpával a csillagokat világította.
A kocsist sajnálom a legjobban, nem tehet semmirõl, de ha nem tudják bebizonyítani, hogy 1kerekezett akkor Õ a hibás.
A motorosnak semmi baja, csak a gépe lett TéKás, legalább a nyakát kitörhette volna :-\
Na ennyi, Fákkoljanak a miller mocisok is
azt persze kihagytam, hogy az törte magát össze aki elszálguldott melettem.
A minap történt velem, hogy éjszaka (neged1után) tekerek haza, szép nyugottan Nagykörúton, Nyugatinál szokásos "nézzétek, nekem 1100ccm-es mocim van. -Nekem meg Hajabusám,..."
Faszi kivág az óra alol, egykeréken vagy 100al elhúz melettem (persze még az én sávomban).
"Hogy sz..nál le!" gondoltam magamban.
Elérek a Király utcához, rendõrök elzárták az utat, ezért nem látam semmit, csak azt, hogy egy kocsi van a sineken. Gondoltam vmi hülye nekiment a vilinek (volt már rá példa, frontálisan telibe a villamost).
Közelebb érek 3-4 mocis mászkál fél millás bõrszerkókba, 307-es nek "leszakadva" a bal háta, minden légzsák nyitva (be se lehetett szinte látni).
A kitámasztott motorok között volt egy ami hátúlról is furán nézett ki, szembõl meg...
Letört fejcsõ, letört müa elemek, csutkára kopott fékkar.
Azt beszélték a szemtenuk, hogy jött a baromarcúja 1keréken, a Dob utcából pedig épp hajtott ki a kocsi, azt placcs!
Valszeg a kocsiból nem látszott a motoros, lámpával a csillagokat világította.
A kocsist sajnálom a legjobban, nem tehet semmirõl, de ha nem tudják bebizonyítani, hogy 1kerekezett akkor Õ a hibás.
A motorosnak semmi baja, csak a gépe lett TéKás, legalább a nyakát kitörhette volna :-\
Na ennyi, Fákkoljanak a miller mocisok is
azt persze kihagytam, hogy az törte magát össze aki elszálguldott melettem.
#792
Posted 2004. July 19. - 15:35
az erdészeknek _kötelességük_ megtisztítani az egész erdõben, hegyen a gyalogos ösvényeket a kidölt fáktól.
hisz ezért fizetik öket.
és ezt kivételesen egész jól végzik is, persze az eldugott dh páylákat leszámítva.
mikor volt a nagy jégesö, meg minden, mikor az az ezer fa kidölt, rá pár nappal arra mentem, és folyamatos láncfürészhang volt...
persze "véletlenül" ennek most a norht shore is áldozatul esett :
hisz ezért fizetik öket.
és ezt kivételesen egész jól végzik is, persze az eldugott dh páylákat leszámítva.
mikor volt a nagy jégesö, meg minden, mikor az az ezer fa kidölt, rá pár nappal arra mentem, és folyamatos láncfürészhang volt...
persze "véletlenül" ennek most a norht shore is áldozatul esett :
#793
Posted 2004. July 19. - 15:32
Nem tom mennyire zavarjuk az embereket...kb 200m-nyi szakaszon szoktam turistákat látni(ott a sípályák környékén), amúgy csak nagyon-nagyon ritkán.
Egy nap, ha mondjuk 10-kor kimegyek, kajálással, mindennel, megyek mondjuk 8 kört. Ha nekem Demszky ennyiszer felteker, és le is jön jó nehéz pályákon, én nem szólok többet, a fogas felé sem nézek, és megyek tekerni.
De komolyan.
Egy nap, ha mondjuk 10-kor kimegyek, kajálással, mindennel, megyek mondjuk 8 kört. Ha nekem Demszky ennyiszer felteker, és le is jön jó nehéz pályákon, én nem szólok többet, a fogas felé sem nézek, és megyek tekerni.
De komolyan.
#794
Posted 2004. July 19. - 15:28
Lehet, hogy van valami összeesküvés a dolgok mögött, mert még tavaly is beaprították a túrista utakra dõlt fákat (bár most hogy otthagyják, azért sz.ják a gyalog túrázókat is rendesen), leszórtak mindent murvával (mostanra a nagy része már bele lett döngölve a talajba, úgyhogy esõ után is lehet rajta rájdolni ez nekik coki), most meg "leesett" a nõ a libegõrõl (azt is bezárják ???). Lehet hogy el akarják népteleníteni a János hegyet, majd eladják az egészet jó pénzért és építenek rá plázát/lakóparkot/irodaházat/négyesmetrót?
Szvsz a tüntetés helyett inkább aláírásgyûjtésbe kellene kezdeni a BKV irányába, hogy engedélyezze több kerékpár szállítását (legalizálni a tömött kocsit) illetve nem ártana, ha trendi lenne lyukasztani, esetleg igénybe véve az újonnan felállított hitech automatát is. Így (ha mi lennénk a fõ bevételi forrás) már lenne mire hivatkozni a fogas vezetõségének, hogy miért nem pálya kitiltani a bringásokat. Mellesleg mindenki viselkedhetne úgy, mintha a jó édes anyukája is látná de az is tuti, hogy pénz beszél kutyaszar táncol.
Szvsz a tüntetés helyett inkább aláírásgyûjtésbe kellene kezdeni a BKV irányába, hogy engedélyezze több kerékpár szállítását (legalizálni a tömött kocsit) illetve nem ártana, ha trendi lenne lyukasztani, esetleg igénybe véve az újonnan felállított hitech automatát is. Így (ha mi lennénk a fõ bevételi forrás) már lenne mire hivatkozni a fogas vezetõségének, hogy miért nem pálya kitiltani a bringásokat. Mellesleg mindenki viselkedhetne úgy, mintha a jó édes anyukája is látná de az is tuti, hogy pénz beszél kutyaszar táncol.
#795
Posted 2004. July 19. - 15:13
Túristák/talajerózió/szemét:
1,
A jánosegyi pályák körülbelül 75- 80%- a olyan helyen van ahol gyalogosan szinte lehetlen biztonságosan közlekedni, ezért csak nagyon kevesen teszik ezt.
Az idõsek pedig más életkörülmények között, egy nyugodtabb (leszámítva a háborút), lassabb világban nõttek föl, ahol aki kicsivel is másként gondolkozott mint õk, gyorsabban, pergõbben élte az életet azt jól megvetették (azt bedaráltatták a dunába), fõleg ha élvezte az efajta életvitelt.
Mostanra pedig már szimplán irigylik a fiatalságot, mert nekik "mindent" lehet és erejük is van még hozzá...
2,
A "kerékpár útak" 90% föld alapú, így az évek során a kerékpárok annyira ledöngölték a kirándulók (régen ~50x ennyien voltak) álltal már szétkoptatott ösvényeket, hogy további talajromboló hatást szerintem már nem tudnak elérni kerékpárral.
A növényzet jópár évig nem tudna táptalajt találni magának a döngölt, betonkeménységû talajon, max, ha munkagépekkel jól felforgatnák a talajt (ezzel ugye nem okoznának semminemü kárt).
3,
Nem egy olyan terület van a hegyen (minden oldalán) amit valakik, valamilyen okból kijelölt szemétlerakó helynek gondolnak és mázsa számra kerülnek az erdõbe építkezési törmelékek, roncs autók, használhatatlan háztartásigépek.
az igaz, hogy a biciklisek is felmérhetõ mennyiségû hulladékot halmoznak fel, de ez ellen nem tiltással hanem MEGELÕZÉSSEL kellene tenni, kukákat, szemeteseket helyezhetnének ki kirándulók álltal közkedvelt útvonalak mentén.
Én nem szemetelek, úgy gondolom, hogy érdekem a természet megóvása, tisztán tartása.
Az álltalam igazi bringásnak nevezett személyek egyikérõl sem tudnám elképzelni, hogy szándékosan szemetelne, károsítaná a környezetet, igaz nagyrészük versenyzõ és nekik is céljuk, hogy elõre vigyék szeretett spotágunkat.
Azokkal van a gond aki azt kapják nap mint nap a médiából, filmekbõl és mindenhonnan, hogy legyél Free megy Extrém (ezt a trendi), mert akkor lesz pénz, ragadnak a bombanõk, meg Te leszel az Istenzsírkirálymegacsászár és ha mégsem akkor Életmûvész vagy meg keménycsávó. Lényeg, hogy ne törõdj semmivel csak éld a magad életét, légy frí akinek meg nem tetszik az Szákkoljon meg Fákkoljon.
Szerintem a világ rontja el a következõ generációkat, de mikor majd nekik kéne eltartani az emberiséget akkor majd jön a sajnálkozás. (nézzétek meg a mai 13-16 éveseket és hasonlítsátok össze magatokkal, szánalmasak...) persze akinek nem inge ne vegye magára (normális fiatalok).
1,
A jánosegyi pályák körülbelül 75- 80%- a olyan helyen van ahol gyalogosan szinte lehetlen biztonságosan közlekedni, ezért csak nagyon kevesen teszik ezt.
Az idõsek pedig más életkörülmények között, egy nyugodtabb (leszámítva a háborút), lassabb világban nõttek föl, ahol aki kicsivel is másként gondolkozott mint õk, gyorsabban, pergõbben élte az életet azt jól megvetették (azt bedaráltatták a dunába), fõleg ha élvezte az efajta életvitelt.
Mostanra pedig már szimplán irigylik a fiatalságot, mert nekik "mindent" lehet és erejük is van még hozzá...
2,
A "kerékpár útak" 90% föld alapú, így az évek során a kerékpárok annyira ledöngölték a kirándulók (régen ~50x ennyien voltak) álltal már szétkoptatott ösvényeket, hogy további talajromboló hatást szerintem már nem tudnak elérni kerékpárral.
A növényzet jópár évig nem tudna táptalajt találni magának a döngölt, betonkeménységû talajon, max, ha munkagépekkel jól felforgatnák a talajt (ezzel ugye nem okoznának semminemü kárt).
3,
Nem egy olyan terület van a hegyen (minden oldalán) amit valakik, valamilyen okból kijelölt szemétlerakó helynek gondolnak és mázsa számra kerülnek az erdõbe építkezési törmelékek, roncs autók, használhatatlan háztartásigépek.
az igaz, hogy a biciklisek is felmérhetõ mennyiségû hulladékot halmoznak fel, de ez ellen nem tiltással hanem MEGELÕZÉSSEL kellene tenni, kukákat, szemeteseket helyezhetnének ki kirándulók álltal közkedvelt útvonalak mentén.
Én nem szemetelek, úgy gondolom, hogy érdekem a természet megóvása, tisztán tartása.
Az álltalam igazi bringásnak nevezett személyek egyikérõl sem tudnám elképzelni, hogy szándékosan szemetelne, károsítaná a környezetet, igaz nagyrészük versenyzõ és nekik is céljuk, hogy elõre vigyék szeretett spotágunkat.
Azokkal van a gond aki azt kapják nap mint nap a médiából, filmekbõl és mindenhonnan, hogy legyél Free megy Extrém (ezt a trendi), mert akkor lesz pénz, ragadnak a bombanõk, meg Te leszel az Istenzsírkirálymegacsászár és ha mégsem akkor Életmûvész vagy meg keménycsávó. Lényeg, hogy ne törõdj semmivel csak éld a magad életét, légy frí akinek meg nem tetszik az Szákkoljon meg Fákkoljon.
Szerintem a világ rontja el a következõ generációkat, de mikor majd nekik kéne eltartani az emberiséget akkor majd jön a sajnálkozás. (nézzétek meg a mai 13-16 éveseket és hasonlítsátok össze magatokkal, szánalmasak...) persze akinek nem inge ne vegye magára (normális fiatalok).
#796
Posted 2004. July 19. - 14:49
Teljesen mindegy hogy a fõvárosnak mekkora részesedése van a BKV-ban(ami ugye állami cég), amíg a politikusok a hétvégi picsi pacsi összejövetelükön is dönthetnek szinte bármirõl az Õ kényük kedvük szerint. A Fidesz hozzáállása meg tök egyértelmû, hiszen kormányközeli politikus tette ezt a kijelentést. Ha valami Fideszes indítványozta volna ezt, akkor lehet, hogy a Demszky szorgalmazná a legjobban a plusz kerékpárszállítók hozzákapcsolását. Sajnos ilyen a politika, viszont nem csak nálunk.
A média meg minden baromságot felkap, amirõl lehet legalább egy 3 perces riportot csinálni a Fókusz/Napló/Aktív stb. mûsorában. Pláne pöpec ha politikusok is belekeverednek a dologba.
Tüntetés: ilyenkor eszembe jut a tavalyi fekete tekerésrõl szóló riport, amibõl a tv nézõ leszûrhette, hogy a köcsög kerékpárosok már megint a piroson mennek át és még lámpa sincs náluk fényes nappal. Kb. ugyanez lenne szerintem ennek is a vége, Demszky beszél 3 percig utána bevágnak két tizenéves srácot amint manuálozik a peronon => közvélemény mit szûr le ? Jut eszembe az idei tekerésen nem éppen az SZDSZ érezte úgy hogy képviseltetnie kell magát amint megjelentek a tv kamerák?
Azért ne áltassuk magunkat azzal, hogy a BKV a kerékpárosok által lyukasztott jegyekbõl tartja fent a fogaskerekût, tehát ha a bringásokat ki is tiltják a vonalról, a bevétel nem lesz kevesebb, csupán az utazók száma csökken jelentõsen. Bár ezt is bele lehet majd írni a statisztikájukba. Nem akarom ismételni a másik topicban leírt véleményeket, de a viselkedésü(n)knél Õket sokkal jobban izgatja, hogy a bringások max 5-10%-a fizet a szolgáltatásokért. Innentõl kezdve a BKV milyen magasról fogja lesz.ni, hogy kitiltják-e a bringásokat, vagy nem?
A média meg minden baromságot felkap, amirõl lehet legalább egy 3 perces riportot csinálni a Fókusz/Napló/Aktív stb. mûsorában. Pláne pöpec ha politikusok is belekeverednek a dologba.
Tüntetés: ilyenkor eszembe jut a tavalyi fekete tekerésrõl szóló riport, amibõl a tv nézõ leszûrhette, hogy a köcsög kerékpárosok már megint a piroson mennek át és még lámpa sincs náluk fényes nappal. Kb. ugyanez lenne szerintem ennek is a vége, Demszky beszél 3 percig utána bevágnak két tizenéves srácot amint manuálozik a peronon => közvélemény mit szûr le ? Jut eszembe az idei tekerésen nem éppen az SZDSZ érezte úgy hogy képviseltetnie kell magát amint megjelentek a tv kamerák?
Azért ne áltassuk magunkat azzal, hogy a BKV a kerékpárosok által lyukasztott jegyekbõl tartja fent a fogaskerekût, tehát ha a bringásokat ki is tiltják a vonalról, a bevétel nem lesz kevesebb, csupán az utazók száma csökken jelentõsen. Bár ezt is bele lehet majd írni a statisztikájukba. Nem akarom ismételni a másik topicban leírt véleményeket, de a viselkedésü(n)knél Õket sokkal jobban izgatja, hogy a bringások max 5-10%-a fizet a szolgáltatásokért. Innentõl kezdve a BKV milyen magasról fogja lesz.ni, hogy kitiltják-e a bringásokat, vagy nem?
#797
Posted 2004. July 19. - 14:42
és ezzel két legyet egy csapásra:
a hegyet rongáló kerékpárosok is nagyjából eltünnének (azaz mi, mert IGENIS rongáljuk a hegyet azzal hogy ott megyünk.)
és egy igen veszteséges(állítólag, mellesleg igen) vonalát tehetnék a 0 közelére, azaz nagyon megritkítják, vagy megszüntetik.
ja, és az erdészek elkezdték a hegyet is takarítani, szal ez most egy összefogott akció, hisz pl az épített norh shore is eltünt a sípályáról elmesélések alapján, méghozzá láncfûrésszel lehetett, mert ezer sok forgács van.... :
szal valami tényleg lesz, csak várjuk ki a végét, h mi.
a hegyet rongáló kerékpárosok is nagyjából eltünnének (azaz mi, mert IGENIS rongáljuk a hegyet azzal hogy ott megyünk.)
és egy igen veszteséges(állítólag, mellesleg igen) vonalát tehetnék a 0 közelére, azaz nagyon megritkítják, vagy megszüntetik.
ja, és az erdészek elkezdték a hegyet is takarítani, szal ez most egy összefogott akció, hisz pl az épített norh shore is eltünt a sípályáról elmesélések alapján, méghozzá láncfûrésszel lehetett, mert ezer sok forgács van.... :
szal valami tényleg lesz, csak várjuk ki a végét, h mi.
#798
Posted 2004. July 19. - 14:32
Na ebbe én is beleszólok:
Nem tudom, hogy közülletek ki tudja, de szerintem mindenki, hogy a NormaFán, Jánoshegyen [glow=red,2,300]TILOS[/glow] kerékpározni, csak és kizárólag a beton/autóúton tehetnénk ezt legálisan.
Egyenlõre jól állunk, hogy ezzel a fikcióval "csak" a Fogasról szeretnének minket kitíltani. (nem sok esélyét látom a dolognak)
Nem tudom, hogy Budapestnek hány százalékos tulajdoni része van a BKV Rt.- bõl, de elképzeléseim szerint a BKV nem egyezne bele ebbe a döntésbe.
Biztosan hallottátok az elmúlt hetek híradásaiban, hogy "nevüket elhalgatni kívánó" Ex BKV sok azt nyilatkozták, hogy a Fogaskerekû vasúton mindennaposak a üzemzavarok.
Én spec több mint 4éve rendszeresen járok a "piros lifttel" , de 1x sem hallottam senkitõl, hogy leugrott volna a szerelvény a sinekrõl.
Azt gondolom, hogy valami fejes (legyen az a Fõpolgármester úr vagy bárki más) rájött, hogy a Fogas a BKV legveszeteségesebb vonala. Megnézték, hogy Mi, bringások használjuk leginkább a tömegközlekedés ezen formáját és mi más lenne a legegyszerûbb, mint leíltani a kerékpárosokat a jármûvekrõl.
Amint nem használhatnánk a Fogast , onnantól kezdve olyan kevesen utaznának rajta, hogy visszaszorítanák a járatok számát (tiszta belga).
Szép lassan pedig "csõdbe juttatják" a Fogaskereküt és pár éven belül megszünik létezni.
Szerintem a "rémhír terjesztés" legyen az tornádó, zombi vagy életveszélyes Fogaskerekü vasút, elítélendõ, bármilyen szándékkal is teszi azt az ember, fõleg egy lyen magas beosztású.
Összeesküvés elméletem szerint: A 2 hírrel arra játszanak, hogy a Fogas ne vigye annyira a pént.
A végére megjegyezném, hogy fenti "elbeszélés" csupán Fikció, a fantázia szüleménye. A szövegben szereplõ események és személyek mind kitaláltak, a szöveg és a valóság közti bármely hasonlóság csupán a [glow=red,2,300]véletlen[/glow] mûve.
Nem tudom, hogy közülletek ki tudja, de szerintem mindenki, hogy a NormaFán, Jánoshegyen [glow=red,2,300]TILOS[/glow] kerékpározni, csak és kizárólag a beton/autóúton tehetnénk ezt legálisan.
Egyenlõre jól állunk, hogy ezzel a fikcióval "csak" a Fogasról szeretnének minket kitíltani. (nem sok esélyét látom a dolognak)
Nem tudom, hogy Budapestnek hány százalékos tulajdoni része van a BKV Rt.- bõl, de elképzeléseim szerint a BKV nem egyezne bele ebbe a döntésbe.
Biztosan hallottátok az elmúlt hetek híradásaiban, hogy "nevüket elhalgatni kívánó" Ex BKV sok azt nyilatkozták, hogy a Fogaskerekû vasúton mindennaposak a üzemzavarok.
Én spec több mint 4éve rendszeresen járok a "piros lifttel" , de 1x sem hallottam senkitõl, hogy leugrott volna a szerelvény a sinekrõl.
Azt gondolom, hogy valami fejes (legyen az a Fõpolgármester úr vagy bárki más) rájött, hogy a Fogas a BKV legveszeteségesebb vonala. Megnézték, hogy Mi, bringások használjuk leginkább a tömegközlekedés ezen formáját és mi más lenne a legegyszerûbb, mint leíltani a kerékpárosokat a jármûvekrõl.
Amint nem használhatnánk a Fogast , onnantól kezdve olyan kevesen utaznának rajta, hogy visszaszorítanák a járatok számát (tiszta belga).
Szép lassan pedig "csõdbe juttatják" a Fogaskereküt és pár éven belül megszünik létezni.
Szerintem a "rémhír terjesztés" legyen az tornádó, zombi vagy életveszélyes Fogaskerekü vasút, elítélendõ, bármilyen szándékkal is teszi azt az ember, fõleg egy lyen magas beosztású.
Összeesküvés elméletem szerint: A 2 hírrel arra játszanak, hogy a Fogas ne vigye annyira a pént.
A végére megjegyezném, hogy fenti "elbeszélés" csupán Fikció, a fantázia szüleménye. A szövegben szereplõ események és személyek mind kitaláltak, a szöveg és a valóság közti bármely hasonlóság csupán a [glow=red,2,300]véletlen[/glow] mûve.
#799
Posted 2004. July 19. - 14:20
Egyébként a kutyaszar teljesen ártalmatlan a környezetére, semmi rosszat nem tesz senkivel. Max.belelépsz, de attól még senki se betegedett meg! Szóval nem a kutyaszar a bûnös, hidd el.
#800
vendég_norbert78_*
Posted 2004. July 19. - 13:53
Most kellene összefogni a bringásoknak és az autósoknak demszki ellen és leváltatni azt a BARMOT!
Igen vannak sajnos bunkó bringások, de ez ugyancsak sajnos nem csak az õ tulajdonuk. Láttam már rongáló ,szemetelõ túristát is nem ritka eset, ha a hegyen kinyitjátok a szemeteket:) és átnéztek a másik kocsiba, ill. a túristautakon! Nem hiszem hogy egy DH-s azzal foglalkozik 40-el a tündéren ,vagy a libegõ alatt, hogy hogyan szabadulhatna meg kólásflakonjától, vagy hova szarassa a büdös kutyáját(öregek)!
Igen vannak sajnos bunkó bringások, de ez ugyancsak sajnos nem csak az õ tulajdonuk. Láttam már rongáló ,szemetelõ túristát is nem ritka eset, ha a hegyen kinyitjátok a szemeteket:) és átnéztek a másik kocsiba, ill. a túristautakon! Nem hiszem hogy egy DH-s azzal foglalkozik 40-el a tündéren ,vagy a libegõ alatt, hogy hogyan szabadulhatna meg kólásflakonjától, vagy hova szarassa a büdös kutyáját(öregek)!