Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Idézetek a gyépébõl
Started by
legszebbcsavo
, 2002. April 01. 22:43
#1521
Posted 2004. December 03. - 14:26
igen nézd meg mi van beírva saját oldalamnak;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#1522
Posted 2004. December 03. - 14:24
#1523
Posted 2004. December 03. - 14:05
Igen;)tudtam ám.
member of the united sex crew.ez lesz a köv aláírásom;)
member of the united sex crew.ez lesz a köv aláírásom;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#1524
Posted 2004. December 03. - 14:01
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1525
vendég_Charon_*
Posted 2004. December 03. - 14:00
#1526
vendég_Charon_*
Posted 2004. December 03. - 13:55
Tõlem vedelhettek, :tank:de akkor végig esni fog az esõ....
Végülis Esõisten vagyok, vagy mi. :lick:
Végülis Esõisten vagyok, vagy mi. :lick:
#1527
Posted 2004. December 03. - 13:55
akkor meghivom a bikemag.hu team-et egy korre amit ker!
vdani lama vagy.
csak azert, nehogy azt mondjak csak siman szorom a lovem.
edit:
http://www9.online.r...ek/7/5556.shtml
nyikhaj hmcs
auto tipus?
vdani lama vagy.
csak azert, nehogy azt mondjak csak siman szorom a lovem.
edit:
http://www9.online.r...ek/7/5556.shtml
nyikhaj hmcs
auto tipus?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1528
Posted 2004. December 03. - 13:53
#1530
Posted 2004. December 03. - 13:49
#1531
Posted 2004. December 03. - 13:49
#1532
Posted 2004. December 03. - 13:48
Sör jó.
Leffe Brune vagy Hoegaarden.
Esetleg Bush vagy Guillotine.
Talán Kwak vagy Chimay.
Leffe Brune vagy Hoegaarden.
Esetleg Bush vagy Guillotine.
Talán Kwak vagy Chimay.
"In idem flumen bis non descendimus"
#1533
Posted 2004. December 03. - 13:45
Oké rob meggyõzött, kör jéger a sör helyett.
Charon:
te már akkor buktad a kört amikor megidézted...(nyelvöltösös)
És ez a felhívás az össze topicba él.( éN mindent olvasok)
Tehát ha akár melyik lokálpatrióta vagy techzseni egy betûvel említi a nevét bukik. A fék és váz összefüggésekbõl is...
Charon:
te már akkor buktad a kört amikor megidézted...(nyelvöltösös)
És ez a felhívás az össze topicba él.( éN mindent olvasok)
Tehát ha akár melyik lokálpatrióta vagy techzseni egy betûvel említi a nevét bukik. A fék és váz összefüggésekbõl is...
#1534
vendég_Charon_*
Posted 2004. December 03. - 13:41
#1535
Posted 2004. December 03. - 13:40
nem lehetne jéger? nem szeretem a sört....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1536
vendég_Charon_*
Posted 2004. December 03. - 13:40
1kérdés: Ti, hogy tudtok a barátnõtökkel bringázni??? Vagy Õ addig otthon ül?? :OOIII
Képzeld el, igen. Mindenhova jön õ is. És ezzel sokan vagyunk még így. De hogy még jobban felidegesítselek: egyre többünknek van tandemje...
Közeledik az idõ.....:banned:
Én többet ne is szólok... izé gépelek.:pisze:
:kissmyass:shit:
#1537
Posted 2004. December 03. - 13:36
rájöttem bazzz....
Vdani= Freddy Krueger
csak akkor él ha emlegetik...
Úgyhogy mostantól bevezetjük az indexes autós szégyentáblán alkalmazott módszert:
Aki leírja a nevét vagy válaszol neki, a következõ talin egy kör sör-t fizet a többieknek.
Oké?
ez most komoly, én nem viszek piát Sauhra...
jah és vállalom a számolást...
Vdani= Freddy Krueger
csak akkor él ha emlegetik...
Úgyhogy mostantól bevezetjük az indexes autós szégyentáblán alkalmazott módszert:
Aki leírja a nevét vagy válaszol neki, a következõ talin egy kör sör-t fizet a többieknek.
Oké?
ez most komoly, én nem viszek piát Sauhra...
jah és vállalom a számolást...
#1538
Posted 2004. December 03. - 13:36
tudod nyuszifül, ha valaki rádhúzza a kormányt egy fh-ból a hungárián, akkor apu nem fog örülni otthon.....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1539
vendég_Charon_*
Posted 2004. December 03. - 13:34
Teszteredmények:
Frontális 7(44%) Oldalsó 15(83%) Összesítés 22(65%)
Az elülsõ légzsákok kielégítõen mûködtek, mindemellett az utas mellkasán mért terhelés komoly sérülésveszélyre enged következtetni. A sofõr egyik combjára nagyobb ütést mért az autó orrának teljes szélességében húzódó merevítõ öntvény, a rajta található energia-elnyelõ burkolat ellenére, szerencsére a lábfej és a boka biztonságban voltak az alsó lábtér minimális deformálódásának köszönhetõen.
Gyermekülés használatakor két lehetõséggel számolhatnak a Smart tulajdonosok. A gyári ülés rögzítésekor a légzsák automatikusan inaktívvá válik, azonban a légzsák kikapcsolása manuálisan nem lehetséges, ezért más típusú gyermekülést csak a hátsó ülésen szabad elhelyezni. Hátsó ülés viszont nincs. Erre való figyelmeztetést az autóban nem találunk, remélhetõleg az NCAP ajánlások hatására késõbb ezen változtatnak. A gázolások tekintetében a Smart rendkívül merev szerkezete ellenére jó, az átlagnak megfelelõ eredményt ért el.
Frontális 7(44%) Oldalsó 15(83%) Összesítés 22(65%)
Az elülsõ légzsákok kielégítõen mûködtek, mindemellett az utas mellkasán mért terhelés komoly sérülésveszélyre enged következtetni. A sofõr egyik combjára nagyobb ütést mért az autó orrának teljes szélességében húzódó merevítõ öntvény, a rajta található energia-elnyelõ burkolat ellenére, szerencsére a lábfej és a boka biztonságban voltak az alsó lábtér minimális deformálódásának köszönhetõen.
Gyermekülés használatakor két lehetõséggel számolhatnak a Smart tulajdonosok. A gyári ülés rögzítésekor a légzsák automatikusan inaktívvá válik, azonban a légzsák kikapcsolása manuálisan nem lehetséges, ezért más típusú gyermekülést csak a hátsó ülésen szabad elhelyezni. Hátsó ülés viszont nincs. Erre való figyelmeztetést az autóban nem találunk, remélhetõleg az NCAP ajánlások hatására késõbb ezen változtatnak. A gázolások tekintetében a Smart rendkívül merev szerkezete ellenére jó, az átlagnak megfelelõ eredményt ért el.
#1540
Posted 2004. December 03. - 13:33
egy bizonyos autos forumrol:
" A jó traktorsz@ró ku*** nénikéjét annak a Smart sofõrnek, aki képes volt úgy rámállni a mélygarázsban, hogy negyedórába tellett mire kikecmeregtem az autómmal! Ezt nem hiszem el! Két oszlop közé álltam hosszában, ahol annyi hely van normál esetben, hogy tolatva épp be lehet tenni egy autót kényelmesen. Mivel kicsit hátrébb álltam, hogy kifelé menet egyszerûbb legyen, ennek a f@sznak derogál még elém keresztbe beállni a sz@r smartjával úgy, hogy fogalmam sincs hogy préselte ki magát az ajtón, mert kb. 30 centi maradt a kocsim orra és az õ ajtaja közt. Le is koccolta az orrát a kocsimnak. Ugyan a lakk elég kemény szerencsére és nagyon nem látni, de azért felsértette a felületet. Hihetetlen, hogy arra is figyelni kell már az embernek, hogy úgy álljon meg, hogy ilyen hangyaf@sznyi négykerekûvel se próbáljanak meg melléállni. Grrrrrr. Utálom a smartokat! Direkt azért néztem ki ezt a helyet, mert nem áll mellém senki, egyik oldalról fal, elõl, hátul oszlop, nem kell attól tartani, hogy nekib@ssza a barom a céges verda ajtaját az enyémnek... hát muszáj ennek a köcsögnek mégis. áááááááhh!
Legközelebb pont középre fogok beállni, remélem akkor nem próbálkoznak ilyennel...
Valamit kitalálhatnának már, hogy az embert ne kerülgesse a frász, hogy összekaristolják az autóját, ha nem a saját garázsában parkol...
Nem hiszem, hogy kevésbé fog bosszantani a dolog, ha már a sokadik ilyen karc lesz az autómon, pedig tudom, hogy sajnos elkerülhetetlen... nem állíthatok egy testõrt a kocsim mellé állandóan."
a casco nem fizet mindenre
es hogy mire nem?
azt majd megtudod idoben.
ha eljon az ideje
" A jó traktorsz@ró ku*** nénikéjét annak a Smart sofõrnek, aki képes volt úgy rámállni a mélygarázsban, hogy negyedórába tellett mire kikecmeregtem az autómmal! Ezt nem hiszem el! Két oszlop közé álltam hosszában, ahol annyi hely van normál esetben, hogy tolatva épp be lehet tenni egy autót kényelmesen. Mivel kicsit hátrébb álltam, hogy kifelé menet egyszerûbb legyen, ennek a f@sznak derogál még elém keresztbe beállni a sz@r smartjával úgy, hogy fogalmam sincs hogy préselte ki magát az ajtón, mert kb. 30 centi maradt a kocsim orra és az õ ajtaja közt. Le is koccolta az orrát a kocsimnak. Ugyan a lakk elég kemény szerencsére és nagyon nem látni, de azért felsértette a felületet. Hihetetlen, hogy arra is figyelni kell már az embernek, hogy úgy álljon meg, hogy ilyen hangyaf@sznyi négykerekûvel se próbáljanak meg melléállni. Grrrrrr. Utálom a smartokat! Direkt azért néztem ki ezt a helyet, mert nem áll mellém senki, egyik oldalról fal, elõl, hátul oszlop, nem kell attól tartani, hogy nekib@ssza a barom a céges verda ajtaját az enyémnek... hát muszáj ennek a köcsögnek mégis. áááááááhh!
Legközelebb pont középre fogok beállni, remélem akkor nem próbálkoznak ilyennel...
Valamit kitalálhatnának már, hogy az embert ne kerülgesse a frász, hogy összekaristolják az autóját, ha nem a saját garázsában parkol...
Nem hiszem, hogy kevésbé fog bosszantani a dolog, ha már a sokadik ilyen karc lesz az autómon, pedig tudom, hogy sajnos elkerülhetetlen... nem állíthatok egy testõrt a kocsim mellé állandóan."
a casco nem fizet mindenre
es hogy mire nem?
azt majd megtudod idoben.
ha eljon az ideje
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...