;d már mint a t*sco gazdaságos cangatartóról mondtál le? ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Hírek a nagyvilágból - 2.
Indította
vendég_Charon_*
, 2002. augusztus 26. 10:53
#1501
Írta 2003. január 24. - 16:14

#1502
Írta 2003. január 24. - 16:10

A kocsira visszatérve:
Amikor láttam egy Diablót a nyáron pont azt néztem, hogy a motorháztetõre, fel lehetne popszegecselni egy T*sco gazdaságos bringatartót!
csak aztán eszembe juttaták, hogy a motorból kijövõ hõ tutira meolvasztaná a külsõket!
Így letettem róla , hogy vegyek egy olyat! ;D
Amikor láttam egy Diablót a nyáron pont azt néztem, hogy a motorháztetõre, fel lehetne popszegecselni egy T*sco gazdaságos bringatartót!
csak aztán eszembe juttaták, hogy a motorból kijövõ hõ tutira meolvasztaná a külsõket!
Így letettem róla , hogy vegyek egy olyat! ;D
#1503
Írta 2003. január 24. - 13:36

hát szerintem inkább gyerek után kéne itthon biciklit osztani... :
fogy a magyar

fogy a magyar

#1504
Írta 2003. január 24. - 13:25

;D nem semmi... azért kíváncvsi lennék, ha ezt magyarországon akarnák eljátszani, mit kéne ajánlaniuk cserébe, hogy legalább 20fõ jelentkezzen... :

#1505
Írta 2003. január 24. - 13:21

Bicikliért sterilizáltatják magukat az indiaiak
Index
2003. január 24., péntek 10:37
Az indiai családtervezési hivatalnokok biciklit ajándékoznak azoknak a férfiaknak, akik hajlandók elköttetni ondóvezetéküket. A program még a szakemberek számára is megdöbbentõ sikert hozott.
Mintegy 8000 forintnak megfelelõ értékû kerékpárt kapnak azok az indiai férfiak, akik hajlandóak magukat alávetni a vazektómiának, azaz elköttetik ondóvezetéküket. Az indiai családtervezési szakemberek az akciótól az önként jelentkezõk számának növekedését várták. Az eddigi statisztikák szerint az akció igen sikeres volt: a tavaly téli hónapokban mindössze 25 férfi jelentkezett a tíz sterilizáló táborban, míg idén csak a bankurai központban 24 mûtétet hajtottak végre. A program elindítói abban reménykednek, hogy az idén akár 250 kerékpárt is kioszthatnak az önként jelentkezõk tömegeinek.
Jutányos ajánlat
A programban résztvevõk is elégedettek a szakemberek hivatalnokok ajánlatával. A 35 éves Kunja Bihari Mahato elmondta, hogy végre kidobhatta még az apja által vásárolt 40 éves, lepukkadt biciklijét. Mahato négy gyermek édesapja, a minden igényt kielégítõ korszerû kerékpárját pedig a munkába járáshoz fogja használni, jelentette az Ananova.
Évi 20 millió
India lakossága már meghaladja az egymilliárdot, és évente körülbelül 20 millió fõvel gyarapszik. Szakemberek szerint, ha az országnak nem sikerül úgy megállítania a népességnövekedést, mint Kínának, akkor sok ember továbbra is szegénységben fog élni.
Valaki esetleg...?!
Index
2003. január 24., péntek 10:37
Az indiai családtervezési hivatalnokok biciklit ajándékoznak azoknak a férfiaknak, akik hajlandók elköttetni ondóvezetéküket. A program még a szakemberek számára is megdöbbentõ sikert hozott.
Mintegy 8000 forintnak megfelelõ értékû kerékpárt kapnak azok az indiai férfiak, akik hajlandóak magukat alávetni a vazektómiának, azaz elköttetik ondóvezetéküket. Az indiai családtervezési szakemberek az akciótól az önként jelentkezõk számának növekedését várták. Az eddigi statisztikák szerint az akció igen sikeres volt: a tavaly téli hónapokban mindössze 25 férfi jelentkezett a tíz sterilizáló táborban, míg idén csak a bankurai központban 24 mûtétet hajtottak végre. A program elindítói abban reménykednek, hogy az idén akár 250 kerékpárt is kioszthatnak az önként jelentkezõk tömegeinek.
Jutányos ajánlat
A programban résztvevõk is elégedettek a szakemberek hivatalnokok ajánlatával. A 35 éves Kunja Bihari Mahato elmondta, hogy végre kidobhatta még az apja által vásárolt 40 éves, lepukkadt biciklijét. Mahato négy gyermek édesapja, a minden igényt kielégítõ korszerû kerékpárját pedig a munkába járáshoz fogja használni, jelentette az Ananova.
Évi 20 millió
India lakossága már meghaladja az egymilliárdot, és évente körülbelül 20 millió fõvel gyarapszik. Szakemberek szerint, ha az országnak nem sikerül úgy megállítania a népességnövekedést, mint Kínának, akkor sok ember továbbra is szegénységben fog élni.
Valaki esetleg...?!
#1506
Írta 2003. január 24. - 11:52

#1507
Írta 2003. január 24. - 11:40

Csak 60'000'000 Huf?!? Ha én nyertem volna az 5öst legalább 2t vennék bár,ha jól meggondolom hülyén nézne ki rajta a kerótartó. ;D
#1508
Írta 2003. január 24. - 11:28

Drága, erõs, gyors és ritka - ezzel a négy szóval jellemezhetõ az új Lamborghini Murciélago Barchetta. A bemutatóra csendben és váratlanul került sor a Detroiti Motor Show keretei között, ugyanakkor a Murciélago nyitott változatával nem kisebb dolgot szeretett volna emlékezetessé tenni az olasz gyár, mint a márka 40 éves jubileumát. A Luc Donckerwolke által tervezett járgány jól illeszkedik a korábbi roadsterek, Jalpa, Miura és a Diablo hármasfogatához. A szupersportgépet még vadítóbbá teszi, hogy az A-, és a B-oszlop között hiányzó tetõrésszel 136 miliméterrel alacsonyabb lett a kocsi. A mérnökök a váz erõsítésével próbálták az így fellépõ merevségcsökkenést ellensúlyozni.
A kocsiszekrény masszívságát hivatottak növelni a könnyû, ám nagy szakítószilárdságú szénszálas anyagok, amelyekkel a fémet váltották ki a tervezõk. A bukócsõként is szolgáló fejtámlák hidraulikusan állíthatók az utasok magasságához. E mögött helyezkedik el a légbeömlõ nyílás, amely a 6,2 literes, V12 motort látja el friss, hûs levegõvel. Az 580 lóerõs aggregát maximális forgatónyomatéka 650 Newtonméter. A kocsi 3,8 másodperc alatt éri el a 100-as tempót és 330 km/h a végsebessége. A száguldás és a bivalyerõs motor füllsüketítõ dübörgését csak kevés kiválasztott élvezheti. A 2004 elejétõl gyártásra kerülõ Barchettából 200 ezer darabot kíván értékesíteni az olasz márka 250.000 eurós egységáron.



A kocsiszekrény masszívságát hivatottak növelni a könnyû, ám nagy szakítószilárdságú szénszálas anyagok, amelyekkel a fémet váltották ki a tervezõk. A bukócsõként is szolgáló fejtámlák hidraulikusan állíthatók az utasok magasságához. E mögött helyezkedik el a légbeömlõ nyílás, amely a 6,2 literes, V12 motort látja el friss, hûs levegõvel. Az 580 lóerõs aggregát maximális forgatónyomatéka 650 Newtonméter. A kocsi 3,8 másodperc alatt éri el a 100-as tempót és 330 km/h a végsebessége. A száguldás és a bivalyerõs motor füllsüketítõ dübörgését csak kevés kiválasztott élvezheti. A 2004 elejétõl gyártásra kerülõ Barchettából 200 ezer darabot kíván értékesíteni az olasz márka 250.000 eurós egységáron.




#1509
Írta 2003. január 24. - 11:22

#1510
Írta 2003. január 24. - 10:31

hát nem mai ügy... én már alá is írtam a petíciót :
az ügyrõl többet itt: www.vamosi.com

az ügyrõl többet itt: www.vamosi.com
#1511
vendég_Charon_*
Írta 2003. január 24. - 10:27

#1512
Írta 2003. január 23. - 12:53

#1513
Írta 2003. január 22. - 14:37


Orosz jogászok egy csoportja pert fontolgat a Harry Potter és a titkok kamrája címû film készítõi ellen, mivel vádjuk szerint a hollywoodi filmesek Vlagyimir Putyin orosz elnökrõl mintázták a potteriáda második részének egyik nem igazán bizalomgerjesztõ hõsét, Dobbyt, a házi manót.
Az elégedetlenkedõk szerint egyértelmûen jogellenes ez az eljárás, és ezért az alkotóknak felelniük kell. Az összehasonlítás csak elsõ hallásra tûnik komikusnak: az államfõ és Dobby fotóját nézve valóban még a külsõ szemlélõ is könnyen Putyin vonásainak karikatúráját fedezheti fel a manóban. Az orosz hazafiak nemcsak azért háborognak, mert a zöld színû, lógó fülû, dülledt szemû Dobby külsejét méltatlannak tartják az elnökhöz, hanem mert a furcsa lény kimondottan rosszindulatú, bajkeverõ kópéként jelenik meg a filmben.

#1514
Írta 2003. január 22. - 09:24

Igen, Így legyen.
Csak nálunk ez nem tud megvalósulni, mert ha egy értékesebb gépet 5 percre otthagysz még ha le is lakatolod, a magyar mentalitásból adódóan két dolog lehet:
1 Vagy elviszik kompletten az egészet,
2 Vagy elvisznek mindent ami mozdítható.
Ha ezt nálunk is be kívánnák vezetni, elõször a tipikus Magyar gondolkodást kéne megváltoztatni, de egységesen minden embernél. ( a jóhiszemû bringások természetesen kivételt képeznek.)
És hát ugye a Magyar gondolkodást megváltoztatni kb olyan, mint a lovat megtanítani háton úszni.
Németországban el tudom képzelni, hogy néhány éven belül ez mûködhet.
Én még 12. alatt hozzátenném: KÖRNYEZETBARÁT!!!
Csak nálunk ez nem tud megvalósulni, mert ha egy értékesebb gépet 5 percre otthagysz még ha le is lakatolod, a magyar mentalitásból adódóan két dolog lehet:
1 Vagy elviszik kompletten az egészet,
2 Vagy elvisznek mindent ami mozdítható.
Ha ezt nálunk is be kívánnák vezetni, elõször a tipikus Magyar gondolkodást kéne megváltoztatni, de egységesen minden embernél. ( a jóhiszemû bringások természetesen kivételt képeznek.)
És hát ugye a Magyar gondolkodást megváltoztatni kb olyan, mint a lovat megtanítani háton úszni.
Németországban el tudom képzelni, hogy néhány éven belül ez mûködhet.
Én még 12. alatt hozzátenném: KÖRNYEZETBARÁT!!!
#1515
Írta 2003. január 22. - 05:31

Más:
A következõ évtized a kerékpáros közlekedés aranykora lesz
2003. január 20. hétfõ 11:24
Németországban a szakemberek felfogása egységes abban, hogy a gépjármû közlekedés - fõként a személygépkocsival közlekedés - a jövõben egyre drágább lesz, egyrészt a piac, másrészt a környezetvédelmi adó illetve az úthasználati díjak szabályozása miatt. Egy a jövõ városi közlekedés-fejlesztési elemeit és hatásait vizsgáló tanulmány szerint a következõ évtized a kerékpár-közlekedés "aranykora" lesz.
Az okok az alábbiak:
1. - várható a kétségtelenül kedvezõ költségû kerékpározás népszerûségének növekedése, fõleg a motorizált közlekedés emelkedõ költségei miatt.
2. - a kerékpár, mint egyéni utazási eszköz, kiválóan alkalmazkodik a közlekedés vegyes szerkezetéhez és infrastruktúrájához
3. - a kerékpár elvileg alkalmas eleme annak az egyéni "mozgás-lánc"-nak, amely a tömegközlekedéshez, a vasúthoz vagy a társas személygépkocsi-használathoz kapcsolódik, ha a bicikli leállítása (megõrzése) vagy a szállítása is megoldott.
4. - a városi települések és a közlekedés szerkezeti változásai folytán a 3-5 km-es "rövid utazások" keveredése alakul ki, amelyben a kerékpár lehet a leggyorsabb közlekedési eszköz.
5. - a kerékpár legfõbb elõnyei: használatának egyénre szabhatósága (individualitás), a szinte bárhol és bármikor való alkalmazhatósága (flexibilitás és spontaneitás); ezek a jellemzõk jól megfelelnek a lakosság várható foglalkoztatási viszonyainak is (3-4 napos munkahét, otthoni foglalkoztatás), mindemellett ez kedvezõen befolyásolja a forgalom napi lefolyását és hozzájárul a csúcsidõszakok csökkenéséhez.
6. - a kerékpár már ma is nagyobb szerepet játszik a szabadidõs forgalomban, mint a más célú közlekedésben; ez a szabadidõ növekedésének irányzatával együtt változik.
7. - a kerékpár a sportos-egészséges életmód fontos és hasznos eszköze.
8. - a nagyobb távolságú utazások esetén a kerékpár-használat elõnyei csökkennek, ezért szükséges a tömegközlekedéshez, a vasúthoz való kapcsolódás és a személygépkocsi-társulás lehetõségeit kihasználni.
9. - a regionális vasutak, valamint a földalatti és a városi gyorsvasutak korszerûsítésével és automatizálásával a jövõben lehetõvé válik a kerékpárok szállítása (együttutazás) is.
10. - a kerékpár-közlekedés elõnyeinek kihasználását segítendõ, a tömegközlekedés és a vasutak fejlesztése során az állomási kerékpártárolók létesítésérõl célszerû gondoskodni.
11. - a kerékpár-közlekedés tempója teljes összhangban van a 30 km/ó lakóterületi sebességkorlátozás elveivel, s ilyen módon a baleseti kockázat csökkentésével.
(Greenfo.hu)
forrás
Így legyen! ;D
A következõ évtized a kerékpáros közlekedés aranykora lesz
2003. január 20. hétfõ 11:24
Németországban a szakemberek felfogása egységes abban, hogy a gépjármû közlekedés - fõként a személygépkocsival közlekedés - a jövõben egyre drágább lesz, egyrészt a piac, másrészt a környezetvédelmi adó illetve az úthasználati díjak szabályozása miatt. Egy a jövõ városi közlekedés-fejlesztési elemeit és hatásait vizsgáló tanulmány szerint a következõ évtized a kerékpár-közlekedés "aranykora" lesz.
Az okok az alábbiak:
1. - várható a kétségtelenül kedvezõ költségû kerékpározás népszerûségének növekedése, fõleg a motorizált közlekedés emelkedõ költségei miatt.
2. - a kerékpár, mint egyéni utazási eszköz, kiválóan alkalmazkodik a közlekedés vegyes szerkezetéhez és infrastruktúrájához
3. - a kerékpár elvileg alkalmas eleme annak az egyéni "mozgás-lánc"-nak, amely a tömegközlekedéshez, a vasúthoz vagy a társas személygépkocsi-használathoz kapcsolódik, ha a bicikli leállítása (megõrzése) vagy a szállítása is megoldott.
4. - a városi települések és a közlekedés szerkezeti változásai folytán a 3-5 km-es "rövid utazások" keveredése alakul ki, amelyben a kerékpár lehet a leggyorsabb közlekedési eszköz.
5. - a kerékpár legfõbb elõnyei: használatának egyénre szabhatósága (individualitás), a szinte bárhol és bármikor való alkalmazhatósága (flexibilitás és spontaneitás); ezek a jellemzõk jól megfelelnek a lakosság várható foglalkoztatási viszonyainak is (3-4 napos munkahét, otthoni foglalkoztatás), mindemellett ez kedvezõen befolyásolja a forgalom napi lefolyását és hozzájárul a csúcsidõszakok csökkenéséhez.
6. - a kerékpár már ma is nagyobb szerepet játszik a szabadidõs forgalomban, mint a más célú közlekedésben; ez a szabadidõ növekedésének irányzatával együtt változik.
7. - a kerékpár a sportos-egészséges életmód fontos és hasznos eszköze.
8. - a nagyobb távolságú utazások esetén a kerékpár-használat elõnyei csökkennek, ezért szükséges a tömegközlekedéshez, a vasúthoz való kapcsolódás és a személygépkocsi-társulás lehetõségeit kihasználni.
9. - a regionális vasutak, valamint a földalatti és a városi gyorsvasutak korszerûsítésével és automatizálásával a jövõben lehetõvé válik a kerékpárok szállítása (együttutazás) is.
10. - a kerékpár-közlekedés elõnyeinek kihasználását segítendõ, a tömegközlekedés és a vasutak fejlesztése során az állomási kerékpártárolók létesítésérõl célszerû gondoskodni.
11. - a kerékpár-közlekedés tempója teljes összhangban van a 30 km/ó lakóterületi sebességkorlátozás elveivel, s ilyen módon a baleseti kockázat csökkentésével.
(Greenfo.hu)
forrás
Így legyen! ;D
#1516
Írta 2003. január 21. - 18:44

nem t'om kit bántok meg vele, de akkor is az a véleményem ezekrõl (BB, VV) hogy egy nagy trágya az egész...
És ha ez nem elég, még benyomják állandóan, késik miatta az összes mûsor
Múltkor már nem is tudom, mit keresetem, de mind1, az RTL-re kapcsoltam, és mit látok:
kigyúrt manusz a pezsgõfürdõben csöcsörészi a szilikonmellû nõjét (?) Na, ez se semmi, este 1/2 9-kor....
>
>
>
12 éves korhatárral ???

És ha ez nem elég, még benyomják állandóan, késik miatta az összes mûsor




kigyúrt manusz a pezsgõfürdõben csöcsörészi a szilikonmellû nõjét (?) Na, ez se semmi, este 1/2 9-kor....
>



#1517
Írta 2003. január 21. - 10:51

egy rövidke megjegyzés a témához: that's life...
nem pedig az ami odabent van...
nem pedig az ami odabent van...
#1518
Írta 2003. január 21. - 10:40

;D ezt a cikket én is a metrón olvastam tennap reggel egy manusz kezébõl ;D
a mai hírek ezzel kapcs:
KIRÚGTÁK A VV PRODUCERÉT!
részemrõl teljesen mindegy... én ezeken csak bazsalygok... a kezdetektõl nem csíptem a VVt, de most már a BB sem gyere be annyira...
szvsz legalább, a külföldi mintát követve, fél év szünetet kellett volna hagyni... de nem... amíg meleg, addig ütni.... :-X
a mai hírek ezzel kapcs:
KIRÚGTÁK A VV PRODUCERÉT!
részemrõl teljesen mindegy... én ezeken csak bazsalygok... a kezdetektõl nem csíptem a VVt, de most már a BB sem gyere be annyira...
szvsz legalább, a külföldi mintát követve, fél év szünetet kellett volna hagyni... de nem... amíg meleg, addig ütni.... :-X
#1519
Írta 2003. január 21. - 10:07

Ezt olvastam tegnap a metrón egy újság címlapján:
"Melegek lepték el a villát - A nézõket sokkolja a másság"
EZ MI ?!?!!?!?
Asszem tudjátok, melyik villáról van szó (VV)......
"Melegek lepték el a villát - A nézõket sokkolja a másság"
EZ MI ?!?!!?!?
Asszem tudjátok, melyik villáról van szó (VV)......
#1520
Írta 2003. január 08. - 00:10
