Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Hírek a nagyvilágból - 2.

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
1628 replies to this topic

#1461
ppüsi

ppüsi

    vendég

  • fórumtag
  • 222 posts
Jorus: a jövedéki adó nem csak a benzinen ilyen irgalmatlanul magas!!!
Nézzük akkor meg azt, hogy a dohányáruk esetén mennyi a jövedéki adó!!! :o
Persze nem izgat, mert nem dohányzok, ja és kocsim sincs!!
És az állami bevételek igen szép részét foglalja el a jövedéki adókból származó bevétel, bár ezt a cikk is érzékelteti!!

#1462
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11,799 posts
Benzinár...

#1463
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
És még én vagyok paranoiás mi?

#1464
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
Hehe! A mindennapi Matáv hír! ;D

#1465
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,021 posts
Charon hát igen... a magyar valóság... :-X

#1466
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
Mennyi is a 25%? Matáv és az olcsóbb internet...
http://www.hwsw.hu/o...kid=648&oldal=1

#1467
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
A Columbia "szétesésének" okai:û
http://www.root.hu/?c=3391&o=1

#1468
zo-lee

zo-lee

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 362 posts
hat a szetszedhetö kormanyba azert nem nagyon biznek!

#1469
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
Láttatok már Mercedes bringát?Nagyon durva!Deore felszerelés,tfék,össztelós váz,és szétszedhetõ kormány!!

#1470
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
bringás hír: a Porsche bringák gyártása átkerült a Votec-tõl a Storck-hoz. Így teljesen új modellek jelennek meg, és a forgalmazás módja is megváltozott. Eddig csak a Porsche szalonokban lehetett hozzájutni egy ilyen kerékpárhoz, mostantól viszont a bringaboltokban is találkozhatunk velük. (az EU-ban persze... :) ) További jó hír (na nem nekünk, hanem a zsíros németeknek), hogy kedvezõbb áron érkeznek majd az új Porsche bike-ok. (mondjuk 4000 euro... helyett 2000... ;D)

#1471
Paraferee

Paraferee

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,001 posts
Ahoy!

A multkor volt a naplóban (?) egy riport errõl a "britt tudósok megállapították..." kezdetû hírekrõl...

Én azóta az ilyen kezdetûekket sosem veszem komolyan... :-X

#1472
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
ez van!
mindig is voltak es leszenk is ilyen kretnek!!!
folega kretenek nagy olvaszto tegelyeben!
de a nemetek is fosnak mar tolle!

mondhatnam azt is, hogy az ilyenekre nincs szuksege az emberisegnek!
de ezt csak felve modom ki. nehogy megbosszulja magat.

#1473
zylexy

zylexy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 523 posts
Ezt hallgassátok meg:

Brit tudósok kísérletei szerint a repülõtér robaja, és a tenoristák hangjai között igenis van összefüggés. Állításuk szerint ha a világ ismert tenoristáit egymás mellé állítanák, és megkérnék õket, hogy teli torokból, egyidejûleg énekeljenek valamit, akkor az decibelben megfelelne egy leszálló repülõgép hangjának úgy, hogy közvetlen közelrõl jelen vagyunk a helyszínen. A tudományos kutatások elvben már bebizonyították ezt a meglehetõsen egyedi feltételezést. Dr. James Watson, a kutatás vezetõje elmondta: "Ez fantasztikus kísérlet, és biztosíthatok mindenkit, hogy ezt igenis bebizonyították a mûszereink - bár élõben nem vagyunk biztosak benne, hogy sikerül megvalósítani mindkét esetben"

Ezek se lesznek már hülyék :)

#1474
zo-lee

zo-lee

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 362 posts
hat igen, az emberek sajna nem tudjak, hogy unalmukban mit csinaljanak!
eleg kemeny a sztori! hogy egyes embereknek ilyen perverz fantaziajuk van!!!??? :o

jobb lenne, ha az emberek, megint egy kicsit ki jarnanak a levegöre, es sportolnanak! akkor nem gondolkoznanak ilyen baromsagokon!


#1475
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
http://www.root.hu/?c=3343

#1476
zylexy

zylexy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 523 posts
Megszületett a rafinált megoldásaival is pompázatos luxusát hangsúlyozó Rolls-Royce Phantom. A V12-es autócsoda a BMW fogalmai szerint a luxusautók nec plus ultrája.
 
A BMW négy és fél éve vette kezébe az irányítást a Rolls-Royce-nál. Ebbõl négy évet tett ki az új Rolls-Royce kifejlesztése. Patinás elõdök stílusjegyeit viseli magán az új Phantom, amely a páratlanul fejlett brit manufakturális hagyományokat a legújabb német technológiával ötvözi.
A tervezõk az 1930-as évek Phantom I és II-es modelljeibõl, valamint az ötvenes évek Silver Cloud-jából és a 60-as évekbeli Silver Shadow-ból merítettek ihletet a nemes masztodon megalkotásakor.
A legömbölyített csomagtartófedél és a márka modelljeire jellemzõ függõleges hûtõmaszk mellett az embléma jelenti a legerõsebb kötõdést Bentley-tõl idén különvált Rolls-Royce dicsõ múltjához. A "Spirit of Ecstasy", magyarul a rajongás szelleme továbbra is a monumentális hûtõoromzat tetején trónol. Az embléma parkoláskor egyetlen gombnyomással elsüllyeszthetõ, ami távol tarthatja a különleges zsákmányra vágyó tolvajokat.
A karosszéria térrácsváza alumíniumból van, ami eddig csak a szerényebb luxusautók között volt ismert, az Audi A8 bemutatása óta. A Jaguar XJ karosszériája is teljes egészében alumíniumból áll, de a nagy Jaguar más módszerrel készül, mint az Audi vagy a Rolls.
A könnyûfém karosszériával 200 kilogrammal csökkenthetõ a kolosszus tömege egy acél konstrukcióhoz képest, így méreteihez képest nem túlsúlyos a Phantom. Menetkészen 2,5 tonnát nyom a hátsókerék-hajtású limuzin.
A régmúlt idõket idézi a hátrafelé nyíló hátsó ajtó. E megoldás hosszú évtizedekre kiveszett az autóiparból, de nemrég több gyár is újra felfedezte. Az alacsony küszöb és az óriási ajtónyílás révén szálfatermetû emberek is igen kényelmesen szállhatnak be hátulra.
Belül a legnemesebb bõr és elõkelõ kasmír borítás teremti meg az utánozhatatlan luxus atmoszféráját. Az új Rollshoz 18 tehén bõrébõl készül a kárpit az utastérben, így állatvédelembõl nem vizsgázik jól a brit luxuslimuzin. A fõ konkurens Maybach jobb ebben, belsõ terének borításához 7 szarvasmarha bõre is elég.
Elengedhetetlenül fontos a Rolls-ok vásárlóközönségének, hogy kellõen intim környezetben élvezhessék a luxuskocsi páratlan kényelmét. Ezt szolgálja egy az elõdökön is megtalálható stílusjegy, a széles hátsó tetõoszlop, amely óv a vizsla tekintetektõl.
Az utóbbi években változás figyelhetõ meg a Rolls-Royce vásárlók szokásaiban. A tulajdonosok egyre nagyobb része saját maga vezeti Rolls-át, ezért a BMW a viszonylag élvezetes vezethetõségre is nagy figyelmet fordított a luxuscirkáló kifejlesztésénél. Ennek eredményeként az autó a gyár szerint igen könnyedén vezethetõ. A magas ülésekbõl jó kilátás nyílik az útra.
Légrugós szintszabályozás tartja terheléstõl függetlenül azonos magasságban az autót. A brit nagyvasban az elsõ futómû kettõs keresztlengõkaros, hátul többlengõkaros kerékfelfüggesztést vetett be a BMW. A lengéscsillapítás elektronikusan vezérelt.
A gumikat külön a Phantom számára fejlesztette ki a Michelin. Elsõként a Phantomhoz adják szériában a PAX rendszerû gumikat, melyekkel defekt után akár 160 kilométer is megtehetõ, legfeljebb 80 km/órás sebességgel. Az abroncsok átmérõje 79 centiméter, amivel a Phantom világelsõ a sorozatgyártású személyautók között.
Érdekes, hogy a BMW megtartotta a Rolls-Royce-okra jellemzõ 6,75 literes hengerûrtartalmat, de a motor nem V8-as, hanem 12 hengeres. Más tekintetben viszont a bajorok szerencsére felrúgják a Rolls-hagyományt, és nem tartják titokban a motor teljesítményét egy sokat sejtetõ "Éppen elegendõ." kitétellel. A közvetlen benzinbefecskendezéses erõforrás maximális teljesítménye 460 lóerõ, csúcsnyomatéka 720 Nm 3500-as fordulatnál. A nyomaték 75 százaléka már 1000-es fordulaton jelentkezik.
Menet közben a V12-es erõforrás több mint elegendõ nyomatékot és teljesítményt tartogat a sofõr számára. 5,9 másodperc szükséges álló helyzetbõl 100 km/óra eléréséhez, a végsebességet elektronika szabályozza 240 kilométer/órában. A váltó a hetes BMW-ben és több Jaguarban is megtalálható hatfokozatú automata a ZF-tõl.
Az új Phantomot a nemrégiben épült Godwood-i üzemben gyártják. Bár a Rolls-Royce a BMW-hez tartozik, a bajor gyár vezérképviseletét ellátó Wallis Motor nem forgalmazza majd a brit luxusautót. Ennek ellenére valószínû, hogy a leggazdagabb magyarok némelyikének mégis lesz új Rolls-Royce Phantomja. Nyugat-Európában 350 000 euróba kerül az újdonság, ami átszámítva 85,3 millió forint. Néhány embernek biztosan megéri három jól felszerelt Mercedes S-osztály árát a brit autóépítés legújabb csodája.


http://www.vezess.hu...111&who=7&s=big

HÁÁÁLELUJA! ;D





#1477
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
a lenyeg hogy benne van ket brinyo!
persze bankutra lehet nem tudnek felmenni vele! (most)


#1478
zo-lee

zo-lee

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 362 posts
epp mult heten rendeltem meg!!! ;D ;) ;D

#1479
Paraferee

Paraferee

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,001 posts
Egy kis nyáltermelés intenzitás növelõ adalék:
Alig egy telt el azóta, hogy az olasz sportkocsigyár, a Maserati újra megjelent az amerikai piacon. Az olasz márka a tavaly eladott 3300 darab kocsiból 900-at már a tengerentúlon értékesített. Most merész húzásra szánta el magát a Maserati: olyan tanulmányautót mutatott be az USA-ban, amely egy gran turismo és egy aszfaltterepjáró elegye. A szabadidõ autó és a sportkocsi jegyeit ötvözõ tanulmánygép Detroitban ünnepelte világpremierjét. Az Amerikában olyan népszerû szabadidõutó formatervét Giorgetto Giugiaro, az Italdesign híres mérnöke készítette. A karosszéria-tervezés mestere nyilvánvalóan élvezte a munkát: „Az eddigi SUV-ok esetében rendszerint hagyományos terepjárókról volt szó. Mi viszont egy normális autót terveztünk. Örülök, hogy Maserati lehetõséget adott, hogy egy új fejezetet nyissak az autógyártás történetében, ami megváltoztatja majd a terepjárókról alkotott képet” – kommentálta a Kubang terveit Giugiaro.
A hagyományos SUV-okhoz képest elõnyös, 48:52 arányú a tengelyek közötti súlyeloszlás. A 10 centivel alacsonyabb súlypont nagyon jót tesz az autó fekvésének, korlátozza viszont a terepjáró-képességet. A négyajtós Kubang majdnem 5 méter hosszú és 1,65 méter széles, a hátsó üléseket úgy alakították ki, hogy azokat szinte észrevétlenül lehet elõredönteni. Ezzel a Maserati alapállásban 600 literes csomagtartóját akár 1500 literesre is ki lehet bõvíteni. Az összkerekes gép hajtásáról egy 4.2 literes, V8-as 390 lóerõs motor gondoskodik, az erõt egy hatfokozatú váltón keresztül vezették át az olasz mérnökök a kerekekre. A Kubang végsebessége 255 km/óra, a százs tempót pedig 5,5 másodperc alatti éri el.

Feltöltött kép
Feltöltött kép
Feltöltött kép

#1480
szammer

szammer

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 878 posts
PéeF,

Isten õrizz, hogy kimoderáld magad, annyit nem ér az egész! :D

szamóca