Jelentkezz be Regisztrálj

American Classic agyak
#61
Posted 2006. June 05. - 20:26

#62
Posted 2006. June 05. - 20:11

Összesen az agyakban kb. 300km.
Csapágyak:CHIN HAUR 15267-2RS (15x26x7)
- Elsõ agy: American Classic logóval
Még forog, de erõsen homokdaráló hangja van.
- Hátsó agy: Zoogie logóval
Alapértelmezésben is kotyog egy kicsit. Nem lehet tökéletesen belõni. Vagy szorul, vagy kotyog.
Bal oldali csapágy megszorult, a tengelyen forog, szétszedés nélkül észre sem venni.
Agytest belsõ részében és a kazetta reteszelõ szerkezeténél, sáros vízzel kevert zsír. Kazetta testben lévõ csapágyak homokdara. A legbelsõ, legvédettebb csapágy úszta csak meg.
Haver, ugyan csak Szilváson (zsír új, 0km-es WTB disc kerekek)
- Elsõ agy: WTB verzió
1 csapágy berohadt, a másik homokdara. A középsõ kitámasztó alucsõ gyárilag ide-oda fityeg az agytestben.
- Hátsó agy: WTB verzió
Bal oldali csapágy megszorult. Jobb oldali kazettában található csapágy szorul, de forog, kitakarítás után már elég jó forog, de egy idõ után újra szorul. Agytest belsõ részében és a kazetta reteszelõ szerkezeténél, sáros vízzel kevert zsír.
Összesítés: SZ@R!!
Jó minõségû, kicsit nagyobb csapágyakkal és pontosabb tengellyel ez az agy zseniális lehetne.
Haverok akik végiggyûrték velünk a távot, BIKE POSITIVE és DEORE agyainak az égvilágon semmi bajuk.
Saját készítésû ipari csapágyas elsõ agyaim 10 éve kifogástalanul mûködnek ennél több sarat és kilométert is megjárva.

#63
Posted 2006. June 05. - 19:48

1000 FT 1db ipari csapágy az AC agyba.
hátsóban van 4 db akkor az 4000FT.
de általában nem kell soha mind 4 et cserélni .
nkem beázott tönkrement 2 db.
és 2000 bõl oyan mint uykorában.
szóval errõl beszélünk.
ha kell iyen csapágy szólyatok, mondom hol kapható.
Mi az, hogy szóljuk?
Már írhatod is!!
#64
Posted 2006. June 05. - 15:20

azok az agyak American Classicoc, csak Zoggie felirattal, tehát sz@rok

#65
Posted 2006. June 05. - 15:14

Hello Dave 862!
Én elhiszem, hogy nem vagy elégedett az AM aggyal csak ezt nem értem niért vagy, hmmm... ,hogy is fogalmazzak, ilyen ideges? Úgy tûnik nem mindenki ilyen elégedetlen ezzel az alkatrésszel mint Te. Így pl. én sem.
Én két szezont mentem egy elsõ-hátsó tárcsafékes változattal SUN DS 2 xc felnikkel 2-1.8-2 küllõkkel, télen -nyáron, hóban-sárban, és hidd el nem sétabiciklizésre használtam, most a feleségem használja már második szezonban és semmi bajuk, köszönik jól mûködnek.
konkrétan azért, mert egyszer kifejtettem a rossz véleményemet az amclassic agyakkal kapcsolatban, és azóta minden elégedett amclassic tulajdonos ebbe a topicba jár, hogy bebizonyítsák, igenis jó. tehát:
ha van egy jövõbe látó ember, aki a nagyon sok amclassic agy közül rábök arra, amelyik nem fog elromlani ,akkor szíves örömest visszacserélem a dt-t amclassic-ra. de mivel ilyen ember nincs, ezért egy racionálisan gondolkodó személy ( az én vagyok ) nem vesz újra olyat, ill nem nyom bele még több pénzt, amirõl tudja, hogy nagyon sok embernél, és már egyszer nála is beszart !
mindenki, akinek mûködik, írhatja, hogy igenis jó! én akkor sem kockáztatám meg mégegyszer, inkább veszek egy olyat, ami tuti jól fog mûködni évekig.
továbbra is várom az engem meggyõzni szándékozó boldog amclassic tulajdonosok véleményét

ha Neked elromlik egy alkatrészed, és én azt mondom : "az az alkatrész nekem nem romlott el!", akkor vennél mégegyszer ugyanolyat? szerintem nem. akkor ?
#66
Posted 2006. June 04. - 21:49

Latott mar ilyen agyakat valaki?
elso radialisan fuzve hatso 3 kereszt.
azok az agyak American Classicoc, csak Zoggie felirattal, tehát sz@rok
a hátsót is fûzheted félradiálisra
vagyis a hajtás oldalon 3 kereszt, másikon radiál
nekem így van... jó
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#67
Posted 2006. June 04. - 21:20

Gondoltam epitenek konnyu, hegyre valo kerekeket (az agyak miatt irok ide):
http://www.biker.hu/?m=12&kat=Agyak
felulrol a masodik par
Ezek most AM Classic-ok? Nyilvan gyengebb minosegu, de hat valoszinuleg ugyanaz a gep gyartja ezeket is. Nem egyszerubb mar rogton megvetelkor kicserelni az osszes csapagyat SKF, vagy hasonlora (ezt mar kerdeztem valahol)?
Latott mar ilyen agyakat valaki?
A tobbi:
http://www.neuzer.hu...ryID=107#prod_1
Assault SL1 felni
DT revolution kullok
alu kulloanyak
elso radialisan fuzve hatso 3 kereszt.
#68
Posted 2006. June 02. - 16:28

hátsóban van 4 db akkor az 4000FT.
de általában nem kell soha mind 4 et cserélni .
nkem beázott tönkrement 2 db.
és 2000 bõl oyan mint uykorában.
szóval errõl beszélünk.
ha kell iyen csapágy szólyatok, mondom hol kapható.
#69
Posted 2006. June 02. - 16:22

Én elhiszem, hogy nem vagy elégedett az AM aggyal csak ezt nem értem niért vagy, hmmm... ,hogy is fogalmazzak, ilyen ideges? Úgy tûnik nem mindenki ilyen elégedetlen ezzel az alkatrésszel mint Te. Így pl. én sem.
Én két szezont mentem egy elsõ-hátsó tárcsafékes változattal SUN DS 2 xc felnikkel 2-1.8-2 küllõkkel, télen -nyáron, hóban-sárban, és hidd el nem sétabiciklizésre használtam, most a feleségem használja már második szezonban és semmi bajuk, köszönik jól mûködnek.
#70
Posted 2006. June 02. - 15:48



#71
Posted 2006. June 02. - 15:32

Nagyon könnyen javítható az am classic agy kotyogása csak egy kis hézagoló kell vagy egy pontosabb tengely. Csapágyat meg szinte mindenhol lehet hozzá rendelni katalógusból.
ok. mennyibe kerülne ez így összesen ? nem sokkal kevesebbe, mint egy új, megbízható agy. és mi rá a garancia, hogy nem szarik be újra az amclassic ??? semmi. akkor meg mirõl beszélünk?
#72
Posted 2006. June 02. - 12:38

Nagyon könnyen javítható az am classic agy kotyogása csak egy kis hézagoló kell vagy egy pontosabb tengely. Csapágyat meg szinte mindenhol lehet hozzá rendelni katalógusból.befûzettem, kotyogott. felhívtam egy üzletet, aki forgalmazzák ezt, azt mondták, mivel nincs rá gari, így megcseszhetem. erre ideges lettem, és vettem egy DT-t. tiszavirág életû amclassic korszakom lezárult.
A sebesség mindent megold.
#73
Posted 2006. June 02. - 11:58

#74
Posted 2006. June 01. - 18:37

#75
Posted 2006. June 01. - 18:27

Amugy ha már a Crossmax-nál tartunk külhoniak szerint gyenge minõségû csapágyak vannak abba is...

#77
Posted 2006. May 30. - 22:08

Nekem a 68 grammos elsõ agy van a montimban. Eleinte jól mûködött csak aztán vettem bele egy imbuszos tengelyt és túlhúztam véletlenül. Szétment a csapágy és az agytest se tökéletes... Ez után a csapágyakat (lehet kapni bármely jobb csapágyboltban) kb 2 hónaponta kellett cserélni ugyhogy most csak versenyre használom és így teljesen jó. A hétvégi dagonyát is jól tûrte Szilváson. Viszont a hátsóra ráfér egy szerviz... Szerintem ha rendesen karban vannak tartva akkor bírják ezek az agyak. Az meg hogy nem lehet beléjük csapágyakat kapni nem igaz. Elöl és hátul is volt már cserélve és nem volt nehéz beszerezni õket.
akkor biztos hazudtam. olvasd elõször végig a topicot, a fele arról szól, hogy csak külföldrõl lehet néhány típusba csapágyat szerezni. a 0 km-esen kotyogás ( nem is akármennyire ) nem tartozik bele a "rossz karbantartás"-témakörbe. nem vágtam volna ki a kukába, és nem vettem volna helyette DT-t, hogyha nem tudtam volna az amclassicról, hogy úgyis be fog sz*rni, mert nagy százalékuk sajnos besz*rik. és ez tény. a jövõbeni kockázatot, a közismert minõséget, és jövõbeni idegállapotomat figyelembe véve dt-re váltottam, és nem tartott vissza az a pár plusz gramm sem. mindig lesznek, akik azt mondják: nekem jó az amclassic. de egy rossz amclassic is elgondolkodtatna ( és elgondolkodtatott ), hogy bevállaljam-e. hát még több száz, több ezer. és bevállaltam, hátha ... és megbántam. mégegyszer ugyanazt a hibát nem követem el. ennek ellenére minden megelégedett amclassic tulajdonos leírhatja ide, hogy hülye vagyok ,meg elõítéleteim vannak


#78
Posted 2006. May 30. - 21:56

#79
Posted 2006. May 30. - 10:17

Tapasztalatom szerint érdemesebb venni gyári kerekeket, ebben kompletten jó minden, bár itt meg 100 fölött kezdõdnek azok, amelyek megérik tömeg/minõség/ár viszonylatban az építtettekkel szemben.
Igen, sajnos engem is az ár riasztott el. Majgód egyszer...

#80
Posted 2006. May 30. - 10:04
