Már van elsõ kerekem
a hátsóra még várnom kell legalább két hetet:( így egyre letargikusabb vagyok. Télen a -8 fokban bringáztam most meg a + 8fokban csak :scared:nézegettem a szétszedett bringámat:( ha valaki tudna 15/26 -os csapágyat 7 széleset megköszönném
Jelentkezz be Regisztrálj

American Classic agyak
#1
Írta 2009. március 03. - 10:53

http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#2
Írta 2009. március 02. - 22:22

Kösz Mjani01 megnézem
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3
Írta 2009. március 02. - 21:38

Már van elsõ kerekem
a hátsóra még várnom kell legalább két hetet:( így egyre letargikusabb vagyok. Télen a -8 fokban bringáztam most meg a + 8fokban csak :scared:nézegettem a szétszedett bringámat:( ha valaki tudna 15/26 -os csapágyat 7 széleset megköszönném
Esetleg még megpróbálhatod valamelyik bringapont üzletben is, mert a csúcs sunrace agyakban is 15267 csapágy van, hátha õk is hoztak be hozzá csapágyat.
A sebesség mindent megold.
#4
Írta 2009. március 02. - 21:21

az AC 68 grammos v fékes elsõagyakhoz sem lehet pótcsapágyat találni?
Ahhoz állítólag van... egyébként én kb. 300km-t mentem Ac kerékszettel(az "1355g"-ossal, ami igazából 1479g), eddig semmi baja... szerintem egy ideig biztos jó lesz...(mondjuk 1-2-3 év) és az újba már lehet akármilyen csapágyboltban venni csapágyat... szóval nem kell félni ettõl. mondjuk én csak versenyzésre fogom berakni...
#5
Írta 2009. március 02. - 20:42

Nem dragabb, legalabbis nem jelentosen es legalabb biztos jo. Gondolok itt shimano lx es felfele, novatecbol barmi, Dt 370 es felfele, a draga kulonleges cuccokat nem is emlitve.
Lehet hogy jo kitunni a tomegbol es nem azt hallgatni, hogy je, csak LXre telik? De inkabb mukodjon. Az a fontos.
#6
Írta 2009. március 02. - 20:37

Komplett kerék? Ha igen, részvétem.
Még nem tudja, de majd megtudja.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#7
Írta 2009. március 02. - 20:12

#8
Írta 2009. március 02. - 20:02

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#9
Írta 2009. március 02. - 19:30

#10
Írta 2009. március 02. - 19:26


Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#11
Írta 2006. október 11. - 08:34

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12
Írta 2006. szeptember 13. - 20:42

Egészen pontosan a rugók mentek szét benne(1 darabot találtam meg a többivel elkézelésem sincs mi lett).
Csak egy rugó van benne elvileg, ami a kalapácsokat mozgató tárcsát elfordítja. Ez a szabadonfutóra van rögzítve.
Az ment tönkre, eltört, lekopott a vége?
Kezd az enyém is tönkremenni, néha nem akad, és elõre is szabadon fut.
#13
Írta 2006. szeptember 10. - 21:56

Egyébként sajnos az én hátsó agyam szerdán kinyiffant. Egészen pontosan a rugók mentek szét benne(1 darabot találtam meg a többivel elkézelésem sincs mi lett). Elémletileg egy szabadonfutó meg a mögötte lévõ tárcsa cseréje megoldaná a dolgot. Nem tudja esetleg valaki hogy honnan tudnám ezeket megrendelni? Aki tudna nekem hozni az most 2 hétig nincs itthon addig meg nem akarok várni.(bár van másik hátsókerekem).
#14
Írta 2006. szeptember 10. - 16:31


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15
Írta 2006. augusztus 31. - 11:04

4. szezont? Az már hosszú távú teszt.
![]()
Eredeti AC agyak vagy Zoogie/WTB másolatok?
A racsni szerkezetben a rugót megakasztó fém tányér ami behúzza a kalapácsokat, hogy bírja, nem kopott nagyon? Van még rés/lyukasztás rajta?
És a rugó vége?
Ez tûnik az egyik gyenge láncszemnek, hosszútávon.
Bocs, csak három, utána kellett számolnom, de igy se rossz!
A "tesztrõl". Az eredeti AC tárcsás agyakkal SUN DS 2 XC felnikkel, alu anyákkal húzott küllõkkel magamnak fûztem a kerekeket, (75 kg. xc, maratonok, túrák) mert könnyû kerekeket akartam. A súlyuk jó is lett, de a bomber z 2 telóval úgy éreztem, nem oda megy a gép ahová szeretném, magyarul durva terepen kormányozhatósága nem tetszett. Igy egy szezon után átraktam a nejem bringájába (giant warp öszztelós). Az idén már nála a második évadot futják, persze õ lájtosabban használja mint én, de azért megjártunk néhány hazai és külföldi (Dolomiti) maratont. Szóval min. 6000 km lehet a kerekekben. Az idén nyáron észleltem a mindkét agynál egy kis kotyogást, de ettõl még használható volt a rendszer.
Tegnap cseréltem ki a csapágyakat. Elõl csak egyik oldalt kellett cserélni, hátul a két szélsõt. Amin nagyon meglapõdtem, a hátsó agy racsni részét szétszedve SEMMI koszt nem találtam, még a gyári zsir volt benne. Tulajdonképpen csak illendõségbõl mostam ki mindent benzinben és zsíroztam újra. A fém tányér teljesen ép, a kalapácsok is, a rugó kérdést nem értem???
Azt gondolom, a sokat emlegetett ez évi Szilvásvárad , Buda, Duna maraton nem normál felhasználást jelent egy bringának, így én nem lepõdök meg nagyon a rengeteg meghibásodáson. (A DM után a joytec hátsó agyam racsni része tele volt sárral) így én nem ezek alapján ítélek meg egy alakatrészt.
#16
Írta 2006. augusztus 31. - 10:51

meg van amelyikben gyárilag se sok zsír van...
de kérdezz utána sztem, mert kíváncsi vagyok rá én is!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17
Írta 2006. augusztus 31. - 10:20

csapágy kiszed -> gumitömítés tûvel kipattint -> bezsíroz -> visszafele ugyanez, fordítva
Nem tudom jól látom-e a dolgot, de szerintem egy gyári zárt csapágyat nem kellene szétszedni. Szerintem az úgy van megcsinálva, hogy amíg a csapágy csapágy addig ne keljen hozzá nyulni. Azért majd megkérdezek valami szakértõt.
#18
Írta 2006. augusztus 30. - 19:28

Nem hiszem, nekem is pozitívak a tapasztalataim. Negyedik szezont futják és most cserélek bennük elõször csapágyat. Az elsõben egyet, a hátsóban kettõt.
Aki nem tudná annak üzenem: A Zöldpont bringaboltban lehet kapni csapágyat, tegnap vettem, 1300 Ft darabja.
4. szezont? Az már hosszú távú teszt.

Eredeti AC agyak vagy Zoogie/WTB másolatok?
A racsni szerkezetben a rugót megakasztó fém tányér ami behúzza a kalapácsokat, hogy bírja, nem kopott nagyon? Van még rés/lyukasztás rajta?
És a rugó vége?
Ez tûnik az egyik gyenge láncszemnek, hosszútávon.
#19
Írta 2006. augusztus 30. - 19:24

#20
Írta 2006. augusztus 30. - 18:07

Hogy zsíroztad meg a gyári zárt csapágyakat??? Vagy valamit félre értettem?
csapágy kiszed -> gumitömítés tûvel kipattint -> bezsíroz -> visszafele ugyanez, fordítva
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu