Jelentkezz be Regisztrálj
HármasHatárHegy
#581
Írta 2005. november 11. - 13:04
Én is esténként járok tekerni, és a lámpáknak meg se kottyan a hideg! Szinte minden nap megyek, és még 3 hét után is olyan fénye van, hogy kiveri a szembejövõ autós szemét, szóval nem lehet nem észrevenni!
Tetszett az írásod!:clap:
#582
Írta 2005. november 10. - 13:39
#583
Írta 2005. november 10. - 13:27
Munkából korábban hazaérve ledobáltam a cuccaimat, gyorsan átöltöztem. Kint egyre szürkébb volt az idõ. Egy pillanatra átfutott bennem a dolog, hogy nem megyek, s idehaza kellene spinningelni inkább egy kicsit, de végül gyõzött az akaraterõ [vagy az õrültség?]. Gondolván a nem túl figyelmes autósokra: a sisakomon volt a fejlámpám, a tarkómra erõsítettem egy villogót plusszban, s a biciklin az elsõ hátsó lámpa is mûködött.
Mivel a lakásban 10 percnél tovább voltam, induláskor melegem volt, bár éreztem a kellemes idõt. Menet közbenegyre sûrûbb köd ereszkedett a környékre. Szerencsére nem akartak elütni, s megérkezhettem a Harsánylejtõ utcához. Kényelmes tempót tekertem idáig, mert nem akartam túlságosan bemelegedni az utca aljáig. Ezt annyira jól sikerült tartanom, hogy ilyen lassan még nem értem el a Harsánylejtõig [18.56 km/h-ás átlag]. Igaz ehhez az esti sötétség és a köd is hozzásegített.
A Harsánylejtõ utcáról aztán ráfordultam a Solymárvölgyi útra. Velem szembe gyalogolt a sötétben egy nénike, aki amikor mellé értem felnézett az útról, s kurjantott geyet vidáman a fejlámpám láttán. Aztán a kanyar után a Virásgosnyereg utcán elkezdõdött az emelkedõ. Szép lassan eljutottam a legkissebb fokozatig. Itt sem volt világítás. Visszanézve a városra minden szépen ködbe veszett. Ismét rájöttem, hogy még egy esti aszfaltos biciklizéshez is erõs fények kellenek. Fejlámpa+biciklilámpám még mindig kevés fényt adott. Szükség van a ledek cseréjére és valószínû egy halogen lámpára is a kormányra. Elsõ lépésként egy ma vásárolt lámpát fogok még a sisakomra erõsíteni. Párszor az utat a néha szembejövõ autósok világították meg.
Ahogy emelkedõ egyre durvább lett, úgy lettem én egyre hangosabb. A sötétben nyögtem, ziháltam rendesen. Végig aszfalton mentem felfelé, de a ködre jellemzõen az aszfalton többször elforgott a hátsó kerekem a nedves úton. Nagyon kellett kapaszkodnom két helyen a kormányba, de végül is elsõre kitekertem a Virágosnyereg utcát. Az Õzsuta utcáig kereken 10 percig bicikliztem [1.43 km] Elfáradtam felfelé annyira, hogy a lankásabb részeken is felfelé csak 6-8 km/h-val mentem, pedig 15tel is lehetett volna haladni. Az út beletorkollott az Erdõalja utcába [12p06, 1.69 km]. Innen felfelé haladtam az Erdõalja utcai kútig. Látni keveset láttam, de a szembejövõ három kocsi sofõrje azért észrevett. Az elsõ lámpám néha el-elhalványodott, pislákolt. Ezen csodálkoztam, mert nem túl sokszor használtam eddig. Közben rájöttem lehet a hideg az oka? A kútnál befordultam a földútra, hogy a Virágosnyeregig felmásszak. Izzadtam, melegem volt és ekkor még a pulzusom is elkezdett ugrani felfelé. Szépen másztam a sötétben felfelé, nem látván elõre az utat [noha ismerem]. Érdekes volt így menni,mert mindig kellett a tekerésnél tartalék energiákat hagyni a lábamban, ha rossz nyomsávban mennék, s megcsúszna a hátsó a köveken kavicsokon. Aztán elkezdtem szédülni,s le kellett szállnom szégyenszemre a bringáról pihenni. Kis pihenõ utána pulzusom 176 volt [kdierült 180 volt a max]. Közben a gyomrombanis az ismerõs, nem túl kellemes émelygõ érzés: alacsony a cukorszintem. Megtapasztalhattam tehát a cikkben [] leírtakat a cukrok rövidtávú hatásáról. Nem sokat segített tehát a süti.
Kis tolás után után rájöttem nem ezért jöttem erre, hogy sétáljak, ezért visszaszálltam, s lassan de felértem a tetõre [25p07, 3.24 km]. Itt vettem észre, hogy a hátsó villogóm a biciklin nem villog [hideg, s lemerülõ elemek?]. Egy perc pihenõ után egybõl indultam vissza, nehogy megfázzak. Az ereszkedés érdekes volt. Soha ilyen lassan még nem értem le a Harsánylejtõ aljába. [Több mint 14 percbe tellett a korábbi 5-7 perc helyett]. A kös ekkor már meglehetõsen erõs volt. Végül forgalom mentes idõszakban hat elõtt hazaértem. Forró fürdõ és forró tea után már kellemes emlékként élt bennem a tekerés.
Otthon vettem észre, hogy remeg a lábam. Régen nem volt ilyen, hogy így elfáradt volna a combom, noha ma izomlázam nincs.
Dist: 14.83km
NettoTime: 64:43
Brutto Time: 68:35
Avs: 13.7 km/h
Mxs: 47.5 km/h
Avg HR: 142
Max HR: 180
865kcal
#584
Írta 2005. november 04. - 10:27
#585
Írta 2005. november 03. - 20:39
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#586
Írta 2005. november 02. - 17:25
A vasárnapi 3H-24ökrös hegy túra nagyon szép idõben, gyönyörû útvonalvezetéssel, rengeteg szinttel (legalábbis számomra) zajlott. Mindenkinek csak ajánlani tudom Pault túravezetõnek, ha akar egy jót edzeni, új útvonalakon, és túra végére szeretne végkimerülésben elpusztulni. Tájfutó, tájbringás: a környék összes ösvénye a fejében van. Ha belelendül a sárguló, pirosló leveleken átszûrõdõ napsugarak között kanyargõ egynyomú ösvények csiki-csuki kanyarjain a gurulásba, miközben a kerekek alól felspriccelnek a lehullott színes falevelek és lelkesen magyaráz, hogy ez, meg az az ösvény hova visz, szóval akkor nehéz megállítani, hogy hadd szusszanjunk már egy cseppet és kéne egy falatkát is enni, mert mindjárt eléhezünk.
Skirivel azért remekül álltuk a sarat. Tényleg csodálatos helyeken jártunk.
Hihi jo lehetett. Nekem sajna nem sikerult kihasznalnom ezt a gyönyörû idõt bringazasra.
Majd megyek ha rossz idõ lesz
#587
Írta 2005. november 02. - 16:41
Skirivel azért remekül álltuk a sarat. Tényleg csodálatos helyeken jártunk.
#588
Írta 2005. október 30. - 21:14
Kacsa, a fejlámpát megsasolnám mondjuk egyik este jövõ héten.
És: egyelõre!
No megoldottam a problémád...ezt a lámpát ne próbáld ki. Ezt még tunningolni kell....sajnos..
#589
Írta 2005. október 30. - 13:25
Erre a lámpadologra van külön topik ahol elég sok minden felvetõdött már.Éncsak annyit teszek hozzá,hogy nyár ota majdnem kész van a fejlámpám.+ finomitás alatt van 3 órát bir,6v/20w-os izzoval.Eddig benne van kb 3000 pénzbe.Sziasztok!
Kacsa, érdeklôdéssel olvastam a lámpás hozzászólásodat, mert egyrészrôl én is vásárlás elôtt állok, másrészrôl pedig a német BIKE magazin is éppen a mostani számában közöl egy tesztet az "ottani" lámpákról. Ez még ugye önmagában nem is lenne érdekes, de... DE!!
Gondoltam, szétoffolom a topikot és elrettentésképpen beírok ide a német újságból egysmást.fôleg árakat...
Mert értöm én, hogy fogyasztói társadalom, meg azt is értöm, hogy más fizetés, de azért... Na figyeljétek!
CATEYE TRIPLE SHOT LED 350 Euro
EXPOSURE LIGHTS RACE LED 400 Euro
LUPINE EDISON 10 HID 900 Euro
NITERIDER CYCLONE HID LED 589 Euro
SUPERNOVA P99D HID 980 Euro
Háááát szóval..... Azért közel 250 ezer forintot adni egy lámpaszettért... Gyorsan leszögezem még egyszer, értöm én hogy más világ, de hogy ennyire???? Van olyan lámpás, aminek az árából 5, azaz ÖT SRAM X.0 szett jönne ki váltóval/váltókarral, például.... Mármint ezt is kinti árom számolva...
Hát ennyi...
Csemegézzetek a lámpások oldalain:
www.cateye.com
www.exposurelights.com
www.lupine.de
www.eighty-aid.com
www.supernova-lights.com
Hátha megtetszik vmelyik...
#590
Írta 2005. október 30. - 10:26
Sziasztok!
Paul 67 vagyok csak nem tudok a saját nevemmen írni .
Nem érdekel valakit holnap 10 órás(új idöszámitás szerint)indulással egy HHH-János-hegy-Normafa-24 ökrös hegy tekerés?Az útvonal nagyon sok helyen singletrackos útakon menne kb.50km.
Engem érdekelt volna, ha nem Veszprémben lennék...
Majd legközelebb..
#591
Írta 2005. október 29. - 23:14
Paul 67 vagyok csak nem tudok a saját nevemmen írni .
Nem érdekel valakit holnap 10 órás(új idöszámitás szerint)indulással egy HHH-János-hegy-Normafa-24 ökrös hegy tekerés?Az útvonal nagyon sok helyen singletrackos útakon menne kb.50km.
#592
Írta 2005. október 29. - 12:14
Kacsa, érdeklôdéssel olvastam a lámpás hozzászólásodat, mert egyrészrôl én is vásárlás elôtt állok, másrészrôl pedig a német BIKE magazin is éppen a mostani számában közöl egy tesztet az "ottani" lámpákról. Ez még ugye önmagában nem is lenne érdekes, de... DE!!
Gondoltam, szétoffolom a topikot és elrettentésképpen beírok ide a német újságból egysmást.fôleg árakat...
Mert értöm én, hogy fogyasztói társadalom, meg azt is értöm, hogy más fizetés, de azért... Na figyeljétek!
CATEYE TRIPLE SHOT LED 350 Euro
EXPOSURE LIGHTS RACE LED 400 Euro
LUPINE EDISON 10 HID 900 Euro
NITERIDER CYCLONE HID LED 589 Euro
SUPERNOVA P99D HID 980 Euro
Háááát szóval..... Azért közel 250 ezer forintot adni egy lámpaszettért... Gyorsan leszögezem még egyszer, értöm én hogy más világ, de hogy ennyire???? Van olyan lámpás, aminek az árából 5, azaz ÖT SRAM X.0 szett jönne ki váltóval/váltókarral, például.... Mármint ezt is kinti árom számolva...
Hát ennyi...
Csemegézzetek a lámpások oldalain:
www.cateye.com
www.exposurelights.com
www.lupine.de
www.eighty-aid.com
www.supernova-lights.com
Hátha megtetszik vmelyik...
#593
Írta 2005. október 28. - 23:30
OFF:
"Egyelõre maradjunk annál, hogy hozzuk az egyenlet két oldalát egyenlõre."
itt a pont.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#594
Írta 2005. október 28. - 22:49
"Egyelõre maradjunk annál, hogy hozzuk az egyenlet két oldalát egyenlõre."
#595
Írta 2005. október 28. - 21:58
Kacsa, a fejlámpát megsasolnám mondjuk egyik este jövõ héten.
És: egyelõre!
Rendben. Jövõ hétén délután már úgyis sötét lesz. Sõt már vasárnap.
Majd lesz benne elemcsere, illetve most szerválok hozzá 800mAh-s aksikat AAA-s.
Amúgy ha jól tudom [s most telefonos közvélemény kutatást tartottam] akkor jól írtam:
egyenlõre.
Hallás alapján nem hallatszik az N betû. Ha hallás alapján írnád le, akkor meg
eggyelõre -t kellene írni.
...deutána nézeetek/nézek helyesírás szótár alapján. Bár a szotar.sztaki hu alapján Neked van igazad.
#596
Írta 2005. október 28. - 20:42
#597
Írta 2005. október 28. - 20:30
Körülnéztem milyen lámpát érdemes venni. Készülük a következõ éjszakai tekerésre
Na kifogtam két Kilimanjaro+ FT-HL 1050 típusú fejlámpát. 6 led van benne meg egy xenon égõ. 4 funkciós. lámpa darabja 2500 pénz.
Remélem megérte. Kiegészítõnek mindenképpen jó lesz a Cateye HL-EL 200 lesz mellé kiegészítõnek. Aztán a bringaboltba teszteltem egy
Cateye HL-EL 500 egy nagy led 1000 candela
Cateye HL-EL 510 egy nagy led 800 candela
Cateye HL-EL 300 öt led 400 candela
Cateye HL-EL 200 három led 110 candela
HL-500 II Micro halogén fényszóró 1000 candela
Nos azt már tudom, hogy a 110 candelas lámpám nem sokat segített a sötétben. Az 5 ledes EL-300 szépen szórja a fényt. Nagyobb fényerõt produkált láthatólag, mint az 1 ledes EL-500 az 1000 candelaval.
A 800 candelas EL-510 verte az EL-500-ast.
A halogén HL-500 II fényereje kisebbnek tûnt az EL-510-es ledes 800 candellásénál, ellenben messzíre sokkal jobban világított.
Árak :
Cateye HL-EL 500 egy nagy led 1000 candela 11400 ft
Cateye HL-EL 510 egy nagy led 800 candela 10900 ft
Cateye HL-EL 300 öt led 400 candela 8400 ft
Cateye HL-EL 200 három led 110 candela 5900 ft
HL-500 II Micro halogén fényszóró 1000 candela 2990 ft
A ledesek sokat bírnak, míg a halogénes zabálja az elemet.
Nálam egyenlõre:
1.EL-510
2.HL-500 II Halogen
3.EL-300
4.EL-500
5.EL-200
nekem egyenlõre az utolsó van
http://www.biker.hu/?m=9&kat=Lámpák
#598
Írta 2005. október 28. - 10:12
elég cool bringa lessz, tetszeni fog neked!
a tied kész van?? képet róla!!
#599
Írta 2005. október 28. - 10:00
Én is huzok haza de csak vasárnap.
jó utat
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#600
Írta 2005. október 28. - 09:54
bementem már volna csak elvagyok mindig valamivel foglalva.
Figye amug ylessz egy eladó SS montim Easton csöves, DX agyak stb.
nagy gáz lenne ha bevinném a boltotokba??
Janival meg lehet beszélni??..
még nincs kész haytómû kell rá. na meg Zalában van ....
na üdv
Y