Ha minden igaz, én is megjelenek majd. ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Szilásvárad Maraton-Május 26.
Indította
baliba.
, 2002. április 30. 00:10
#101
Írta 2002. május 03. - 00:16
#102
Írta 2002. május 02. - 22:45
Hát én a bejárás alatt elõl Panaracer Dart,és hátul Kenda,de olyan városias,aminek középen összeér a minta,de ezzel járható volt simán.Még sárban is,bár úgy kicsit rallye-s,de aki volt a Kiscell 60-on,az tudja,hogy lehetett vele menni.Szerintem nem kell durung nagy külsõ.
Üdv:Thommey
Üdv:Thommey
#103
Írta 2002. május 02. - 21:58
Csakis országúti gumit jó keményre fújva, hogy a lehetõ legkisebb legyen az ellenállás a lejtõkön ;D
Viccet férretéve ismerve arra a terepviszonyokat mindenképpen olyat ajánlok, ami jól mászik és jól tapad.
Viccet férretéve ismerve arra a terepviszonyokat mindenképpen olyat ajánlok, ami jól mászik és jól tapad.
#104
Írta 2002. május 02. - 19:21
Hogy milyen gumit tennék fel ???
Gumi nélkül jobb
Meg lehet próbálni esetleg sima gumival ha elõtte nem esik az esõ. Amugy mindenki olyan gumit használ amilyen van nekki.
Gumi nélkül jobb
Meg lehet próbálni esetleg sima gumival ha elõtte nem esik az esõ. Amugy mindenki olyan gumit használ amilyen van nekki.
#105
Írta 2002. május 02. - 19:06
Bordázottat, az extra élvezet kedvéért! ;D ;D ;D
Jaaa...
Úgy érted, a biciklire??!!!
Hát ez egy remek kérdés!
A beton az beton, nincs mit mondani róla, viszont amíg a hivatalos úton mentünk, elég sokszor kellett köves, sziklás részeken küzdeni, lefele is és felfele is!
Mivel nekem 1pár gumim van -WTB enduroraptor- (elég rücskös), így a kérdés alapból el van volt döntve, de szerintem nagyon slick nem ajánlott. SZVSZ inkább terep, mint pályagumi!
Üdv: Baliba voltam!
Jaaa...
Úgy érted, a biciklire??!!!
Hát ez egy remek kérdés!
A beton az beton, nincs mit mondani róla, viszont amíg a hivatalos úton mentünk, elég sokszor kellett köves, sziklás részeken küzdeni, lefele is és felfele is!
Mivel nekem 1pár gumim van -WTB enduroraptor- (elég rücskös), így a kérdés alapból el van volt döntve, de szerintem nagyon slick nem ajánlott. SZVSZ inkább terep, mint pályagumi!
Üdv: Baliba voltam!
#106
vendég__*
Írta 2002. május 02. - 14:35
#107
Írta 2002. május 01. - 19:18
Maximális tiszteletem!
Igéretemhez méltón,
Pályabelyárás:
Zöldfülûvel Vasárnap 12:00-kor vágtunk neki a távnak. A szervezõ (kerékpárkölcsönzõs) sráccal térképet egyeztetve
elindultunk, hogy nekivágjunk, eme 100Km-es távnak! Az idõ jó volt, napfényes, de nem fülledt, mondhatni ideális tekerõs idõ!
Az elsõ 15 Km többnyire betonon kígyózik kezdetben az országúton lefele, majd egy gazdasági úton felfele, egészen tarófõig.
Az út egyenes és 1értelmû, gyakorlatilag eltévedésmentes. Tarófõ elõtt már földútra vált a beton, jól tekerhetõ, kellemes
bemelegítése a következõknek. Az elsõ "kersztezõdésnél a csúcson egy 3-as elágazásnál balra menve legurulunk a sima, széles
úton a Bán völgybe, hogy aztán 200m beton után (ahol az emelkedõ elõtt izgalmas gödör van keresztbe!!!)
elkzdhessünk felfele küzdeni, a Bükk maratonról jól ismert ördögoldalon, bánkútig! (tekrés közben innen azért érdemes
vissza-vissza tekingetni a tájkép miatt!
Élesen jobbra fordulva a földúton Itt nincs vége a emelkedõnek, hiszen majd a bálványig kell felfele menni
-ahol már akár tekerve is lehet haladni-. Felérve viszont jön a lefele, és ómassáig a síház (itt van víz elõször ~25KM), és a sípályák mentén
lehet döngetni, 1km után 2-3Km rossz, gödrös, kavicsos betonon! Ómassa végénél megint kezdõdik a felfele, -az úttal szemben a
kövesen elhagyva a zöld kerítéses vízmû telepet, bal visszafordító vezet rá 500m után a hosszantartó szerpentines,
faleveles útra a faluval párhuzamosan felfele, a gerinc mentén!
A magas feszültséget elérve hátat fordítunk a falunak, és kevéske lefele jön ahol kellemesen és talán "veszélytelenül",
lehet egészen a betonig gurulni! Kiérve az aszfaltra jobbos következik, irány fel Jávorkút! (2. vízvétel) Innen a rét után jobbra
Fel a piros jelzésen, jól bejáratott dh pályán megyünk felfelé!! Kidõlt -vágott- fákat kerülgetve tekertünkjutunk el egy széles dózerútra, ahol
balra fordulva, majd kevéssel utánna jobbra vissza az út mentén megpillantjuk Csipkéskúti lovardát. Innen betonnak látszó
útburkolaton megyünk, egy darabig felfele. A keresztezõdésnél balos, irány Nagymezõ lefele! Leérve jobb3, majd
a kövi keresztezõdésnél (faháznál) balos, de nem sokáig tart a beton, mert jobbra lesz a zöld jelzés, ahol le kell
borítani, és egy kerítés mentén, elég járhatatlan sziklakerten keresztül haladunk, elvileg lefele, de ez a sebesszégbõl
nem tûnik. Késõbb, a -még mindig a zöldön- fogyatkoznak a sziklák, de elég vadregényes a pálya! Ez késõbb a fõút melletti
keresztezõdésnél jobbra fordul, de mi itt rontottuk el a dolgot, és tovább menve a zöldön -aminek a vége egy érdekes
letörés szerûség!!!-, újból kijutottunk a mûútra!
Eddig tartott az érdembeni leírás, mert az idõ rövidsége -naplemente vészes közeledésével- betonon tekertünk -illetve vegyes úton
mentünk be Felsõtárkányba, majd Egerbe "óvatos" 28-as átlaggal,
majd onnan vissza Szilvásváradra, aszfalton! Ez az utolsó tagmondat
volt a legkeservesebb az egészben, de -"most már minden mindegy"- alapon 24-es átlaggal lenyomtuk!
Összességébwn 95Km-t tekertünk, és nagyon élveztük (az elejét)!
A pálya nagyon változatos és izgalmas, gratula a pályakijelölõknek!
Kellõen izzasztó lesz, de nagyon megéri elmenni szerintem!
Üdv: Baliba #34!!!
Igéretemhez méltón,
Pályabelyárás:
Zöldfülûvel Vasárnap 12:00-kor vágtunk neki a távnak. A szervezõ (kerékpárkölcsönzõs) sráccal térképet egyeztetve
elindultunk, hogy nekivágjunk, eme 100Km-es távnak! Az idõ jó volt, napfényes, de nem fülledt, mondhatni ideális tekerõs idõ!
Az elsõ 15 Km többnyire betonon kígyózik kezdetben az országúton lefele, majd egy gazdasági úton felfele, egészen tarófõig.
Az út egyenes és 1értelmû, gyakorlatilag eltévedésmentes. Tarófõ elõtt már földútra vált a beton, jól tekerhetõ, kellemes
bemelegítése a következõknek. Az elsõ "kersztezõdésnél a csúcson egy 3-as elágazásnál balra menve legurulunk a sima, széles
úton a Bán völgybe, hogy aztán 200m beton után (ahol az emelkedõ elõtt izgalmas gödör van keresztbe!!!)
elkzdhessünk felfele küzdeni, a Bükk maratonról jól ismert ördögoldalon, bánkútig! (tekrés közben innen azért érdemes
vissza-vissza tekingetni a tájkép miatt!
Élesen jobbra fordulva a földúton Itt nincs vége a emelkedõnek, hiszen majd a bálványig kell felfele menni
-ahol már akár tekerve is lehet haladni-. Felérve viszont jön a lefele, és ómassáig a síház (itt van víz elõször ~25KM), és a sípályák mentén
lehet döngetni, 1km után 2-3Km rossz, gödrös, kavicsos betonon! Ómassa végénél megint kezdõdik a felfele, -az úttal szemben a
kövesen elhagyva a zöld kerítéses vízmû telepet, bal visszafordító vezet rá 500m után a hosszantartó szerpentines,
faleveles útra a faluval párhuzamosan felfele, a gerinc mentén!
A magas feszültséget elérve hátat fordítunk a falunak, és kevéske lefele jön ahol kellemesen és talán "veszélytelenül",
lehet egészen a betonig gurulni! Kiérve az aszfaltra jobbos következik, irány fel Jávorkút! (2. vízvétel) Innen a rét után jobbra
Fel a piros jelzésen, jól bejáratott dh pályán megyünk felfelé!! Kidõlt -vágott- fákat kerülgetve tekertünkjutunk el egy széles dózerútra, ahol
balra fordulva, majd kevéssel utánna jobbra vissza az út mentén megpillantjuk Csipkéskúti lovardát. Innen betonnak látszó
útburkolaton megyünk, egy darabig felfele. A keresztezõdésnél balos, irány Nagymezõ lefele! Leérve jobb3, majd
a kövi keresztezõdésnél (faháznál) balos, de nem sokáig tart a beton, mert jobbra lesz a zöld jelzés, ahol le kell
borítani, és egy kerítés mentén, elég járhatatlan sziklakerten keresztül haladunk, elvileg lefele, de ez a sebesszégbõl
nem tûnik. Késõbb, a -még mindig a zöldön- fogyatkoznak a sziklák, de elég vadregényes a pálya! Ez késõbb a fõút melletti
keresztezõdésnél jobbra fordul, de mi itt rontottuk el a dolgot, és tovább menve a zöldön -aminek a vége egy érdekes
letörés szerûség!!!-, újból kijutottunk a mûútra!
Eddig tartott az érdembeni leírás, mert az idõ rövidsége -naplemente vészes közeledésével- betonon tekertünk -illetve vegyes úton
mentünk be Felsõtárkányba, majd Egerbe "óvatos" 28-as átlaggal,
majd onnan vissza Szilvásváradra, aszfalton! Ez az utolsó tagmondat
volt a legkeservesebb az egészben, de -"most már minden mindegy"- alapon 24-es átlaggal lenyomtuk!
Összességébwn 95Km-t tekertünk, és nagyon élveztük (az elejét)!
A pálya nagyon változatos és izgalmas, gratula a pályakijelölõknek!
Kellõen izzasztó lesz, de nagyon megéri elmenni szerintem!
Üdv: Baliba #34!!!
#108
Írta 2002. április 30. - 17:59
#109
Írta 2002. április 30. - 17:51
Zöldfülûvel bejártuk a pálya kb felét!
Egész érdekes, és meglehetõsen izgalmas pályát sikerült kilyelölni, nekem tetszett. Van benne minden, de legfõképpen felfele! ;D
Beton, dózerút, sziklakert, murva! Egy-két rész elég vadregényes.
Folyt köv, késõbb...
Egész érdekes, és meglehetõsen izgalmas pályát sikerült kilyelölni, nekem tetszett. Van benne minden, de legfõképpen felfele! ;D
Beton, dózerút, sziklakert, murva! Egy-két rész elég vadregényes.
Folyt köv, késõbb...
#110
vendég__*
Írta 2002. április 30. - 10:15
Üdv!
A 100-assal szerény személyem is megpróbálkozik.De elõtte még:Zemplén 55.
Addig is jó tekerést.
Ralph
A 100-assal szerény személyem is megpróbálkozik.De elõtte még:Zemplén 55.
Addig is jó tekerést.
Ralph
#111
Írta 2002. április 30. - 09:32
sajna, idõpont ütközés miatt egyelõre erõsen kétségbe vagyok esv... ;D
de ha lesz egy kis esély, megragadom...
de ha lesz egy kis esély, megragadom...
#112
Írta 2002. április 30. - 08:41
Csákó,
a szegedi elit is képviselteti magát a rangos viadalon. ;D
(feltéva, ha a TISZA MARATONON egészben, és töretlenül befutunk.)
Üdv,
2bak voltam.
a szegedi elit is képviselteti magát a rangos viadalon. ;D
(feltéva, ha a TISZA MARATONON egészben, és töretlenül befutunk.)
Üdv,
2bak voltam.
#113
Írta 2002. április 30. - 08:24
Ahoy!
Sajnos ló problémák miatt a szilvás kimarad idén életembõl... :'(
De a beszámolókra nagyon kíváncsi-fáncsi leszek!
Csõváz és hátszél!
Joghurt tolja felfele lovatok.. Paraferee voltam
Sajnos ló problémák miatt a szilvás kimarad idén életembõl... :'(
De a beszámolókra nagyon kíváncsi-fáncsi leszek!
Csõváz és hátszél!
Joghurt tolja felfele lovatok.. Paraferee voltam
#114
Írta 2002. április 30. - 01:26
#115
Írta 2002. április 30. - 00:10
Imhol egy hely, ahova rövidesen beírom a pályabejárásunk tapasztalatait!
Továbbá informálódom, ki jön, és melyik távra?
Maratons forever!!
Üdv: baliba
Továbbá informálódom, ki jön, és melyik távra?
Maratons forever!!
Üdv: baliba