Helló.
Szerintem a danamid is jó lehetne,bár kemény anyag nem tudom,hogy szolgálna ilyen téren.
Egy próbát megérne az a rulon nevû anyag szvsz.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Telo tuning
Started by
Darton
, 2001. December 01. 23:00
#1
Posted 2010. October 07. - 17:54
#2
Posted 2010. October 07. - 15:26
Nem tud senki ajánlani semmit?A komoly telókban mibõl van a persely?Az esztergályos ismerõsnek van egy rulon nevezetû anyaga,ami egy piros mûanyag féle és az iparban használják perselyekhez.Ha nem kapok jobb tippet,akkor ez marad.Úgy gondoltam esztergáltatok bele új perselyeket,de nem mûanyagból kellene,hanem valami tartósabb anyagból.Milyen anyagot ajánlanátok hozzá?
#3
Posted 2010. October 04. - 19:00
Sziasztok!Szét akarom szedni a Suntour M2000N telómat.Kicsit ki akarom takarítani,meg már ki van kotyogósodva,azzal is akarok csinálni valamit.Úgy gondoltam esztergáltatok bele új perselyeket,de nem mûanyagból kellene,hanem valami tartósabb anyagból.Milyen anyagot ajánlanátok hozzá?Csodát nem várok így sem a telótól,tudom,hogy gagyi,de próbálkozok.
#4
Posted 2010. July 30. - 23:38
A kormányról lockolható teló ugyan olyan villa, minta a többi csak ha akarod, lezárod a villa mozgását. De semmi másban nem különböznek a nem lezárható telóktól. De olyan is van, hogy a jobb oldali villanyak tetején van egy kis kar és oda lenyúlva tudod lezárni a villát. Ez ugyan azt csinálja, mint a kormányon lévõ kar. Van, akinek erre van igénye.
kb. 60ezer Ft körül kapsz lezárható villákat - ha tényleg ilyenre vágysz. De majd a szakik pontosabb árat írnak.
kb. 60ezer Ft körül kapsz lezárható villákat - ha tényleg ilyenre vágysz. De majd a szakik pontosabb árat írnak.
Marci
#5
Posted 2010. July 30. - 16:11
Csáó!
Lehet amatõr kérdés, de valaki el tudná nekem mondani hogy a kormányról lockolható teló miben különbözik pl egy közönséges teleszkóptól? Meg hogy az ilyenek milyen árban vannak.
Köszke elõre is
Lehet amatõr kérdés, de valaki el tudná nekem mondani hogy a kormányról lockolható teló miben különbözik pl egy közönséges teleszkóptól? Meg hogy az ilyenek milyen árban vannak.
Köszke elõre is
#6
Posted 2010. July 22. - 15:10
#7
Posted 2010. July 22. - 15:06
Nem találtam ide vonatkozó topicot.
Tudtok ajánlani megbízható és hozzáértõ szervízt, ahova egy Fox rp23-ast el lehet vinni karbantartani?
Nem sürgõs, de szezon végén szeretnék olajat/tömítést cserélni benne.
Illetve olyan helyet, ahol bármilyen telóhoz értenek..?
Köszi!
Tudtok ajánlani megbízható és hozzáértõ szervízt, ahova egy Fox rp23-ast el lehet vinni karbantartani?
Nem sürgõs, de szezon végén szeretnék olajat/tömítést cserélni benne.
Illetve olyan helyet, ahol bármilyen telóhoz értenek..?
Köszi!
Hegyibringás = Kerekes Jeti
#8
Posted 2010. May 06. - 15:49
Ki kell venni a Motion control egységet, szét kell csavarni (fordított menetes) és ellenõrizni/cserélni kell a felsõ tömítést.
#9
Posted 2010. May 06. - 10:22
Halihó
Reba teló jobb száránál felül (ahol ki lehet venni a kis "dugót") nyomja az olajat...Cseréltem ott gumigyûrût,nem sok minden változott.Máshol van benne még valami zárógyûrû vagy valami??
Reba teló jobb száránál felül (ahol ki lehet venni a kis "dugót") nyomja az olajat...Cseréltem ott gumigyûrût,nem sok minden változott.Máshol van benne még valami zárógyûrû vagy valami??
#10
Posted 2010. May 02. - 19:53
Lehet kapni de a villa árához képest nem olcsó majd 10e
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#11
Posted 2010. May 02. - 19:40
sziasztok! Van egy ROCK SHOCK DART 2 es telóm. Szerintetek van rá olyan átalakító amivel meg lehet csinálni, hogy kormányról legyen locokolható? mintha láttam volna ilyet, de most sehol nem találom... és lehet csak a komolyabbakra lehet rátenni?
#12
Posted 2010. April 07. - 20:47
:confused:Talán kerékpárüzletben próbálkozz szerintem:)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#13
Posted 2010. April 07. - 19:19
#14
Posted 2010. April 07. - 10:53
Sziasztok!
Jelenleg van egy 06'-os marzocchi drop off triple telóm. Információim szerint (amik megjegyzem hiányosak a gyér marzo honlap végett pl: nincs robbantott ábra) a junior t-nek a paraméterei telóút(gondolom tolórúd hossza is), becsúszóátmérõ, stb.. megegyeznek. Így arra szántam el magam h valahogy visszautat varázsoljak (kívülrõl állíthatót) a szeretett kis triple-be. Ha valakinek van tapasztalata, akár robbantott rajz, vagy a belsõ felépítés közti különbség azt szívesen várnám! Bár hála istennek sok 32mm-es marzó van amiben van visszaút, így még azt se tartom elképzelhetetlennek hogy egy dj-bõl vagy z1bõl kerüljön bele...
A másik pedig az alkatrészellátás... Van valakinek tippje hogy ki az emberem? Malinál futottam egy kört de, nem vagyok elõrébb...
Válaszotokat illetve segítségeteket elõre is köszönöm!
üdv: Rider_03
Jelenleg van egy 06'-os marzocchi drop off triple telóm. Információim szerint (amik megjegyzem hiányosak a gyér marzo honlap végett pl: nincs robbantott ábra) a junior t-nek a paraméterei telóút(gondolom tolórúd hossza is), becsúszóátmérõ, stb.. megegyeznek. Így arra szántam el magam h valahogy visszautat varázsoljak (kívülrõl állíthatót) a szeretett kis triple-be. Ha valakinek van tapasztalata, akár robbantott rajz, vagy a belsõ felépítés közti különbség azt szívesen várnám! Bár hála istennek sok 32mm-es marzó van amiben van visszaút, így még azt se tartom elképzelhetetlennek hogy egy dj-bõl vagy z1bõl kerüljön bele...
A másik pedig az alkatrészellátás... Van valakinek tippje hogy ki az emberem? Malinál futottam egy kört de, nem vagyok elõrébb...
Válaszotokat illetve segítségeteket elõre is köszönöm!
üdv: Rider_03
#15
Posted 2009. April 26. - 10:24
helló mindenki
ez lenne akérdés hogy hogyan kell lajat cserélni a fenti villában, életemben nem csináltam még és nincs lóvé a szervízre :S és milyen olaj kéne bele. dirt, város, park használatra van a villa
ez lenne akérdés hogy hogyan kell lajat cserélni a fenti villában, életemben nem csináltam még és nincs lóvé a szervízre :S és milyen olaj kéne bele. dirt, város, park használatra van a villa
just.enjoy.the.ride
#16
Posted 2005. July 13. - 09:31
asszem nem csillapítást szeretne, csak jobb kenést...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#17
Posted 2005. July 11. - 16:54
nem tartja ott semmi
olajzáró szimmeringek kellenek hogy bennmaradjon
de ha egy zsíros villát feltöltesz olajjal, attól még ugye nem lesz csilapításod
csak nehezebb lesz sokkal
olajzáró szimmeringek kellenek hogy bennmaradjon
de ha egy zsíros villát feltöltesz olajjal, attól még ugye nem lesz csilapításod
csak nehezebb lesz sokkal
Autist Team:)
#18
Posted 2005. July 11. - 15:20
Tök elviekben mi a csuda kell, hogy egy villa zsír kenés helyet olaj kenésû legyen? Mi tartja az olajat a persely környékén?
"nem vagyok senki csak ûzöm a vadat
másnak hajtok, mások hajtanak"
másnak hajtok, mások hajtanak"
#19
Posted 2005. July 10. - 22:55
hmm, ugylátszik hagyom ahogy van, eleget bajlódtam vele. amúgy jó kis teló streetre ugrálgatni, csak mikor felnézünk a hegyekbe, érzem h kevés ez az út...
#20
Posted 2005. July 10. - 16:03
fent bal oldalt annak a szörnyen gyengének kinézõ mûanyagnak is le kell jönni?
itthon szeretném megoldani a problémát, bringás boltba inkább csak alkatrészéert járok.
itthon szeretném megoldani a problémát, bringás boltba inkább csak alkatrészéert járok.