Helló.
Szerintem a danamid is jó lehetne,bár kemény anyag nem tudom,hogy szolgálna ilyen téren.
Egy próbát megérne az a rulon nevû anyag szvsz.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Telo tuning
Indította
Darton
, 2001. december 01. 23:00
#1
Írta 2010. október 07. - 17:54
#2
Írta 2010. október 07. - 15:26
Nem tud senki ajánlani semmit?A komoly telókban mibõl van a persely?Az esztergályos ismerõsnek van egy rulon nevezetû anyaga,ami egy piros mûanyag féle és az iparban használják perselyekhez.Ha nem kapok jobb tippet,akkor ez marad.Úgy gondoltam esztergáltatok bele új perselyeket,de nem mûanyagból kellene,hanem valami tartósabb anyagból.Milyen anyagot ajánlanátok hozzá?
#3
Írta 2010. október 04. - 19:00
Sziasztok!Szét akarom szedni a Suntour M2000N telómat.Kicsit ki akarom takarítani,meg már ki van kotyogósodva,azzal is akarok csinálni valamit.Úgy gondoltam esztergáltatok bele új perselyeket,de nem mûanyagból kellene,hanem valami tartósabb anyagból.Milyen anyagot ajánlanátok hozzá?Csodát nem várok így sem a telótól,tudom,hogy gagyi,de próbálkozok.
#4
Írta 2010. július 30. - 23:38
A kormányról lockolható teló ugyan olyan villa, minta a többi csak ha akarod, lezárod a villa mozgását. De semmi másban nem különböznek a nem lezárható telóktól. De olyan is van, hogy a jobb oldali villanyak tetején van egy kis kar és oda lenyúlva tudod lezárni a villát. Ez ugyan azt csinálja, mint a kormányon lévõ kar. Van, akinek erre van igénye.
kb. 60ezer Ft körül kapsz lezárható villákat - ha tényleg ilyenre vágysz. De majd a szakik pontosabb árat írnak.
kb. 60ezer Ft körül kapsz lezárható villákat - ha tényleg ilyenre vágysz. De majd a szakik pontosabb árat írnak.
Marci
#5
Írta 2010. július 30. - 16:11
Csáó!
Lehet amatõr kérdés, de valaki el tudná nekem mondani hogy a kormányról lockolható teló miben különbözik pl egy közönséges teleszkóptól? Meg hogy az ilyenek milyen árban vannak.
Köszke elõre is
Lehet amatõr kérdés, de valaki el tudná nekem mondani hogy a kormányról lockolható teló miben különbözik pl egy közönséges teleszkóptól? Meg hogy az ilyenek milyen árban vannak.
Köszke elõre is
#6
Írta 2010. július 22. - 15:10
#7
Írta 2010. július 22. - 15:06
Nem találtam ide vonatkozó topicot.
Tudtok ajánlani megbízható és hozzáértõ szervízt, ahova egy Fox rp23-ast el lehet vinni karbantartani?
Nem sürgõs, de szezon végén szeretnék olajat/tömítést cserélni benne.
Illetve olyan helyet, ahol bármilyen telóhoz értenek..?
Köszi!
Tudtok ajánlani megbízható és hozzáértõ szervízt, ahova egy Fox rp23-ast el lehet vinni karbantartani?
Nem sürgõs, de szezon végén szeretnék olajat/tömítést cserélni benne.
Illetve olyan helyet, ahol bármilyen telóhoz értenek..?
Köszi!
Hegyibringás = Kerekes Jeti
#8
Írta 2010. május 06. - 15:49
Ki kell venni a Motion control egységet, szét kell csavarni (fordított menetes) és ellenõrizni/cserélni kell a felsõ tömítést.
#9
Írta 2010. május 06. - 10:22
Halihó
Reba teló jobb száránál felül (ahol ki lehet venni a kis "dugót") nyomja az olajat...Cseréltem ott gumigyûrût,nem sok minden változott.Máshol van benne még valami zárógyûrû vagy valami??
Reba teló jobb száránál felül (ahol ki lehet venni a kis "dugót") nyomja az olajat...Cseréltem ott gumigyûrût,nem sok minden változott.Máshol van benne még valami zárógyûrû vagy valami??
#10
Írta 2010. május 02. - 19:53
Lehet kapni de a villa árához képest nem olcsó majd 10e
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#11
Írta 2010. május 02. - 19:40
sziasztok! Van egy ROCK SHOCK DART 2 es telóm. Szerintetek van rá olyan átalakító amivel meg lehet csinálni, hogy kormányról legyen locokolható? mintha láttam volna ilyet, de most sehol nem találom... és lehet csak a komolyabbakra lehet rátenni?
#12
Írta 2010. április 07. - 20:47
:confused:Talán kerékpárüzletben próbálkozz szerintem:)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#13
Írta 2010. április 07. - 19:19
Sziasztok!
Marzocchi Z1-hez honnan tudok szerezni fékcsapot, a Vfék felfogatásához?
Marzocchi Z1-hez honnan tudok szerezni fékcsapot, a Vfék felfogatásához?
#14
Írta 2010. április 07. - 10:53
Sziasztok!
Jelenleg van egy 06'-os marzocchi drop off triple telóm. Információim szerint (amik megjegyzem hiányosak a gyér marzo honlap végett pl: nincs robbantott ábra) a junior t-nek a paraméterei telóút(gondolom tolórúd hossza is), becsúszóátmérõ, stb.. megegyeznek. Így arra szántam el magam h valahogy visszautat varázsoljak (kívülrõl állíthatót) a szeretett kis triple-be. Ha valakinek van tapasztalata, akár robbantott rajz, vagy a belsõ felépítés közti különbség azt szívesen várnám! Bár hála istennek sok 32mm-es marzó van amiben van visszaút, így még azt se tartom elképzelhetetlennek hogy egy dj-bõl vagy z1bõl kerüljön bele...
A másik pedig az alkatrészellátás... Van valakinek tippje hogy ki az emberem? Malinál futottam egy kört de, nem vagyok elõrébb...
Válaszotokat illetve segítségeteket elõre is köszönöm!
üdv: Rider_03
Jelenleg van egy 06'-os marzocchi drop off triple telóm. Információim szerint (amik megjegyzem hiányosak a gyér marzo honlap végett pl: nincs robbantott ábra) a junior t-nek a paraméterei telóút(gondolom tolórúd hossza is), becsúszóátmérõ, stb.. megegyeznek. Így arra szántam el magam h valahogy visszautat varázsoljak (kívülrõl állíthatót) a szeretett kis triple-be. Ha valakinek van tapasztalata, akár robbantott rajz, vagy a belsõ felépítés közti különbség azt szívesen várnám! Bár hála istennek sok 32mm-es marzó van amiben van visszaút, így még azt se tartom elképzelhetetlennek hogy egy dj-bõl vagy z1bõl kerüljön bele...
A másik pedig az alkatrészellátás... Van valakinek tippje hogy ki az emberem? Malinál futottam egy kört de, nem vagyok elõrébb...
Válaszotokat illetve segítségeteket elõre is köszönöm!
üdv: Rider_03
#15
Írta 2009. április 26. - 10:24
helló mindenki
ez lenne akérdés hogy hogyan kell lajat cserélni a fenti villában, életemben nem csináltam még és nincs lóvé a szervízre :S és milyen olaj kéne bele. dirt, város, park használatra van a villa
ez lenne akérdés hogy hogyan kell lajat cserélni a fenti villában, életemben nem csináltam még és nincs lóvé a szervízre :S és milyen olaj kéne bele. dirt, város, park használatra van a villa
just.enjoy.the.ride
#16
Írta 2005. július 13. - 09:31
asszem nem csillapítást szeretne, csak jobb kenést...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#17
Írta 2005. július 11. - 16:54
nem tartja ott semmi
olajzáró szimmeringek kellenek hogy bennmaradjon
de ha egy zsíros villát feltöltesz olajjal, attól még ugye nem lesz csilapításod
csak nehezebb lesz sokkal
olajzáró szimmeringek kellenek hogy bennmaradjon
de ha egy zsíros villát feltöltesz olajjal, attól még ugye nem lesz csilapításod
csak nehezebb lesz sokkal
Autist Team:)
#18
Írta 2005. július 11. - 15:20
Tök elviekben mi a csuda kell, hogy egy villa zsír kenés helyet olaj kenésû legyen? Mi tartja az olajat a persely környékén?
"nem vagyok senki csak ûzöm a vadat
másnak hajtok, mások hajtanak"
másnak hajtok, mások hajtanak"
#19
Írta 2005. július 10. - 22:55
hmm, ugylátszik hagyom ahogy van, eleget bajlódtam vele. amúgy jó kis teló streetre ugrálgatni, csak mikor felnézünk a hegyekbe, érzem h kevés ez az út...
#20
Írta 2005. július 10. - 16:03
fent bal oldalt annak a szörnyen gyengének kinézõ mûanyagnak is le kell jönni?
itthon szeretném megoldani a problémát, bringás boltba inkább csak alkatrészéert járok.
itthon szeretném megoldani a problémát, bringás boltba inkább csak alkatrészéert járok.