Hy
Nem tudja vki, hogy 2006-ban lesz-e CAPRINE dual ?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Caprine vázak
Indította
FP
, 2002. május 15. 19:43
#41
Írta 2006. április 29. - 08:51
#42
vendég_gunit_*
Írta 2006. március 27. - 21:53
:chin: Szevasztok,úgyhírlik hogy bele lehet tenni 222mm-es tagot -valahogy- treatbe,ez igaz vagy sem?Ha nem, akkor ez jo választás a vázba:manitou '06 metel rp 190x50mm.A 2006-os model mennyivel jobb-vagy rosszabb a 2005-höz viszonyítva(metel rp)?Vagy elég szerintetek 1 tulfolyo nélküli mezei metel r is?Egyáltalán mibe jobb 1 tulfolyótartályos tag mint 1 "sima"?
#43
Írta 2005. november 26. - 13:29
Van valakinek tapasztalata 2004-es dual és 24 colos kerék párositással kapcsolatban?
Ha valakinek esetleg akadna akkor ossza meg velem elõre is köszi!
Pull mennyire szoktál durvulni a Treat-tel?
Ja és hogy érted azt h egy átütõtengely segit a merevségen azt hogy teszed bele?
Talán Máriusz?
Ha valakinek esetleg akadna akkor ossza meg velem elõre is köszi!
Pull mennyire szoktál durvulni a Treat-tel?
Ja és hogy érted azt h egy átütõtengely segit a merevségen azt hogy teszed bele?
Talán Máriusz?
#44
Írta 2005. november 05. - 16:32
#45
Írta 2005. november 05. - 16:24
Sziasztok!
Lene egy kérdésem:
El szeretnék adni egy Caprine Cherokee-t, az adatai:
Hi-Ten acélváz,teleszkóp-nincs,Beretta Cerchi duplafalú felni,Maxxis külsõk,Shimano SIS Mega Range elsõ-hátsó váltók,Shimano Revo Shift 21 sebességes váltókarok,Selle SMP nyereg,Trinity V-fékek.
Szerintetek mennyiért lehetne eladni ezt a kerékpárt,és hol?
A válaszokat elõre is köszönöm.
Lene egy kérdésem:
El szeretnék adni egy Caprine Cherokee-t, az adatai:
Hi-Ten acélváz,teleszkóp-nincs,Beretta Cerchi duplafalú felni,Maxxis külsõk,Shimano SIS Mega Range elsõ-hátsó váltók,Shimano Revo Shift 21 sebességes váltókarok,Selle SMP nyereg,Trinity V-fékek.
Szerintetek mennyiért lehetne eladni ezt a kerékpárt,és hol?
A válaszokat elõre is köszönöm.
#46
Írta 2005. augusztus 31. - 22:12
Csövi!
Treat:
Normál csapágyas (minnél hosszab nyakas mert a fejcsõ nem túl vastag)
Max 200-as tag megy bele mert a nagyobbak nagyon kitolják a seggét és az erõ
nem forgatja a forgópontokat hanem tolja -> törik.
Ja és az X-fusion tag már túl sokat mozog neki (56mm) és annak kell egy kis reszelgetés hogy ne a váz koppanjon összeüléskor hanem a tag.
(ezért volt sok törés mert mindenki csak belerakta az olcsó Xfusion tagot aminek a rugóútja még bõven tudott volna nyomódni össze amikor a váz már megfeszült és ezért eltört)
De egy 200mm-s taggal (Metel 50mm, Fox 53, Xfus 56) 180, 190, 200 mm-t mozog a váz.
Igen a hátulja tényleg nem erõs, de talán egy átütõs agy segít egy picit.
Ha az sem akkor plusz hegyesztés...
Törni nekem még nem tört pedig 90kg vagyok és nem kímélem.
Persze nem kell vele betonra 2m-rõl ugrálni.
Treat:
Normál csapágyas (minnél hosszab nyakas mert a fejcsõ nem túl vastag)
Max 200-as tag megy bele mert a nagyobbak nagyon kitolják a seggét és az erõ
nem forgatja a forgópontokat hanem tolja -> törik.
Ja és az X-fusion tag már túl sokat mozog neki (56mm) és annak kell egy kis reszelgetés hogy ne a váz koppanjon összeüléskor hanem a tag.
(ezért volt sok törés mert mindenki csak belerakta az olcsó Xfusion tagot aminek a rugóútja még bõven tudott volna nyomódni össze amikor a váz már megfeszült és ezért eltört)
De egy 200mm-s taggal (Metel 50mm, Fox 53, Xfus 56) 180, 190, 200 mm-t mozog a váz.
Igen a hátulja tényleg nem erõs, de talán egy átütõs agy segít egy picit.
Ha az sem akkor plusz hegyesztés...
Törni nekem még nem tört pedig 90kg vagyok és nem kímélem.
Persze nem kell vele betonra 2m-rõl ugrálni.
"...kis rutin, nagy bátorság..."
#47
vendég_nhunor_*
Írta 2005. augusztus 31. - 18:12
ÜDV!
Caprine Treat:
Milyen kormánycsapágy való bele? Integrált? Ahead? stb...
+
Mennyit tud a hátulja mozogni max? cm (nagy rugóstaggal)
+
A hátulja télleg nagyon gyenge?
thx
Caprine Treat:
Milyen kormánycsapágy való bele? Integrált? Ahead? stb...
+
Mennyit tud a hátulja mozogni max? cm (nagy rugóstaggal)
+
A hátulja télleg nagyon gyenge?
thx
#48
Írta 2005. augusztus 04. - 19:43
Tuareg az elvileg össztelós Caprine, télleg valami Pyxis klón. És wagon de durván
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#49
Írta 2005. augusztus 04. - 19:30
#50
Írta 2005. augusztus 04. - 19:06
#51
Írta 2005. augusztus 04. - 19:05
najó, mind1
a tuareget mintha régen ilyen pyxis szerü vázuknak láttam volna
talán
de megnéztem a caprine.hu-t is, és tök jót mosolyogtam
mekkora lol.
a tuareget mintha régen ilyen pyxis szerü vázuknak láttam volna
talán
de megnéztem a caprine.hu-t is, és tök jót mosolyogtam
mekkora lol.
#52
Írta 2005. augusztus 04. - 18:56
#53
Írta 2005. augusztus 04. - 18:47
Sziasztok! nem tudja véletlenül vki az új caprine országúti vázak nevét,honlapját,árát,minõségét? Azt tudom,hogy van a caprine-nak új néven forgalmazott márkája,csak sajna arra nem emléxem,hogy mi ez... tuareg talán? De a gugli nem ad ki semmi értelmes találatot elõre is köszönök minden segítséget.
És Jézus szóla hozzájuk: - Mondjátok, ki vagyok én?
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
#54
Írta 2005. július 31. - 11:09
A Boomer tutira elbírna, amiatt ne aggódj, nincs kispórolva benne az anyag...(Jorus megelõzött, pont rá hivatkoztam volna )
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#55
Írta 2005. július 31. - 10:21
Nekem volt 1 évig Boomerem, még egy régebbi verzió, 2000-es talán Center X-szel, százegynéhány kilóval nem volt vele semmi gondom, egy év eseménydú év után fájó szívvel váltam meg tõle. Építs belõle nyugodtan. HT-m is volt, cro-mo, ami szintén penge volt, azt meg ellpoták.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#56
Írta 2005. július 31. - 09:39
Hi
Na lehet, hogy igazad van és elhamarkodtam a reklamálást.
Bicókra visszatérve én inkább túrabiciklit szeretnék és talán az én 95 kg-os súlyomnak a Heavy Tools lenne a legjobb nem? Vagy engem még elbírna a boomer is?
Na lehet, hogy igazad van és elhamarkodtam a reklamálást.
Bicókra visszatérve én inkább túrabiciklit szeretnék és talán az én 95 kg-os súlyomnak a Heavy Tools lenne a legjobb nem? Vagy engem még elbírna a boomer is?
#57
Írta 2005. július 31. - 08:59
Na átmegyünk flame-be a végén...de:
-éééés, akkor mi van, ha valamiért (októl függetlenül), nem válaszolnak Neked, neked egybõl az asztalt kell csapkodnod?
-nem a kérdéssel volt a baj, hanem azzal, ahogyan feltetted
-bocs
A kérdés értelmetlen egyébként - mégis milyen alapon kellene javaslatot adnunk egy XC/túra váz (Boomer), egy klasszikus acélváz (HT) és egy dirtváz között? Attól függ, milyen kerékpárt szeretnél építeni. Egyszerûen nem összehasonlíthatóak.
-éééés, akkor mi van, ha valamiért (októl függetlenül), nem válaszolnak Neked, neked egybõl az asztalt kell csapkodnod?
-nem a kérdéssel volt a baj, hanem azzal, ahogyan feltetted
-bocs
A kérdés értelmetlen egyébként - mégis milyen alapon kellene javaslatot adnunk egy XC/túra váz (Boomer), egy klasszikus acélváz (HT) és egy dirtváz között? Attól függ, milyen kerékpárt szeretnél építeni. Egyszerûen nem összehasonlíthatóak.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#58
Írta 2005. július 31. - 07:57
Azért mielõtt elküldesz mindenkit a p&@#°ba, gondolkodj el azon, hogy:
- A - azért nem kapsz választ 4 kemény órán át, mert mindenki nyaral
- B - senkinek nincs ilyen váza
- C - ez nem egy helpdesk, ahol ingyenbetelefonálásra azonnal pattan mindenki
- A - az a 4 óra az két nap
- B - nem egy ritka váz sztem
- C - akkor szerinted mi a faxért mûködtetik ezt a fórumot, ha nem azért hogy egymássl tapasztalatot ill. véleményt cseréljünk?
Az egyik vázam Boomer 2. Wheeler Buddy03 3. fstésre szoruló Heavy Tools CroMo
- A - azért nem kapsz választ 4 kemény órán át, mert mindenki nyaral
- B - senkinek nincs ilyen váza
- C - ez nem egy helpdesk, ahol ingyenbetelefonálásra azonnal pattan mindenki
- A - az a 4 óra az két nap
- B - nem egy ritka váz sztem
- C - akkor szerinted mi a faxért mûködtetik ezt a fórumot, ha nem azért hogy egymássl tapasztalatot ill. véleményt cseréljünk?
Az egyik vázam Boomer 2. Wheeler Buddy03 3. fstésre szoruló Heavy Tools CroMo
#59
Írta 2005. július 29. - 09:01
Dante
Szo nincs rola, s nekem nem is Caprine vazam van. Csak erdekelt a miert. Koszi, hogy leirtad! Igazabol nalam mindig ugy kerek egy tortenet, hogy ha valaki velemenyt alkot, akkor ala is tamasztja azt. Szoval koszi megegyszer.
Szo nincs rola, s nekem nem is Caprine vazam van. Csak erdekelt a miert. Koszi, hogy leirtad! Igazabol nalam mindig ugy kerek egy tortenet, hogy ha valaki velemenyt alkot, akkor ala is tamasztja azt. Szoval koszi megegyszer.
de ha szívügyed a rombusz csõ, használd nyugodtan, nem lesz baj vele, engem inkább a dolog elve zavar.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#60
Írta 2005. július 28. - 22:28
Pontosan, ott a pont. A kör és társai (ovál stb) a legideálisabb keresztmetszett, mert nem alakulnak ki benne feszültségcsúcsok. Ahhoz, hogy uyganolyan erõs legyen, több anyag is kell bele, ergó nehezebb. Az, hogy tetszik-nem tetszik az elég szubjektív, de mûszaki értelemben tök egyértelmûen elõnytelen megoldás. Továbbá problémás az erõátadások kapcsolata, pl ahogyan egy kör keresztmetszetû fejcsõhöz csatlakozik. Szóval nem szerencsés. Az, hogy nem hagyományos, nem jelenti azt, hogy ilyen - pl nagyon jó kis vázakat lehet csinálni a kör alakú csövek lapítgatásával (sok gyártó csinál ilyet), vagy pl az én vázam felsõcsöve csonkakúp, azaz a fejcsõnél nagyobb az átmérõje mint a nyeregvázcsõnél (de ugyanúgy kör). Persze én mérnökember vagyok, sok esetben itélek meg dolgokat ezzel a szemlélettel (ez betegség...) - de ha szívügyed a rombusz csõ, használd nyugodtan, nem lesz baj vele, engem inkább a dolog elve zavar.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás