lófarkas: a hajtókart 8 as tartja, általában lehet a tied valami speciális csavar?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Sima pedál vs. SPD
Started by
Bikemag
, 2001. June 02. 03:19
#2801
Posted 2005. November 14. - 20:27
#2802
Posted 2005. November 14. - 20:20
nekem van itthon 8as imbuszom, asszem az obiban vette jóapám...igen a tengelyt én is néztem boltban, hogy nem lehet megfogni 15ös villással, csak imbusszal...meg elsõ ránézésre majdnem olyan mint a 959es (XTR) shimano pedál, csak más anyagbol van és nehezebb...szoval egy kis dizájn is..
#2803
Posted 2005. November 14. - 20:16
A shimano honlap szerint az 520 is iparis... A tengely láthatóan más kialakítású, valszeg nagyrészt itt ugrott le a súly. A hátulutõje a dolognak az, hogy imbuszkulcs kell a felrakáshoz, nem jó a 15ös villás... Nem, nem ám 6os imbusz, ami minden szerszámkészletben és miniszerszámon van, hanem nyolcas, hogy belehülyülj, mire találsz hozzá kulcsot. Biciklin sehol nincs nyolcas imbuszcsavar, b@sszák meg. Még a hajtókart is hetes tartja. Áh...
#2804
Posted 2005. November 14. - 20:08
LóFarkas ez egy kiváló kérdés ,én is pont erre vagyok kiváncsi, mert ezt a 2 pedált néztem ki, de a sulyon kivül nem angyon tudom hogy mi a különbség köztük...ha valaki esetleg elárulná,annak ökör hálám..
#2805
Posted 2005. November 14. - 18:36
Tudja vki, hogy pontosan mi a különbség a pdm-520 és az 540 között? az 540 pár grammal könnyebb, meg valahol mintha azt olvastam volna, hogy iparis... Más? Megér + 3000Ft-ot?
Eggbeater megin: némelyik C-n lelazul a csapágyat rögzítõ anya, és az egész pedáltest faszán lescsúszik a tengelyrõl tekerés közben. Ha eggbeaterem lenne, ráhúznám...
Eggbeater megin: némelyik C-n lelazul a csapágyat rögzítõ anya, és az egész pedáltest faszán lescsúszik a tengelyrõl tekerés közben. Ha eggbeaterem lenne, ráhúznám...
#2806
Posted 2005. November 06. - 22:11
Törhetõ, hafennakadsz. (éles sziklán értelemszerûen) De cserélhetõ, ha van zséé rá. De mi nem törhetõ, ugye...tudnék mesélni - nekem egy Wellgo tört fennakadástól.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2807
Posted 2005. November 06. - 21:07
A szárnyakat pár embernek sikerült már eltörni eggbeateren, de ahhoz is igyekezni kellett.
#2808
Posted 2005. November 06. - 20:33
Egy ismerosomtol hallottam,hogy torik a CB.pedal,bar en sem hittem neki.Gondoltam azert a biztonsag kedveert utanajarok.Nem hiszem,hogy egy ilyen cuccnal pont ezt az orbitalis hibat kovettek volna el a tervezesnel.
Koszonom a biztato szavakat.
Koszonom a biztato szavakat.
#2809
Posted 2005. November 06. - 09:11
A csavarodás hasznos tud lenni, jobb mintha törne vagy elkenõdne.
yepp
CB szerszám 3 évesen is teljesít
a B+ bicska-szerû cuccai meg halnak el naponta
nekem a Crank Bros azért szokta felszabni az agyam,mert 1 hosszabb maratonon a rázkódástól széthullik a nyeregtáskában,és legózhatom aztán újra össze...de még így is a legjobbak közé tartozik.
#2810
Posted 2005. November 06. - 05:00
az en bondhusom is csavarodik
de rugalmasan csak
marado alakvaltozas nincs benne.
...
de rugalmasan csak
marado alakvaltozas nincs benne.
...
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2811
Posted 2005. November 06. - 02:54
#2812
Posted 2005. November 06. - 02:32
Nekem csak egy Crank Bros marokszerszámom van, de a kisebb imbuszok úgy csavarodnak, mint a virsli... A kínai imbuszkulcsok is jobbak nála. Ezek után meg sem fordulna a fejemben, hogy bármit is megvegyek tõlük.
Ugyanakkor tudom, hogy sokak gond nélkül használják a termékeiket. Lehet, hogy csak én választottam bele. (Így jártam az Oakley szemcsimmel is.)
Ugyanakkor tudom, hogy sokak gond nélkül használják a termékeiket. Lehet, hogy csak én választottam bele. (Így jártam az Oakley szemcsimmel is.)
#2813
Posted 2005. November 06. - 02:01
Kiváncsi lennék kitõl hallottad? ha egy több tonnás elefánt akkor higgy neki, és biztos mondta, hogy mindig lecsúszik a lába ugye?
:megaidiot:
:megaidiot:
Ride everywhere.
.
#2814
Posted 2005. November 06. - 01:48
Van valakinek tapasztalata crank brothers pedallal kapcsolatban?Szeretnek ilyen pedalt vasarolni,de azt hallottam,hogy torik a tengelynel.Igaz ez????????
LoL
csak annyira igaz, mint ahogy a Dorado törik a padkán
#2815
Posted 2005. November 06. - 01:45
Van valakinek tapasztalata crank brothers pedallal kapcsolatban?Szeretnek ilyen pedalt vasarolni,de azt hallottam,hogy torik a tengelynel.Igaz ez????????
#2816
Posted 2005. November 05. - 22:16
Bontrager patentpedálról tapasztalatok? Árak?
#2817
Posted 2005. October 31. - 03:08
250 mm-s hajócsavar körül lehet, Amúgy nekem jobban bejön a tûgörgõ, mert a gyorsabb mozgást jobban bírja. forgáspontok sem mindig lassan mozdulnak. Alacsony fordulatszám nagy terhelés az egyértelmûen siklócsapágy (ha megnézzük, a pedál is ilyen.)
Ride everywhere.
.
#2818
Posted 2005. October 30. - 22:45
#2819
Posted 2005. October 29. - 20:09
nem csak
de nagyon szelsoseges helyekre nem jo.
pl osztelos forgaspontba meg talan a tugorgo jo de a golyos csapagy abszolut halott otlet
siklocsapi a legjobb
amugy 64kg darabja a 250mm-s golyszlinak.
nagyon sok minden befolyasolja mi hova jo persze.
de nagyon szelsoseges helyekre nem jo.
pl osztelos forgaspontba meg talan a tugorgo jo de a golyos csapagy abszolut halott otlet
siklocsapi a legjobb
amugy 64kg darabja a 250mm-s golyszlinak.
nagyon sok minden befolyasolja mi hova jo persze.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...