A Z3-as coil 100-at lehet 115-120 köré nyomni??
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
A Bomber 80mm vagy 100mm?
Indította
iljicS
, 2001. július 25. 00:51
#21
Írta 2001. július 28. - 17:04
#22
Írta 2001. július 28. - 17:01
#23
Írta 2001. július 28. - 17:00
#24
Írta 2001. július 28. - 16:56
#25
Írta 2001. július 28. - 16:54
#26
Írta 2001. július 27. - 23:43
GerMan kartárs tisztán átlátja a helyzetet. A Marzocchi telók kisebb barkácsolással átalakíthatóak az itt feltüntetett méretek mindegyikébe, attól függetlenül, hogy a magyar nagyker mit hoz be... Én már rég nem tekintem mérvadónak a Malit, mert azt is mondták, hogy csak Louise és Gustav M tárcsaféket csinál a Magura, közben meg ott a Clara és a Julie És természetesen még mindíg no info a Rond telókról....
#27
Írta 2001. július 27. - 23:36
GerMan kartárs tisztán átlátja a helyzetet. A Marzocchi telók kisebb barkácsolással átalakíthatóak az itt feltüntetett méretek mindegyikébe, attól függetlenül, hogy a magyar nagyker mit hoz be... Én már rég nem tekintem mérvadónak a Malit, mert azt is mondták, hogy csak Louise és Gustav M tárcsaféket csinál a Magura, közben meg ott a Clara és a Julie És természetesen még mindíg no info a Rond telókról....
#28
Írta 2001. július 26. - 17:10
gyaci, ha már szólítottál, akkor valamit írok a judyról ennél úgy van, hogy van benne 2 mûanyag távtartó, aminek a helyét változtathatod: vagy a rugóhoz teszed hozzá, vagy a negatív rugós részhez, a teló aljához. ezáltal el lehet érni, hogy az egész teló hossza változtatható és így az is, hogy mennyit nyomódhat össze maximálisan. ugyanakkor a rugókeménység változatlan marad. ha 2 mûanyag bigyó van, akkor 2-t változtathatsz, 100-ról lemehetsz 80-ra és 60-ra (kb). ez a rendszer néhány RST telónál is. a bomber nem ilyen ?
#29
vendég__*
Írta 2001. július 26. - 15:15
#30
Írta 2001. július 25. - 18:13
Naszóval! A bombereket iszonyat sok féle fazonban, színben, designel szerlik biciklikre gyárilag, és adják el boltilag az egész világon! Egy bizonyos szériából többféle válltozat is van! A magyarországra hivatalosan behozott változat (nagykeren keresztül, nem csomagtartós csempészettel, és nem összeszerelt új gépekbõl kieszkábálva) a Z5-bõl (felete, levegõs, nyílt olajas) a 80 mm-ert mozó változat, amibõl már aliga van, mert a nagykerben is elfogyott! A Z3-as széria még ennél s bonyibb, mert van belõle rugo+nyílt olajos (coil) és levegõ+plajos (air) változat is! Ebbõl hozzánk hivatalosan behozott változat (nagykeren keresztül, nem csomagtartós csempészettel, és nem összeszerelt új gépekbõl kieszkábálva) csak a Z3 coil 100, azaz a Z3-as sorozat, rugó+olajos 100mm-ert mozgó (tapasztalatból mondom tényleg kimozgó) változata jut el ráadásul matt ffeketében! Naggyából ennyi!
#31
vendég__*
Írta 2001. július 25. - 14:50
Valszeg abban rejlik az igazság, ahol a 2001-es Judy XC-é is. Annál is több rugóút van feltüntetve, viszont dunsztom sincs miért. Talán GerMan tudja hogy hogyan is van ez megódva. Szerintem adnak a telóhoz 80mm és 100mm csomagot, aztán azzal használod amelyikkel akarod.
#32
Írta 2001. július 25. - 00:51
Elolvastam Rob cikkét a témában, de nem egészen értem, biztos beütöttem a fejem legutóbb . A 2001-es Bomber Z5 az internet szerint 80/100mm, a egyes boltok szerint 80mm, mások szerint 100mm, a MALI katalógus szerint 80, de szerintük a Z3 Coil 100 is 80-as . Mellesleg a Z3 a NET szerint szintén 80/100-as...
Rob, vagy Valaki, MI AZ IGAZSÁG ?
Rob, vagy Valaki, MI AZ IGAZSÁG ?