KEREKEK
Alkatreszek nagy resze mind europai beszerzes, par specifikus nem feltetlen szukseges aprosag nem europai rendeles,
de igaz, hogy most tobbet kell varni a rendelesekre, de korulbelul minden megerkezett, vagy megerkezik ket heten belul,
kivetel pont a kerekek, valoszinu tobb het, de inkabb honap lesz es hasonlo a helyzet a fekekkel is, de addig is, mar van,
egy par regebbi es jo de szelesebb Syntace W28i kerek, valamint kerul ra egy par uj de teljesen jo Shimano M520 fek is.
igen, a vaz minden csapagyhaza, alu belescso es alu felfekvofelulet mentes, mind a kormanycsapagy es a kozepcsapagy is,
remeljuk a legjobbakat, ami meg erdekes, hogy a SRAM UDH valto tarto is valami muanyag, bocsanat,marmint kompozit...
A hope kormánycsapágy gyakorlatilag egy alsó kónuszból, két darab ipari csapágyból, és egy felső fedőkupakból áll? Mármint a karbonból kialakított csapágyhelyre esik be pőrén a csapágy a vázba, nincs oda semmi alu felfekvőfelület előzőleg bepréselve?
Pár helyen láttam már ilyet, és gondolom, hogy már ez egy kiforrott dolog, ha így van, na, és persze könnyű is. Akinek van ezzel konkrét tapasztalata (nekem nincs, mert a scale-be volt bepréselve alu csapágyfelfekvő), tartós, és megbízható dolog ez?
A 2016-os GrandCanyon CF-em alsó csapágyháza ilyen IS-szabvány, csak belenyomod kézzel a csapágyat és kész (felső csapágy nálam egyébként ZS). Jó sok merev villázás mellett sem volt vele gondom. 31812 km van benne szerviznapló szerint, ez nem kevés.
A vaz M , azaz Medium, es csupaszon 1190gr, csak a bowden vezeto es fedo muanyagokkal, amin kivul csak a kovetkezok a vaz tartozekai;
a csapagyak nem jarnak a vazhoz, csak mar muszaly volt hogy valamit szereljek rajta, szoval e mar ra preselt alkatreszek a kepeken, hope darabok.
A hope kormánycsapágy gyakorlatilag egy alsó kónuszból, két darab ipari csapágyból, és egy felső fedőkupakból áll? Mármint a karbonból kialakított csapágyhelyre esik be pőrén a csapágy a vázba, nincs oda semmi alu felfekvőfelület előzőleg bepréselve?
Pár helyen láttam már ilyet, és gondolom, hogy már ez egy kiforrott dolog, ha így van, na, és persze könnyű is. Akinek van ezzel konkrét tapasztalata (nekem nincs, mert a scale-be volt bepréselve alu csapágyfelfekvő), tartós, és megbízható dolog ez?
Milyen kerékszett lesz benne?
Ha könnyű cuccokkal aggatod tele, előreláthatólag a tömegét egy átlag országúti is megirigyelheti majd..
Ezeket az Enve cuccokat meg a Yeti vázat amerikából rendel(t)ed? Ha igen, mennyi idő mire ideér? Sokszor EU-n belül is több hét a szállítás, nekem a DT villám majdnem 3 hétig utazott Olaszországból.. Vagy az USA-ban laksz?
reszletek kovetkeznek,de kerdeseket,otleteket,velemenyeket is,szivesen fogadok.
Hát akkor írhatnál néhány mondatot, hogyan is indult e építés.
Mi alapján döntöttél pont e mellett a váz mellet? Belefutottál valami kihagyhatatlan akcióba? Mik voltak a választási szempontok? Miért merev villa? Előtte már volt full-telós bringád és visszatértél a merevhez? Milyen terepeken, milyen stílusban szeretsz tekerni?.... Nem vallatás, ami eszedbe jut és szívesen elmondod nekünk.
Már voltak kérdések néhány hete..
A vaz M , azaz Medium, es csupaszon 1190gr, csak a bowden vezeto es fedo muanyagokkal, amin kivul csak a kovetkezok a vaz tartozekai;
a csapagyak nem jarnak a vazhoz, csak mar muszaly volt hogy valamit szereljek rajta, szoval e mar ra preselt alkatreszek a kepeken, hope darabok.
reszletek kovetkeznek,de kerdeseket,otleteket,velemenyeket is,szivesen fogadok.
Nem egy túlbonyolított darab, nekem különösen tetszik. Furcsa, de még az is szimpatikus, hogy alig látható rajta a márkajelzés, igazi rejtőzködő így. Ez mekkora vázméret? Elgondolkodtam hirtelen, hogy egy teljesen letolt nyeregbe vajon beleér-e már a 29es kerék.
A képen látható PF középcsapágy és a kormánycsapágy az gyári Yeti, és jár a vázhoz? Ja, és mifélék?
reszletek kovetkeznek,de kerdeseket,otleteket,velemenyeket is,szivesen fogadok.
igen...
Kedvem lenne megismerni a részleteket, a katalógusokból nem kiolvasható/látható apróságokat, meg úgy egyáltalán az egészet.
Szerintem mindahányan elég sok bringát vettünk/építettünk már életünkben, ennek ellenére mindig nyitott vagyok az újra, mert úgy érzem, tanulhatok/tanulhatunk belőle.
Szóval, nyilván minden infó szivárogtatása az építő privilégiuma, de ha már elhúztad a mézesmadzagot... én megnézném a teljes előadást is.
(a magam története is a csőben már, csak pár "rendezővel" még karatézok a "szereplők" mielőbbi bemutathatósága okán. )
írta, hogy az alkatrészlista és a fórum nem naprakész. így hát a topic sem lehet az, miféle disszonancia lenne már itt, kéremszépen?!
Nem baj Kisherceg, majd mi pörgetjük a topicot. (ha már a tulaj nem ír semmit)
akad pár szép építés. De erre a vázra lehet is https://forums.mtbr....ed-1147729.html