igen, a vaz minden csapagyhaza, alu belescso es alu felfekvofelulet mentes, mind a kormanycsapagy es a kozepcsapagy is,
remeljuk a legjobbakat, ami meg erdekes, hogy a SRAM UDH valto tarto is valami muanyag, bocsanat,marmint kompozit...
Mars, ezt hívják integrált kormány csapágynak, igen. Engem a hideg kiráz tőle, de mint Zsolti példája mutatja, működik.
A 2016-os GrandCanyon CF-em alsó csapágyháza ilyen IS-szabvány, csak belenyomod kézzel a csapágyat és kész (felső csapágy nálam egyébként ZS). Jó sok merev villázás mellett sem volt vele gondom. 31812 km van benne szerviznapló szerint, ez nem kevés.
Köszi szépen, akkor megvilágosodtam. Annó, még 2002-ben volt egy alu merida vázam ami ilyen volt, és a mostani canyon is ilyen, de abban nem voltam biztos, hogy a karbon is simán jó így. Az említett alu verziókkal amúgy nincs/nem volt gond, pedig a meridába nálam is belekerült 30 ezer feletti kilométer.
Jobban belegondolva, még az is lehet, hogy egy jól/pontosan megcsinált karbon még ellenállóbb/kopásállóbb is mint az alu, szóval nem egy elveszett ötlet, mert jó könnyű kormánycsapágyak jönnek így létre. Ja, és baromi jó, alacsony beépítési magasság érhető így el.
(Saját magam részéről egyébként egyetértek Kisherceggel, ha választhatok, akkor legyen csapágycsésze, mert egyszerűen jobban tetszik az a megoldás, több a bizodalmam benne. )