Vole: akkor lehet, hogy a forgalmazás körül van valami gebasz mert a
SRAM kint 219euro=cca. 53000, nálunk cca 30000
XT kint 295euro=cca. 72000, nálunk cca 55-60000
Hayes HFX kint 255euro=cca. 62000, nálunk cca. 64e
Ebbõl láccik, hogy a Hayes, ami nálunk drágább mint az XT, kint olcsóbb az XT-nél és amíg nálunk a Sram felébe kerül az XT-nek kint azér sokkal kisebb a rés. Így nem csodálom, hogy kint fikázzák a Sramot mert ott annyiért sok. Nálunk 30ért szerintem reális.
És kint a B4 sokkal olcsóbb, mint nálunk.
Szerintem ez nem a gyártók üzletpolitikája, hanem valaki a behozatalnál szakít vagy a németeknél vagy nálunk, de hatalmasat.
lcs
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Sram 9.0
Indította
YOci
, 2002. január 21. 19:24
#161
Írta 2002. február 02. - 23:59

#162
Írta 2002. február 02. - 17:25

Igen,a SRAM csinált olyan hátsóváltót is ami ûberelte az XTR-t,1997-es 9.0SL,az a karbonházas design,de az ára 25%-kal volt az XTR felett!(kb.:25eFt,XTR kb.:20eFt 1997-ben)
Na le is álltak vele...a következõ 9.0SL-ek fényévnyire gyengébbek annál!És most 2002-ben egy hasonló csúcsmodell bukkan fel,de már X.0 néven. Na ennek az árára azért kiváncsi leszek ;D!
Na le is álltak vele...a következõ 9.0SL-ek fényévnyire gyengébbek annál!És most 2002-ben egy hasonló csúcsmodell bukkan fel,de már X.0 néven. Na ennek az árára azért kiváncsi leszek ;D!
#163
Írta 2002. február 02. - 14:30

Ha jol emlekszem akkor a 4Racing valami 56e korul van. Kint az is dragabb. / Persze ez relativ, mert nekik meg az is olcso. /
Egyebkent koztudott, hogy a Sram cuccok eleve olcsobbak mint a Shimano, ezzel is magyarazhato az olcsosaga. Pl. az XTR hatso valto 40e, a Sram 9.0SL pedig 21e . Akkor a Sram szerinted annyival szarabb is??? Hat nem igazan. Mas az uzletpolitikajuk, valamint a Shimano lehet, hogy eleve tobbet rak ra, meg a nagykerek. Ha a gyari ar kulonbozik par ezer forinttal az a kisker arban mar tizezrekben jelentkezik.
Csak ennyi, hali.
Egyebkent koztudott, hogy a Sram cuccok eleve olcsobbak mint a Shimano, ezzel is magyarazhato az olcsosaga. Pl. az XTR hatso valto 40e, a Sram 9.0SL pedig 21e . Akkor a Sram szerinted annyival szarabb is??? Hat nem igazan. Mas az uzletpolitikajuk, valamint a Shimano lehet, hogy eleve tobbet rak ra, meg a nagykerek. Ha a gyari ar kulonbozik par ezer forinttal az a kisker arban mar tizezrekben jelentkezik.
Csak ennyi, hali.
#164
Írta 2002. február 02. - 14:06

Hát lehet banne valami!
De majd jól leteszteljük Vole-val!
Amúgy hogy lehet, hogy nálunk enyivel olcsóbb a SRAM ? ? ?
Ja és menniy a B! meg a rész ?
Amúgy jó neked LegCsáv hiszen kifogtál egy ilyen ûbegmályejmegakirály vételt, de hát nekem mincs ilyen szerencsém persze! :'( Így marad a SRAM! Hisz újonnan olcsóbb mint a Cserkó használt SYS8-a!És a SYS8 meg a SRAM tényleg majdnem ugyanaz!!!!
De majd jól leteszteljük Vole-val!
Amúgy hogy lehet, hogy nálunk enyivel olcsóbb a SRAM ? ? ?
Ja és menniy a B! meg a rész ?
Amúgy jó neked LegCsáv hiszen kifogtál egy ilyen ûbegmályejmegakirály vételt, de hát nekem mincs ilyen szerencsém persze! :'( Így marad a SRAM! Hisz újonnan olcsóbb mint a Cserkó használt SYS8-a!És a SYS8 meg a SRAM tényleg majdnem ugyanaz!!!!
#165
Írta 2002. február 02. - 03:54

Nos azért bármennyire szubjektív ez a teszt, mindenképpen tanulságos, mert ahogy elnézegetem összpontszámban azok kaptak többet, amelyek valóban igényesebbek is.
Az hogy a hóp mini nem kapott annyit mint az XT...és akkor mi van? attól hogy hóp még nem feltétlenül jobb is. Mellesleg tök más rendszer és nem is az enduro.
Azt meg nem tudom miért erõltetitek, hogy a Sram meg az XT ugyanaz. Ugyanis pont a kidolgozás minõségén múlik minden. Mert nem mindegy, hogy a rendszer mennyire gyakran levegõsödik be magától, mint a Grimeca pl.
Itt ott spórolás miatt nem reszelünk le, itt ott egy kicsit többet és máris levegõsödik.
Márpedig ha valamin a kinézeten, felületkezelésen spórolnak, akkor a dugattyúkon, szimmeringeken is, meg ahol csak lehet.
A két kar is tök más felületileg, Imre leírta miért. Meg van 50gr többlet is.
Ja és mellesleg a SRAM 40 márkával még drágább is mint a B4, azért ez kicsit túlzás.
Különben meg ki kell próbálni a betétcserét a SRAM-ban, használni egy évet és minden kiderül, lehet hogy tök jó.
Különben az XT-t az ár érték viszony húzta le eléggé, viszont ha elcsípsz egy alkalmi vételt sokkal olcsóbban már mindjárt nem probléma ez sem.
A B4-et a kinézettel lehúzták egy kicsit, de hát ez jellemzõ a németek hülye funkcionalista fejére, mert mint tudjuk a FORMULA mindig is individualista volt.
Nézzétek meg élõben a B4-et, meg a 4Racing-et a Bergusonban, hát igazi gyöngyszemek, gyönyörûek, nem tudom hogy lehet a kinézettel lehúzni
.
üdv, lcs
Az hogy a hóp mini nem kapott annyit mint az XT...és akkor mi van? attól hogy hóp még nem feltétlenül jobb is. Mellesleg tök más rendszer és nem is az enduro.
Azt meg nem tudom miért erõltetitek, hogy a Sram meg az XT ugyanaz. Ugyanis pont a kidolgozás minõségén múlik minden. Mert nem mindegy, hogy a rendszer mennyire gyakran levegõsödik be magától, mint a Grimeca pl.
Itt ott spórolás miatt nem reszelünk le, itt ott egy kicsit többet és máris levegõsödik.
Márpedig ha valamin a kinézeten, felületkezelésen spórolnak, akkor a dugattyúkon, szimmeringeken is, meg ahol csak lehet.
A két kar is tök más felületileg, Imre leírta miért. Meg van 50gr többlet is.
Ja és mellesleg a SRAM 40 márkával még drágább is mint a B4, azért ez kicsit túlzás.
Különben meg ki kell próbálni a betétcserét a SRAM-ban, használni egy évet és minden kiderül, lehet hogy tök jó.
Különben az XT-t az ár érték viszony húzta le eléggé, viszont ha elcsípsz egy alkalmi vételt sokkal olcsóbban már mindjárt nem probléma ez sem.
A B4-et a kinézettel lehúzták egy kicsit, de hát ez jellemzõ a németek hülye funkcionalista fejére, mert mint tudjuk a FORMULA mindig is individualista volt.
Nézzétek meg élõben a B4-et, meg a 4Racing-et a Bergusonban, hát igazi gyöngyszemek, gyönyörûek, nem tudom hogy lehet a kinézettel lehúzni

üdv, lcs
#166
Írta 2002. február 02. - 01:51

Én is 9.0-át vaszek és kész!!!
Lehet hogy utána kicsit átdesignelem vagy átfestem de azt veszek az tuti!!! ;D
Aztán majd a fékpofákon tuningolunk valamit VOLE kollégával!
Lehet hogy utána kicsit átdesignelem vagy átfestem de azt veszek az tuti!!! ;D
Aztán majd a fékpofákon tuningolunk valamit VOLE kollégával!
#167
Írta 2002. február 01. - 22:11

Szerintem a sram 9,0-val nincs semmi baj .
Csak itt mindenki egymást paráztatja .
Hát igen a bringás az mind naiv. Azt ,hogy a kurva kocka fejüek mit irnak az szerintem senkit se izgasson mert 3 honap mulva ugy is ást irnak majd.
De ez ugy is kifog derülni.
Csak itt mindenki egymást paráztatja .
Hát igen a bringás az mind naiv. Azt ,hogy a kurva kocka fejüek mit irnak az szerintem senkit se izgasson mert 3 honap mulva ugy is ást irnak majd.
De ez ugy is kifog derülni.
#168
Írta 2002. február 01. - 18:42

Latom Gyaci kollega ujra feltunk a porondon, es alaposan felbojgatta a kedelyeket. Hajra!!!!
Azert is 9.0 -s feket veszek!!
Azert is 9.0 -s feket veszek!!
#169
Írta 2002. február 01. - 16:57

Megfogásról mégegyszer:az XT és az SRAM kar csak fotón ugyanolyan! Tök más a szinterezése.Ha izzadt ujjakkal nyúlsz rá az XT karra,sokkal jobban tapad mint a SRAM (picit érdesebb az XT bevonata).
Ezért tesztelik szerintem a megfogást a fritzek,nem azért hogy "ezt kellemeseb tapizni...ez meg olyan mintha kóbor macskát simogatnék....ez meg hideg.."-ha csak ennyi lenne,ki nem sz..-ná le,igaz?
Ezért tesztelik szerintem a megfogást a fritzek,nem azért hogy "ezt kellemeseb tapizni...ez meg olyan mintha kóbor macskát simogatnék....ez meg hideg.."-ha csak ennyi lenne,ki nem sz..-ná le,igaz?
#170
Írta 2002. február 01. - 15:03

Érdekes amúgy ez a mindennel kompatibilis (persze a Formulámmal nem
), mert nem minden tárcsafék tárcsája azonos széles, és a fékfelületek sem azonos magasak.

#171
vendég__*
Írta 2002. február 01. - 13:39

Ejjhhh, látogassatok el a www.biker.hu -ra és ott vessetek pár pillantást a JagWire cuccokra!! A 203,2mm-es "mindennel" kompatibilis Hayes kinézetû rotorjuk igen megnyerte az teccésimet!! :-X
#172
Írta 2002. február 01. - 13:25

Csak az erokar miatt persze, hogy nem fog 45%-ot noni a fekero. Viszont a kisebb tarcsa jobban is melegszik, es nem mindegy mikor kezd el felforrni a fekfolyadek
Bar mondjuk ez tenyleg nem biztos, hogy 20%-ot hozna meg :-/
Mindegy, ezt a 45%-ot nem en talaltam ki, hanem a nemetek

Mindegy, ezt a 45%-ot nem en talaltam ki, hanem a nemetek

#173
Írta 2002. február 01. - 13:05

Nem csak ezek a tárcsafékek voltak benne a tesztben, csak ezek voltak 160-as tárcsával.
Más: én sem értettem az osztályozási rendszert, fõleg úgy nem, hogy a tavalyi Bikeban is voltak tesztelve ugyanezek a fékek, és akkor ott a Hayes, az XT és a Gustav M is Supert kapott... És ha a csillagokat nézem, átlagban is van jobb, mint a B4, és a B4 Racing. (bár szebb esetleg a Hope...)
Más: én sem értettem az osztályozási rendszert, fõleg úgy nem, hogy a tavalyi Bikeban is voltak tesztelve ugyanezek a fékek, és akkor ott a Hayes, az XT és a Gustav M is Supert kapott... És ha a csillagokat nézem, átlagban is van jobb, mint a B4, és a B4 Racing. (bár szebb esetleg a Hope...)
#174
Írta 2002. február 01. - 10:37

ahhhh...
úgy látszik az a feketeség a szemem elõtt van... 
tényleg egy csillag... bzzzzzz...
csocsesz...
Pf, aki mingyá megy pihenni...


tényleg egy csillag... bzzzzzz...
csocsesz...
Pf, aki mingyá megy pihenni...
#175
Írta 2002. február 01. - 10:22

sram megfogás csak egy csili nem ? ;D
és millen feketeséget lácc kollega ? 8)
és millen feketeséget lácc kollega ? 8)
#176
Írta 2002. február 01. - 10:20

#177
Írta 2002. február 01. - 10:19

8) na... mingyá más... 
gyaci: akkor nem jól értelmeztem?
vmi akkor megint nem stimmel a németeknél...
pölö: sram "megfogás" *****, míg az XT ******...
pedig detto u.a. a két kar...nem?
Pf

gyaci: akkor nem jól értelmeztem?
vmi akkor megint nem stimmel a németeknél...
pölö: sram "megfogás" *****, míg az XT ******...
pedig detto u.a. a két kar...nem?
Pf
#178
vendég__*
Írta 2002. február 01. - 10:18

ennek megitélése is igen röhej, mer látható hogy az XT fékkar tök ua. mint a 9.0....
#179
Írta 2002. február 01. - 10:17

#180
vendég__*
Írta 2002. február 01. - 10:12

nem, szerintem az, hogy a fékkar megfogása mijen érzést keltett a németekben.