Én is próbáltam az XTR felülhúzós átdobót alulhúzósra alakítani,ami egy rugó cseréje lenne balos tekercselésûrõl jobbosra,de a válasz: a Shimano NEM árul külön rugót.Biztos sose fárad el,nem is törhet....EZT AZ ÖNBIZALMAT!!! VEGYÉL ÚJAT húszezerért!!! Ezután elmész a rugókészítõ hatelemis mesterhez a pincébe és nyolcszázért teker bele egy jobbat mint a gyári!!! Az ezután maradt rossz szájízt meg legsz. beleköpném Shimanoék arcába.....Rohadt marketing!!!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Sram 9.0
Indította
YOci
, 2002. január 21. 19:24
#141
Írta 2002. február 05. - 14:29

#142
Írta 2002. február 05. - 12:11

Az ideny minde evben hiretelen jon, mert pocsul rendelnek. Persze az nem az o hibajuk, ha valam inicsen, hanem rendszerint a mienk, mert hogy gondoljuk azt, hogy ilyen alkatreszeket keresunk.
A bikerbe allitolag 1-2 heten belul jon aru, ez mondjuk egy kicsit boldogit, de biztos, hogy pont abbol nem rendeltek ami nekem majd kell, de ez igy szokott lenni.
Nam indegy ezt az aldozatot meghozhatjuk, azert cserebe, hogy ilyen jo helyen elhetunk. Tiszta Kanaan. Nincsenek gondok, csak a puszta boldogsag....
A bikerbe allitolag 1-2 heten belul jon aru, ez mondjuk egy kicsit boldogit, de biztos, hogy pont abbol nem rendeltek ami nekem majd kell, de ez igy szokott lenni.
Nam indegy ezt az aldozatot meghozhatjuk, azert cserebe, hogy ilyen jo helyen elhetunk. Tiszta Kanaan. Nincsenek gondok, csak a puszta boldogsag....

#143
Írta 2002. február 05. - 12:02

Es ugye olyan meg sosem volt, hogy egy bringas ne allt volna meg ;D
Mindig van egy fa, vagy bokor, ami megfeleloen nagy fekerot tud kifejteni. 8)
Egy erdekesseg a Velotrade-rol. Nincs raktaron Deore valtogorgo (meg sok mas sem), es jo nagy a kapkodas, mert szerintuk hirtelen jott az ideny :-/
Mindig van egy fa, vagy bokor, ami megfeleloen nagy fekerot tud kifejteni. 8)
Egy erdekesseg a Velotrade-rol. Nincs raktaron Deore valtogorgo (meg sok mas sem), es jo nagy a kapkodas, mert szerintuk hirtelen jott az ideny :-/
#144
Írta 2002. február 05. - 11:42

A fek, csak lassit. Mindenki szedje le, es maris meglatjatok, hogy sokkal gyorsabban fogtok kozlekedni. Csak at kell gondolni: tiszta negativum: csak lassitja a bringat, es emellett eleg nehez is.
A fek rossz!!!!!
;D
A fek rossz!!!!!
;D
#145
vendég__*
Írta 2002. február 05. - 10:24

Ja! ;D de ekkor sincs vész, ugyanis ráülök a megugró adrenalin szintemre és katapultálok! ;D
#146
Írta 2002. február 05. - 10:07

#147
vendég__*
Írta 2002. február 05. - 07:53

Meg amúgy is!!!!
Szerintem a SRAM elõl 180 + hátul 160 tárcsa megfele a célnak!!!!!!! Nem ? ? ?
Mijen célnak?
Én izgulásra szeretném hasnyálni, és nekem nem bizti h. biztonságosan begyön a 180+160-as cucc.
#148
Írta 2002. február 04. - 22:33

Meg amúgy is!!!!
Szerintem a SRAM elõl 180 + hátul 160 tárcsa megfele a célnak!!!!!!! Nem ? ? ?
Szerintem a SRAM elõl 180 + hátul 160 tárcsa megfele a célnak!!!!!!! Nem ? ? ?
#149
Írta 2002. február 04. - 15:53

Nevetseges ar. Annyiert megkapod a Hayest, meg az adaptert + a seggedet is ki***jak az X-Factorban.
Vagy mondjuk nem hiszem, hogy jobb a Hope tarcsajanal. Ennyi penzert nem hiszem hogy sok bringan les Jag tarcsa. mondjuk ugy, hogy a leendo Jag tarcsa tulajdonosok szama erosen kozelit a nullahoz.
Vagy mondjuk nem hiszem, hogy jobb a Hope tarcsajanal. Ennyi penzert nem hiszem hogy sok bringan les Jag tarcsa. mondjuk ugy, hogy a leendo Jag tarcsa tulajdonosok szama erosen kozelit a nullahoz.
#150
vendég__*
Írta 2002. február 04. - 11:00

Egy kis infóra tettem szert: a JagWire 203-as tárcsa ajánlott kisker ára 16000 Ft (!!!!!!!!) körüli lesz, ha lesz, de nincs hozzá adapter!!!! elég +döbbentõ....
#151
Írta 2002. február 04. - 09:54

#152
vendég__*
Írta 2002. február 04. - 08:19

Érdekes amúgy ez a mindennel kompatibilis (persze a Formulámmal nem
), mert nem minden tárcsafék tárcsája azonos széles, és a fékfelületek sem azonos magasak.
haha, ezt én is tudom...
#153
Írta 2002. február 03. - 23:46

En a V-fekrol se piszkaltam a sarat sose, ellenben a gumirol
A feknek az a feladata, hogy fekezzen, a guminak, meg az, hogy guruljon... Szar, ha ez nem jon ossze. Marpedig tavaly gyakran osszejott :-/
Teny, hogy a tarcsa nem tul kritikus helyen van mocskolodas szenpontjabol ;D
Viszont amikor most legutoljara bringaztam a hegyen, akkor a leginkabb visszafogo tenyezo az erdogazdasag volt. Pedig csak kis teruleten vagtak fat, de az pont a kedvenc utvonalamban volt >
A hoban a tarcsa minosegileg tisztabb szarazabb erzes volt, mint a V-fek, de mar szarazabb idoben is erzem az elonyet. Multkor pl. lefele az elso kerekemet tudtam blokkolni a sok falevelen
Aztan a hatso V-fekkel becsusztam a kanyarba
Na majd hatul is meglesz a Tarcsa... 8) Aztan azzal csuszok bele.

Teny, hogy a tarcsa nem tul kritikus helyen van mocskolodas szenpontjabol ;D
Viszont amikor most legutoljara bringaztam a hegyen, akkor a leginkabb visszafogo tenyezo az erdogazdasag volt. Pedig csak kis teruleten vagtak fat, de az pont a kedvenc utvonalamban volt >




#154
Írta 2002. február 03. - 23:33

Hulyeseg ezt nezni. / Bar a Deore tenyleg nem jo, es ronda is./ A tarcsa huleset ittho nem nagyon kell komolyan venni, mert nincs olyan palya, ahol ez a felmelegedes oly merteku lenne, hogy az sokat szamitson. A nagyobb tarcsa is inkabb a fekero miatt kell. Amugy a trutyival se foglalkozz. Egyresz a tarcsafek az a pont, ahol garantaltan a legkevesebb dzsuva lesz a bringadon, ez pedig nem hatja meg a dolgot / ha jol emlekszem, akkor nekem a Grimeca tfekem jobban fogott sarosan/.
Majd te is kitapasztalod egy ido utan, de esetleg ha bringaztal mostanaban a hegyen akkor emlekezhetsz, hogy nem kellett bottal piszkalnod a tarcsafekrol a sarat. jol gondolom????
8) 8) 8)
Majd te is kitapasztalod egy ido utan, de esetleg ha bringaztal mostanaban a hegyen akkor emlekezhetsz, hogy nem kellett bottal piszkalnod a tarcsafekrol a sarat. jol gondolom????
8) 8) 8)
#155
Írta 2002. február 03. - 23:27

Vole:
Jol sejted, hogy nem sok tarcsafekem volt.
A tisztulasnak viszont tuti, hogy sok koze van, mindennek.
A vizesm szaros trutyinak nem sok koze van a fekerohoz. Annak persze el kell tavolodnia a tarcsarol. Persze ez egy tarcsacsanal nem olyan fontos dolog, mint a felnifeknel, de ha sok a szennyezo anyag, akkor azert tuti nem az igazi a dolog. A szennyezo anyag kenoanyagkent mukodik altalaban. Kiveve ahol nem. A saros trutyi szerintem csuszik, a sima poros nyavalya meg nem.
Nekem vizesen mindig nyikorog a Sram.
Viszont a hules miatt tuti, hogy jobban a nagyobb lyukak.
Miert van 8 lyuk(x3) a Deore tarcsafekeken, amikor az XT-n 36(x3), es a Sram-on (legalabbis az en tarcsamon) pedig 24 nagyobb lyuk?
Mondjatok egy tarcsafekegyenletet
Jol sejted, hogy nem sok tarcsafekem volt.

A tisztulasnak viszont tuti, hogy sok koze van, mindennek.
A vizesm szaros trutyinak nem sok koze van a fekerohoz. Annak persze el kell tavolodnia a tarcsarol. Persze ez egy tarcsacsanal nem olyan fontos dolog, mint a felnifeknel, de ha sok a szennyezo anyag, akkor azert tuti nem az igazi a dolog. A szennyezo anyag kenoanyagkent mukodik altalaban. Kiveve ahol nem. A saros trutyi szerintem csuszik, a sima poros nyavalya meg nem.
Nekem vizesen mindig nyikorog a Sram.
Viszont a hules miatt tuti, hogy jobban a nagyobb lyukak.
Miert van 8 lyuk(x3) a Deore tarcsafekeken, amikor az XT-n 36(x3), es a Sram-on (legalabbis az en tarcsamon) pedig 24 nagyobb lyuk?
Mondjatok egy tarcsafekegyenletet

#156
Írta 2002. február 03. - 23:14

Jol jartal, jol latom hogy 29900,- volt.
Amugy nekem a gagyi spiralstop tarcsafekemhez van pont ugyanilyen tarcsa, tehat ne bizd el magad.
Nem biztos, hogy ez olyan jo, bar nem is roszabb mint barmelyik masik.
Amugy neked hany tarcsafeked volt eddig??? A tisztulasnak nincs sok jelentosege.
Amugy nekem a gagyi spiralstop tarcsafekemhez van pont ugyanilyen tarcsa, tehat ne bizd el magad.
Nem biztos, hogy ez olyan jo, bar nem is roszabb mint barmelyik masik.
Amugy neked hany tarcsafeked volt eddig??? A tisztulasnak nincs sok jelentosege.
#157
Írta 2002. február 03. - 22:16

Na az a lenyeg, hogy fasz tudja milyen uton jutott be az en tarcsafekem az orszagba, de sokkal jobb tarcsa van hozza, mint ami a veblapon van. Nem olyan olcsojanos kifurtgagyi, hanem rendes szep ilyen:

Ez szereny velemenyem szerint jobban lehul, meg tisztul, mint a normal gyari.

Ez szereny velemenyem szerint jobban lehul, meg tisztul, mint a normal gyari.
#158
Írta 2002. február 03. - 21:59

Jaja de kis szép Gyûrû Kúrás hozzászólás volt ez!!! ;D ;D ;D
Legutbb Palmer sziporkázott egy Sztár Várzosat most meg ez!!!
Repes a kis szívem!!!
Legutbb Palmer sziporkázott egy Sztár Várzosat most meg ez!!!
Repes a kis szívem!!!

#159
Írta 2002. február 03. - 21:53

Csak annyit, hogy letezik "feher", "szurke" es esetleg
"fekete" import. Ettol fugg az ar is. Most ebbol kovetkezoen itthon nem a legolcsobb a legszarabb. Maximum az alkatreszellatas lesz gyengebb. A feketezok nem fognak alkatreszt behozni. A szurke Gandalf hoz be alkatreszt, csak nehezen. A Feher Szaruman is hoz be alkatreszt, csak ritka dragan.... Bar a magyar kerekparimportorokon meg Tolkien se igazodna el...

#160
Írta 2002. február 03. - 00:20

Persze, de fugg a `szakitas` ;D merteke a beszerzesi artol, ami a nagykerek eseteben a gyari arat jelenti. Azt ugy e tudjatok, hogy egyes nagykerek esetenkent tobb mint 100% -os haszonnal dolgoznak. Ezt nem csak a Mo. -i nagykerekre ertem. Egy kicsit azert durva arres. Es legtobbszor a vevonem is tudja, hogy miert kerul ennyibe.
>
Ha mindenki tudna gyari aron vasarolni, akkor elarulom, hogy mindenkinek full XTR bringaja lenne, es lenne kulon cc, orszaguti, trecking, ds, dh bringa minden rendes otthonban. 8)



Ha mindenki tudna gyari aron vasarolni, akkor elarulom, hogy mindenkinek full XTR bringaja lenne, es lenne kulon cc, orszaguti, trecking, ds, dh bringa minden rendes otthonban. 8)