Rastafari
Attól tartok a képen nem én vagyok, de az ízlésünk ezek szerint hasonló. A vintage az veterán magyarul, úgyhogy én sem igazán értem miért rakták a te bringád mellé.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Indította
Bitecus
, 2002. február 02. 20:12
#4841
Írta 2006. március 05. - 20:21
#4842
Írta 2006. március 05. - 19:45
Aaaah
Kajak szerelmes vagyok, bloke így nézel ki és bicajozol is, elveszlek feleségül.
Mi az a Vintage?? odatették az én bicóm mellé is de nem vágom mit jelent.
Kajak szerelmes vagyok, bloke így nézel ki és bicajozol is, elveszlek feleségül.
Mi az a Vintage?? odatették az én bicóm mellé is de nem vágom mit jelent.
#4843
Írta 2006. március 03. - 22:22
#4844
Írta 2006. március 02. - 21:53
Sheldon "fixisek õsatyja" Brown is Biopace-t hajt több fixin is. Állítólag minimális változás van a láncfeszességben a kar forgása alatt, úgyhogy simán mûködõképes.
#4845
Írta 2006. március 02. - 21:51
Háá most akkor most akkor mi vaaan? Próbálta már valaki a Biopace-t me én esküszöm kipróbálom, de szentem nem mükszik, a képen is láccik hogy lóga lánc egy cinot. Rögvest megoldódna az áttétel problémám.
ja, aza PC'=PC1 és nikkelezett volt.
ja, aza PC'=PC1 és nikkelezett volt.
#4846
Írta 2006. március 02. - 19:26
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#4847
Írta 2006. március 02. - 18:07
legnagyobb meglepetésmre a pillanatragasztós megoldás is tökéletes, persze felhasználás és felhasznállás között is van különbség. ja és nem is vagyok egy mangalica.
#4848
Írta 2006. március 02. - 14:58
Vannak fix/fix agyak, csak nem itthon. Nyilván az a tuti megoldás, mert a racsni úgyis rámegy báhova.
#4849
Írta 2006. március 02. - 14:14
Nem szeretnék kötözködni, de a középrész záróanyájában hagyományos menet van, míg a fixi záróanyában meg fordított. nem? És a B+ agy az flipflopos, vagyis a másik oldalára csak racsnit tudsz tekerni, vagy esetleg ott lehet próbálkozni a középrész záróanyával. De szerintem az stift nélkül letekeredik.
Kérdés: Miért nem lehet a flip-flop agyat úgy megcsinálni, hogy mindkét oldalára lehessen rakni örökhajtós fogaskereket? attól még a racsnit is rá lehet tekerni, és egy kerékmegfordítással lehetne váltani, ha mondjuk két különbözõ fogast rakok rá.
Ja és vettem PC'-es láncot a VELVART-ban 1200-ért, és még volt belõle. Hajrá.
A Bringa vlágban meg van hátra fogaskerék 16 meg 19 és csak 390 forint.
Kérdés: Miért nem lehet a flip-flop agyat úgy megcsinálni, hogy mindkét oldalára lehessen rakni örökhajtós fogaskereket? attól még a racsnit is rá lehet tekerni, és egy kerékmegfordítással lehetne váltani, ha mondjuk két különbözõ fogast rakok rá.
Ja és vettem PC'-es láncot a VELVART-ban 1200-ért, és még volt belõle. Hajrá.
A Bringa vlágban meg van hátra fogaskerék 16 meg 19 és csak 390 forint.
#4850
Írta 2006. március 01. - 23:31
Szevasztok! Nekem már van egy fixim másfél éve fék nélküli verzió!
A legegyszerûbb és talán legjobb régi országútiból, építeni aminek vízszintes papucsa van a hátsó agy vagy egyszerû menetes hátsóagy, vagy a bike pozitivnak létezik olcsó kb 2-3 e forint közötti hátsó agya aminek mindkét felére lehet tenni fogaskereket, amúgy Pesten lehet szerintem venni talán a luongoban ilyet vagy akit megadtak a bikemag ehavi vagy múlthavi cikkében a Jancsika címû cikkben elérhetõség gyanánt talán nála illetve régi pálya agyat. Rögzítést jól rákell húzni és egy középrész záróanyát rákontrázni és kész ha ez nem elég akkor menetrögzítõ vagy stiftet kell bele fúrni (nekem így van megoldva) és kész! A hajtókarom hosszú beleér a klipszem az elsõ kerékbe de csak állásnál zavart ennyi! egyéb kérdésre ha tudok szívesen válaszolok !
mél cím hettyking@t-online.hu
A legegyszerûbb és talán legjobb régi országútiból, építeni aminek vízszintes papucsa van a hátsó agy vagy egyszerû menetes hátsóagy, vagy a bike pozitivnak létezik olcsó kb 2-3 e forint közötti hátsó agya aminek mindkét felére lehet tenni fogaskereket, amúgy Pesten lehet szerintem venni talán a luongoban ilyet vagy akit megadtak a bikemag ehavi vagy múlthavi cikkében a Jancsika címû cikkben elérhetõség gyanánt talán nála illetve régi pálya agyat. Rögzítést jól rákell húzni és egy középrész záróanyát rákontrázni és kész ha ez nem elég akkor menetrögzítõ vagy stiftet kell bele fúrni (nekem így van megoldva) és kész! A hajtókarom hosszú beleér a klipszem az elsõ kerékbe de csak állásnál zavart ennyi! egyéb kérdésre ha tudok szívesen válaszolok !
mél cím hettyking@t-online.hu
"...- Idõt bõven hagyj mindenre! Inkább a sátradban ebédelj, mint a sziklafalban vacsorázz. Soha nem indulhatsz túl korán!..."
#4851
Írta 2006. február 28. - 20:11
én ezt csusztam le a hétvégén és iszonyu mérges vagyok.
az egyik kedvenc régi márkám (vvan belõle egy o.utim) és tessék gyönyörü...és ááh..a pénznélküliség idegesítõ.
az egyik kedvenc régi márkám (vvan belõle egy o.utim) és tessék gyönyörü...és ááh..a pénznélküliség idegesítõ.
#4852
Írta 2006. február 28. - 18:39
A radiálisan füzõt kerékben sokkal feszesebbre kell húzni a küllõt ezért szakítja le a küllõperemet. Ilyen célra érdemes nem túl öreg agyat használni. A shimano sokáig ellenezte az ilyen fûzést az user manualban, vagy 2 éve újított és a felsõ kategóriás agyait már lehet így fûzni, nem veszíti el a garit. Bár nem hiszem , hogy túl sokan épitenének fixit shimano aggyal. Nekem egy zoggie van berakva sima 2es dtvel B+ advanced felnivel alu anyával.
Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:
#4853
Írta 2006. február 28. - 12:38
#4854
Írta 2006. február 28. - 12:20
#4855
Írta 2006. február 27. - 21:04
Értelme nincs, azonkívül hogy esetleg neked pont tetszik. Néhány grammal könnyebb, hajszálnyival merevebb oldalirányban, de ezek nemigen észrevehetõek. Állítólag az úthibákat direktebben közvetíti a csuklód felé, ami súlyos rossz pont Bp-en. Sokkal jobban terheli az agyperemet, mint a 3 kereszt, úgyhogy masszív elsõagy kell hozzá, meg hozzáértõ munkásember, aki megépíti. És nem árt, ha nem kap túl nagy ütéseket. Használt agyat keresztes fûzés után nem tanácsos radiálisra átfûzni.
Vannak képek a neten agyakról, amiknek kiszakadt pár szomszédos köllõlyuka. Mind radiális... Persze nem szakad szét minden radiális kerék, de szerintem kár kockáztatni.
Jahh, igen, a pályabicóknak szokott radiális elsõje lenni. Ott nincs, ami szétverje az agyat, viszont a minimálisan nagyobb oldalmerevség és kisebb súly jól jön.
Vannak képek a neten agyakról, amiknek kiszakadt pár szomszédos köllõlyuka. Mind radiális... Persze nem szakad szét minden radiális kerék, de szerintem kár kockáztatni.
Jahh, igen, a pályabicóknak szokott radiális elsõje lenni. Ott nincs, ami szétverje az agyat, viszont a minimálisan nagyobb oldalmerevség és kisebb súly jól jön.
#4856
Írta 2006. február 27. - 20:42
102 kg vagyok egy éve használok radiálisan 18 küllõvel elsõ kereket . Nekem semmi bajom nincs vele. Szerintem teljesen jó városba.
Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:
#4857
Írta 2006. február 27. - 19:47
Elég sok fixin látni radiálisan fûzött elsõ kereket, ami gondolom, hogy a pályabringák öröksége, de utcára van értelme?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#4858
Írta 2006. február 26. - 14:41
Az egy OnOne, ugye? Akkor a váz már nekem is megvan hozzáhu ez naagyon!!!!!!
http://fixedgeargall...TERRAVE_aol.htm
na ilyen már biztos birya a Budapesti városi közlekedést. mert eze az itt felllelhetõ öreg yoszágok nem arra valók..
Merida CX500
#4859
Írta 2006. február 26. - 13:26
Ha indulsz lapos idõfutamokon, akkor biztos jól jönne...
Nekem ez tetszett:
http://www.fixedgear...ery.com/lzv.htm
Gy. k. Leontien Zijlaard-Van Moorsel az egyik (?) legjobb pálya-és idõfutamversenyzõ nõ. Meg is csinálta az egyórás csúcsot, amihez ez a gép készült. Tetszik, hogy õ is nézegeti a fixigalériát:)
Nekem ez tetszett:
http://www.fixedgear...ery.com/lzv.htm
Gy. k. Leontien Zijlaard-Van Moorsel az egyik (?) legjobb pálya-és idõfutamversenyzõ nõ. Meg is csinálta az egyórás csúcsot, amihez ez a gép készült. Tetszik, hogy õ is nézegeti a fixigalériát:)
#4860
Írta 2006. február 26. - 13:20
Valami ilyesmi nem lenne rossz:
http://www.fixedgear...nieThompson.htm
http://www.fixedgear.../feb/martin.htm
http://www.fixedgear...nieThompson.htm
http://www.fixedgear.../feb/martin.htm
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati