itt a térkép piros csik nélkül.
a 14 es villamos vonala a csik.
ha Lajos nem tudna....
http://utcakereso.hu...kszáth_Kálmán_u.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Indította
Bitecus
, 2002. február 02. 20:12
#4581
Írta 2006. május 09. - 17:54
#4582
Írta 2006. május 09. - 16:20
Kösz a tippet, megpróbálok majd ez alapján odatalálni... Meg elõtte telefonálgatni :-) De elõtte megnézem a Városmajor utcában a Lajost.
#4583
Írta 2006. május 09. - 13:44
#4584
Írta 2006. május 09. - 11:57
#4585
Írta 2006. május 09. - 11:56
ha a Béke úton végigjösz majdan Újpest-központig
onnan van a piros csík.gondolom cangival fogsz mozogni.
a villamos sínek mentén menny végig.
lesz egy nagy keresztezödés meg nagy épületek(SZTK,SZAkiskola..)
ez úgy 2 km-re van a Újp-központól(sinek mentén)
na ha elérted ezt a keresztezödést onnan még egy megállónyi táv
ha figyeledés ott le balra a Mikes Kelemen utcán.
sarkon van.piszkosfehér ház 2 emeletes sok biciklialkatrész az udvaron.
van neki mindene.én is most campát szereltetek vele---->hajtókar
onnan van a piros csík.gondolom cangival fogsz mozogni.
a villamos sínek mentén menny végig.
lesz egy nagy keresztezödés meg nagy épületek(SZTK,SZAkiskola..)
ez úgy 2 km-re van a Újp-központól(sinek mentén)
na ha elérted ezt a keresztezödést onnan még egy megállónyi táv
ha figyeledés ott le balra a Mikes Kelemen utcán.
sarkon van.piszkosfehér ház 2 emeletes sok biciklialkatrész az udvaron.
van neki mindene.én is most campát szereltetek vele---->hajtókar
#4586
Írta 2006. május 09. - 11:52
a honlapjukon van telszám
Matúz Zsoltot keresd, ne Laklóthot, és akkor eljut Ujpestre, ha nemmodnod mi kell akkor szerintem átviszik neked ujpestre, ha az épp Dunakeszin van.
Matúz Zsoltot keresd, ne Laklóthot, és akkor eljut Ujpestre, ha nemmodnod mi kell akkor szerintem átviszik neked ujpestre, ha az épp Dunakeszin van.
#4587
Írta 2006. május 09. - 00:06
#4588
Írta 2006. május 08. - 22:26
Szerintem Matúzéknak biztos akad, és nem is kell érte Dunakeszire menni, van Újpesten is lerakatuk (feltéve, hogy nem Újpest jelenti a világ végét).
#4589
Írta 2006. május 08. - 22:05
Le vagyok döbbenve.
Végre elkészült az országútiba a kerekem, sajnos még lánctányért nem sikerült szereznem, mert idióta 144-es pcd-jû kell a hajtókarra, azt meg csak a középcsapággyal együtt lehetne cserélni, de ezzel az erõvel vehetnék új bringát is :-) Visszatettem ideiglenesen a régi kopottat, picit ropog, picit zizereg (új lánc is került rá).
Egyébként: KUSS VAN. Nem halk, nem csendes, hanem HANGTALAN, "coasting" üzemmódban, sima aszfalton egyszerûen mintha repülnék, olyan érzés. Nekem ilyen még sose volt... :-)
Pedig nem túl extra a konfig: az a bizonyos Miche hátsó agy, természetesen Dura-Ace kerék hátul (keskeny), és egy KMC 810-es keskeny lánc.
Döbbenet. Ha a kormányom recsegését is megszüntetem, akkor elkészül az F119-es lopakodóm :-))))
Éppen akartam írni, hogy milyen csendes és vajpuha lett a Langster, miután a helyére került a láncvonal (azáltal, hogy vettem hozzá egy 46-os pályatányért, ami már befért belülre), de hát ehhez képest az egy tank, a sercegõs Specialized gumijaival :-)
És a lényeg: ha valakinek van ötlete, honnan lehetne 144-es osztókörû (régi Campagnolo szabvány) 41-es vagy 42-es belsõ tányért szerezni, az ne tartsa magában, ossza meg a tudást :-) Matuzéknál lehet ilyesmi? (csak õk a világ végén vannak...)
Végre elkészült az országútiba a kerekem, sajnos még lánctányért nem sikerült szereznem, mert idióta 144-es pcd-jû kell a hajtókarra, azt meg csak a középcsapággyal együtt lehetne cserélni, de ezzel az erõvel vehetnék új bringát is :-) Visszatettem ideiglenesen a régi kopottat, picit ropog, picit zizereg (új lánc is került rá).
Egyébként: KUSS VAN. Nem halk, nem csendes, hanem HANGTALAN, "coasting" üzemmódban, sima aszfalton egyszerûen mintha repülnék, olyan érzés. Nekem ilyen még sose volt... :-)
Pedig nem túl extra a konfig: az a bizonyos Miche hátsó agy, természetesen Dura-Ace kerék hátul (keskeny), és egy KMC 810-es keskeny lánc.
Döbbenet. Ha a kormányom recsegését is megszüntetem, akkor elkészül az F119-es lopakodóm :-))))
Éppen akartam írni, hogy milyen csendes és vajpuha lett a Langster, miután a helyére került a láncvonal (azáltal, hogy vettem hozzá egy 46-os pályatányért, ami már befért belülre), de hát ehhez képest az egy tank, a sercegõs Specialized gumijaival :-)
És a lényeg: ha valakinek van ötlete, honnan lehetne 144-es osztókörû (régi Campagnolo szabvány) 41-es vagy 42-es belsõ tányért szerezni, az ne tartsa magában, ossza meg a tudást :-) Matuzéknál lehet ilyesmi? (csak õk a világ végén vannak...)
#4590
Írta 2006. május 04. - 13:51
nekem sikerült a kis grammos konyhamérlegen megállítani a kereket, nyilván gumi nélkül
az én kerekem súlya egyébként titok:)
igazi nehézbombázó kettes küllõk, 475grammos duplán szegecselt felnivel és 300gramos külsõkkel...
az én mavic felnim olyan nehéz volt, mint amit a gyár mondott.
a küllõ súlymaghatározás szerintem már neccesebb katalógus alalpján...
az én kerekem súlya egyébként titok:)
igazi nehézbombázó kettes küllõk, 475grammos duplán szegecselt felnivel és 300gramos külsõkkel...
az én mavic felnim olyan nehéz volt, mint amit a gyár mondott.
a küllõ súlymaghatározás szerintem már neccesebb katalógus alalpján...
#4591
Írta 2006. május 04. - 11:26
a miche agya hátsó: 343 g
fokógaskerék nélkül
a DT 2mm-t nézd ki a biker katalógusból milyen a sulya.
me afelnit is az internetrõl..és már ki is yött az össz tömeg. igy megy ez.
Csak a gyártók fele hazudik, mint a vízfolyás. Akár 10-15-20 százalékot is.
#4592
Írta 2006. május 04. - 10:35
olyan 1196 grammra jöttem ki a végén gumi nélkül.
kevésnek tünik a trekking felnihez képest.
kevésnek tünik a trekking felnihez képest.
#4593
Írta 2006. május 03. - 21:54
a miche agya hátsó: 343 g
fokógaskerék nélkül
a DT 2mm-t nézd ki a biker katalógusból milyen a sulya.
me afelnit is az internetrõl..és már ki is yött az össz tömeg. igy megy ez.
fokógaskerék nélkül
a DT 2mm-t nézd ki a biker katalógusból milyen a sulya.
me afelnit is az internetrõl..és már ki is yött az össz tömeg. igy megy ez.
#4594
Írta 2006. május 03. - 21:47
Alkatrészt egy jobb boltban grammos beosztású mérlegen. Komplett bicót minõségi fürdõszobamérlegen, jobb híján. Ráállsz, megnézed a súlyadatot, fölemeled a bicót, aztán kivonsz. Állítólag pontosabbak a 60-100 tartományban mint 10 körül. (Nem lenne meglepõ...)
#4595
Írta 2006. május 03. - 19:44
2 mm-s vastagságú.
nem tudom hogy hol lehetne lehetne lemérni egy kerékpár vagy egy alkatrész súlyát.például olyan akasztós mérlegen(horgászok is halakat mérnek így.)
megvan az adapteres Miche fogaskerék(16t)
sintesi nyeregcsõ+San Marco nyereg is.
Matuzéknál kész aranybánya van a héten jött olaszból sok kincs.
még kell 1 fék és a meghajtás....
nem tudom hogy hol lehetne lehetne lemérni egy kerékpár vagy egy alkatrész súlyát.például olyan akasztós mérlegen(horgászok is halakat mérnek így.)
megvan az adapteres Miche fogaskerék(16t)
sintesi nyeregcsõ+San Marco nyereg is.
Matuzéknál kész aranybánya van a héten jött olaszból sok kincs.
még kell 1 fék és a meghajtás....
#4596
Írta 2006. május 03. - 17:23
#4597
Írta 2006. május 02. - 16:27
#4598
Írta 2006. április 30. - 10:37
#4599
Írta 2006. április 29. - 13:56
#4600
Írta 2006. április 29. - 13:52
"nem tudjátok véletlenül hogy mi a neve annak a cuccnak amit a papucsra kell
rátenni és megfeszíti a a láncot a tengelyt meghúzva?
illetve hogy nálunk hol lehet ilyet kapni?"
úgy hívom, hogy láncfeszítõ & sztem a bajnok szervízben kapsz pár százasért..nekem most van egy pár, amit nem használok, mert annyira a papucs végén vagyok a kerékkel, hogy nem fér rá..ha sürgõs csörögj & adom.
rátenni és megfeszíti a a láncot a tengelyt meghúzva?
illetve hogy nálunk hol lehet ilyet kapni?"
úgy hívom, hogy láncfeszítõ & sztem a bajnok szervízben kapsz pár százasért..nekem most van egy pár, amit nem használok, mert annyira a papucs végén vagyok a kerékkel, hogy nem fér rá..ha sürgõs csörögj & adom.