Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#701
Posted 2010. July 14. - 11:35
#702
Posted 2010. July 14. - 11:29
Megmértem, 19mm a belsõ átmérõ, úgyhogy megpróbálom a 28-ast.
#703
Posted 2010. July 14. - 11:16
A konklúzióm: becsapós úgy vásárolni, hogy az öreg fószer boltos eljátssza az all around bringaszakit...
De tényleg jól csinálta. Nagy színház volt, csak akkor nem azt adta amit kértem.
Bár az már gyanús volt, amikor a szervizese, egy 20 körüli fiatal srác, a javasolt fûzésnél is vitatkozott az öreggel.
Innentõl a fiatalabbaknak hiszek.
Ne is próbálkozzak akkor a 28-assal se? Túl vastagnak gondolnám a 35öt, megszoktam a 21-eset már.
#705
Posted 2010. July 14. - 09:37
Van egy Vuelta USA felnim(622x21), amin a Hutchinson TopSpeed 622x23(próbáltam már más külsõt is hasonló mérettel) nemes egyszerûséggel ledobja magát rendszeresen. Nem tudom rendesen felfújni mert ugrik le a perem egybõl.
Van valami ötletetek?
21-es felnire nem raknék 28-asnál keskenyebb gumit. Már az is necces.
#706
Posted 2010. July 14. - 08:44
Van valami ötletetek?
#707
Posted 2010. July 14. - 07:39
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#708
Posted 2010. July 13. - 23:55
Légyszi,légyszi,légyszi!jelenleg 3 pár fehér vuelta van a bóótban: ebbõl egy pár 36, a másik négy db 32 likas.
Azt az egy pár 36 lyukast, ha szabadna, lestipi-stopiznám!
Áruk?
Köszike
You can never have "enough" bikes.
#709
Posted 2010. July 13. - 21:51
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#710
Posted 2010. July 13. - 20:47
Ez f@sz@ !majd megnézem mi a stájsz, vueltából asszem 3e/db-ért hozzá lehet jutni, ezen még fékfelület is van
vagy altrix spider felnibõl 5e egy pár, szinter ára attól függ, mennyi cucc kerül egyszerre oda, és a RAL skála bármely színébõl válogathatsz, DE akkor flexszel a fékfelületet le kell szedni, szóval picit több vele a meló
a vuelta fixibe 2 ismerõsömnek van, nem volt vele gond, mondjuk át kell nézni, sorja ne legyen rajta, Debrecenben a ChiliSportban van, 6 ezer a pár kábé.
ha jó lenne, megbeszéljük, és ha erre jársz, elviszem neked
Jó lesz a Vuelta, de csak, ha fehér is van, egy pár. Majd megbeszéljük, kösszépen a segítséget !!!
Akkor a Kenda kilõve. Nem akarok én folyamatosan skiddelni, de hát azért néha-néha ...A fehér gumit nem ajánlom, legalábbis a kendáét nem. Buchu a bényei pólóbajnokságon szinte zsír újjal kezdett, és a végére alapszövetig bontotta le a gumit. Már egy skid után eltûnt a minta, és úgy felszálkásodott, mint a radír. Övnek tök jó lesz, de másra nem használnám. Max elõre.
Hajdúszoboszló jó kis zegzugos hely, közel is lenne. Nem akarsz VÉLETLENÜL csinálni egy alleycatet? Szerintem elmennénk páran, Debrecen már térkép nélkül megy...
Majd kitalálok valami más színeset esetleg.
Az elikettel az a bajom, hogy - bár többször szerettem volna részt venni veletek egyen - még sosem voltam, így nagyon halvány fogalmam van csak a követelményekrõl... Mindazonáltal nem zárkózom el a dologtól, esetleg társszervezõi segítséggel lehetne róla szó, rendicsek ?
A segítséget köszi, Csõõõ
You can never have "enough" bikes.
#711
Posted 2010. July 13. - 00:22
Hajdúszoboszló jó kis zegzugos hely, közel is lenne. Nem akarsz VÉLETLENÜL csinálni egy alleycatet? Szerintem elmennénk páran, Debrecen már térkép nélkül megy...
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#712
Posted 2010. July 13. - 00:01
Szeretnék építeni egy új fixit, az ultra-gazdaságosság elvét szem elõtt tartva. A donor és kábé minden már megvan, egyedül színes aero felnik és a fehér gumik hiányoznak("mcsontos" cimbi ajánlásával;)). Vagy fehér, vagy almazöld felnik kellenének, ezek, vagy ezek.
A kérdéseim:
-Hozzájuthatok ezekhez olcsóbban, esetleg Debrecenben (postaköltség-spórolás ürügyén)?
-Elsõ fék lesz. A szinterezésen hogy fog, és csúnyán koptatja-e a fék?
-Milyen tapasztalataitok vannak ezekkel a felnikkel, és melyiket(vagy mást esetleg) javasolnátok inkább? (elsõ radiálisra fûzve, hátsó 3x-re, 36 küllõvel)
Köszike
majd megnézem mi a stájsz, vueltából asszem 3e/db-ért hozzá lehet jutni, ezen még fékfelület is van
vagy altrix spider felnibõl 5e egy pár, szinter ára attól függ, mennyi cucc kerül egyszerre oda, és a RAL skála bármely színébõl válogathatsz, DE akkor flexszel a fékfelületet le kell szedni, szóval picit több vele a meló
a vuelta fixibe 2 ismerõsömnek van, nem volt vele gond, mondjuk át kell nézni, sorja ne legyen rajta, Debrecenben a ChiliSportban van, 6 ezer a pár kábé.
ha jó lenne, megbeszéljük, és ha erre jársz, elviszem neked
#713
Posted 2010. July 12. - 21:37
A kérdéseim:
-Hozzájuthatok ezekhez olcsóbban, esetleg Debrecenben (postaköltség-spórolás ürügyén)?
-Elsõ fék lesz. A szinterezésen hogy fog, és csúnyán koptatja-e a fék?
-Milyen tapasztalataitok vannak ezekkel a felnikkel, és melyiket(vagy mást esetleg) javasolnátok inkább? (elsõ radiálisra fûzve, hátsó 3x-re, 36 küllõvel)
Köszike
You can never have "enough" bikes.
#714
Posted 2010. July 12. - 19:01
Több helyen is olvastam, hogy az olyan négyszögtengelyes monoblokkoknál, ahol a hajtómõ nem tud felütközni semmin szárazon kell összerakni, mert ha keni az ember, akkor jobban felcsúszhat, ezzel elrontva a láncvonalat, szélsõséges esetekben meg a hajtómû négyszöge szét is repedhet.
Én eddig mindig zsiroztam és soha semmi gondom nem volt belõle. Most szereltem össze elõször zsir nélkül.
ha nem kened, sokkal nehezebb felhúznia a csavarnak.Az a kar, ami ettõl megreccsen, azt kár is volt megvenni, velem elõfordult már, hogy beletörtem a csavart a tengelybe, isis-driveos 14 milis menetet is pusztítottam már el, de a kar még nem nyikkant egyet sem.Szóval kenni kell!
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#715
Posted 2010. July 12. - 17:21
Van egy ilyen topic is, itt is akadhatsz hasznos infókra: http://forum.bikemag...y-topicja-2381/
Ha hajlandó vagy sokat szívni, hogy szépen lemaszkold saját magad a küllõ és a felni találkozását, akkor szerintem leszinterezik küllõvel együtt. Bár nem lesz olyan szép mint ha kifûzted volna. A másik kérdés, hogy a fékfelület maszkolása, vagy akár azt is le lehet szintereztetni, aztán meg lekopik
az agyakból kifolyó zsírtól valóban tiszta ganéé' volna az egész kerék,másrészt a maszkolást is speckó ragasztószalaggal csinálják,különben ráolvadna a munka darabra!
#716
Posted 2010. July 12. - 15:32
Ajánlják? Az ebike-on láttam ezt egyszer, de akkor már tudtam, hogy nekem nem vált be:)
A egymásnak feszülõ felületeket mindig érdemes kenni, hogy könnyítse a szétszedést. Pl: stucni, nyeregcsõ
Több helyen is olvastam, hogy az olyan négyszögtengelyes monoblokkoknál, ahol a hajtómõ nem tud felütközni semmin szárazon kell összerakni, mert ha keni az ember, akkor jobban felcsúszhat, ezzel elrontva a láncvonalat, szélsõséges esetekben meg a hajtómû négyszöge szét is repedhet.
Én eddig mindig zsiroztam és soha semmi gondom nem volt belõle. Most szereltem össze elõször zsir nélkül.
#717
Posted 2010. July 12. - 15:28
Akkor asszem marad így a felni,nem ér meg annyi hacacárét a dolog,hogy ezért szétszedjem.. Meg ha újra kell küllõzni akkor már majdnem ott vagyok árban mintha vennék egy komplett új felnit,szóval inkább asszem elfelejtem a dolgot:)
#718
Posted 2010. July 12. - 14:55
az agyból patakokban fog folyni a zsír a kemencében
Jogos, bár akár az agyat is szét lehet kapni hozzá...
#719
Posted 2010. July 12. - 13:12
A egymásnak feszülõ felületeket mindig érdemes kenni, hogy könnyítse a szétszedést. Pl: stucni, nyeregcsõ
#720
Posted 2010. July 12. - 13:07
Köszi az ötleteket. Minden vadi új, a hajtómû Miche Primato Pista, bíztam az olaszokban és nem ellenõríztem a csavarokat. Holnap megnézem
Megnéztem a csavarokat azok nem engednek az tutti.
Nekem volt ilyen, mikor összeraktam gépet: mikor erõsen tapostam megreccsent, utána semmi, mikor ellentartottam visszareccsent.
Megoldás: hajtókarok le, négyszögtengelyt (ill. négyszöghornyot) alaposan bezsíroz, hajtókart visszatesz, jól meghúz, felesleges zsírt letöröl. Ha mûködik örül:)
Ezt el tudom képzelni, régen mindig zsírral raktam össze, most szárazon (mint ahogy azt ajánlják). Kipróbálom, majd irok jobb lett-e.