mennyi volt Miche agy?
köszi.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Started by
Bitecus
, 2002. February 02. 20:12
#4781
Posted 2006. March 29. - 16:50
#4782
Posted 2006. March 29. - 16:47
nekem is van egy Puchom.
király....
az is fixi-még hozzá b+ aggyal-müködik egyenlõre-2600ért nem rossz
király....
az is fixi-még hozzá b+ aggyal-müködik egyenlõre-2600ért nem rossz
#4783
Posted 2006. March 29. - 16:38
agytest és a fog közé!!!!!
#4784
Posted 2006. March 29. - 16:37
na kb. elértem az építés végéhez.
a mult heti óta is változtak a dolgok (kényelmi és súly szempontok miatt)
a pontos (~ ahol nem) yelenlegi konfiguráció:
váz: ~1800g Satka Energy
villa: 709g (23 cm-es A-head nyakkal) Satka Energy
kormánycsapágy: 108g Tange pálya
kormány: 287g 39cm Sakae Custom road competition
bandázs: 10g
stucni: 139g Acor 90mm
haytómû: ~ 450g Ofmega 52-es tányér
nyeregcsõbilincs: 22g BBB
lánc: ~285g sram pc-1 (mert 7 szemmel kevesebb kellett)
monoblokk: 235g shimano UN-71 (XT)107mm
nyereg: 238g Peregrine titán pálcás
nyeregcsõ: 257g Campagnolo Athena 1999
agy elsõ: 235g Miche Primato 2006
agy hátsó: 343g Miche Primato 2006
küllõk össz.: 527g 2x32 db DT 2.0-1.5-2.0
felnik: 800g Mavic Montlerey Pro
szingók: 598g Wolber Rally 21 kevlar 3D competition
össz: 7043g (pedál nélkül)
ebbõl még leyön mayd kb. 200-300g mire lessz pénzem uy yobb szingókra és felnire.
de azért elégedett vagyok.
a mult heti óta is változtak a dolgok (kényelmi és súly szempontok miatt)
a pontos (~ ahol nem) yelenlegi konfiguráció:
váz: ~1800g Satka Energy
villa: 709g (23 cm-es A-head nyakkal) Satka Energy
kormánycsapágy: 108g Tange pálya
kormány: 287g 39cm Sakae Custom road competition
bandázs: 10g
stucni: 139g Acor 90mm
haytómû: ~ 450g Ofmega 52-es tányér
nyeregcsõbilincs: 22g BBB
lánc: ~285g sram pc-1 (mert 7 szemmel kevesebb kellett)
monoblokk: 235g shimano UN-71 (XT)107mm
nyereg: 238g Peregrine titán pálcás
nyeregcsõ: 257g Campagnolo Athena 1999
agy elsõ: 235g Miche Primato 2006
agy hátsó: 343g Miche Primato 2006
küllõk össz.: 527g 2x32 db DT 2.0-1.5-2.0
felnik: 800g Mavic Montlerey Pro
szingók: 598g Wolber Rally 21 kevlar 3D competition
össz: 7043g (pedál nélkül)
ebbõl még leyön mayd kb. 200-300g mire lessz pénzem uy yobb szingókra és felnire.
de azért elégedett vagyok.
#4785
Posted 2006. March 29. - 16:36
nagyon szép lett a váz vége, gratulálok hozzá!
egy kérdés:
Ha 300ftos fogaskereket akarok föltenni, ami keskenyebb, mint kéne akkor az alátétet a fogaskerék és a kontraanya közé tegyem, vagy az agytest és a fog közé??
egy kérdés:
Ha 300ftos fogaskereket akarok föltenni, ami keskenyebb, mint kéne akkor az alátétet a fogaskerék és a kontraanya közé tegyem, vagy az agytest és a fog közé??
#4786
Posted 2006. March 29. - 16:32
Bence lehet hogy ismerlek.(propio)
a váz élete:-pajti bá-->papucs csere
- homokfúvás
-szinterezés
most azokat a képeket tettem fel amik méga felületkezelés
témába vágnak
ime:
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
a váz élete:-pajti bá-->papucs csere
- homokfúvás
-szinterezés
most azokat a képeket tettem fel amik méga felületkezelés
témába vágnak
ime:
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#4787
Posted 2006. March 29. - 16:00
nagyon patent lett. a fórumon olvasott b+ agyról lebeszéltek..állítólag nem bíírgya... holnapra próbálok képet dobni, kíváncsi vagyok a véleményre.
üdv & jobb idõt (, mer' most elég fos..)
üdv & jobb idõt (, mer' most elég fos..)
#4788
Posted 2006. March 27. - 22:17
Szaisztok!
Eddig passzívan olvasgattam, de most...
-Henger- !
Egy másik fórumon olvasgattam-irogattam régebben, onnan tudom, hogy van egy Magellan Cygnus acél vázra épített SS, vagy CX bicód. Most felcsillant a lehetõség, hogy a kicsi outi vázamat lecseréljem egy ilyesmire. Neked mik a tapasztalataid ezzel a vázzal?
Köszi a választ!
Balázs (apuka_b, ha esetleg így emlékszel rám)
Eddig passzívan olvasgattam, de most...
-Henger- !
Egy másik fórumon olvasgattam-irogattam régebben, onnan tudom, hogy van egy Magellan Cygnus acél vázra épített SS, vagy CX bicód. Most felcsillant a lehetõség, hogy a kicsi outi vázamat lecseréljem egy ilyesmire. Neked mik a tapasztalataid ezzel a vázzal?
Köszi a választ!
Balázs (apuka_b, ha esetleg így emlékszel rám)
#4789
Posted 2006. March 24. - 11:45
Az áttételed sztem tökéletes lesz. Vasárnap is kb. 80-al forgattam 40-es tempónál.
Sexi a gép!
Sexi a gép!
#4790
Posted 2006. March 24. - 11:03
nos már felragasztottam a szingókat.
a lánc miatt meg betolom a kedvenc boltomba és ott rakom fel a cseh láncot.
amugy akkor az elsõ villát vigyem magammal? mert ha nem muszáy nem vinném...
biztos ami biztos egyelõre 52-18 lessz 52-16 heyett...max a Millin cserélek.
a lánc miatt meg betolom a kedvenc boltomba és ott rakom fel a cseh láncot.
amugy akkor az elsõ villát vigyem magammal? mert ha nem muszáy nem vinném...
biztos ami biztos egyelõre 52-18 lessz 52-16 heyett...max a Millin cserélek.
#4791
Posted 2006. March 24. - 10:43
sép lett. Grat.
Forgalomban vigyázni! Gondolom olvastad eliketen, Magwas hogy járt...
Forgalomban vigyázni! Gondolom olvastad eliketen, Magwas hogy járt...
#4792
Posted 2006. March 23. - 19:23
nah.
megvan a 2 kerék fûzõdve,
KÉP a félkész cuccról:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
de a lánc amit vetztem rövid lett:(
el kell mennem holnap reggel a boltba bevásárolni, gyorsan haza és uy lánc fel és gyakorlás.
necces lessz mivel nem mentem fixivel csak 1 szer régen.
de most mayd beleyövök, ráadásul bika áttétel lessz:)
megvan a 2 kerék fûzõdve,
KÉP a félkész cuccról:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
de a lánc amit vetztem rövid lett:(
el kell mennem holnap reggel a boltba bevásárolni, gyorsan haza és uy lánc fel és gyakorlás.
necces lessz mivel nem mentem fixivel csak 1 szer régen.
de most mayd beleyövök, ráadásul bika áttétel lessz:)
#4793
Posted 2006. March 23. - 13:34
nah itt lóg a gép, még a kerekeit:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
nade most már megyek tanulni/dolgozni mert álmoidozásból nem lehet megélni.
UI:
irtam privit singlispidziga.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
nade most már megyek tanulni/dolgozni mert álmoidozásból nem lehet megélni.
UI:
irtam privit singlispidziga.
#4794
Posted 2006. March 23. - 07:04
yvorl:
te árultad a Storm feliratú vázat csúszópapucsokkal IWIW-n?
Bocs hogy nem jelentkeztem mert engem is érdekelt csak nem lett
cash.meg van 3 vázam és azokkal kezdtem valamit.
nem hallottál valahol Miche Primato hátsó agyról mostanában?
köszi
te árultad a Storm feliratú vázat csúszópapucsokkal IWIW-n?
Bocs hogy nem jelentkeztem mert engem is érdekelt csak nem lett
cash.meg van 3 vázam és azokkal kezdtem valamit.
nem hallottál valahol Miche Primato hátsó agyról mostanában?
köszi
#4795
Posted 2006. March 22. - 21:05
Azzal a rendszerrel sztem ne is próbálj meg csíkokat húzgálni, mert csak a gatyádba fogsz húzni egyet, mikor letekeredik a fogaskerék vagy megadja magát a hegesztés:p
#4796
Posted 2006. March 22. - 20:47
hát a singlespd-röl rögtön áttértem fixre.
és pedig azért mert haverral hegesztettünk 1 racsnit
sikeresen.persze skidelgetni nem tudok még de
tart a dolog rendesen.sima menetes agyra van
rátekerve és müködik.nagyon jó.
furcsavolt elöször de 1 hét után már szokom.
igaz csak a lakótelepen használom mert akkora 8-as van
a Puch Mistral cangában hogy az már 88-as.
de eszméletlen jó és szerintem nagyobb távra(be a városba)
is menni fog.
igazi teljes kapcsolat lovas és lova között.
új váz:Raleigh gran Sport,63 cm-s csövekbõl,23cm-s homlokcsõvel.
ma kaptam meg vázat Pajti bá-tól.Egy szervizes úriember vitte a dolgot
a mühelybe.Pályapapucsok már rajta vannak és a mester megkovácsolta
a sima menetes (eredeti)villanyakamat hosszabra--->Ahead.
tényleg Jedi mester a Pajti bá,remek munkát végzet.lesznek képek is.
most Miche agyakat keresek de a szervizes csóka segít(nagyker).
hüüü......király:)))
fixi is born.
és pedig azért mert haverral hegesztettünk 1 racsnit
sikeresen.persze skidelgetni nem tudok még de
tart a dolog rendesen.sima menetes agyra van
rátekerve és müködik.nagyon jó.
furcsavolt elöször de 1 hét után már szokom.
igaz csak a lakótelepen használom mert akkora 8-as van
a Puch Mistral cangában hogy az már 88-as.
de eszméletlen jó és szerintem nagyobb távra(be a városba)
is menni fog.
igazi teljes kapcsolat lovas és lova között.
új váz:Raleigh gran Sport,63 cm-s csövekbõl,23cm-s homlokcsõvel.
ma kaptam meg vázat Pajti bá-tól.Egy szervizes úriember vitte a dolgot
a mühelybe.Pályapapucsok már rajta vannak és a mester megkovácsolta
a sima menetes (eredeti)villanyakamat hosszabra--->Ahead.
tényleg Jedi mester a Pajti bá,remek munkát végzet.lesznek képek is.
most Miche agyakat keresek de a szervizes csóka segít(nagyker).
hüüü......király:)))
fixi is born.
#4797
Posted 2006. March 20. - 11:12
gkulcsar.
vedd fel velem a kapcsolatot.!
hivy telefon vagy akármi.
üdv.
Robi
vedd fel velem a kapcsolatot.!
hivy telefon vagy akármi.
üdv.
Robi
#4798
Posted 2006. March 20. - 10:22
Elnézést a floodért, ígérem, most ez az utsó :-)
Hol lehet itthon pályakormányt kapni? Van olyan hely, ahol esetleg választék is van? Vagy marad a külföldrõl rendelés?
Hol lehet itthon pályakormányt kapni? Van olyan hely, ahol esetleg választék is van? Vagy marad a külföldrõl rendelés?
#4799
Posted 2006. March 20. - 10:07
#4800
Posted 2006. March 20. - 07:39
értyük.
én csinálom itt egyedül kifeyezetten páyára.
a többiek kifeyezetten városba
csak õk kiprobályák néha a velodromot, én kiprobálom néha az utcát...
Tegnap volt egy kis idõm, összeraktam végre a Langstert. Lecseréltem a hátsó lánckereket, így most 48-15 van rajt, egy picit combosabb, mint elõtte. De.
Lementem, kipróbáltam, állítgattam, csak egy picit (Erzsébet híd - Margitsziget át-keresztül-oda-vissza viszonylatban). A tanulságok:
- alu váz, alu fíling. Valószínûleg a Millin lesz olyan a betonpálya, mint a zusában a hótt közönséges utca. Tényleg meg lehet mondani, hogy ha átmegyek egy tízforintoson, akkor fej vagy írás... Nem gondoltam volna, hogy ennyire rosszak a magyar útviszonyok (Margitsziget pl.)...
- határozottan más üléshelyzet, mint az outin, de nem is olyan rossz. Most, hogy egymás után tudom próbálni a kettõt, azt lehet mondani, hogy más. Tulajdonképpen nem rosszabb.
- Gyors. Nagyon gyors. Nagyon-nagyon gyors. Továbbmegyek: büntetni kéne. Még nincs órám, ezért nem tudom megmondani, mennyivel mentem a rakparton, de asszem nem is szeretném tudni. Félelmetes. Az még inkább, hogy a sima szakaszokon a merev váz eszméletlenül hatékony, ráadásul olyan, mintha nem is lenne alattam, és a levegõben tekernék. Ezt eddig egy bringán sem éreztem ilyen intenzíven.
- Lemértem, mert nehéznek tûnt: fürdõszobamérlegen echte tudományos módszerrel (bringával és bringa nélkül is ráálltam): 10 kiló, ami nem olyan vészes (komolyan mondom, érzésre többnek tûnt). Persze lehet grammhuszárkodni, de annyira nem érdekel, kezdõnek jó ez. Kb. 3 kilót lehetne értelmesen faragni belõle, de akkor már egyszerûbb (és olcsóbb), ha én fogyok 3 kilót, sajnos van mibõl...
Következtetés: utcára nem igazán való, mert túl kemény, túl gyors, és túl drága :-))) Jöhet a pálya!