Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Örökhajtós bicó építése, de hogyan?

* * * * * 1 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
5023 hozzászólás a témában

#4261
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás

Most találtam a Cseke katalógusban egy olyat (23025-ös cikkszámmal), hogy fejcsõ adapter, 1"-os menetes villákhoz, 1 1/8-as A-head-esre alakít, még annyit írnak, hogy 40mm magas stucnihoz.
Errõl tud valaki valamit? Van ennek értelme? 1500Ft... Õszintén szólva legalább egy próbát megérne, még akkor is, ha emiatt nem lesz karbon villám (helyette megmarad a pénzem :-)). Kormány, stucni amúgy is kéne.


Röhejesen drága. Az egy 1" alu csõ 4 centis darabja, végig felsliccelve, élek legömbölyítve. 500 Ft. max. Én asszem 250et fizettem, és azt is sokallom.

Jaboccs, menetesrõl aheadre... az egy ilyen kreténség, hogy alul olyan mint egy menetes stucni, felül meg egy 1 1/8 csõdarab. Sztem csak vészmegoldásnak jó. Nehéz, csúnya, hajlik, bonyolult, megmarad a fos ékes rögzítés... Bravúrosan ötvözi a két rendszer hátrányait.

Ilyesmi: http://www.wdbike.bi...c5h3d4j1aei6ee5

#4262
zfazek

zfazek

    vendég

  • fórumtag
  • 79 hozzászólás
Én nem találtam a hivatalos oldalon, de nem néztem végig az összes régiót :-)
UK-ban 400 fonttért adják, annyiért mint a régit. A színe is piros, de nem az élénk. Én bizakodó vagyok!

#4263
(has)Pókember

(has)Pókember

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 486 hozzászólás
Zoli kérdezgetett a Langsterrõl, nos, az idei modell valóban kicsit drága a tudásához képest, de a 2007-es már kapható itt-ott (külföldön :-)), és ugyanannyiba kerül, mint az idei, holott:
- karbon villa van benne
- karbon nyeregcsõ van benne
- az áttétel is sokkal átlagember-közelibb (42-16)
Na így viszont már kezd igen jó vétel lenni, fõleg ha itthon is marad az ára (kb. 160 pénz)....

#4264
(has)Pókember

(has)Pókember

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 486 hozzászólás
Most találtam a Cseke katalógusban egy olyat (23025-ös cikkszámmal), hogy fejcsõ adapter, 1"-os menetes villákhoz, 1 1/8-as A-head-esre alakít, még annyit írnak, hogy 40mm magas stucnihoz.
Errõl tud valaki valamit? Van ennek értelme? 1500Ft... Õszintén szólva legalább egy próbát megérne, még akkor is, ha emiatt nem lesz karbon villám (helyette megmarad a pénzem :-)). Kormány, stucni amúgy is kéne.

#4265
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Felhívtam a srácot, most gondolkozom. Valami olcsóbb jobb lenne, befûtöttem Paul Vittit is, hátha tud hozni Bulletproofot. Ha megveszem a Michét, vehetek hozzá lánctányért meg középcsapit is, az meg már 30 rugó.

#4266
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.030 hozzászólás
nah vettél haytómûvet???
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#4267
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Jahh, idénre van egy csomó B+ fixi agy, az ebike-on fel vannak sorolva szépen. Van 1-2 135-ös is, amiket ránézésre biztos le lehet soványítani 130-ra. Csak azt nem tudom, hogy jobb anyagból vannak-e.

#4268
(has)Pókember

(has)Pókember

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 486 hozzászólás
Offtopic célzattal eljutottam a Hugo-Sportba (Kálvin tér), mit láttam: magas peremes(!) 110-es B+ agyat, lánckerékkel együtt volt valami 2700Ft... Úgy látszik, veszik a népek az óccsó agyat, mint a cukrot :-) Egyébként a montimhoz akartam volna racsnis lánckereket venni, 20-ast (ezt már hajkurászom egy ideje), máshol 16-os és 18-as kapható, itt semmi..
Az 1"-1 1/8"-os "konverter" ismerõs, a trekkingemben van ilyen, abba pont elég, nade országútiba ilyet tenni.... bár a karbon villán behozom a súlyveszteséget :-))
Folyt. köv.

#4269
PAttila

PAttila

    vendég

  • fórumtag
  • 65 hozzászólás
Most jöttem egy közeli boltból, kérdezgettem.
1"-os kormánycsapágy YST márkájú, 3200 Ft.
Sõt, láttam 622-es kerékhez való mûanyag sárvédõ, ami pálcás. 2 pár volt, szürkében. Talán itt kereste valaki.

#4270
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás

Ezek szerint lehet kapni 1"-ben: kormánycsapágyat, stucnit (A-head)? Az acél villát igazából lecserélném karbonra, ha idõtálló befektetés (és lehet épeszû áron 1"-es nem menetes villát kapni...). Körülnézek pár boltban, mi a helyzet ilyen téren.


Kormánycsapi van sok helyen, stucni sehol (Jó, Laklóthnak biztos van vagy vhol máshol egy fiók mélyén 1-2 db). De nem is kell. Veszel egy 1 1/8 ost, és béléscsövet raksz alá. Én párszázért kaptam egy alut a Kerékvárban, de ha van egy elfekvõ 1 1/8 villanyak-darabod, akkor végig felslicceled és pont jó (állítólag). Jópár 1 1/8 stucnitípushoz gyárilag jár 1" béléscsõ. Semmi gondom nem volt vele, csak lehet h kell venni külön egy 1 1/8 kupakot... nagy kaland. Rózsát is külön vettem (Corratec), az nem járt a csapihoz.

A kormánycsapival vigyázni! A Cane Creeknek, amit én vettem, a villanyakra való csészéje nem szabvány méretû volt. 26,4 mm a normál, ez meg 27-es volt, persze lötyögött a villán. Vissaraktam a régi menetes csapi alsó felét... jó, hogy nem a fölsõ résszel volt gáz.

Nekem ezer éve vérzik a szívem Matúz 1" karbon Colnago egyenes karbonvillája után. Gyönyörûûûûûû. De megtiltottam magamnak, hogy megvegyem. Nincs rajta sárvédõszem (naná), meg nem illene a bicóhoz. De olyan széééééép! 20 (bocs, 25) rugó nem is vészes ár érte, ha jó állapotú. Az alu nyak nekem pozitívum. Szal nézz szét a matuzmaster.hu-n.

#4271
PAttila

PAttila

    vendég

  • fórumtag
  • 65 hozzászólás

Körülnézek pár boltban, mi a helyzet ilyen téren.


Engem is érdekelne, majd oszd meg velünk légyszíves, hogy mire jutottál. Én eddig nem nagyon találtam, de csak a RideBike oldalán néztem. Ott pl. kormánycsapágyat nem találtam.

#4272
(has)Pókember

(has)Pókember

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 486 hozzászólás
Ezek szerint lehet kapni 1"-ben: kormánycsapágyat, stucnit (A-head)? Az acél villát igazából lecserélném karbonra, ha idõtálló befektetés (és lehet épeszû áron 1"-es nem menetes villát kapni...). Körülnézek pár boltban, mi a helyzet ilyen téren.

#4273
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Az én minõségi 3ttt-m ugyanezt játszotta. Szerintem alakíttasd át Pajti bával Aheadre. Legföljebb 2 rugóért megcsinálja, veszel stucnit 3-5 körül, kormánycsapit ezeré' és jó vagy. Én megcsináltattam, írtam már, hogy milyen drámai merevség-növekedéssel járt. Sztem a menetes konstrukció úgy szar, ahogy van.

A recsegést meg lehet szüntetni, ha kiveszed a stucnit és letakarítod és bõséggel bezsírozod a szárát meg a villanyak belsejét, plusz ugyanez a kormánybefogónál. De a hajlongás, a súly, a rozsdásodás meg a szar szerelhetõség marad...

#4274
(has)Pókember

(has)Pókember

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 486 hozzászólás
Srácok, meg lehet építeni a klasszikus, 1"-es menetes stucnis kormányrendszert rendesen? Eléggé a végét járja a kormányom, nyeklik-csuklik, recseg a befogatásnál, de nem invesztálnék bele sok pénzt, ha nem éri meg.
Van összehasonlítási alapom, a Langster 1 1/8-as A-head-es, és betonstabil. Lehet ilyet csinálni 1"-ben is, vagy inkább dobjam ki az egészet? Olyan kéne, ami bírja a féknélküli használattal járó extra erõhatásokat is... (Tudom, NJS-approved acél pályakormány, de azért az sem mindegy, hogy azt mi tartja...)

#4275
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Hétezervalamennyi volt, félúton a Pro (5000) és a Ritchey (10000) között. A Luongo elvileg tud rendelni, A Corratecben meg láttam egyet élõben. Sztem piszok csúnya.

#4276
(has)Pókember

(has)Pókember

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 486 hozzászólás
Idõfutamkormány érdekelne, ha nem aranyáron adják...

btw. tényleg CBA :-)
És átmentem Telkibõl Nagykovácsiba, 5,5 km, ebbõl 2 km kellemetlen és elég meredek kavicsos emelkedõ (utána egy rövid lejtõ), a többi extra kényelmes döngölt földút, és egy kis erdei ösvény. Vattafíling volt kõkeményre fújt 23-as gumival és koskormánnyal zúgni lefelé az erdõben (na jó, a zúgni erõs túlzás, mióta estem azóta óvatos duhaj vagyok).
Viszont a jövõben nem fogom bevállalni a 8 bar feletti guminyomást, nem éri meg, szétrázta a kezem teljesen, igaz, defektet sem kaptam :-) Sajnos a pesti és környéki utak nem erre valók.

#4277
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Gondoltam szólok, hogy most már (pillanatnyilag?) kapható itthon Deda idõfutamkormány. Klasszikus lefelé görbülõ forma, olyasmi mint a Ritchey. Név és cím a szerkesztõségben.

Ja, és végre korrekt áron adja a Bajnok szerviz vagy mi a Miche agyakat. 12 rugó a hátsó, 22 a szett. Na de ki az az elmebeteg, aki 10 rugóért megvesz egy kõnehéz elsõagyat???...

Tudja vki, hogy A Miche tengelye szabványos menetes orsó, vagy valami bizarr formájú spéci izé az ipari csapi fogadásához?

#4278
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Atlétikai EB van.

#4279
(has)Pókember

(has)Pókember

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 486 hozzászólás
Ma 6 körül tervezek Budaörsre érni, ha valaki gondolja, csatlakozhat mondjuk a "szokásos" közért parkolójában (CBA? a város felõl az 1-esen érkezve a második vagy harmadik körforgalom után van jobb oldalon). Tervezett útvonal: rövid, hogy sötétedés elõtt hazaérjek, de izgalmas, hogy ne legyen "uncsi" (© nazabiker :-)). Biatorbágy az 1-esen, Páty, Telki, és innen jön az izgi rész, megpróbálnék átmenni a hegyen Nagykovácsiba. Elvileg az Anna vadászházig van erdészeti út, a zöld kereszten vagy zöld csíkon lehet odajutni, és onnan már csak egy ugrás Nagykovácsi. Ha outival járható ez az út, akkor Nagykovácsi - Hûvösvölgy a menetrend, egyébként meg a klasszikus Budakeszi felé, onnan fakultatíven szabadon választott (Szépjuhászné - János hegy, vagy egyszerûen csak Budakeszi úton le, mazochistáknak vissza Budaörsre). Javasolt áttétel: a dombok miatt 42/15 körül. Esõnap: holnap.
Jövõ héten zfazek is hazajön, akkor mehetnénk egy nagyobb kört Zsámbék felé.

#4280
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Mér' kell a szegény fixivel hegyet mászatni? Nem szereti...

Benne lennék egy kirándulásban, de holnap nem az igazi. Dolgozom meg ilyenek. Bár ha vkinek úgyis csak este jó, az mehet. 6 után ráérek, bár fáradt leszek. Szerda-csüt. délelõtt 10-3, vagy du 5- is jó, vagy hétvége... eléggé ráérek:D