Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#381
Posted 2010. November 21. - 02:59
láncszámeket ugyan nem lehet megadni, de kiírja, hogy adott áttétel mekkora láncvillahosszal jön ki pontosan.
#382
Posted 2010. November 21. - 01:16
???Srácok tudnátok nekem mondani olyan progit amivel megmondja nekem, hogy mekkora lesz a távolság a hátsó meg az elsõ fogaskerék között? PL megadom az áttételeket meg hogy, hány láncszem lesz és kiadja a mértetet? Ha már volt bocs, de amiket eddig találtam az csak visszafele mûküdtek.
Ha van elõre is köszi, Ha meg nem lesz marad a jó kis számolgatás.
A lánchoz akarsz vázat méretezni?!
#383
Posted 2010. November 21. - 00:13
Ha van elõre is köszi, Ha meg nem lesz marad a jó kis számolgatás.
#384
Posted 2010. November 15. - 09:48
olyan meg pont van itthon egy bicóbontásból. csak nem tudtam, hogy az le tud tekeredni a csészérõl.
#385
Posted 2010. November 15. - 09:25
A középcsapágy zárógyûrû az a régi, két csészébõl, golyókból és tengelybõl álló, szétszedhetõ-zsírozható középcsapágy egy eleme. Ez egy anya tulajdonképpen, bal oldalon van, általában körmöskulcs kell hozzá, és a menete megyegyezik a középcsapággyal, így a sima menetes hátsóaggyal is. Ilyen van a régebbi bicajokon, meg kb minden olyan újon is, amiben még nem monoblokk, vagy z hajtómû van, ezzel kell beállítás után lekontrázni a bal csészét, hogy ne lazuljon vissza.
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#386
Posted 2010. November 15. - 09:16
meg mi az a középcsapágy zárógyûrû? mert vagy ezerszer hallottam már, de semmi ilyen alkatrész nem ugrik be onnan.
#387
Posted 2010. November 15. - 08:53
Csipisz!
a korábban említett módszerrel erre az agyra is megoldható a lánckerék bontható fixálása?
epoxizni nem akarok és igyekszek fillérekbõl összedobni egy fixit.
Háháháhá! Persze hogy meg!
Felénk a többségnek nem volt "kedve" rendes agyat szerezni, így ebbõl a típusból is futkorászik pár, hirtelen vagy hetet tudok összeszedni. Városi, haladósabb áttételekhez jó a sima menetes agy, értsd, kb 2.3 áttét felett már tutira a helyén marad, ugrálni felejtõs. Sima Nicro lok menetrögzítõ, +rotafixa masszívan (én küllõlazulásig szoktam, aztán kis utánhúzás....),+középcsapágy zárógyûrû rákontrázva.
Paranoiások még tuningolhatják azzal, hogy a lánckeréken fúrnak egy lyukat, amit úgy pozícionálnak, hogy ne tudjon elkezdeni leforogni (értsd: a lánckerék felõl nézve az agy hosszúkás kikönnyítésén bal oldalon fekszik fel a csavar, ami összeköti az agyat a lánckerékkel.)
Többnyire bontható, eddig az a kb 5 agy amirõl leszedtem, ép maradt.
Ez az agy nagyon jó abból a szempontból, hogy rendesen végigfut a menet. Egyes meneteseknél a küllõperemnél a menet végénél alászúrnak egy kb 2 milis szakaszt, azoknál kell egy alátét a fogas alá, hogy végig menetes részen feküdjön fel.
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#388
Posted 2010. November 15. - 08:09
Milyen lyukkör? Egy sörért cserébe kellene. (lánctányérgyártáshoz, sablonnak.)
Nem az enyém!Õ a gazdája:http://www.vatera.hu..._186855420.html
Kár érte szép kis gipiemme hajtás volt!
#389
Posted 2010. November 14. - 22:52
Egy nem szerencsés szombat!
Majdnem diótörés is volt !
Ja és a haver gépét próbáltam ki!
Milyen lyukkör? Egy sörért cserébe kellene. (lánctányérgyártáshoz, sablonnak.)
#390
Posted 2010. November 14. - 22:13
#392
Posted 2010. November 09. - 10:28
#393
Posted 2010. November 08. - 12:10
#394
Posted 2010. November 08. - 12:07
Pálya eb közvetítésen szólta ezt sipos mikor keirin versenykor berakták a kékduna keringõt .D
#395
Posted 2010. November 08. - 10:12
#396
Posted 2010. November 07. - 22:04
#397
Posted 2010. November 07. - 18:05
én oda tudom adni a maradék 7 szemet. csak pesten vagyok. ha úgy gondolod összehozható a dolog akkor írj priváT.
Köszi, írom a privit!