Egyszerûbb lereszelni a csavarokat.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Started by
Bitecus
, 2002. February 02. 20:12
#3941
Posted 2007. January 13. - 13:59
#3942
Posted 2007. January 13. - 13:50
Egy kérdés:
Hol lehet venni alátéteket a lánckerék csavarokhoz?
Kettes hajtómûnek vettem le a kisebb lánckerekét, így most a csavarok szélesebbek a kis lánckerék vastagságával.
Elõre is köszönöm.
Hol lehet venni alátéteket a lánckerék csavarokhoz?
Kettes hajtómûnek vettem le a kisebb lánckerekét, így most a csavarok szélesebbek a kis lánckerék vastagságával.
Elõre is köszönöm.
#3943
Posted 2007. January 13. - 11:40
Hol tudnék olcsóért pályavázat szerzni?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#3944
Posted 2007. January 11. - 14:36
FYI: On-One-ék akciózzák az Il Pompino vázat: 100 font, ami kb. 40 pénz, plusz a posta. Ennyiért még a hülyének is... :-)
#3945
Posted 2006. December 30. - 17:31
Ezt most szereztem egy kedves barátomnak:
http://kep.tar.hu/yvorlpu/50412257
Különlegesség:
Campa 40 küllõs elsõkerék!!! (a 2 kerék közül az egyik)
Stronglight hajtómû amit itthon szinte nem is látni
BSA pályaagyak szintén nincs itthon (könyebbek és szebben futnak mint a Campagnolo)
http://kep.tar.hu/yvorlpu/50412257
Különlegesség:
Campa 40 küllõs elsõkerék!!! (a 2 kerék közül az egyik)
Stronglight hajtómû amit itthon szinte nem is látni
BSA pályaagyak szintén nincs itthon (könyebbek és szebben futnak mint a Campagnolo)
#3946
Posted 2006. December 30. - 14:22
az enyémben a szinte bármelyik bicajboltban kapható 500-800Ft-os szabvány 16cm hosszú menetes tengely van.
#3947
Posted 2006. December 30. - 13:04
Shimano agyakba 10*1 szabvány tengely kell. Viszonylag könnyen elérhetõ, eredeti Shimano is. Persze csak 180mm-es(?) van, 135 vázba tervezett hossz.
#3948
Posted 2006. December 30. - 12:33
A tárcsafékes elsõagyból készült hátsóagyba milyen tengelyt raktok, honnan, mennyiért?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#3949
Posted 2006. December 30. - 10:48
Ott a szmájli a végén, amúgy sztem az egész országban nincs olasz sör. Nem is nagy kár érte mert nem egy nagy szám. Viszont én is kiváncsi lennék a többi részére, ha van fotód róla!
#3950
Posted 2006. December 29. - 17:05
Biztatóan néz ki az a váz. Többi része milyen?
Jó lett a Bottecchia is. A nagytányér miatt úgy néz ki mintha valami istentelen nagy áttétele lenne:)
Jó lett a Bottecchia is. A nagytányér miatt úgy néz ki mintha valami istentelen nagy áttétele lenne:)
#3951
Posted 2006. December 29. - 17:00
borsodi betyar vagyok igy nekem ez jar -bar nem vagyok nagy soros-
amugy benzinkuton nem nagy valasztek van
amugy benzinkuton nem nagy valasztek van
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3952
Posted 2006. December 29. - 16:25
#3953
Posted 2006. December 29. - 12:03
Mondjuk télen inkább forralt bort védõitalnak, de nem semmi...
Itthon látott már valaki felcsavarozható sörnyitót?
#3954
Posted 2006. December 29. - 09:39
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3955
Posted 2006. December 28. - 13:06
Hm, biztosan számít a felni súlya is, a városin nekem valami régi Campagnolo van, de szintén pehelysúlyú, így akármelyik bringáról ülök át erre, rögtön és azonnal jön a vigyor és a "baaaz..." szalad a számon kifele. Elismerem, egy terepgumis monti után szinte bármilyen slick produkálja ezt az effektet :-)
Más: keresek a divatfikszimre kormányt. Mégpedig: kis esésû, kis elérésû koskormányt (vagy angolul: shallow drop, short reach). Olyasmi kéne, mint a Midge, csak nem 56 centi széles, outira elég nekem a 42/44 is. Egy kis kifelé dõlésnek is örülnék, de hát ne legyünk telhetetlenek... a Salsának van ilyesmi kormánya, 144-es drop, 82-es reach, valami hasonló már jó lenne, de hátha nem kell megint külföldrõl rendelnem... tudtok valamit?
http://www.salsacycl...handlebars.html
Más: keresek a divatfikszimre kormányt. Mégpedig: kis esésû, kis elérésû koskormányt (vagy angolul: shallow drop, short reach). Olyasmi kéne, mint a Midge, csak nem 56 centi széles, outira elég nekem a 42/44 is. Egy kis kifelé dõlésnek is örülnék, de hát ne legyünk telhetetlenek... a Salsának van ilyesmi kormánya, 144-es drop, 82-es reach, valami hasonló már jó lenne, de hátha nem kell megint külföldrõl rendelnem... tudtok valamit?
http://www.salsacycl...handlebars.html
#3956
Posted 2006. December 28. - 11:25
Én azt nem tudom, de biztos, montival jártam elõtte, ahhoz képest ez szárnyal. Azt tudom, hogy kisebb kerületi súly, kisebb erõbefektetés, ez 500 grammos, 6 barra fújom. Nyáron a 370 grammos 28as ContiSportContacttal futok, ez a méret olyan komfortos, mintha telók lennének a vason a 23ashoz képest. Az utat pedig nem nézem, megyek át szegélyen, kátyún, üvegmezõn, eddig még semmilyen gondom nem volt velük. Ha ennél is könnyebbet akarok, majd rárántok egy tufo peremes szingót:-)
Amikor megvettem a devecseri lomis gépeket, 23 volt rajtuk, de nem éreztem jelentõs különbséget a sebességben a 28asokhoz képest, lévén dolgozni járok meg a városban kószálni velük, nem idõre, elõzni meg csak én szoktam errefele. A tipusválasztást is nagymértékben meghatározta a felhasználás, csak reflexes oldalfalú gumit veszek.
Amikor megvettem a devecseri lomis gépeket, 23 volt rajtuk, de nem éreztem jelentõs különbséget a sebességben a 28asokhoz képest, lévén dolgozni járok meg a városban kószálni velük, nem idõre, elõzni meg csak én szoktam errefele. A tipusválasztást is nagymértékben meghatározta a felhasználás, csak reflexes oldalfalú gumit veszek.
Nem túl nehéz a Conti? Én egyszer megpróbáltam lecserélni a teszkógazdaságos Conti Sport 1000 23c-s gumikat erre a 28c-s verzióra, de annyira belassult tõle a gép, hogy vissza is cseréltem rögvest. Megdöbbentõ volt a párszáz gramm hatása a menetteljesítményre.
#3957
Posted 2006. December 28. - 10:59
nekem ugyanilyen hatással volt a ballonosabb köpeny..raktam is vissza a slicket...mintha defektem lett volna....
#3958
Posted 2006. December 28. - 10:26
Nem túl nehéz a Conti? Én egyszer megpróbáltam lecserélni a teszkógazdaságos Conti Sport 1000 23c-s gumikat erre a 28c-s verzióra, de annyira belassult tõle a gép, hogy vissza is cseréltem rögvest. Megdöbbentõ volt a párszáz gramm hatása a menetteljesítményre.
#3959
Posted 2006. December 27. - 20:25
Egy újabb divatfikszi, xt elsõ tárcsafékes agyas hátsókerékkel.
bottecchia transformer
Kösz a kereket Lófarkas.
bottecchia transformer
Kösz a kereket Lófarkas.
#3960
Posted 2006. December 22. - 22:14
Hmmm, tényleg érdekekes lett az a link. Akkor pucéran.
http://www.fixedgear...06/dec/Goat.htm
Na jó, nem a világ körül de elég hosszút kerülnek.
http://www.fixedgear...06/dec/Goat.htm
Na jó, nem a világ körül de elég hosszút kerülnek.