Majd kérdezek tõle egy árat, hátha nem tudsz ellenállni
Egyébként az ahead kormánycsapágy (cartridge) 1700! forint volt. Azt hittem rosszul hallok, mikor az eladó mondta az árat. 3000 alatt sehol nem láttam.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Started by
Bitecus
, 2002. February 02. 20:12
#3901
Posted 2007. January 30. - 11:17
#3902
Posted 2007. January 29. - 13:00
Lehet, hogy megvenném, ha nem állna már így is egy tartalék a pinecében, ínséges idõkre (ha a mostaninak, amivel járok, valami baja esne, vagy megfújnák, vagy ilyesmi). Azt még nem is fikszesítettem, totál eredeti váltók, racsni stb. van rajta... Lehet, hogy egyszer rászánom magam, és kipróbálom, milyen a váltós kerékpáros élete. De ez már offtopik :-)
#3903
Posted 2007. January 29. - 12:15
Egy barátom adta nekem, devecseri bicajról származik, a váz is megvan hozzá, eladó Már nem az elsõ Dancelli bicaj amit megvesz.
#3904
Posted 2007. January 29. - 11:54
#3905
Posted 2007. January 28. - 20:05
Na, át is építettem az elejét, még a féket kell visszarakni és kész. Azonnal érezhetõ volt, hogy sokkal merevebb lett. Kapott egy krómozott Dancelli villát, de ez a monti méretû stucni elég bumfordi rajta, majd keresek egy kecsesebbet, esetleg ha van valakinek, szóljon.
itt egy kép
itt egy kép
#3906
Posted 2007. January 28. - 17:49
#3907
Posted 2007. January 28. - 15:23
#3908
Posted 2007. January 26. - 13:57
#3909
Posted 2007. January 26. - 13:40
PATTila
szerintem a kb. 53-18on változtass
akár egy 20ast rakhatnál hátra..
lehett az eleyén még nem érzed hogy nehéz lenne haytás megállás..de hidd el idõvel megfogod és akár a térdednek sem tehet mayd yót..
én is 53-16-al !!kezdtem 1 évig birta.
aztán a 2.-3. éveben egyre nehezebben ment a haytás..nehéznek érzetem az addig kjönynûnek vélt áttételt..
most 53-18 van..de még ezt is erõwsnekérzem..
és eztúgy hogy egyre többet bringázok az amatõr versenyzésem miatt (évi 10.000km)
szerintem a kb. 53-18on változtass
akár egy 20ast rakhatnál hátra..
lehett az eleyén még nem érzed hogy nehéz lenne haytás megállás..de hidd el idõvel megfogod és akár a térdednek sem tehet mayd yót..
én is 53-16-al !!kezdtem 1 évig birta.
aztán a 2.-3. éveben egyre nehezebben ment a haytás..nehéznek érzetem az addig kjönynûnek vélt áttételt..
most 53-18 van..de még ezt is erõwsnekérzem..
és eztúgy hogy egyre többet bringázok az amatõr versenyzésem miatt (évi 10.000km)
#3910
Posted 2007. January 26. - 11:49
#3911
Posted 2007. January 26. - 11:49
Köszi, dolgoztam vele eleget... Minden sajátkezûleg készült. Carraro váz, devecser féle, darabokra szedtem, minden felesleges dolgot flex-szel eltávolítottam róla, lecsiszoltam, mattfeketével lefújtam. A hátsó agy valami régi menetes montiagy, annyi van rajta, hogy KK. Rácsavartam egy 18-as lánckereket, jól megtéptem, nem is jut eszébe, hogy leforogjon róla, pedig próbálkozom rendesen. Elöl az Ofmega hajtómû 52-es kereke van. Egy régi duplafalú felnit fûztem be ezzel az aggyal, de kell majd egy komolyabb hátsó kerék. Elöl FIR típusú felni van, shimano 400-as aggyal. SR stucni, és a kedvencem egy régi krómozott acél csepel kormány, kicsi és erõs. Hátul favoritról leszedett hatalmas szárnyas anyák vannak, amikkel a hátsó kereket klasszul tudom rögzíteni. A középcsapágy maradt a régi Ofmega, mert nem tudtam kiszedni a jobb oldali csészét, de szépen fut. Rengeteg tapasztalatot gyûjtöttem, mire összeraktam. Pl, hogy nemsokára ahead rendszerre építem át az elejét.
#3912
Posted 2007. January 26. - 11:24
De emlékszem h valamit erõsen reszelgettem mikor beraktam a félláncszemet... Nem is 100% passzol, idõnként eszembe is jut hogy lehetne több eszem. De eddig nem szakadt el és van fékem;)
Talán a KMC szörnyláncba szebben bepasszol, de már nem emléxem.
Talán a KMC szörnyláncba szebben bepasszol, de már nem emléxem.
#3913
Posted 2007. January 26. - 11:16
PAttila, ez igen, igazi mintapélda, így kell kinéznie egy tisztességes "sajátkészítésû" fixinek! :-)
A váz micsoda? A festés saját munka?
S a hajtókar? Valamilyen régebbi országúti hajtókarnak látszik...
A váz micsoda? A festés saját munka?
S a hajtókar? Valamilyen régebbi országúti hajtókarnak látszik...
#3914
Posted 2007. January 25. - 22:44
#3915
Posted 2007. January 25. - 22:26
Lófarkas!
PC1-es lánchoz vettél fél láncszemet a Velvártban? Ha igen, nem kellett rajta barkácsolni kicsit? Az enyém szélesebb, mint a PC1.
PC1-es lánchoz vettél fél láncszemet a Velvártban? Ha igen, nem kellett rajta barkácsolni kicsit? Az enyém szélesebb, mint a PC1.
#3916
Posted 2007. January 25. - 17:16
nagy lesz! ) én maradok 47/16...megállások érdekelnek, hogy vissza tudom-e többször forgatni elõre haladva a hátsót..perecgyanús, mert hátra még nem tudok körözni, de kipróba...
#3917
Posted 2007. January 25. - 15:54
Ehh, jó lesz oda a fixi. Lehet h a nyerget letolom meg felrakok egy kisebb áttételt.
Apropó kisebb áttétel:
Apropó kisebb áttétel:
#3918
Posted 2007. January 25. - 13:00
jó móka lesz )
sztem én is kinézek...(bár gondolkodtam, hogy camping bringával kéne megrakni, annak alacsony a súlypontja & kicsi, viszont ballonos a kereke, ami szerintem nyerõ lehet a jégen kis áttéttel)
sztem én is kinézek...(bár gondolkodtam, hogy camping bringával kéne megrakni, annak alacsony a súlypontja & kicsi, viszont ballonos a kereke, ami szerintem nyerõ lehet a jégen kis áttéttel)
#3920
Posted 2007. January 22. - 22:40
"kz mondta: Vesztegetne vki pár szót arra, hogy elmesélje, miért jó a fixi?"
Nem tudom. Az elsõ utamon bebüntetett a járdaszegélyeken, csetlettem botlottam, mint egy gyerek. Az elsõ héten idegesített az állandó tekerés, semmi pihenés, rossz startok a lámpánál, paráztam, hogy nem tudok megállni lejtõn lefele, állandóan a féken volt a kezem. A második héten már elfelejtettem a féket használni és csak pörgött a lábam, dombra fel, dombról le. A harmadik héten átültem egy szabadonfutósra, mert esett az esõ és csak azon volt sárvédõ és beestem a kukák közé, mert lábbal akartam lassítani. Azt hiszem, összenõttünk.
Az ember részévé válik a vas, olyan természetessé, mintha sétálnál, nincs fékhuzogatás, csak pár erõs visszatekerés.
A fékeket azért fennhagyom, mert emlékszem bowdentépõs fékezésekre, mikor nem adtak elsõbbséget, s gumit farolni sem szeretek, de a fixi jó, mint egy testrész.
Nem tudom. Az elsõ utamon bebüntetett a járdaszegélyeken, csetlettem botlottam, mint egy gyerek. Az elsõ héten idegesített az állandó tekerés, semmi pihenés, rossz startok a lámpánál, paráztam, hogy nem tudok megállni lejtõn lefele, állandóan a féken volt a kezem. A második héten már elfelejtettem a féket használni és csak pörgött a lábam, dombra fel, dombról le. A harmadik héten átültem egy szabadonfutósra, mert esett az esõ és csak azon volt sárvédõ és beestem a kukák közé, mert lábbal akartam lassítani. Azt hiszem, összenõttünk.
Az ember részévé válik a vas, olyan természetessé, mintha sétálnál, nincs fékhuzogatás, csak pár erõs visszatekerés.
A fékeket azért fennhagyom, mert emlékszem bowdentépõs fékezésekre, mikor nem adtak elsõbbséget, s gumit farolni sem szeretek, de a fixi jó, mint egy testrész.