Talán egy p2 villa jobb volna... hosszabb vagy mi. Lehet hogy laposabb lenne a fejcsõszög : )
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Indította
Bitecus
, 2002. február 02. 20:12
#3821
Írta 2007. február 22. - 12:44
#3822
Írta 2007. február 21. - 15:36
Még építés alatt, de már egy vagyont kifizettem érte.
Mentem vele kb. 2km-t, ami eddig feltûnt:
a hajtáslánc, bár kb. 2mm-rel el van csúszva, még így is borzasztó jó, és a pillekönnyû kerekek miatt sikerült megõrizni az országútim robbanékonyságát.
Ami viszont egyelõre nem tetszik, az a nagyon ideges kormányzás, talán túl meredek a homlokcsõ, vagy nem jól van betéve a villa? Vagy ez ilyen, csak meg kell szokni... Na majd este kiderül.
#3823
Írta 2007. február 21. - 00:13
Én ezt használom a bringámon, 28as gumival is tökéletes, szinte nem is látszik a fekete szine miatt. Tartószemek nekem sincsenek a vázakon, sima gyorskötözõvel van feldobva, hosszú és popszegecselhetõ rá a sörösdoboz is hosszabbításnak. Csak hogy igényes legyek, Radlert használok:-)
SKS Bluemels 35
SKS Bluemels 35
#3824
Írta 2007. február 20. - 16:13
#3825
Írta 2007. február 20. - 15:26
Ja, a Maliról van szó...
Az elsõt meg tudtam volna oldani, a hátsó volt a problem, amikor beírtam ide...
Majd utánanézek, köszi a tippet!
Amúgy nekem is szakdolgoznom kéne, bár van még néhány hét a leadási határidõig...
Az elsõt meg tudtam volna oldani, a hátsó volt a problem, amikor beírtam ide...
Majd utánanézek, köszi a tippet!
Amúgy nekem is szakdolgoznom kéne, bár van még néhány hét a leadási határidõig...
#3826
Írta 2007. február 20. - 15:08
Sztem normál sárvédõ oda nem megy fel. Kisebb gumi aligha játszik, ahogy elnézem... azt a vázat (a Mali, ugye?) nem arra tervezték h sárvédõt hordjon.
Meg lehet azért oldani.
1) Ügyeskedsz. Elsõ sárvédõt elvágod, hogy a villától csak hátrafelé álljon. Be se kell mennie a villa válla alá. Hátsó sokkal zûrösebb. Vagy fölülre raksz (nyeregcsõre), vagy sokat berhelsz. A gond az, hogy a vázon+villán nincsenek szemek, szal a pálca rögzítése is problémás (csavaros bilincs)
2) sks raceblade és klónjai. Google a barátod.
Látszik, hogy szakdogát kéne írnom, mi?
Meg lehet azért oldani.
1) Ügyeskedsz. Elsõ sárvédõt elvágod, hogy a villától csak hátrafelé álljon. Be se kell mennie a villa válla alá. Hátsó sokkal zûrösebb. Vagy fölülre raksz (nyeregcsõre), vagy sokat berhelsz. A gond az, hogy a vázon+villán nincsenek szemek, szal a pálca rögzítése is problémás (csavaros bilincs)
2) sks raceblade és klónjai. Google a barátod.
Látszik, hogy szakdogát kéne írnom, mi?
#3827
Írta 2007. február 20. - 14:16
Nekem a gumi és a fék között max 5-6mm hely van. Ez enged még sárvédõt felrakni?
#3829
Írta 2007. február 20. - 12:36
Hol lehet mostanában zefal-t országúti méretben, engem több helyrõl is elzavartak hogy mostanában nem kapnak....
#3830
Írta 2007. február 19. - 14:01
Nálam a 14-15 kilõve az XT agy miatt, ugyanis túl kicsi a tárcsafék csavarokhoz.
#3831
Írta 2007. február 19. - 12:46
Mögöttem is van 1 év zefal tapasztalat, a hátsóval volt fõleg baj.
a féknél levõ alu lapocska két napot bírt, de a kábelkötegelõ megoldott a gondot
A mûanyag anyák nem tartottak elég jól, sokszor szétesett, nem vettem észre és a gumi ledarálta a menetet a rögzítõanyáról.
Szabvány hatlapú anyával orvosoltam a problémát, egy darabig jó volt.
Aztán egyszer szépen megrepedt és kettétört az egész az egyik rögzítési pontnál a túl nagy feszültség hatására. 1 óra barkáccsal átszabtam az egészet, a törött darabok végét két ponton átfúrtam felmelegített csavarhúzóval, és kábelkötegelõvel rögzítettem az egyben maradt és szintén két ponton átfúrt részre. A pálcák rögzítési helyét közelebb hoztam, mivel az egész sárvédõ rövidebb lett, és így kisebb részt kell tartaniuk. A kis rögzítõ vágásokat is fél perc volt megcsinálni a már említett forró csavarhúzóval.
Most nagyon stabil és nem esik szét magától. ettõl függetlenül sks-t vennék ha kéne új, bár tény hogy a zefal pofásabb.
a féknél levõ alu lapocska két napot bírt, de a kábelkötegelõ megoldott a gondot
A mûanyag anyák nem tartottak elég jól, sokszor szétesett, nem vettem észre és a gumi ledarálta a menetet a rögzítõanyáról.
Szabvány hatlapú anyával orvosoltam a problémát, egy darabig jó volt.
Aztán egyszer szépen megrepedt és kettétört az egész az egyik rögzítési pontnál a túl nagy feszültség hatására. 1 óra barkáccsal átszabtam az egészet, a törött darabok végét két ponton átfúrtam felmelegített csavarhúzóval, és kábelkötegelõvel rögzítettem az egyben maradt és szintén két ponton átfúrt részre. A pálcák rögzítési helyét közelebb hoztam, mivel az egész sárvédõ rövidebb lett, és így kisebb részt kell tartaniuk. A kis rögzítõ vágásokat is fél perc volt megcsinálni a már említett forró csavarhúzóval.
Most nagyon stabil és nem esik szét magától. ettõl függetlenül sks-t vennék ha kéne új, bár tény hogy a zefal pofásabb.
#3832
Írta 2007. február 19. - 12:06
Egyik edzésre egy srác fixivel érkezett, talán õ is ilyen 52-17-et hajtott. Az edzõ azt tanácsolta neki, hogy jóval kisebb tányért használjon, sokkal merevebb lesz az egész rendszer. Hatékonyabb és kisebb eséllyel esik le a lánc. Nem véletlen, hogy a pályán is elõl 46, 47-et használnak és hátul 14-15-t.
Én városban 42/18-at, országúton 42/16, 42/15-t használok.
Én városban 42/18-at, országúton 42/16, 42/15-t használok.
#3834
Írta 2007. február 18. - 13:26
Nekem is Zefal volt a gepen. Sajnos a hatso sarhanyot sikerult eltornom, ugyhogy most egy Orion () kerult a gepre. Ez szelesebb, szoval nem minden vazban, villaban fer el. Zefalnal a palcak rogzitese nem tetszett, de lehet hogy csak en voltam bena. A muanyag anyakat nem tudtam rendesen meghuzni kezzel, es amikor beleert a labam a sarhanyoba (rovidebb hajtokar kellene...) mindig ujra allitgatnom kellett.
#3835
Írta 2007. február 18. - 12:13
Sasold meg a Zéfal sárvédõt is... sztem az a legpofásabb. Enyémen az van (mondjuk jobban örülnék, ha az elsõ nem tört volna el... de lehet h kapott egy extrém ütést vmikor.) 5xxx Ft
#3836
Írta 2007. február 17. - 19:36
Köszi!
Ma láttam közelrõl SKS sárvédõt, szerintem jobb mint az enyém. Árban kb. u.a.
Ma láttam közelrõl SKS sárvédõt, szerintem jobb mint az enyém. Árban kb. u.a.
#3837
Írta 2007. február 17. - 13:14
#3838
Írta 2007. február 16. - 20:27
Laklóthnál Dunakeszin 7 pénz. Van miskolci ingázó, akivel tudok küldeni ha kell.
Popszegecs nagyot szorít a sárvédõn, félek eltöri. Lencse vagy inkább "opel" csavar lesz a megoldás.
Popszegecs nagyot szorít a sárvédõn, félek eltöri. Lencse vagy inkább "opel" csavar lesz a megoldás.
#3839
Írta 2007. február 16. - 18:52
hol van ilyen faja sarvedo?
idonkent nekem is jol jonne
foleg mostansag
lencsefeju csavar
idonkent nekem is jol jonne
foleg mostansag
lencsefeju csavar
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3840
Írta 2007. február 16. - 18:03
Voti!
azt a gumi bigyuszt nem lehet feltenni popszegeccsel?? annak nincs akkora feje, mint egy akármilyen kis csavarnak sztem.. bár ki tudja ebben a mai világban..
lehet, h. a popszegecs a legrosszabb megoldás, akkor bocsi, nem direkt volt.
amúgy szép darab, nekem is kell egy ilyen!
azt a gumi bigyuszt nem lehet feltenni popszegeccsel?? annak nincs akkora feje, mint egy akármilyen kis csavarnak sztem.. bár ki tudja ebben a mai világban..
lehet, h. a popszegecs a legrosszabb megoldás, akkor bocsi, nem direkt volt.
amúgy szép darab, nekem is kell egy ilyen!
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi..."