Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#261
Posted 2011. January 23. - 16:44
novatec agyon kb 5mm van a fogaskeréknek. a kontraanya az balmenetre megy és kb 4mm
#262
Posted 2011. January 23. - 16:36
#263
Posted 2011. January 21. - 21:25
#264
Posted 2011. January 21. - 21:19
#265
Posted 2011. January 21. - 21:16
#266
Posted 2011. January 21. - 19:09
a lánckereket meg ne hívd tárcsának
itt nézz szét Karbantartás | Szerszám (célszerszám) | Racsni leszedõ | Kerékpár Webshop
ha valami speciális/régi darab az szívás lehet.
#267
Posted 2011. January 21. - 10:59
érdekelne.
üdv.
m.
illetve a ha valakit érdekel egy csepel roylaból kiszedett teljesen szûz villa (cro-mo) akkor az jelezze.
köszi.
#268
Posted 2011. January 20. - 08:52
definiáld: nem vészes
mert szettben 4,5 kiló, az minden csak nem könnyû. amúgy szép lesz. tolj képet ha kész van.
hát nekem a viszonyítási alap egy régi atomic váz amit kb 3éve használok, ahoz képest nem nehezebb
Esztétikai és "kényelmi" szempontok alapján csak egy jobbos CX fékkar került rá,
hát sajna kezdek rájönni, hogy erre a kormányra tényleg nem fogok tudni rárakni két fékkart, de majd még megokoskodom a dolgot
#269
Posted 2011. January 20. - 03:17
Ha "normálisan", mindkét fékkart felrakom,
- összeakad a bowdenezés, beleakad a kéz fogásváltásnál a karokba
- olyan kormányfogásnál tudnám csak rendesen húzni, ami nem a legstabilabb
Persze fel lehetett volna rakni úgy is, hogy más-más szögben állnak, de az még kényelmetlenebb.
Nem mondom, hogy praktikus, de eddig elégnek bizonyult.
Nem sietek jobban mint kell és tisztában vagyok vele, mikor merrõl mire számíthatok...
#270
Posted 2011. January 20. - 02:05
Esztétikai és "kényelmi" szempontok alapján csak egy jobbos CX fékkar került rá,
Kérdem én mi abban a kényelem, hogy "szabadonfutón" csak egy elsõ fék van? Merhogy fixi fék nélkül azt elfogadom...
Vagy csak én vagyok maradi?
#271
Posted 2011. January 20. - 01:44
A vázról annyit, hogy súlyban nem vészes
definiáld: nem vészes
mert szettben 4,5 kiló, az minden csak nem könnyû. amúgy szép lesz. tolj képet ha kész van.
#272
Posted 2011. January 20. - 00:02
a kormány charge annyira nem passzol a stucnihoz, de bele szerettem és nem tudtam nem megvenni már csak azzal vok bajba, hogy a fékkarokat hova fogom rakni (az enyém ss lesz) mert elég kicsi a hely :S
Nekem is Charge Bowl kormányom van, ss-en. Esztétikai és "kényelmi" szempontok alapján csak egy jobbos CX fékkar került rá, az is úgy, hogy baloldalon van felrakva és így kicsit átlóg jobbra. Így csak elsõ fék van, de tervbe van a fixálás, így megoldódik, hogy hátsó kerék is lassítható legyen.
Elvileg elfér rajta két cx kar, de bárhogy próbáltam nem akart normálisan felmenni....
#273
Posted 2011. January 19. - 23:13
A vázról annyit, hogy súlyban nem vészes viszont nagyon ronda a papucs rajta, a csepelboltban mondták is, hogy majd márciusban jönnek az új vázszettek új papucsokkal és kb ugyanilyen geometriával.
#274
Posted 2011. January 18. - 15:35
chaingang rotafixa: securing a track sprocket without lock ring
#275
Posted 2011. January 15. - 02:07
meg aztán gondolom sima ss-re lett tervezve, így alacsony a középrésze.
#276
Posted 2011. January 14. - 23:58
Merida Spresso váz ekcentrikus középcsapággyal:
http://www.roadcycli...presso_4_hi.jpg
jó alternatíva lehet?
Nézegettem már, nekem tetszik.
#277
Posted 2011. January 14. - 23:17
http://www.roadcycli...presso_4_hi.jpg
jó alternatíva lehet?
#278
Posted 2011. January 11. - 10:09
köszi szépen! akkor már csak annyi lenne a kérdésem, hogy: a hátsó kerék tengelyén lehet állítani?... mármint hogy elõtte fogaskerék sor volt rajta és az agytól jobbra esõ rész sokkal hosszabb, és nekem nemkell ekkora hely mert ugye csak egy fogaskerék lesz. vagy milyen egyéb módon lehet ezt orvosolni?
Középre lehet hézagolni az agyat, ha szétszeded meglátod hol van a távtartó amit kisebbre kell cserélni, és a másik oldalra meg berakni egy megfelelõ méretüt. A legbiztosabb ha meghagyod az eredeti szélességét (sarutávolság), de acél váznak nem okoz gondot, ha kicsit összenyomod.
Viszont ha az agyat odébb tolod, akkor a felnid is elmegy, így azt is újra kell fûzni (vagy ha szerencséd van csak középre centírozni). Az ilyen kerekekben a jobb oldali küllõk általában 2mm-el rövidebbek, középre húzva lehet hogy rövidek lesznek, vagy a balos küllõk lesznek hosszúak.
#279
Posted 2011. January 11. - 09:47
Létezik bmx agyakon egy kissebb fajta menet, (16 alatti fogszámú menetes racsnikhoz) de elképesztõen egyedi eset. Egyébként a menetes agyak egy szabványra készülnek már nagyon rég óta. Eltérés csak a pályaagyak zárógyûrû-meneténél szokott lenni.
Már futottam össze amúgy nagyobb menetû lánckerékkel, sõt olyannal is, amihez az agyon (ban) anyamenet van, de ilyenekhez még nem láttam agyat soha. Ezek is hollandiából kerültek elõ, vagy 30 éves cuccok lehettek....
köszi szépen! akkor már csak annyi lenne a kérdésem, hogy: a hátsó kerék tengelyén lehet állítani?... mármint hogy elõtte fogaskerék sor volt rajta és az agytól jobbra esõ rész sokkal hosszabb, és nekem nemkell ekkora hely mert ugye csak egy fogaskerék lesz. vagy milyen egyéb módon lehet ezt orvosolni?
#280
Posted 2011. January 11. - 00:38
Már futottam össze amúgy nagyobb menetû lánckerékkel, sõt olyannal is, amihez az agyon (ban) anyamenet van, de ilyenekhez még nem láttam agyat soha. Ezek is hollandiából kerültek elõ, vagy 30 éves cuccok lehettek....
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."