Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#2101
Posted 2009. June 19. - 19:52
Amúgy nem rossz!
#2102
Posted 2009. June 19. - 17:40
Sala, és ezt így most hogy? Még emlékszem halálközeli - de még fékes - fixiéményeidre Déli pu. - Budakalász viszonylatban.
Én a visszafelé utas elsõ próbálkozásra emlékszem, mikor a békás-csillaghegy közti szakaszon megcsúszott a sinen és taknyolt egy bazinagyot csak a csattanásra néztem hátra
#2103
Posted 2009. June 19. - 17:32
miche oszt kesz. az nem nyalodik el. ha meg b+ agyat veszel, ra kell hegeszteni a fogast. mire az megpusztul, addigra szetrohad az agy is
élet egyszerû
#2104
Posted 2009. June 19. - 09:25
Would you, Quintus? Would I?
#2105
Posted 2009. June 19. - 08:37
#2106
Posted 2009. June 18. - 20:22
#2107
Posted 2009. June 18. - 19:32
A "mingyá" nem hír, vazze!
pill
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2108
Posted 2009. June 18. - 19:22
Kerékfûzés: mVik,ha már be tudsz fûzni egy felnit,akkor a centírral sem lesz bajod,amúgy meg mivel nincs fék ami besúroljon,a váz között csak el fog férni valahogy
nagybub!
Csináltál már ilyet? Mert én azért beadnám valahová, hogy a küllõfeszességet beállítsák, vagy azt is meg tudom csinálni barkácsban?
#2109
Posted 2009. June 18. - 19:22
Would you, Quintus? Would I?
#2110
Posted 2009. June 18. - 19:19
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2111
Posted 2009. June 18. - 19:15
hegessze össze a kontraanyával, az aztán nem mozdul sehovabizonyára hiányosak az ismereteim, de elmondanád, hogy lehetséges összehegeszteni acélt aluval?
Amúgy most hogy elmegy a tárcsás kerékszettem, a következõ nekem is valami jóféle pályaaggyal lesz, nem szarozok többet.
#2112
Posted 2009. June 18. - 19:10
miche oszt kesz. az nem nyalodik el. ha meg b+ agyat veszel, ra kell hegeszteni a fogast. mire az megpusztul, addigra szetrohad az agy is
bizonyára hiányosak az ismereteim, de elmondanád, hogy lehetséges összehegeszteni acélt aluval?
#2113
Posted 2009. June 18. - 15:12
Hát azért alu és alu között is akadnak apró külõnbségek, pl az egyik kenõdik mint a takony a másik meg nem.
No most kér 6061-es alu között nem lehet különbség, elvileg(!!!). Ez innentõl a gyártó lelkiismeretén múlik. Ha szar a menet, akkor tényleg mindegy, hogy mibõl van.
A tárcsás agyas megoldás nagyon frappáns és tartós, de: furatnod kell a lánckereket, tengelyt kell cserélni (esztergáltatni, vagy szerezni), illetve nem tudod flip-flop-ként használni. Ezen hátrányok miatt nem mindenkinek jelent megoldást.
#2114
Posted 2009. June 18. - 15:09
#2115
Posted 2009. June 18. - 14:53
Hát azért alu és alu között is akadnak apró külõnbségek, pl az egyik kenõdik mint a takony a másik meg nem. Plusz ugye nem mindegy, hogy milyen precizitással farigcsálják rá azt a menetet.Természetesen a kérdés költõi volt, és arra célzott, hogy hiába B+ az agy, anyaga (elvileg) megegyezik bármely másik puccos márkáéval, tehát nem az anyag a baja a B+ agyaknak.
Én a tárcsás 6csavaros megoldásban hiszek, azzal nem lehet baj. A hagyományos menetes cucc alkatrészminõségtõl, összeszereléstõl, használattól függõen széteshet. B+nél erre nagyobb az esély mint a jobb cuccoknál.
#2116
Posted 2009. June 18. - 14:32
mVik te milyen kerékszetten agyalsz?
Nemtudom illik-e reklámozni, matuzmesternél 24-26 ezerért vannak jóféle fixi+ss kerékszettek mindenféle agyakkal, B+tól Miche-ig, sõt még fúrt lánckerekes, tárcsás agyas szettet is kínál.
Átszámoltam egy novatec szettet, konkrétan kijön az alkatrész árra!
#2117
Posted 2009. June 18. - 13:56
#2118
Posted 2009. June 18. - 11:31
Asszem kora tavasz óta hajtok én is egy B+ Toronto-t, és ráadásul nem is a saját lánckerekével. Rotafixa meghúztam, kontraanya és kész. Meg sem mozdul, pedig a skidet is kapja alkalomadtán. Nincs azzal baj !
Az elsõ linket hálásan köszönöm, sok-sok kereket fûztem már, de ez... ! Nagyon hasznos, az biztos.
CSÕ
És hol sikerült beszerezni a Toronto-t? Mert sehol sem sikerült vennem...
Ha nincs, akkor marad a novatec, de akkor már inkább megveszem készen a kerékszettet, ugyanoda jövök ki, a szett alkatrészárban van...pffff
#2119
Posted 2009. June 17. - 21:26
Asszem kora tavasz óta hajtok én is egy B+ Toronto-t, és ráadásul nem is a saját lánckerekével. Rotafixa meghúztam, kontraanya és kész. Meg sem mozdul, pedig a skidet is kapja alkalomadtán. Nincs azzal baj !Sziasztok!
Elsõ próbának most énis B+ Toronto-t fogok beszerezni!
Az anyagával semmi baj nincs, elvileg 6061-es kovácsolt alumínium, a legtöbb bicaj alkatrész is ebbõl készül, pl a GT vázak is ebbõl vannak...
A baj ott van, hogy a lánckerék anyaga meg nemesített acél, szóval a keménysége minimum a háromszorosa, ezért tudja elnyalni a menetet. Ezen csak segít a pontatlan illeszkedés (hézag, menethiba) és hogy mennyire húzod meg a lánckereket, szerintem leginkább erre kell figyelni
A Miche, Phil, stb agyak talán acélból vannak? (nemtudom)
Felni: a B+ Streetrõl jókat olvastam, nagyon masszív darab városba, cserébe 520g! Viszont a drágábbak is csak max. 100g-al könnyebbek! A Bajnokban még Altrix Spidert ajánlottak a srácok 3k-ért.
A fûzésrõl csak annyit, hogy közeli ismerõs a saját maga által fûzött kerekeken fixizik kb. 2 éve, mellesleg Toronto-val...
Magamnak fogom fûzni énis mindkettõt (pofon egyszerû), aztán a centrírozást rábízom az egyik szervizre, ami így csak 1-2ezer lesz.
Két jó cikk ehhez:
http://bikemag.hu/te...rol-mindenkinek
http://www.sheldonbr...wheelbuild.html - az öreg Sheldon is magának épített minden kereket, pedig õ aztán rakta neki rendesen!
Az elsõ linket hálásan köszönöm, sok-sok kereket fûztem már, de ez... ! Nagyon hasznos, az biztos.
CSÕ
You can never have "enough" bikes.
#2120
Posted 2009. June 17. - 20:13
Elsõ agy az enyémben az....jól szolgál.