Licitáltok??
Ha külön menne írok.
A kérdésre nincs válasz?
azt a vellát lestoppoltam már a ki milyen bringával nyomul topikban, jópár hónapja
(edit: nó para, csak ijesztgetlek)
zscs módosította - 2023. március 08. - 16:06
Tudom van aki szívesen látná a vázat vagy a villát az apróban, de mennyit érhet egyben?
Van ezt értelme egyben értékesíteni?
Lóg a falon, a Tribant használom többször, agyrém. Gondoltam felteszem, ha elmegy akkor veszek valami 1x gravelt ami elbírja a pilisi utakat (is). Ha nem, akkor idén még nyugton maradok mert a Triban marad 100% míg húznom kell a Thule trailert a gyerek miatt.
Köszi a válaszokat.
Canyon CF SL váz (karbon)
Niner Boost villa (karbon)
Newmen Evolution SL X.A.25 kerékszett
Newmen kormány (karbon)
Thomson nyeregcső és kormányszár
XT hajtókat (ez pont nem ér semmit)
Sram XX1 AXS váltó, lánc és kar
Sram X01 sor
Shimano XT 8100-as fékszett
Pár éve vettem egy nagyon hasonló felszereltségű, de menőbb márkájú (Speci) példányt a feleségemnek. Kerek 100-ért adásvételivel az érdligeti használtbicajos kereskedésből. A mostani őrült árképzésről nincs információm.
A villa képviseli ebben a bicajban az értéket, szerintem, ehhez hasonlót már csak drágán lehet szerezni: 26", rendes csillapítás, acélrugó, króm becsúszók, és főleg a sima 1 1/8-os nyak miatt. Az örök darab.
Köszi!
Én olyan 100k környékére saccoltam. Akkor lehet nem állok messze a valóságtól.
feltéve, ha nem a műanyagperselyes változatról van szó....
Atyaég, erről nem akarok tudni.
Pár éve vettem egy nagyon hasonló felszereltségű, de menőbb márkájú (Speci) példányt a feleségemnek. Kerek 100-ért adásvételivel az érdligeti használtbicajos kereskedésből. A mostani őrült árképzésről nincs információm.
A villa képviseli ebben a bicajban az értéket, szerintem, ehhez hasonlót már csak drágán lehet szerezni: 26", rendes csillapítás, acélrugó, króm becsúszók, és főleg a sima 1 1/8-os nyak miatt. Az örök darab.
feltéve, ha nem a műanyagperselyes változatról van szó....
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Pár éve vettem egy nagyon hasonló felszereltségű, de menőbb márkájú (Speci) példányt a feleségemnek. Kerek 100-ért adásvételivel az érdligeti használtbicajos kereskedésből. A mostani őrült árképzésről nincs információm.
A villa képviseli ebben a bicajban az értéket, szerintem, ehhez hasonlót már csak drágán lehet szerezni: 26", rendes csillapítás, acélrugó, króm becsúszók, és főleg a sima 1 1/8-os nyak miatt. Az örök darab.
Sziasztok!
Segítség kellene. Mennyit ér ez a bringa?
Mechanikus Shimano 160-as tárcsafékek Hayes karokkal.
Elöl Sram X7 hátul SX5 3x9 váltó.
Patent pedál. Alivio Hajtókar. Rock Shox Tora lockout teló.
Működik mindene szépen. M-es váz.
Akkor ez egy csoda, meg kell vennem
Azt nem írtam, hogy S-es a bringa en meg 180 cm magas vagyok. A jelenlegi tulaj 177 es neki pont jó.
Ezen mondjuk bukhat a dolog.
karakoram módosította - 2021. október 29. - 12:42
Gyors segítséget szeretnék kérni.
Egy ilyen ér használtan 260-at? Minimális használat, hibátlan. Tuti nem zúztak vele, kitámasztó van rajta és műanyag taposó.
https://www.kellysbi...TSlk3Wne_acznkg
Családi bringázásokra kellene, esetleg gyerekülés de legalább utánfutó használatra. És mint minden kerékpár, sörözésekre
Thx
néztem ezt a képet a linken és FELFELÉ lóg a lánc!!!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Gyors segítséget szeretnék kérni.
Egy ilyen ér használtan 260-at? Minimális használat, hibátlan. Tuti nem zúztak vele, kitámasztó van rajta és műanyag taposó.
https://www.kellysbi...TSlk3Wne_acznkg
Családi bringázásokra kellene, esetleg gyerekülés de legalább utánfutó használatra. És mint minden kerékpár, sörözésekre
Thx
jaja, nem húztam meg rendesen a banjo csavarját a fékkarnál és a kocsiban szállításnál elcsavarodott annyira, hogy menet közben lelazulhasson. Mindez verseny előtt 2 nappal (Red Bull Dolomitenmann, váltóverseny, 4-féle sport), szóval érdekes és elég stresszes helyzet volt.
Igen, lehet, érdemes lenne németeknél hirdetni, használtan is majdnem annyiért mennek, mint újként. Az enyém ráadásul az egyik legritkább szín és tudjuk, van, akinek ennél nincsen fontosabb.
Egy MT8-as Magurát tettem a helyére, abból is a legalapabb van most fent. Az XC montim már közel sem annyira grammozós, Forekaster külsőkkel versenyeztem egész évben (elől-hátul), hátul a nehezebb alu kerekemmel és elől egy nehezebb DT kerékkel, dropperrel, előre visszatettem a 180-as tárcsát, régebbi "nehéz" SID van benne most, stb. stb. Már közel sem olyan grammozós célgép. A mostani tömegénél volt 1 kilóval könnyebb is, na. (Pláne merev villával, 7.36 kg volt pedállal anno, legkönnyebb állapotában.)
zscs módosította - 2021. október 08. - 10:28
A valós, használt ár/érték arányát egy ilyennek nagyon nehéz szerintem meghatározni használtban történő eladásakor.
Azt gondolom, hogy mondjuk egy új xtr fékszett áránál többet nem lehet érte kapni jelen állapotában, ami a 900 euróhoz képest kb. félár, ha jól gondolom. (?)
Egyébként miért cseréled végül? Meglepődnék, ha lenne még ennél is könnyebb/fejlettebb műszaki tartalommal rendelkező cucc, de lehet, hogy lemaradtam valamiről.
(Kicsit off ide, de a régi bringa, amiről ez a fék is jön, az hova tart? Nagyon jó és ésszerű grammos bringa lett abból az évek alatt, tovább fejlődik, vagy egy új, még könnyebb, de teljesen úja alapokkal rendelkező bringa készül? )
@ Mars: volt vele valami bibi, pont a legutóbbi versenyen, úgy emlékszem. De majd megtudjuk.
@ Zsolti: Közhelyesen, annyiért hirdetném, amennyiért fájdalommentesen megválnék tőle. Ha ennél kevesebbet kapnék érte, inkább megtartanám, keresnék neki helyet a gépparkban.
Ilyesmi prémium cuccot én mindig bukóval adtam el, kár is a beszerzési árral példázni, arra hivatkozni. Azt majd nézegeti a vevő, ilyet laikusnak úgysem tudsz eladni. Osztrák/német felületen nem tudnád meghirdetni esetleg?
Van tippetek, mit érhet egy Trickstuff Piccola fékszett használtan?
2 éves, frissen olajcserélve (gyári Bionöl), légtelenítve. Újonnan 900 EUR és bizonyos színekben hónapokat kell várni rá. Fékkarok eloxált lilák.
Hátsó féktesten apró lepattogzásai a fekete rétegnek itt-ott, hátsó fékkarnál picit a lila elox halványabb a használattól, ennyi látszik kívülről. Természetesen brutális, semmihez sem fogható fékerő és megbízhatóság. Ja és ~158 és ~170 gramm, azaz ~330 gramm körül van a 2 fék (!).
Gyári Trickstuff légtelenítő szett is jár hozzá egy kevés Bionöl olajjal, gyári doboza és minden hozzávaló alkatrész megvan. +1 db Avid MatchMaker, jobb és bal oldalra is jó, bármilyen SRAM váltó vagy kar felmegy rá.
Fékcsövek hossza gyári hossz, nem voltak vágva.
A valós, használt ár/érték arányát egy ilyennek nagyon nehéz szerintem meghatározni használtban történő eladásakor.
Azt gondolom, hogy mondjuk egy új xtr fékszett áránál többet nem lehet érte kapni jelen állapotában, ami a 900 euróhoz képest kb. félár, ha jól gondolom. (?)
Egyébként miért cseréled végül? Meglepődnék, ha lenne még ennél is könnyebb/fejlettebb műszaki tartalommal rendelkező cucc, de lehet, hogy lemaradtam valamiről.
(Kicsit off ide, de a régi bringa, amiről ez a fék is jön, az hova tart? Nagyon jó és ésszerű grammos bringa lett abból az évek alatt, tovább fejlődik, vagy egy új, még könnyebb, de teljesen úja alapokkal rendelkező bringa készül? )
Mars módosította - 2021. október 08. - 08:53
Van tippetek, mit érhet egy Trickstuff Piccola fékszett használtan?
2 éves, frissen olajcserélve (gyári Bionöl), légtelenítve. Újonnan 900 EUR és bizonyos színekben hónapokat kell várni rá. Fékkarok eloxált lilák.
Hátsó féktesten apró lepattogzásai a fekete rétegnek itt-ott, hátsó fékkarnál picit a lila elox halványabb a használattól, ennyi látszik kívülről. Természetesen brutális, semmihez sem fogható fékerő és megbízhatóság. Ja és ~158 és ~170 gramm, azaz ~330 gramm körül van a 2 fék (!).
Gyári Trickstuff légtelenítő szett is jár hozzá egy kevés Bionöl olajjal, gyári doboza és minden hozzávaló alkatrész megvan. +1 db Avid MatchMaker, jobb és bal oldalra is jó, bármilyen SRAM váltó vagy kar felmegy rá.
Fékcsövek hossza gyári hossz, nem voltak vágva.
A villák rendben vannak, nekem a Kashima nélküli OEM modell volt és valahol 80 körül ment el ha jól emlékszem.
Én a vázat fentebb vinném ha szép állapotban van (a karcokat írod, ezt te látod). Ha nem lesz jelentkező majd leviszed.
Off: mi lesz helyette?
Köszi!
Azt nem értem, alig-alig hirdetnek StepCast villát, Terralogic-ot meg égen-földön nem látok, csak régi Fit3 csillapítással, ahol emlékeim szerint még a Kashima bevonattal is akadtak gondok... Meglátom a vázat még. Ilyen Lux váz, pláne ebben a színben a piacon mint a fehér holló. Fél éve egyetlen darabot sem láttam hirdetve, csak egész bringaként, az is RS-1 villás verzió volt. Egyébként sokan nem tudják, de ez a Lux CF váz egy áttervezett darab, robusztus forgáspontokkal. (A 2016-2017 előttiekkel hogy is mondjam, akadhattak gondok.)
OFF. Helyette nem tudom, mi lesz. Eredetileg a Grand Canyon CF SL és a Lux CF-et is el akartam adni, hogy a kettő helyett vegyek versenyzésre egy XC versenygépet a jövő szezonra, valószínűleg merevfarút.
Aztán lehet, marad csak a jó öreg GC CF SL úgy, ahogy most van, edzeni meg bohóckodni, technikát tanulni pedig egy olcsó Trail/AM hardtailt szerzek használtan vagy újként. Radon Cragger, Specialized Fuse 29 vagy hasonló. Amerre csak járok, túl sok az enduro trail, szóval lenne értelme bőven.
zscs módosította - 2020. szeptember 29. - 09:05
A villák rendben vannak, nekem a Kashima nélküli OEM modell volt és valahol 80 körül ment el ha jól emlékszem.
Én a vázat fentebb vinném ha szép állapotban van (a karcokat írod, ezt te látod). Ha nem lesz jelentkező majd leviszed.
Off: mi lesz helyette?
Hiába nézelődtem, nem találok ezeket hirdetve. Még németeknél sem nagyon. Jó árak lennének ezek eladásra?
- Fox 29 Terralogic Factory, 2016-os, apró karcok itt-ott, de alapvetően szép állapot. Kashima Coat, FIT4, 15x100mm átütős (KaBolt tengely). Frissen szervizelve (0 km azóta), vadi új Fox szimmering-szett, 85.000,- HUF
- Fox 29 32 StepCast 2018, FIT4 Performance Elite (fekete becsúszó, minden más, mint a Factory szinten), remote lockout (de kar nélkül), 15x110mm (BOOST), KaBolt tengely, ~1360 gramm, szép állapot, fél éve szervizelve (~30-40 óra használat azóta), 99.000,- HUF
- 2018 Canyon LUX CF 8.0 bullet-blue színű full-karbon váz (L-es méret), apró karcok itt-ott és kővelverődés nyom pár helyen, de szép állapot. ~2200 gramm taggal együtt.Tavasszal szervizelve (összes forgáspont!), Fox tag, tavasszal szintén szervizele volt (~30-40 óra használat azóta), 160.000,- HUF
Váz és Fox 29 32 StepCast villa egyben is eladó akár, ezért az árért egy PRC 90mm stucni + PRC carbon 720-as karbon kormányt adnék hozzá (utóbbi ~130 gramm mindössze). Stucni + kormány közel 4 éves, versenyeztem is velük úgy 15x legalább.
Forgáspontokat megbontották és újrakenték. Gyári csapágyak még kvázi újak. Tettek a menetekre menetrögzítőt, nem lazult ki csavar 1x sem.
Tudod, "valahogy így szokták."
- 2018 Canyon LUX CF 8.0 bullet-blue színű full-karbon váz (L-es méret), apró karcok itt-ott és kővelverődés nyom pár helyen, de szép állapot. ~2200 gramm taggal együtt. Tavasszal szervizelve (összes forgáspont!), Fox tag, tavasszal szintén szervizele volt (~30-40 óra használat azóta), 160 000 Ft
Mit értesz a szervizelt forgáspontok alatt? Kicserélted a csapágyakat, vagy csak leszedted a porvédőt, és kipucoltad valamivel? Vagy csak úgy letörölgetted a csapágyakat? Az árakhoz nem tudok hozzászólni, de hirdesd amennyiért jónak látod, s ha nagyon nincs érdeklődő, akkor vidd lejjebb az árakat. Valahogy így szokták.