Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#15101
Írta 2012. június 11. - 23:59

visszatért a nagy klasszikus. szerintem idõfutamoztak vele. a nyeregcsõ dobott egy 180 fokos kört :-)
#15102
Írta 2012. június 11. - 19:24

#15104
Írta 2012. június 11. - 18:09

Ez tetszik, egy apro.
"csúcskategóriás Gaerne"
aztan
"[...]Cadel Evans ilyen cipõben lett világbajnok, és utána évben is ilyenben tekert, csak neki karbon talpú változata volt, ami 70-80000Ft újonan."
vegulis nem nagy kulonbseg, attol meg csucskategorias.
azt én is láttam, kicsit szét van taposva. mostani kedvencem egy piros bianchi váz, ami 500km után eladó. a beállítást nézve nem csoda hogy nem jött be Bianchi Via Nirone 7 Hydro Alu « váz « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
#15105
Írta 2012. június 11. - 15:28

"csúcskategóriás Gaerne"
aztan
"[...]Cadel Evans ilyen cipõben lett világbajnok, és utána évben is ilyenben tekert, csak neki karbon talpú változata volt, ami 70-80000Ft újonan."
vegulis nem nagy kulonbseg, attol meg csucskategorias.

#15106
Írta 2012. június 10. - 13:20

#15107
Írta 2012. június 10. - 12:42

Ha lesz kép, tudunk válaszolni. Nem mindegy, hogy mi baja van a váznak.Sziasztok! A segítségeteket kérném, illetve ötleteket. Érkezett egy új merida speeder t5 2012 sajnos hibás ( kissé megütött vázzal). Ott a szakadás a dobozán is. Szóltunk a gyártónak, azt mondják hogy valami miatt nem tudnak másikat küldeni, a szállító cég kár felvevõje fotózza most elvileg. Valószínû kártérítést kapunk, kb mennyit kellene adniuk a vázra? köszi
A sebesség mindent megold.
#15108
Írta 2012. június 10. - 12:37

#15109
Írta 2012. június 10. - 10:30

Szeretnék venni egy használt outit. Valami miatt a régi acélvázak vonzanak. A kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy hogyan lehet "szakszerûen" megállítani, hogy milyen állapotban van a váz. A belsõ rozsdásodásra gondolok és az alig érintette és a félig már megette állapotokat szeretném biztonsággal megkülönböztetni.
pl. endoszkóppal, de ahhoz eszköz kell meg szakember, és csak viccbõl írtam.
azért a biciklikrõl elmondható, hogy garázsban tartották, és nagyon gyakran csak nyáron használták, száraz idõben. szerintem, ha a gyári festése egy-két ütéstõl-horzsolástól (amik esetleg berozsdásodhatnak) épnek mondható, akkor nem valószínû hogy nagy baja lehet az anyagnak. vásárlásnál legfonosabb, hogy jó méret legyen, és azt érezd, hogy igen, ezt nekem tervezték, mert különben egy év után már megint az aprót böngészed. és persze az esztétika, legjobb a szinte karcmentes gyári festés, ki lehet fogni olyat is. át kell nézni, hogy nem repedt-e valahol, és ha nem , akkor ha kielégíti az igényeidet, lehet hogy nagyon sokáig hû társad lesz.
#15110
Írta 2012. június 10. - 08:25

#15111
Írta 2012. június 08. - 13:56

Köszi az infot!
Nem hiszem, hogy indulnék idén - eddig se mentem itt - csak az a kíváncsiság ugye...
Orallo??? ez nem valami olasz pornó? :-)
Szerintem érdemes elmenni amúgy. Én nem vagyok egy versenyzõ típus, de tök jó hangulatú rendezvény volt. Eltekintve attól, hogy én majd meghaltam, mire felszenvedem magam oda.


#15112
Írta 2012. június 08. - 12:56

Nem hiszem, hogy indulnék idén - eddig se mentem itt - csak az a kíváncsiság ugye...
Orallo??? ez nem valami olasz pornó? :-)
Valami vasúti átjáró van ott jelzõlámpával ha jól emlékszem. Érdemes jól helyezkedni, mert az idõmérés a start pillanatában kezdõdik, nem amikor áthaladsz a rajt vonalon.
#15113
Írta 2012. június 08. - 12:46

Orallo utcanal van a rajt.
Valami vasúti átjáró van ott jelzõlámpával ha jól emlékszem. Érdemes jól helyezkedni, mert az idõmérés a start pillanatában kezdõdik, nem amikor áthaladsz a rajt vonalon.
#15114
Írta 2012. június 08. - 12:38

A cel meg mikor hol.

Tavaly feljebb volt, mint korabban, talan most is ott lesz, nagyjabol a bal oldali parkolo felso kijaratanal, majdnem a sipalyanal.
#15115
Írta 2012. június 08. - 12:05

Meg tudjátok azt mondani, hogy a Kékesi csúcstámadás idõmérése pontosan honnantól meddig tart?
Voltam szerdán fent a Mátrában és kíváncsi lennék, hogy mire lenne az az idõ jó (haladós saját tempó). Viszont simán van 3-4 perc különbség akkor, ha Gyöngyös belvárosból vagy a település táblától Kékesen csak a parkolóig vagy az út legvégéig mérem.
#15116
Írta 2012. június 07. - 23:25

A legviccesebb az lett volna, ha a nyelvedbe harap...Nagyon rendes darázst fogtál ki. Ne tudd meg, hogy mit úsztál meg ! Abban meg is lehet fulladni, ha bedagad a nyelved.nekem a múltkor megakadt a darázs az ajkaim között. éreztem, hogy a számba repül, gyorsan becsuktam, de nem elég gyorsan. kiköpni sem sikerült elsõre, így szépen belecsípett az alsó ajkamba. .... már vicces volt. mondjuk én bírtam röhögés nélkül.
#15117
Írta 2012. június 07. - 20:33

Tul sok km-t mesz, igy az ido vasfoganak nincs eselye a gumi ellen!
Amugy nem feltetlenul nagy problema.
Kezi gyartasu gumiknal elofordul, hogy egyes helyeken a szovet tul "magasra" kerul.
Automon volt kezi gyartasu versenygumi, ahol a kopasjelzo meg tobb mm-t mutatott, de itt-ott kivillant mar a szovet.
Hasznaltam tovabb, nem volt gond.
Kerekparon azert nem biztatnalak erre, sot.
Lecseréltem. Levéve nagyon durván nézett ki, csinálok majd róla képet. Csak azt szeretném tudni, hogy van benne a defektvédelem, amikor mindkét oldalról csak a szövetet látom. Felraktam egy Luganot, az eddigi legrosszabb gumim, alig tapad.
A sebesség mindent megold.
#15118
Írta 2012. június 07. - 19:24

Tukrozott foto animalva:

#15119
Írta 2012. június 07. - 14:28


Amugy nem feltetlenul nagy problema.
Kezi gyartasu gumiknal elofordul, hogy egyes helyeken a szovet tul "magasra" kerul.
Automon volt kezi gyartasu versenygumi, ahol a kopasjelzo meg tobb mm-t mutatott, de itt-ott kivillant mar a szovet.
Hasznaltam tovabb, nem volt gond.
Kerekparon azert nem biztatnalak erre, sot.
#15120
Írta 2012. június 07. - 12:50


Hajt a kíváncsiság, hogy vajon ilyenkor még mennyit bír a gumi, de tartok tõle, hogy felrobbanhat a belsõ, mert az egyik helyen, ahol kint van a szövet, már enyhe alakváltozása van a guminak.
Eddig még soha nem dobtam ki gumit azért, mert elkopott. Mindig hamarabb szokott egyéb baja lenni.
A sebesség mindent megold.