Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#26061
Írta 2010. március 08. - 17:50
#26062
Írta 2010. március 08. - 16:23
Ha a neoprénre gondolsz hogy el lett írva, akkor tiéd a POD jól van az leírva
???
#26063
Írta 2010. március 08. - 15:52
#26064
Írta 2010. március 08. - 15:20
#26065
Írta 2010. március 08. - 15:07
De a neoprén még jobb.
A viccet félretéve, ez tényleg nagyon fontos, én most tanultam meg. Bringázás közben nem érzed, hogy gond lenne, de most, hogy télen is bringáztam, néha alig tudok ráállni a lábamra (pedig volt extra réteg a térdemen, csak nem a célnak megfelõ)
Közel van az M és az N
#26066
Írta 2010. március 08. - 15:07
Bloke tavaly márciusban küzdöttem ugyanezzel a problémával, pedig tesztgyõztes téli kiegészítõket szereztem be. Ezt a telet inkább a szobában erölködtem végig a görgõn.
Pedig extrém hidegben nem is voltam kint. Mi a tesztgyõztes cucc, csak nem Assos? Nekem ez a márka tûnik a kerékpáros ruházat atyaúristenének (az ára alapján fõleg)
#26067
Írta 2010. március 08. - 14:37
#26068
Írta 2010. március 08. - 14:13
A biciklinel sajnos meg "szakertoi" tanacsok utan is gyakoril lehet a hatfajas, de nyak es terdpanaszok is.
Az ember nem szimetrikus, igy elvileg tokeletes beallitas mellett is lehet, hogy az egyik oldalon nem jok a beallitasok.
Ugyanakkor az is igaz, hogy a sok szamitogepes ulomunkatol bizony neha faj a vallam, de egy-egy hosszabb bringazas mindig meggyogyitja.
#26069
Írta 2010. március 08. - 10:41
Ha számodra megfelelõ geometriájú vázat veszel jó méretû kiegészítõkkel (stucni, kormány) akkor nem kéne hogy gond legyen vele. A térdedet úgy kímélheted, hogy nem nagy áttétellel nyomod hanem inkább pörgetsz, és a hideg ellen nagyon (!) kell óvni, neoprém térdmelegítõ...stb
De a neoprén még jobb.
#26070
Írta 2010. március 08. - 09:34
Érveim:
az országúti vázgeometriát nagyon el kell találni hogy ne fájjon sehol
egy montivázon alacsonyabban ülsz jobb üléspozíciót is fel lehet venni, a nyerget szélesebb tartományban lehet állítani
országútin mélyre kell hajolni, mélyebbre mint montin
montivázat olcsón lehet jót találni amire már lehet építkezni
ha csak egészségmegõrzés a cél akkor úgysem fogsz sehova sietni, ergo a slick gumis monti jó választás mert azért gyorsabb mint a terepgumis.
montivázba lehet telót is tenni plusz kényelmi faktor
esetleg teleszkópos nyeregcsövet is
röviden ennyi.
#26071
Írta 2010. március 08. - 06:56
Sziasztok!
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyire veszi igénybe az születetteket ez a sport.
Nagyon sok sportágat próbáltam már de sajnos a legtöbbet abba kellet hagynom azért mert rosszak az ízületeim.
Most szeretnék belekezdeni az országúti kerékpározásba(orvosnál amikor voltam ö is ezt ajánlotta meg az úszást).
Fõképpen a térdem és a hátam szokott fájni..Gondolom itt a hátal van a nagyobb gond ebben a sportban mert elégé igénybe veszi.
Szerintetek érdemes belekezdeni így?
ahogy kiskubai írta. jól belõtt bringa,stb,és nincs gond. itt van némi segítség a vázméret,és egyebek kiválasztásához: http://forum.bikemag...read.php?t=3753
#26072
Írta 2010. március 08. - 00:59
Sziasztok!
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyire veszi igénybe az születetteket ez a sport.
Nagyon sok sportágat próbáltam már de sajnos a legtöbbet abba kellet hagynom azért mert rosszak az ízületeim.
Most szeretnék belekezdeni az országúti kerékpározásba(orvosnál amikor voltam ö is ezt ajánlotta meg az úszást).
Fõképpen a térdem és a hátam szokott fájni..Gondolom itt a hátal van a nagyobb gond ebben a sportban mert elégé igénybe veszi.
Szerintetek érdemes belekezdeni így?
Ha számodra megfelelõ geometriájú vázat veszel jó méretû kiegészítõkkel (stucni, kormány) akkor nem kéne hogy gond legyen vele. A térdedet úgy kímélheted, hogy nem nagy áttétellel nyomod hanem inkább pörgetsz, és a hideg ellen nagyon (!) kell óvni, neoprém térdmelegítõ...stb
#26073
Írta 2010. március 07. - 23:02
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyire veszi igénybe az születetteket ez a sport.
Nagyon sok sportágat próbáltam már de sajnos a legtöbbet abba kellet hagynom azért mert rosszak az ízületeim.
Most szeretnék belekezdeni az országúti kerékpározásba(orvosnál amikor voltam ö is ezt ajánlotta meg az úszást).
Fõképpen a térdem és a hátam szokott fájni..Gondolom itt a hátal van a nagyobb gond ebben a sportban mert elégé igénybe veszi.
Szerintetek érdemes belekezdeni így?
#26074
Írta 2010. március 07. - 22:03
Nem létezik, de kapható olyan bigyula, amivel felülhúzóssá lehet alakítani. Egy bilincses görgõs vacak, amit az elsõváltó alá a vázcsõre kell szerelni, az felülhúzóssá alakítja. CX gépeken gyakran látni ezt a megoldást.
A mostani 11es Campa rendszer elmegy a 10essel is. Egyik barátom készül egy mixet összedobni, 11es Record fékváltókar, de 10es hátsóváltó, lánc és 11es sor. Azt mondta, elviszi a 10es hátsóváltó a 11es sort is, hosszú távú tapasztalata még nyilván nincs vele, ha lesz, majd írok róla ha újra szóbakerül a jövõben.
Félreértetted, az eszmecsere onnan indult, hogy
"Eredeti szerzõ: Rémhörcsög Üzenet megjelenítése
Majd ha rájössz hogy 90ezer a láncbontó a 11es campa lánchoz, inkább akarod a horgászorsó-gyártó cuccait látni a bringádon..."
és az eszme csere, hogy én 10-es campát (Velo) vennék, de Donciccio javasolta, hogy nézzek szát a Matúzmesternél....
Nem értette félre, szerintem erre reagált.
#26075
Írta 2010. március 07. - 21:47
11-es rendszert 10 lanccal... Biztos elmegy, ki lehet szamolni. De az biztos, hogy nem fog olyan fainul mukodni, gyorsabban fog kopni,tutira hozzaer a nagyobbik fogaskerekhez is a lanc a racsnin.
Félreértetted, az eszmecsere onnan indult, hogy
"Eredeti szerzõ: Rémhörcsög Üzenet megjelenítése
Majd ha rájössz hogy 90ezer a láncbontó a 11es campa lánchoz, inkább akarod a horgászorsó-gyártó cuccait látni a bringádon..."
és az eszme csere, hogy én 10-es campát (Velo) vennék, de Donciccio javasolta, hogy nézzek szát a Matúzmesternél....
#26076
Írta 2010. március 07. - 18:35
#26077
Írta 2010. március 07. - 11:23
Hát a matuzmaster.hu az nem igazán a jóléti intézmények csúcsa... Bár cuccai vannak rendesen!
pl:
Lépjünk tovább, ahol a Mirage és a Xenon alkatrészcsaládokat találjuk! Kiváló, de mégis megfizethetõ bringa építhetõ belõlük, 9 fokozatúak, strapabíróak. Ár: Mirage 100.000, Xenon 70.000 - ez a komplett szettre értendõ!
Fulcrum Racing 7 kerékszett: ultrakönnyû alutengelyes és alurotoros agyszettre épült, hátul 2:1 arányú csoportos küllõzésû új kerékszett. "Félaero" abroncsprofil, 20/24 db küllõ. Érdekes, élénk színes megjelenés, strapabíróság, jó tömeg és kedvezõ ár jellemzi. Természetesen vadiûj. Ár: 34.500.-/pár
Tehát a kinézett Da Vinci bringa árának 2/3-át otthagynám náluk és nem lenne vázam, nyergem, kormányom....
én szoktam náluk alkudni,meg ilyesmi. soxor kapok engedményt is.
#26079
Írta 2010. március 06. - 22:23
A lényeg az lenne, hogy minél többet könnyítsek. Ha járulékos bigyó kell hozzá, azzal elvész a nyereség. Amúgy montihoz kellene 2tányéros felálláshoz. A Sram XX meg nem igen játszik az ára miatt...
Gyárt a Carbon Ti egy olyan bigyulát ami neked kellhet, 4g a cucc, plusz egy bilincses országúti elsõváltó és máris nyertél 30got az elsõváltón, de 25 euro az a kis mütyür.
http://www.carbon-ti...rodotti&MCat=XA
Gyárt még egy kis tuningcég is hasonló titánlapot, de az még drágább, viszont könnyebb mint a Carbon Ti ha nagyon a grammra akarsz rámenni.
Találtam képet a Carbon Ti x pullról:
http://www.youimages...139DSC01633.JPG
#26080
Írta 2010. március 06. - 21:43
sztem 1 próbát megérne használt chorus v record árakról érdeklõdni. nekem mind2 agy,hajtómû,középrész,fékek, használt record. semmi bajuk nincsen,és már jó pár éve megvannak. kormánycsapágyat újat vettem (chorus). a fékváltókarok,h.váltó veloce. még 1nlõre,de,ha lesz rá keret veszek record-ot. persze használtan,mert úgy már beleférhet. az e.váltóm még mindig 1 RX100-as. mondjuk ez még bírja,de ezt kéne legelsõnek cserélnem. nézd meg a matuzmaster.hu-t. ott találsz elérhetõséget,meg mindent. náluk van sok használt,felújított campa cucc. persze lehetnek karcok,de cserébe kapsz örökélet + 1 nap tartósságot.
Hát a matuzmaster.hu az nem igazán a jóléti intézmények csúcsa... Bár cuccai vannak rendesen!
pl:
Lépjünk tovább, ahol a Mirage és a Xenon alkatrészcsaládokat találjuk! Kiváló, de mégis megfizethetõ bringa építhetõ belõlük, 9 fokozatúak, strapabíróak. Ár: Mirage 100.000, Xenon 70.000 - ez a komplett szettre értendõ!
Fulcrum Racing 7 kerékszett: ultrakönnyû alutengelyes és alurotoros agyszettre épült, hátul 2:1 arányú csoportos küllõzésû új kerékszett. "Félaero" abroncsprofil, 20/24 db küllõ. Érdekes, élénk színes megjelenés, strapabíróság, jó tömeg és kedvezõ ár jellemzi. Természetesen vadiûj. Ár: 34.500.-/pár
Tehát a kinézett Da Vinci bringa árának 2/3-át otthagynám náluk és nem lenne vázam, nyergem, kormányom....

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





