https://youtu.be/OKF...vijZry0-JkKJrMD
https://youtu.be/AXw...9tL3c67nlaxPc3b
ahogy nézem, az új wahoo órát nem lesz 1xű felrakni az aero Colnago-ra.
https://youtu.be/OKF...vijZry0-JkKJrMD
https://youtu.be/AXw...9tL3c67nlaxPc3b
ahogy nézem, az új wahoo órát nem lesz 1xű felrakni az aero Colnago-ra.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
újdonságok a Colnago-nál.
kijött egy új acél bringa, ami nagyon érdekes abból a szempontból, h 3d nyomtatott muffokat használnak az építéséhez. ez a Steelnovo. https://www.colnago..../steelnovo-bike
a másik meg egy új aero bringa, a Y1Rs: https://www.colnago..../y1rs-road-bike fb-on, a legnagyobb hazai országútis csoportban egyből elkezdték savazni a bringát. van benne vlmi, de azt azért nem állítanám, h más gyártók nem nyúlnak le ötleteket. szóval csak a szokásos "szakértői" hozzáállással álltak sokan a témához.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
szép gyűjtemény: https://www.willhabe...nzeln-868838929
Akkor szerintem Decemberig megleszek a "meghízott" Vittoria butyl belsőkkel, télen megnézem mennyiért lehet hozzájutni a pink Vittoria latexekhez, ebből a TPU-t kihagyom, mert agyament ára van. (700x23-as Corsa külsőket használok, amíg van, utána majd 700x24-est, szélesebbet nem szeretnék, nem akarok "parasztbájkot" csinálni a Colnago-ból.)
10 éve használok Vittoria latex belsőket, 2-4 naponta fújni kell, de megbízható rendszer. 10 év alatt 1 defekt. (Sokat megyek.)
https://r2-bike.com/...ex tube&search=
Akkor szerintem Decemberig megleszek a "meghízott" Vittoria butyl belsőkkel, télen megnézem mennyiért lehet hozzájutni a pink Vittoria latexekhez, ebből a TPU-t kihagyom, mert agyament ára van. (700x23-as Corsa külsőket használok, amíg van, utána majd 700x24-est, szélesebbet nem szeretnék, nem akarok "parasztbájkot" csinálni a Colnago-ból.)
nekem is ilyen külsőm van. az a 23 mm nálam inkább 24. legalábbis ennyit mértem régebben. pedig vékony felniken vannak ezek a külsők.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
én ezt a ridenow márkájút használom. ez aliexperss-es beszerzés. abból is a legkönnyebbet. 24 gramm/db. mondjuk ezt pont nem ajánlja a cég felnifékes kerekekhez. a sok fékezéskor felmelegedett felnik kidurranthatják. előtte vittoria latex belsőket használtam. ragasztani sajnos nem tudtam a tpu belsőket. viszont nyeregtáskába ideális lehet. az utakon nem defekteltem le velük. amúgy én azon gondolkodok, h visszarakom a latex belsőket. ez utóbbi vlmivel kényelmesebb bringázást ad ki.
Akkor szerintem Decemberig megleszek a "meghízott" Vittoria butyl belsőkkel, télen megnézem mennyiért lehet hozzájutni a pink Vittoria latexekhez, ebből a TPU-t kihagyom, mert agyament ára van. (700x23-as Corsa külsőket használok, amíg van, utána majd 700x24-est, szélesebbet nem szeretnék, nem akarok "parasztbájkot" csinálni a Colnago-ból.)
A napokban kereket cserélek az országútimban (felni fékes), tanácsot szeretnék kérni TPU-belső témában.
Van belőle ajánlott, esetleg kerülendő?
Ki mit ajánl?
Eddig Vittoria EVO55 55 grammos butyl belsőket használtam, de már nem kapható és a tartalék készletem kifogyott.
Kénytelen leszek váltani.
én ezt a ridenow márkájút használom. ez aliexperss-es beszerzés. abból is a legkönnyebbet. 24 gramm/db. mondjuk ezt pont nem ajánlja a cég felnifékes kerekekhez. a sok fékezéskor felmelegedett felnik kidurranthatják. előtte vittoria latex belsőket használtam. ragasztani sajnos nem tudtam a tpu belsőket. viszont nyeregtáskába ideális lehet. az utakon nem defekteltem le velük. amúgy én azon gondolkodok, h visszarakom a latex belsőket. ez utóbbi vlmivel kényelmesebb bringázást ad ki.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
A napokban kereket cserélek az országútimban (felni fékes), tanácsot szeretnék kérni TPU-belső témában.
Van belőle ajánlott, esetleg kerülendő?
Ki mit ajánl?
Eddig Vittoria EVO55 55 grammos butyl belsőket használtam, de már nem kapható és a tartalék készletem kifogyott.
Kénytelen leszek váltani.
GM módosította - 2024. október 30. - 18:59
ezt a szívószálas bowdenvezetés megoldást nem láttam még a középcsapágy-vázcső alatt
teflon cső lesz az. én is használom. én szoktam húzni rá gumiharangot, mert ha belemegy a kosz, akkor nem sokat ér.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ezt a szívószálas bowdenvezetés megoldást nem láttam még a középcsapágy-vázcső alatt
nem szivoszal, tefloncso, ebben csuszkal a bowden nem pedig a vazon. Ha eleve van mőanyag csuszka alul, felszoktam furni es egy darab ilyen csével megtuningolom
ilyen csovek jonnek minden uj szetszerelt orszagutni, a vazban, megkonnyitve a bowdenek befuzeset
mindig felrerakom oket, jo lesz valamikor
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
ezt a szívószálas bowdenvezetés megoldást nem láttam még a középcsapágy-vázcső alatt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
belefutottam a fb-on ebbe a szép Tommasini bringába, és a kormányon megakadt a szemem. hagyományos stucnihoz nem nagyon kapni ilyen modern stílusú kormányt. azt hittem, h Deda lesz, de nem. https://www.somafab....t/highway-1-bar számomra ismeretlen gyártó, de jónak tűnik. a deda hasonló kormánya fekete. ez meg legalább polírozott, ami többnyire jobban megy a régebbi bringákhoz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ez OK.
" Ha a bowden maradó alakváltozást szenvedett, akkor már rég tönkretetted a bowdent -> a bowden nem "nyúlik". Amire te gondolsz, az a ház kompressziója, végső elhelyezkedése. Ha normálisan elő lett készítve a ház, ez gyakorlatilag nem létező jelenség. Ha közepesen lett előkészítve, akkor még mindig jó vagy, ha 1x bekötöd a bowdent, párszor meghúzod erősen a féket, hogy a ház beálljon a helyére és utána még1x előfeszíted. "
Ez NEM.
én is.
A POP kupakot ugyan bedughatod a fékváltókarba, de Sh fékváltókarokban a furat egyrészt jóval mélyebb, mint az 5mm átmérőjű rész hossza. Másrészt a furat pereme pedig nem kör alakú, hanem a fvkar ívelt formája és a furat áthatása. A POP kupak vastag része erre az áthatásra fog felülni. Ilyen kis kompozit felületen ekkora erőt koncentrálni igazi kontár dolog. Harmadrészt pedig a vastag rész mereven fog kiállni a fékváltókarodból, lesz egy szép nagy bumszli a fvkar alatt.
Ez OK.
" Ha a bowden maradó alakváltozást szenvedett, akkor már rég tönkretetted a bowdent -> a bowden nem "nyúlik". Amire te gondolsz, az a ház kompressziója, végső elhelyezkedése. Ha normálisan elő lett készítve a ház, ez gyakorlatilag nem létező jelenség. Ha közepesen lett előkészítve, akkor még mindig jó vagy, ha 1x bekötöd a bowdent, párszor meghúzod erősen a féket, hogy a ház beálljon a helyére és utána még1x előfeszíted. "
Ez NEM.
A többit elengedem.
én is.
Ott valóban szükség van rá...
Bár azokon meg elve szokott lenni bowdenfeszesség állító, szóval arra meg azért nem kell az inline változat...
Elnézést, elfelejtettem külön megemlíteni, hogy trp oem fékem van. Azon meg nincs fékbetét állító, csak a helye.
Ez nem a támasztós elven működik, mint a sram/avid bb-k, itt mindkét oldali fékbetét mozog, szimmetrikusan.
Ott valóban szükség van rá...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
https://www.sram.com...user-manual.pdf
"As the brake pads wear, turn the inboard and outboard brake pad adjustment knobs clockwise until the desired pad and rotor gap is achieved.
Do not use the inline or lever barrel adjuster to adjust for pad wear."
Elnézést, elfelejtettem külön megemlíteni, hogy trp oem fékem van. Azon meg nincs fékbetét állító, csak a helye.
Ez nem a támasztós elven működik, mint a sram/avid bb-k, itt mindkét oldali fékbetét mozog, szimmetrikusan.