
Teljesítménydiagnosztikán pedig 100% precízen növekedett a pedálfordulatom a terheléssel arányosan

1hónapnyi edzés után voltam rajta, 100w-on 87-es volt a fordulatom a végén 280 wattnál pedig 120

Majd most októberben megint megyek...
Azt nem vitatom, hogy kenyelmesebb.
De nem veletlenul lassul be mindenki a teljesitmenydiagnosztika vegefele, nem? Kisebb fordulattal meg tudsz 360 Wattot, de forgatva mar nem...
A sebesség mindent megold.
Ma szepen porul jartam. Eloszor csak furcsalottam, hogy miert ilyen nehez feltenni nagytanyerra, aztan lekozelebb mar nem is ment fel egyaltalan. Megaltam, hogy mi a rak van, probalom megint, es "boing"... Elszakadt a bovden.
2.5 evet birt. Na most ha vasarnap verseny kozben szakad el, vagy ami meg rosszabb, a jovo havi Maratona-n, gr... Mondjuk az utobbin vegulis nem lenne akkora gond, felfele ugyis kistanyer, lefele meg gurulnek, de akkor is.
>Sõt, nem is tudok alacsony fordulaton erõbõl menni.
De hat ez eleg alap interval tipus, hogy alacsony fordulaton erobol menni...
Vagy csak nekem?
A sebesség mindent megold.
nem is tudok alacsony fordulaton erõbõl menni.
Én meg fix görgõn 120at egy órán keresztül.
Én meg fix görgõn 120at egy órán keresztül.
Fixivel szabadgörgõn 200feletti fordulatot tudok tartani 22-23mp-ig
A sebesség mindent megold.
Erõltetni kell, máshogy nem fog menni.
Errõl pont most olvastam. Túlemelésnek nevezik.
Erstetour (Az országúti kerékpár helyes beállítása résznél megtalálod)
4-7cm-et ír..
ez azért jó mert most 80mm, és gondolkodok rajta hogy lejjebb engedem a kormányt..
A sebesség mindent megold.
kérdeztem korábban az optimális pedálfordulatot, azóta próbálok 80 körüli pedálfordulattal menni, de nagyon furcsa....75-ig még csak-csak, de 80-nál vagy fölötte már nagyon gyorsnak tûnik az eddig megszokotthoz képest. sztem a pulzusom is ezzel együtt emelkedik az égig, bár ezt inkább csak érzem, mert nincs hozzá pulzusszám-mérõ kütyüm.
azért még szoktatom magam, nem adom fel, de nem fog könnyen menni ez a 80 vagy afölötti pedálfordulat.
A sebesség mindent megold.