
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#19081
Posted 2011. July 13. - 12:50

#19082
Posted 2011. July 13. - 11:57

egyetértünk! Cavendishék kicst lemorzsolódtak a végére, így nagyon jól jött ki a face to face sprint. én már a holnapit várom, az komoly kis szakasz lesz.
Tour de France 2011 - Stage by stage
lesznek végre hegyek is
Az elég csúnya látvány lenne.

#19083
Posted 2011. July 13. - 11:54

Annyire orultem Greipelnek... Eloszor meccselt fair korulmenyek kozott a Chavendish-sel, es le is nyomta szepen.
egyetértünk! Cavendishék kicst lemorzsolódtak a végére, így nagyon jól jött ki a face to face sprint. én már a holnapit várom, az komoly kis szakasz lesz.
Tour de France 2011 - Stage by stage
lesznek végre hegyek is

#19084
Posted 2011. July 13. - 11:23

megméricskéltem magam (tudom, jobb lenne valaki más mérne, biztos pontosabbra sikerülne) és beirogattam a fit-calculatorba..... ( Fit Calculator - Competitive Cyclist )
nagyon elmérhettem valamit, mert a nyeregmagasságra 10 cm-el (!) kevesebbet adott, mint ahogy most van a nyergem. azért ha 10 centivel van feljebb, azt érezném, sõt, el se érném a pedált. pedig elérem.
de összességében is jóval kisebb vázat kéne használnom a fit-calculator szerint. :confused:
nem jó egyedül mérni. és a lábhossz is úgy korrekt hogy "megerõszakolod magad" , egy igazi csontig hatoló élménnyel :-)))))
#19085
Posted 2011. July 13. - 11:05

#19086
Posted 2011. July 13. - 10:24

nagyon elmérhettem valamit, mert a nyeregmagasságra 10 cm-el (!) kevesebbet adott, mint ahogy most van a nyergem. azért ha 10 centivel van feljebb, azt érezném, sõt, el se érném a pedált. pedig elérem.
de összességében is jóval kisebb vázat kéne használnom a fit-calculator szerint. :confused:
#19087
Posted 2011. July 13. - 08:32

#19088
Posted 2011. July 13. - 01:06

Én eddig csak az Aegonnál láttam rádiót. Az Orasoknak is biztos, hogy van, de arra még nem figyeltem fel. Többrõl nem tudok. Szerintem itthon, ezeken a versenyeken nem ezen múlik.
Õk sem mindig használják.
#19089
Posted 2011. July 12. - 23:51

#19090
Posted 2011. July 12. - 22:22

Egyetértek. Nagyon rosszul van szabályozva, idén még azt sem tudják, hogy ki nem szerezhet pontot, az erste tourt pl olyan versenyzõ nyerte, aki el sem indulhatott volna a kiírás alapján. Ráadásul keverik a kiírásokban az mkszsz-t az mksz-szel. Ami még mókás ebben a rendszerben, hogy jelenleg én állok a 3. helyen férfi 5-ben a sok ezredik helyemmel (persze vissza fogok csúszni, mert idén már nem fér be több amatõr outi verseny a versenynaptáramba, pedig csak elég lenne még kettõn elindulnom a helyezés megtartásához).
Csináljunk egy ellenellen szövetséget?
Lehet, hogy az lenne a megoldás. Egyébként a színvonalról sokat elmond a velo-n irogató "hememe" (nem titok, Hegymegi István), aki ha jól tudom, elnökségi tag. Emlékszem, amikor téma volt Bodrogi "franciasítása", ilyeneket írt (persze akkor még név nélkül), hogy "Na mi van Laci, kell a francia nyugdíj" stb.
#19091
Posted 2011. July 12. - 20:49

Egyetértek. Nagyon rosszul van szabályozva, idén még azt sem tudják, hogy ki nem szerezhet pontot, az erste tourt pl olyan versenyzõ nyerte, aki el sem indulhatott volna a kiírás alapján. Ráadásul keverik a kiírásokban az mkszsz-t az mksz-szel. Ami még mókás ebben a rendszerben, hogy jelenleg én állok a 3. helyen férfi 5-ben a sok ezredik helyemmel (persze vissza fogok csúszni, mert idén már nem fér be több amatõr outi verseny a versenynaptáramba, pedig csak elég lenne még kettõn elindulnom a helyezés megtartásához).Nekem ez a magyar amatõr rendszer ezért nem tetszik, hogy a kvázi-profik, csapatrádióval, kísérõkocsival esélytelenné teszik. Bukásnál kíméletlenül megnyomják, hogy véletlenül se lehessen felérni. Ha nem tévedek pl. az USA-ban van legalább öt amatõr kategória és mindenki külön versenyzik. Ha elérsz egy bizonyos pontszámot, akkor feljebb léphetsz.
Csináljunk egy ellenellen szövetséget?

A sebesség mindent megold.
#19092
Posted 2011. July 12. - 20:41

Azert annyian ott se nagyon vannak egy helyi amator versenyen, hogy teljes mezonyt kiadjanak egy kategoriaban.
De alapvetoen persze, van kategorizalas, es ez hianyzik itthon erosen.
Nem tudom miert, de idehaza az osszes versenyszervezo elment az amator iranyba, igy persze, hogy aki versenyezni akar nincs mas lehetosege itthon.
Eddig nem okozott nekem gondot, mert mindig hamar megusztam, es valoban, onnantol, hogy egyes-kettes sorban megyunk mar joval biztonsagosabb.
Ezert szeretem a Matra kort, ott garantalt a meguszas, es a kis-bolyozas. (az en szintemen)
#19093
Posted 2011. July 12. - 18:40

Aggyal nem volt baj. Küllõcsere volt, valszeg a terepezés miatt.Sziasztok!
Kereket keresek a bicajomhoz. Egy Altrix Courier, koskormánnyal. Keret eléggé behatárolt, gyári kerékbõl a WH-R500-at találtam, ami elég óccsó, és elvileg beszerezhetõ (Biondo).
Tehát arra vagyok kíváncsi, milyen kerék az 500-as? Kinek van tapasztalata vele egyenesség, küllõ, agy tartósság szempontjából.
Eléggé nem szabványosan használom az országútimat, ismersz, szóval HHH, mini sziklás DH Szépvölgyi út végéig, Határ nyereg környéke, Kevély :-)
Ötödik éve van meg, az mtb miatt csak tizenpárezernél járok vele, nekem bejött.
(Fõleg azért jó, mert az olcsósága miatt nem kell vigyáznom rá, mint a hímes tojásra, ezért arra bringázhatok amerre épp akarok. Szabvány küllõi vannak, ez is jó)
#19094
Posted 2011. July 12. - 18:31

Ha ez ajánlat,akkor írok üzenetet.
Testbike, Roadbikreview, meg hasonló oldalakat már átnyálaztam.
Race, no Rest!
#19095
Posted 2011. July 12. - 17:57

Én is tartottam tõle nagyon, senki nem volt jó véleménnyel róla. De szerencsére nem volt bukás és a "profik" is inkább máshol versenyeztek ezen a hétvégén. Az országúti versenyeket onnantól szeretem amikor már egyes sorban tekerünk.
Nekem ez a magyar amatõr rendszer ezért nem tetszik, hogy a kvázi-profik, csapatrádióval, kísérõkocsival esélytelenné teszik. Bukásnál kíméletlenül megnyomják, hogy véletlenül se lehessen felérni. Ha nem tévedek pl. az USA-ban van legalább öt amatõr kategória és mindenki külön versenyzik. Ha elérsz egy bizonyos pontszámot, akkor feljebb léphetsz.
#19096
Posted 2011. July 12. - 11:25

Én is tartottam tõle nagyon, senki nem volt jó véleménnyel róla. De szerencsére nem volt bukás és a "profik" is inkább máshol versenyeztek ezen a hétvégén. Az országúti versenyeket onnantól szeretem amikor már egyes sorban tekerünk.Sajnos nem tudtam idén eljutni a Turul Kupára.
Tavalyról nincsenek jó emlékeim... defekt, aztán egyedül még egy 60 km-t... Iszonyatos meleg, teljes dehidratáltság, fejfájás a célban, nem esett jól. (elsõ ou mezõnyversenyem volt... el is ment a kedvem az országúttól... aztán most már alig ülök fel a montira)

A sebesség mindent megold.
#19097
Posted 2011. July 12. - 11:18

#19098
Posted 2011. July 12. - 11:16

Sziasztok!
Kereket keresek a bicajomhoz. Egy Altrix Courier, koskormánnyal. Keret eléggé behatárolt, gyári kerékbõl a WH-R500-at találtam, ami elég óccsó, és elvileg beszerezhetõ (Biondo).
Nagyon nem akarok (tudnék, de minek) többet áldozni rá. Fõleg aszfalton, de kevés terepen használnám (õsszel-télen pár alkalom). Tartósan nem járatnám piszkos helyeken, jó idõben edzésre, túrázni kell.
Vaagy, összerakok alkatrészekbõl CL tárcsás kerékszettet, és jó lesz montiba is.
Tehát arra vagyok kíváncsi, milyen kerék az 500-as? Kinek van tapasztalata vele egyenesség, küllõ, agy tartósság szempontjából.
#19099
Posted 2011. July 12. - 00:19


Tavalyról nincsenek jó emlékeim... defekt, aztán egyedül még egy 60 km-t... Iszonyatos meleg, teljes dehidratáltság, fejfájás a célban, nem esett jól. (elsõ ou mezõnyversenyem volt... el is ment a kedvem az országúttól... aztán most már alig ülök fel a montira

#19100
Posted 2011. July 11. - 23:33

Jani,nem tudsz valahol eredmény listát?Én 39-25-el küzdöttem az emelkedõkön,amik nem is mentek rosszul magamhoz képest,de a végefelé elég gyakran görcsösödtem,a célba is már majd full merev lábbal gurultam be,talán a meleg miatt.Amúgy jó volt,a tervezetett hozni tudtam,nekem ez is elég volt.
http://akesz.hu/cont.../2011_09_eh.pdf
Azt elfelejtettem írni, hogy csak Szomor és Gyermely között és a Turulon váltottam le elöl, különben végig az 53ason hajtottam, furcsa is volt, mert idõfutamon kellett a kistányér, itt meg szépen forgattam az 53/24-et vagy a nagyobb áttételt. Úgy érzem most nagyon mennek ezek a lapos emelkedõk.
Görcs ellen a sok folyadék és ásványi anyag segít.
A sebesség mindent megold.