Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#19001
VoGRoN

VoGRoN

    vendég

  • fórumtag
  • 81 hozzászólás
Hali!

Tegnap vettem egy ciclosport cm 4.2 vezeték nélküli kilométerórát, de akadt egy problémám ami a következõ: ha nagyobb sebességgel megyek (pl. 30 kmh) akkor sokszor több másodpercig nem a valós sebességet írja,pl hogy csak 14-15 kmh és nem tudom miért. Ha valakinek van valami tippje akkor ossza meg velem légyszíves.

Íme néhány kép:
http://noob.hu/2011/07/22/IMG006.jpg
http://noob.hu/2011/07/22/IMG004.jpg
http://noob.hu/2011/07/22/IMG005.jpg
http://noob.hu/2011/07/22/IMG007.jpg

Köszi!

#19002
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás

van itt aki campa khamsin kereket használ? jó ez? szükségem lenne campa hátsóagyra, de majdnem annyiba kerül mint egy ilyen kerékszett. szóval véleményes :-)
így nem kell átfûzni a cuccost, a másik kerekeket meg betehetem az apróba

Nekem az van, teljesen meg vagyok vele elégedve. Nem a legkönnyebb (1860g), viszont bírja a rossz utat, tavasz óta van meg, nyolcasnak nyoma sincs, pedig kapott néhány kátyút. Ha hangja meg csodálatos, nem kell csengõ, elég elvenni a hajtást, a gyalogok egybõl fordulnak hátra, hogy mi kerreg.:P

#19003
Richie

Richie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 914 hozzászólás

van itt aki campa khamsin kereket használ? jó ez? szükségem lenne campa hátsóagyra, de majdnem annyiba kerül mint egy ilyen kerékszett. szóval véleményes :-)

így nem kell átfûzni a cuccost, a másik kerekeket meg betehetem az apróba

vento-m volt sokáig. teljesen jó volt.
"õk nevetnek rajtam mert én más vagyok.én pedig azon vigyorgok mert tudom,hogy õk mind egyformák!"

#19004
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
van itt aki campa khamsin kereket használ? jó ez? szükségem lenne campa hátsóagyra, de majdnem annyiba kerül mint egy ilyen kerékszett. szóval véleményes :-)

így nem kell átfûzni a cuccost, a másik kerekeket meg betehetem az apróba

#19005
andersen

andersen

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
+ 1

miért nem veszel országútit fitness bringa helyett?
Szerintem 2 hónap (de lehet hamarabb) és meg fogod bánni, hogy fitnesst vettél. Persze csak akkor ha valóbban sportolásra akarod használni. Ha csak sörözni akarsz járni vele, akkor mindegy



#19006
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás
cyclocross bringát nem néztél? ha földúton is akarod használni akkor nem lesz jó a fitness bicó. egyenes kormányt abba is lehet tenni,mtb-s fékváltókarokkal.

#19007
gandros

gandros

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 hozzászólás

Sziasztok!

Egy másik topicban már írtam arról amit szeretnék, és hogy mik is a közben felmerült problémák.
( http://forum.bikemag...99/#post1115405 , valamint elõtte még néhány post, a 12369-tõl kezdõdõen)
Röviden: egy 2x10-es fitness bike-ot szeretnék, elöl 34-50, hátul 11-36 áttételekkel. Ehhez a Merida Speeder T5 lett volna a kiindulási alap, ami sok más szempontból is nagyon tetszett, de jelenleg beszerezhetetlen, így most a jóval olcsóbb T2 lenne a kiindulási alap. A meghajtásra vonatkozó kérdéseimet a másik topicban már feltettem, itt most azt kérdezném Tõletek, hogy összehasonlítva a T2-t a T5-tel, van-e olyan rész, ahol minõségben nagyon komoly, esetleg vállalhatatlanul komoly a visszalépés, most elsõsorban a fékekre (bár azok mondjuk pont nem országútiak...) és a kerékszettre gondolok. Meg talán a kormányfej/csapágy.
(a hajtáslánc dolgai és a váltók most nem érdekesek, mert azok úgyis cserélve lesznek)
(nekem a T5 karbon villája is tetszett, de azért ennek hiányát kibírom majd valahogy... :)

merida.com - Comparison Bikes - Merida Bikes International
itt van egymás mellé téve mindkettõ adatlapja, bár a link sajnos az összehasonlítandót nem jegyzi meg, oda még be kell hívni a Speeder T5-öt

Elõre is köszönöm a segítséget,

V


miért nem veszel országútit fitness bringa helyett?
Szerintem 2 hónap (de lehet hamarabb) és meg fogod bánni, hogy fitnesst vettél. Persze csak akkor ha valóbban sportolásra akarod használni. Ha csak sörözni akarsz járni vele, akkor mindegy

#19008
vcsabesz

vcsabesz

    vendég

  • fórumtag
  • 39 hozzászólás

Figyu, a villát is ki tudod cserélni karbonra. Csak figyelj arra, hogy ahhoz ott cserélned kell mást is.

Mi egyebet kell cserélni a villán kívül?

#19009
bvr

bvr

    vendég

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

Figyu, a villát is ki tudod cserélni karbonra. Csak figyelj arra, hogy ahhoz ott cserélned kell mást is.


De akkor aztán már tényleg semmi nem maradna meg az eredeti bringából... :) Lehet egyébként (elvileg) külön T2 vázat is venni, mondjuk szintén elvileg csak alu villával együtt, de most ahogy a másik topicban is írtam, azért inkább a felé hajlok, hogy nem akarok a nulláról biciklit építeni/építettni, hanem vagy találok olyat, ami legalább annyira megfelelõ nekem mint a T5 (azaz csak a kazettát és a hátsó váltót kelljen cserélni) , vagy akkor várok kb fél évet, amíg lesz megint.

Arra szerintetek van esély, hogy a hajtómûves topicban már linkelt Red BullX-Lite Multicrosshoz találok hazai forgalmazót? (vagy olyan boltot, akik rendszeresen hoznak be Németországból bringákat?)
BRED BULL X-LITE MULTICROSS AL-2000 compact

Illetve ahogy közben keresgéltem, még egy ígéretesnek tûnõ cuccra bukkantam:
Wilier Bassano
Az mondjuk furcsa, hogy árban nem sokban van lemaradva a T5-tõl, és ehhez képest nem hogy az Ultegra-szint van vegyítve a 105-tel, hanem lefelé a Tiagrával.
A kerékszettben a Shimano RS 10 ár/érték arányban milyennek számít?
Egyébként ez a bolt egész közel van hozzám, valamikor majd odatekerek megnézni.

Egy általános kérés, ami pont ennek a bringának a kapcsán jutott eszembe: ezen ugyanis ha jól nézem nem V-fék, hanem országúti van (amivel kapcsolatban nekem semmi tapasztalatom nincsen) Ha mondjuk átlagos idõben (tehát nem dagonyában) lemegyek egy normál állapotú földútra, akkor ez a fék komoly hátrány?
(Mert ahogy még a 2010-es T5 tesztben is szerepelt itt a bikemag-on, azért valamilyen szinten országúton kívül is helyt kellene a gépnek állnia... :) )
Merida 2010 Speeder T5 teszt

Üdv,

V

#19010
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Figyu, a villát is ki tudod cserélni karbonra. Csak figyelj arra, hogy ahhoz ott cserélned kell mást is.
Ott virágozz, ahova elültettek!

#19011
bvr

bvr

    vendég

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás
Sziasztok!

Egy másik topicban már írtam arról amit szeretnék, és hogy mik is a közben felmerült problémák.
( http://forum.bikemag...99/#post1115405 , valamint elõtte még néhány post, a 12369-tõl kezdõdõen)
Röviden: egy 2x10-es fitness bike-ot szeretnék, elöl 34-50, hátul 11-36 áttételekkel. Ehhez a Merida Speeder T5 lett volna a kiindulási alap, ami sok más szempontból is nagyon tetszett, de jelenleg beszerezhetetlen, így most a jóval olcsóbb T2 lenne a kiindulási alap. A meghajtásra vonatkozó kérdéseimet a másik topicban már feltettem, itt most azt kérdezném Tõletek, hogy összehasonlítva a T2-t a T5-tel, van-e olyan rész, ahol minõségben nagyon komoly, esetleg vállalhatatlanul komoly a visszalépés, most elsõsorban a fékekre (bár azok mondjuk pont nem országútiak...) és a kerékszettre gondolok. Meg talán a kormányfej/csapágy.
(a hajtáslánc dolgai és a váltók most nem érdekesek, mert azok úgyis cserélve lesznek)
(nekem a T5 karbon villája is tetszett, de azért ennek hiányát kibírom majd valahogy... :)

merida.com - Comparison Bikes - Merida Bikes International
itt van egymás mellé téve mindkettõ adatlapja, bár a link sajnos az összehasonlítandót nem jegyzi meg, oda még be kell hívni a Speeder T5-öt

Elõre is köszönöm a segítséget,

V

#19012
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Megnyugtato, hogy 3.5 km-ig regeneralo a hegy. :D
Kar, a rossz aszfaltert, de hat nem ritka vegulis az ilyesmi idehaza.

#19013
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Ez a szinttérkép.


A sebesség mindent megold.

 


#19014
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Mi masra, persze.


A lejtõn rossz az út, a könnyû kerekeket szét lehet ott törni. Ráadásul 70km/h körüli sebességre fel lehet gyorsulni és az aljában a jobbos kanyar után kátyútenger van (a híd után egy rövid emelkedõ jobb oldalán meg egy nagy gödör). Ezenkívül már nem veszélyes. Guttamási és Fehérvárcsurgó között ráz az aszfalt, de versenytempóban lehet nem igazán fog feltûnni. Fehérvárcsurgón a a szembejövõsáv ami rossz. Máshol mindenhol jó az aszfalt.


A sebesség mindent megold.

 


#19015
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Mi masra, persze.

#19016
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

A hires "Guttamasi kor" milyen aszfalt?


A minõségére gondolsz?


A sebesség mindent megold.

 


#19017
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
A hires "Guttamasi kor" milyen aszfalt?

#19018
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Nekem is ez jutott eszembe... :D Ha 20adennyim lenne rá, már jobbat tudnék venni mint a mostani... :D Sõt..
Ott virágozz, ahova elültettek!

#19019
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
>Ez az edzõkereked? És akkor mi a versenykereked?

:D

#19020
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

én nem tudom, de ha már Campa akkor most upgrade-letem a bringám és lett egy új edzõkerekem, ami egy Bora Ulra Two lett.
Nem rossz..
ajánlom figyelmetekbe, mert nem rossz darab. Tényleg gyorsabban lehet vele menni!


Ez az edzõkereked? És akkor mi a versenykereked?