Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#19001
Írta 2011. július 22. - 16:51

Tegnap vettem egy ciclosport cm 4.2 vezeték nélküli kilométerórát, de akadt egy problémám ami a következõ: ha nagyobb sebességgel megyek (pl. 30 kmh) akkor sokszor több másodpercig nem a valós sebességet írja,pl hogy csak 14-15 kmh és nem tudom miért. Ha valakinek van valami tippje akkor ossza meg velem légyszíves.
Íme néhány kép:
http://noob.hu/2011/07/22/IMG006.jpg
http://noob.hu/2011/07/22/IMG004.jpg
http://noob.hu/2011/07/22/IMG005.jpg
http://noob.hu/2011/07/22/IMG007.jpg
Köszi!
#19002
Írta 2011. július 22. - 12:49

Nekem az van, teljesen meg vagyok vele elégedve. Nem a legkönnyebb (1860g), viszont bírja a rossz utat, tavasz óta van meg, nyolcasnak nyoma sincs, pedig kapott néhány kátyút. Ha hangja meg csodálatos, nem kell csengõ, elég elvenni a hajtást, a gyalogok egybõl fordulnak hátra, hogy mi kerreg.van itt aki campa khamsin kereket használ? jó ez? szükségem lenne campa hátsóagyra, de majdnem annyiba kerül mint egy ilyen kerékszett. szóval véleményes :-)
így nem kell átfûzni a cuccost, a másik kerekeket meg betehetem az apróba

#19003
Írta 2011. július 22. - 11:23

vento-m volt sokáig. teljesen jó volt.van itt aki campa khamsin kereket használ? jó ez? szükségem lenne campa hátsóagyra, de majdnem annyiba kerül mint egy ilyen kerékszett. szóval véleményes :-)
így nem kell átfûzni a cuccost, a másik kerekeket meg betehetem az apróba
#19004
Írta 2011. július 22. - 10:57

így nem kell átfûzni a cuccost, a másik kerekeket meg betehetem az apróba
#19005
Írta 2011. július 22. - 10:55

miért nem veszel országútit fitness bringa helyett?
Szerintem 2 hónap (de lehet hamarabb) és meg fogod bánni, hogy fitnesst vettél. Persze csak akkor ha valóbban sportolásra akarod használni. Ha csak sörözni akarsz járni vele, akkor mindegy
#19006
Írta 2011. július 22. - 10:20

#19007
Írta 2011. július 22. - 10:04

Sziasztok!
Egy másik topicban már írtam arról amit szeretnék, és hogy mik is a közben felmerült problémák.
( http://forum.bikemag...99/#post1115405 , valamint elõtte még néhány post, a 12369-tõl kezdõdõen)
Röviden: egy 2x10-es fitness bike-ot szeretnék, elöl 34-50, hátul 11-36 áttételekkel. Ehhez a Merida Speeder T5 lett volna a kiindulási alap, ami sok más szempontból is nagyon tetszett, de jelenleg beszerezhetetlen, így most a jóval olcsóbb T2 lenne a kiindulási alap. A meghajtásra vonatkozó kérdéseimet a másik topicban már feltettem, itt most azt kérdezném Tõletek, hogy összehasonlítva a T2-t a T5-tel, van-e olyan rész, ahol minõségben nagyon komoly, esetleg vállalhatatlanul komoly a visszalépés, most elsõsorban a fékekre (bár azok mondjuk pont nem országútiak...) és a kerékszettre gondolok. Meg talán a kormányfej/csapágy.
(a hajtáslánc dolgai és a váltók most nem érdekesek, mert azok úgyis cserélve lesznek)
(nekem a T5 karbon villája is tetszett, de azért ennek hiányát kibírom majd valahogy...
merida.com - Comparison Bikes - Merida Bikes International
itt van egymás mellé téve mindkettõ adatlapja, bár a link sajnos az összehasonlítandót nem jegyzi meg, oda még be kell hívni a Speeder T5-öt
Elõre is köszönöm a segítséget,
V
miért nem veszel országútit fitness bringa helyett?
Szerintem 2 hónap (de lehet hamarabb) és meg fogod bánni, hogy fitnesst vettél. Persze csak akkor ha valóbban sportolásra akarod használni. Ha csak sörözni akarsz járni vele, akkor mindegy
#19008
Írta 2011. július 22. - 07:17

Mi egyebet kell cserélni a villán kívül?Figyu, a villát is ki tudod cserélni karbonra. Csak figyelj arra, hogy ahhoz ott cserélned kell mást is.
#19009
Írta 2011. július 22. - 06:03

Figyu, a villát is ki tudod cserélni karbonra. Csak figyelj arra, hogy ahhoz ott cserélned kell mást is.
De akkor aztán már tényleg semmi nem maradna meg az eredeti bringából...

Arra szerintetek van esély, hogy a hajtómûves topicban már linkelt Red BullX-Lite Multicrosshoz találok hazai forgalmazót? (vagy olyan boltot, akik rendszeresen hoznak be Németországból bringákat?)
BRED BULL X-LITE MULTICROSS AL-2000 compact
Illetve ahogy közben keresgéltem, még egy ígéretesnek tûnõ cuccra bukkantam:
Wilier Bassano
Az mondjuk furcsa, hogy árban nem sokban van lemaradva a T5-tõl, és ehhez képest nem hogy az Ultegra-szint van vegyítve a 105-tel, hanem lefelé a Tiagrával.
A kerékszettben a Shimano RS 10 ár/érték arányban milyennek számít?
Egyébként ez a bolt egész közel van hozzám, valamikor majd odatekerek megnézni.
Egy általános kérés, ami pont ennek a bringának a kapcsán jutott eszembe: ezen ugyanis ha jól nézem nem V-fék, hanem országúti van (amivel kapcsolatban nekem semmi tapasztalatom nincsen) Ha mondjuk átlagos idõben (tehát nem dagonyában) lemegyek egy normál állapotú földútra, akkor ez a fék komoly hátrány?
(Mert ahogy még a 2010-es T5 tesztben is szerepelt itt a bikemag-on, azért valamilyen szinten országúton kívül is helyt kellene a gépnek állnia...

Merida 2010 Speeder T5 teszt
Üdv,
V
#19010
Írta 2011. július 22. - 04:30

#19011
Írta 2011. július 21. - 23:03

Egy másik topicban már írtam arról amit szeretnék, és hogy mik is a közben felmerült problémák.
( http://forum.bikemag...99/#post1115405 , valamint elõtte még néhány post, a 12369-tõl kezdõdõen)
Röviden: egy 2x10-es fitness bike-ot szeretnék, elöl 34-50, hátul 11-36 áttételekkel. Ehhez a Merida Speeder T5 lett volna a kiindulási alap, ami sok más szempontból is nagyon tetszett, de jelenleg beszerezhetetlen, így most a jóval olcsóbb T2 lenne a kiindulási alap. A meghajtásra vonatkozó kérdéseimet a másik topicban már feltettem, itt most azt kérdezném Tõletek, hogy összehasonlítva a T2-t a T5-tel, van-e olyan rész, ahol minõségben nagyon komoly, esetleg vállalhatatlanul komoly a visszalépés, most elsõsorban a fékekre (bár azok mondjuk pont nem országútiak...) és a kerékszettre gondolok. Meg talán a kormányfej/csapágy.
(a hajtáslánc dolgai és a váltók most nem érdekesek, mert azok úgyis cserélve lesznek)
(nekem a T5 karbon villája is tetszett, de azért ennek hiányát kibírom majd valahogy...

merida.com - Comparison Bikes - Merida Bikes International
itt van egymás mellé téve mindkettõ adatlapja, bár a link sajnos az összehasonlítandót nem jegyzi meg, oda még be kell hívni a Speeder T5-öt
Elõre is köszönöm a segítséget,
V
#19012
Írta 2011. július 21. - 14:35


Kar, a rossz aszfaltert, de hat nem ritka vegulis az ilyesmi idehaza.
#19013
Írta 2011. július 21. - 14:23

#19014
Írta 2011. július 21. - 13:54

Mi masra, persze.
A lejtõn rossz az út, a könnyû kerekeket szét lehet ott törni. Ráadásul 70km/h körüli sebességre fel lehet gyorsulni és az aljában a jobbos kanyar után kátyútenger van (a híd után egy rövid emelkedõ jobb oldalán meg egy nagy gödör). Ezenkívül már nem veszélyes. Guttamási és Fehérvárcsurgó között ráz az aszfalt, de versenytempóban lehet nem igazán fog feltûnni. Fehérvárcsurgón a a szembejövõsáv ami rossz. Máshol mindenhol jó az aszfalt.
A sebesség mindent megold.
#19015
Írta 2011. július 21. - 13:32

#19016
Írta 2011. július 21. - 12:50

A hires "Guttamasi kor" milyen aszfalt?
A minõségére gondolsz?
A sebesség mindent megold.
#19017
Írta 2011. július 21. - 12:04

#19018
Írta 2011. július 20. - 07:13



#19019
Írta 2011. július 20. - 00:39

#19020
Írta 2011. július 19. - 22:09

én nem tudom, de ha már Campa akkor most upgrade-letem a bringám és lett egy új edzõkerekem, ami egy Bora Ulra Two lett.
Nem rossz..
ajánlom figyelmetekbe, mert nem rossz darab. Tényleg gyorsabban lehet vele menni!
Ez az edzõkereked? És akkor mi a versenykereked?