Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#18641
Írta 2011. augusztus 18. - 05:08
#18642
Írta 2011. augusztus 18. - 00:49
Pedált meg egy spd simano M505 van most rajta (tudom elég szégyen és nem erre való, de erre volt most keret) ami nem valami könnyû...
#18643
Írta 2011. augusztus 17. - 22:59
Megvettem életem elsõ Oútiját
Végûl egy Wilier La Triestina mellett döntöttem. Veloche szettel van szerelve. 360-ról volt 300-ra leárazva. Elsõ km-ek kicsit szokatlanok voltak a trekking után, de hamar belejöttem.
Én 10Kg mértem a bringán. Késõbb majd kormány, stucni, nyeregcsõ, kerékszett (carbon mindenbõl) cserét szeretnék. Súlyba ez mennyit változtatna? Vagy nem érdemes vele foglalkozni?
nem olyan rossz a 10 kg - gondolom pedállal, km órával, kulacstartókkal
egyébként a veloce nem súlybajnok: nekem a bringán váltó (250) átdobó (98) és sor (290 gr) lett nemrég veloce; a régi 9-es sh szetten ez így nézett ki: 220-80-228 , a különbség 110 gr :-))
szerintem olcsóbb súlycsökkentés a külsõ és belsõ (kb 220 gr + 70 gr) - gondolom most vmi alapot tettek rá (310+110gr)
#18644
Írta 2011. augusztus 17. - 21:47
Megvettem életem elsõ Oútiját
Végûl egy Wilier La Triestina mellett döntöttem. Veloche szettel van szerelve. 360-ról volt 300-ra leárazva. Elsõ km-ek kicsit szokatlanok voltak a trekking után, de hamar belejöttem.
Én 10Kg mértem a bringán. Késõbb majd kormány, stucni, nyeregcsõ, kerékszett (carbon mindenbõl) cserét szeretnék. Súlyba ez mennyit változtatna? Vagy nem érdemes vele foglalkozni?
és milyen kereket adtak hozzá? mert ez kimaradt,
ha ott karbonra váltasz elég nagy súlyt takaríthatsz meg, persze a pénztárnál fájdalamas lesz a upgrade...
#18645
Írta 2011. augusztus 17. - 20:37
isten hozott...Megvettem életem elsõ Oútiját
Végûl egy Wilier La Triestina mellett döntöttem. Veloche szettel van szerelve. 360-ról volt 300-ra leárazva. Elsõ km-ek kicsit szokatlanok voltak a trekking után, de hamar belejöttem.
Én 10Kg mértem a bringán. Késõbb majd kormány, stucni, nyeregcsõ, kerékszett (carbon mindenbõl) cserét szeretnék. Súlyba ez mennyit változtatna? Vagy nem érdemes vele foglalkozni?
nekem is ilyen bicóm van csak centaurral,wcs(alu),és campa vento kerekek-l.alig 8.5kg.mondjuk ez régi mérés,azóta más nyereg,kerék és pedál van rajta.nyilván könnyebbek
#18646
Írta 2011. augusztus 17. - 19:48
#18647
Írta 2011. augusztus 17. - 18:24
Én 10Kg mértem a bringán. Késõbb majd kormány, stucni, nyeregcsõ, kerékszett (carbon mindenbõl) cserét szeretnék. Súlyba ez mennyit változtatna? Vagy nem érdemes vele foglalkozni?
#18648
Írta 2011. augusztus 17. - 12:45
#18649
Írta 2011. augusztus 17. - 12:35
Abszolùt nem ez làtvàny fogad, ha rànèzek a sajàtomra, ami nem meglepõ, hisz nem ezekkel az alkatrèszekkel rendelkezem. Mi a cèlod? :)Nem mellesleg tökèletesen funkcionàl, merev, kènyelmes..de ez nyilvàn nem fontos
Érted a lényeget.
A sebesség mindent megold.
#18650
Írta 2011. augusztus 17. - 11:27
Abszolùt nem ez làtvàny fogad, ha rànèzek a sajàtomra, ami nem meglepõ, hisz nem ezekkel az alkatrèszekkel rendelkezem. Mi a cèlod? :)Nem mellesleg tökèletesen funkcionàl, merev, kènyelmes..de ez nyilvàn nem fontos
#18651
Írta 2011. augusztus 17. - 11:17
#18652
Írta 2011. augusztus 17. - 11:07
Syntace F119 stucnim van, abszolùt jòl megy a kormànyhoz. Semmi gond nincs a 3T Pro cuccaival. Ja ès ezüst szìnû a csìk
Akkor ha nincs márkaharmónia
+ ezt a látványt kaptad: (http://www.google.hu...iw=1336&bih=624)
http://www.flickr.co...oss/5225590921/
e helyett: (http://www.bikeradar...s/article/image)
http://www.bikeradar...s/article/image
#18653
Írta 2011. augusztus 17. - 10:28
csak az hülyén néz ki hogy a kormányodon vaj színû csík fut végig a stucnidon (ha Teamrõl beszélünk és nem a gagyibbról ) akkor meg piros... persze ez csak akkor zavaró ha azonos márkában és jó dizájnban gondolozol stucni és kormány kérdésben (is).
Syntace F119 stucnim van, abszolùt jòl megy a kormànyhoz. Semmi gond nincs a 3T Pro cuccaival. Ja ès ezüst szìnû a csìk
#18654
Írta 2011. augusztus 17. - 08:55
Nem erõltetnèm, mocsok dràga, nem jobb az alunàl.
csak az hülyén néz ki hogy a kormányodon vaj színû csík fut végig a stucnidon (ha Teamrõl beszélünk és nem a gagyibbról ) akkor meg piros... persze ez csak akkor zavaró ha azonos márkában és jó dizájnban gondolozol stucni és kormány kérdésben (is).
#18655
Írta 2011. augusztus 17. - 06:56
Az üléscsõ cseréjével megpróbálkozom, a kormánnyal még várok. Közben néztem, hogy az integráltnak elég húzos az ára.
A mostani kormányszáramnál vsznleg rövidebb, 90-es kellene. A széleségben is bizonytalan vagyok,mivel kettõ biciklin két méretet használok ( a téli TREK 44-es ), a merida 42-es. Mindkettõ megszokható általam, átülni viszont mindig furcsa érzés. A merida talán kényelmetlenebb, derékfájás, ami a TREK-nél nincs.
egy jól eltalált (úgy értem, a testalkatodhoz, üléspozíciódhoz illõ) alukormány kényelmesebb lehet, mint egy rosszul megválasztott karbon...gondolok itt a szélesség/esés/elõrenyúlás értékekre.
tudom, hogy nem egyszerû a megfelelõ kormányt kiválasztani, de eléggé kidobott pénz, ha egy olyant választasz, ami aztán kényelmetlen lesz. ha mostani kormányodat jónak érzed, mindenképpen hasonló hajlítású karbon kormányt keress.
integráltat (sztem) csak abban az esetben, ha biztos vagy benne, hogy a mostani kormány/stucni pont jó neked, és kapsz ugyanilyent integráltba (meg persze ha neked megér annyit a dolog)
(én pl. több mint egy év után kezdem érezni, hogy hosszabb stucni kéne a mostani 90-esnél)
#18656
Írta 2011. augusztus 16. - 23:08
Sziasztok!
Merida road race 904-hez gondolkodom karbon kormány ill. üléscsõ vásárlásán.
Abban kérném véleményeteket, hogy hoz -e komfortérzetben a beruházás értékével egyenértékû pozitív változást.
Ha igen, integrált kormány vagy sem? Milyen márkát javasolnátok?
Köszönöm!
egy jól eltalált (úgy értem, a testalkatodhoz, üléspozíciódhoz illõ) alukormány kényelmesebb lehet, mint egy rosszul megválasztott karbon...gondolok itt a szélesség/esés/elõrenyúlás értékekre.
tudom, hogy nem egyszerû a megfelelõ kormányt kiválasztani, de eléggé kidobott pénz, ha egy olyant választasz, ami aztán kényelmetlen lesz. ha mostani kormányodat jónak érzed, mindenképpen hasonló hajlítású karbon kormányt keress.
integráltat (sztem) csak abban az esetben, ha biztos vagy benne, hogy a mostani kormány/stucni pont jó neked, és kapsz ugyanilyent integráltba (meg persze ha neked megér annyit a dolog)
(én pl. több mint egy év után kezdem érezni, hogy hosszabb stucni kéne a mostani 90-esnél)
#18657
Írta 2011. augusztus 16. - 22:29
Köszönöm !
A karbon kormányhoz karbon kormányszár?
Nem erõltetnèm, mocsok dràga, nem jobb az alunàl.
#18659
Írta 2011. augusztus 16. - 22:02
#18660
Írta 2011. augusztus 16. - 21:10
Sziasztok!
Merida road race 904-hez gondolkodom karbon kormány ill. üléscsõ vásárlásán.
Abban kérném véleményeteket, hogy hoz -e komfortérzetben a beruházás értékével egyenértékû pozitív változást.
Ha igen, integrált kormány vagy sem? Milyen márkát javasolnátok?
Köszönöm!
A nyeregcsõ mindenkèppen làtvànyos javulàst (tud ) hoz(ni), de persze egy jò vàzat ès nyerget nem helyettesìt. Kormànybòl 3T Rotundo LTD-t hasznàlok, nagyon kènyelmesnek èrzem, ès kellõen merev is, felteszem a Team sorozat is hasonlò, kicsit nehezebb, viszont olcsòbb kivitelben. Ami màrkàt mèg ajànlanèk az a Syntace. A pozitivumok ellenère nem hinnèm, hogy àr/èrtèk arànyban megközelìti az jò alu cuccokat azonban, de azèrt szeretem õket. Karbon kormànynàl ami mèg negativum, hogy egy àtlagnàl nagyobb perecben lehet ottmarad

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






