Pesten bebattyogtam egy országútis boltba, amirõl csak jókat hallottam és némi baráti kedvezménnye 13ezret szurkoltam le érte.
Ja igy mas, mert akkor tuti nem mostanaban csinaltak, akkor rendben is van


Pesten bebattyogtam egy országútis boltba, amirõl csak jókat hallottam és némi baráti kedvezménnye 13ezret szurkoltam le érte.
Pajti bácsi rendbehozta - kicserélte a tönkretett elemet (ugye
).
Ez a régi fék-új fék/váltókar vagy fordítva érdekelne,hogy valójában miképp müködne,avagy sem.Adott a 6600-as fék/váltókarom és lenne hozzá 6700-as fékek.Vajon mennyire müködne a dolog,érezhetõen gyengébb,avagy erõsebb lenne a fékhatás?Esetleg valaki netán már találkozott-e ilyesmi párosításal?
En hasznalok ilyet!
320 TPI-s verziot! Nagyon nagyon jol gurul, nagyon jo a tapadasa ( szarazon ), es hat nagyon kenyelmes is! Annyi, hogy naponta fel kell fujni, mert ugye latex a belso! Nem merev, slagszeru mint a Continentalok, konnyu nyujtani is, meg ragasztani is! Annyi, hogy nezd meg mikor gyartottak, ha nagyon friss ne hasznald, legalabb egy par honapot legyen a pincebe, vagy vhol, ahol szaraz a levego, es sotet van! Jobb lesz a defektallosaga
Bar en meg defektet nem kaptam vele, vannak szingos guru ismeroseim akik szerint azert nem a legjobb. Lekopogom
Ennel mar csak a Veloflex jobb![]()
Pajti bácsi rendbehozta - kicserélte a tönkretett elemet (ugyemi is lett a vázzal? el volt repedve, vagy mi volt?
király lehet ilyen könnyû bringával menni. mondjuk én meg vagyok elégedve az enyémmel,de természetesen már némileg elavult a muffolt acélváz a mostani karbon gépekhez. elég kényelmes váz az enyém,de merevségben nem veszi fel a versenyt az új technikákkal.
Apropó, most vettem Vittoria CX EVO szingót, használt már valaki ilyet? Azért vettem meg látatlanban, mert a hátsókerék szingóval jött, és ilyen volt rajta, akkor már legyen az elsõn is ugyanolyan...
En most 6.75 kg-nal vagyok 1616 grammos kerekszettel
Tervben van egy 1100 gramm koruli szett
)
RAUH-Welt
B E G R I F F