Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#15781
Posted 2012. April 12. - 13:20

#15782
Posted 2012. April 12. - 13:18

Koraban sosem mentem meg csak 2000m szintet sem egyszerre (1900m a nagy pilisi korom), a Maratonan meg 4200m-t siman megcsinaltam.
Az Alpe egyebkent nem egy szep hegy, nem is tul nehez, de hat legendas.
#15783
Posted 2012. April 12. - 13:13

Az Osztákoknál Graz és Klágenfurt között félúton van Wolfsberg, innen fel lehet tekerni a Koralpe nevû síközpontba és onnan tovább a csúcsra, ami 2200 körül van. A csúcs egyébként az autópályáról is látszik mert egy "ûrbázis" van a tetején (egy katonai radarállomás egy hatalmas fehér kupolával).
Nekem ez tûnt fel amikor arrafelé mentünk mindig és utána kezdett érdekelni, hogy akkor ha ilyet építenek oda, akkor biztosan van út is fölfelé. És hát van, nem is akármilyen!
(mondjuk a síközponttól hivatalosan csak katonai jármû mehet fel de ezzel és nem foglalkoztam. Átemeltem a sorompón oszt kész)
profil du Koralpen - Grosser Speikkogel
#15784
Posted 2012. April 12. - 11:34

Az egyik célom valamikor a Col de la Croix de Fer (Vaskereszt hágó). Én a Marmotte-on véreznék el: egyszerre legtöbbet 2200-at mentem, ahhoz már enni is kell (szvsz kb 1000 m-tõl kötelezõ). Eleinte 3-400 m-eket, majd hamar 600-at mentem edzésként (avagy túrázgatva), aztán 800, 1000, 1400, 1600, ezek gyakran (havonta), ritkán 2000. A komolyabb edzésem a Kakas hágó: Col du Coq, ez kissé nehezebb, mint az Alpe d'Huez, de általában „megelégszem”Ezen a Col de la Croix derekán elvéreznék.. brutál. TEgnap 405m szintet mentem, de a végén már úgy éreztem mintha egy tégla lenne a nyereg mögé erõsítve.

#15785
Posted 2012. April 12. - 06:29

#15786
Posted 2012. April 11. - 15:13

Most keresgelek valamit helyette.
#15787
Posted 2012. April 11. - 13:42

Tényleg jó; Mo-ról fölösleges Londonba menni hozzá, Lyon v. Genf közelebb van - busszal Grenoble még közelebb. Ez a híres „Marmotte” (=mormota) vonala is kb., az nehezebb (bár az is amatõr verseny), nyilván ezért tart ez három napig - meg az is jó, hogy az amatõrök (vagy a profik) kevésbé törik magukat össze lefele. A Marmotte 9 órán, majd 10:30-on belüli szintidõvel számol, de annak is van kétnapos túraváltozata illetve rövidebb (kb fél) távja is. Igyekezni kell a jelentkezéssel, tavaly több, mint 8000-en voltak...Talaltam egy jo kis versenyt nyarra.
Nem lenne rossz program.
Teljesitheto tavok amatoroknek is, konnyites opciok, es micsoda hegyek...
troisetapes - ...
http://www.troisetap...ofileCDLCDF.jpg[/IMG]
http://www.troisetap...age2profile.jpg[/IMG]
http://www.troisetap...age3profile.jpg[/IMG]
A Marmotte-ról (júl. 7., többek közt a Pinsello bolt szervezi, van egy nagyon jó klasszikus biciklim tõlük):

La Marmotte Cyclo 7 juillet 2012, course cyclosportive, Glandon, Télégraphe, Croix de Fer, Galibier et Lautaret, les plus célèbres cols d'Oisans
#15788
Posted 2012. April 11. - 13:00


Teljesitheto tavok amatoroknek is, konnyites opciok, es micsoda hegyek...
troisetapes - ...



#15789
Posted 2012. April 11. - 08:31

#15790
Posted 2012. April 11. - 07:55

jujj de szép ez a Scott:
RITKASÁG!!!HIBÁTLAN!!!Scott full Dura Ace composite carbon megkímélt állapotban ( karcmentes hibátlan ) « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
én is néztem.

#15791
Posted 2012. April 11. - 07:31

#15792
Posted 2012. April 10. - 20:13

hercules kerékpár (FES) sachs-al szerelve:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül ilyennel nyertek a németek 100 km-s csapat idõfutamot a 92-es olimpián. majd írok róla többet is.
megint 1 kis töri óra. nos ez a bringa ami a képen van valójában sosem készült a hercules gyárában. ez 1 FES kerékpár csak átmatricázták. a FES intézetrõl itt van 1 kis info: Institut für Forschung und Entwicklung von Sportgeräten (FES) nem csak bringákkal foglalkoznak. vlmi ilyesmit jelent a neve: sportfelszerelések kutatási és fejlesztési intézete. sajna a 92es német 100as csapatról nem találtam fotót,ezért még abban sem vagyok biztos,h sachs-al volt szerelve az olimpikon bringa. ma is csinálnak kerékpárokat. a pálya vb-n a németek alatt szinte csak ilyenek voltak. sõt, a kormányukat is ez az intézet készítette. szóval nem rossz cucc ez.


#15793
Posted 2012. April 10. - 19:51

donciccio,
Nem talalnal kepet a teljes '92-es Hercules katalagusrol is?Kerestem, de semmi, sajat fotom se nagyon van arrol a bringamrol.
sajna nem tudok ilyen képet szerezni. én is kerestem. ez a kép is úgy lett csinálva,h lefotóztam 1 régi újságom hátoldalán lévõ reklámból.
#15794
Posted 2012. April 10. - 18:30

28-as kerékre tudtok ajánlani olyan sárvédõt aminek van is tartása, kellõ merevsége ergo nem zörög mint egy traktor?
Elõre is köszönöm a válaszokat!
#15795
Posted 2012. April 10. - 11:57

Nem talalnal kepet a teljes '92-es Hercules katalagusrol is?

#15796
Posted 2012. April 10. - 11:55

2001-ben valamelyik hegyi szakasz utan vartuk a versenyzoket a buszuknal, es ott kerdezgettem az egyik szerelot (mar nem tudom melyik csapat, csak arra emlekszem, hogy Colnagoval mentek), amig vartunk, szivesen beszelgetett.
Persze ki milyen karakter, vannak zarkozottak is, biztosan.
Ugyanigy lehetett pl. Bruyneel-lel is beszelni, vagy epp a versenyzokkel. (Armstrong azert kivetel volt, persze)
#15797
Posted 2012. April 10. - 10:05


Megkérdezik és õk megmondják...Hmm...lehet nekem is át kéne állnom 23-ról 27-ra a munkába járós bicómnál? az útminõség inkább roubaix mint nordschleife....
![]()
Amúgy hogy a rákba szerzik ezeket az infókat? Kötelezõ a csapatoknak bejelenteni a gumiméretet, nyomást? Csodálkoznék....
A sebesség mindent megold.
#15798
Posted 2012. April 10. - 09:14


Amúgy hogy a rákba szerzik ezeket az infókat? Kötelezõ a csapatoknak bejelenteni a gumiméretet, nyomást? Csodálkoznék....
>guminyomások a Roubaix-rol.
Allitolag Boonennek 4.1 bar elol, 4.3 bar hatul...
The tires, wheels and pressures of Paris-Roubaix
#15799
Posted 2012. April 10. - 07:14

Az elso "igazi" orszagutim egy Hercules volt, azon is valami Sachs volt, Modolo fekkarokkal, de nem a New Succes szerintem, az a dragabb modellhez volt, arra nem telt. Igazabol erre se telt, meg nem dolgoztam.
Meg mindig megvannak az alkatreszek, tul sok km sincs benne, mert amint tehettem, csereltem trikolorra.
Majd lefotozom, ha legkozelebb kezembe kerul.
hercules kerékpár (FES) sachs-al szerelve:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu ilyennel nyertek a németek 100 km-s csapat idõfutamot a 92-es olimpián. majd írok róla többet is.
#15800
Posted 2012. April 10. - 01:05

Allitolag Boonennek 4.1 bar elol, 4.3 bar hatul...
The tires, wheels and pressures of Paris-Roubaix