Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#15781
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
re: Grosser Speikkogel,
no ez brutalis. 10+% es hosszu is.

#15782
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Szvsz nem kell annyira tartani ezektol a hegyektol. En is tartottam toluk, persze, nagyon is.
Koraban sosem mentem meg csak 2000m szintet sem egyszerre (1900m a nagy pilisi korom), a Maratonan meg 4200m-t siman megcsinaltam.

Az Alpe egyebkent nem egy szep hegy, nem is tul nehez, de hat legendas.

#15783
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts
Ha hágókról és hegyekrõl folyik a diskurzus, akkor ajánlanék én is egyet.
Az Osztákoknál Graz és Klágenfurt között félúton van Wolfsberg, innen fel lehet tekerni a Koralpe nevû síközpontba és onnan tovább a csúcsra, ami 2200 körül van. A csúcs egyébként az autópályáról is látszik mert egy "ûrbázis" van a tetején (egy katonai radarállomás egy hatalmas fehér kupolával).
Nekem ez tûnt fel amikor arrafelé mentünk mindig és utána kezdett érdekelni, hogy akkor ha ilyet építenek oda, akkor biztosan van út is fölfelé. És hát van, nem is akármilyen!

(mondjuk a síközponttól hivatalosan csak katonai jármû mehet fel de ezzel és nem foglalkoztam. Átemeltem a sorompón oszt kész)

profil du Koralpen - Grosser Speikkogel

#15784
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 posts

Ezen a Col de la Croix derekán elvéreznék.. brutál. TEgnap 405m szintet mentem, de a végén már úgy éreztem mintha egy tégla lenne a nyereg mögé erõsítve.

Az egyik célom valamikor a Col de la Croix de Fer (Vaskereszt hágó). Én a Marmotte-on véreznék el: egyszerre legtöbbet 2200-at mentem, ahhoz már enni is kell (szvsz kb 1000 m-tõl kötelezõ). Eleinte 3-400 m-eket, majd hamar 600-at mentem edzésként (avagy túrázgatva), aztán 800, 1000, 1400, 1600, ezek gyakran (havonta), ritkán 2000. A komolyabb edzésem a Kakas hágó: Col du Coq, ez kissé nehezebb, mint az Alpe d'Huez, de általában „megelégszem” ;) egy napi menettel. A Croix de Fer viszont nehezebb, mint a Coq, magasabb is (magasról kezdõdik) és egybehangzóan nagyon szép is. Azt mondják, hogy érdemesebb azon menni, mint a híres Alpe d'Huez-n, mert kevesebben vannak és még szebb, ráadásul nagyobb kihívás is. Mindenesetre min. 2 adag víz és megfelelõ kaja kell. No meg „elég jó” bicikli, tökéletes fék és kerék, kiegyensúlyozott felni, lefele meg még sapka, karvédõ v. hosszúujjú biciklisruha is.

#15785
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
Ezen a Col de la Croix derekán elvéreznék.. brutál. TEgnap 405m szintet mentem, de a végén már úgy éreztem mintha egy tégla lenne a nyereg mögé erõsítve.

#15786
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
En iden mormotaztam volna, ha nem csuszok le a nevezesrol. :/
Most keresgelek valamit helyette.

#15787
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 posts

Talaltam egy jo kis versenyt nyarra. :) Nem lenne rossz program.
Teljesitheto tavok amatoroknek is, konnyites opciok, es micsoda hegyek...
troisetapes - ...
http://www.troisetap...ofileCDLCDF.jpg[/IMG]
http://www.troisetap...age2profile.jpg[/IMG]
http://www.troisetap...age3profile.jpg[/IMG]

Tényleg jó; Mo-ról fölösleges Londonba menni hozzá, Lyon v. Genf közelebb van - busszal Grenoble még közelebb. Ez a híres „Marmotte” (=mormota) vonala is kb., az nehezebb (bár az is amatõr verseny), nyilván ezért tart ez három napig - meg az is jó, hogy az amatõrök (vagy a profik) kevésbé törik magukat össze lefele. A Marmotte 9 órán, majd 10:30-on belüli szintidõvel számol, de annak is van kétnapos túraváltozata illetve rövidebb (kb fél) távja is. Igyekezni kell a jelentkezéssel, tavaly több, mint 8000-en voltak...
A Marmotte-ról (júl. 7., többek közt a Pinsello bolt szervezi, van egy nagyon jó klasszikus biciklim tõlük):
Posted Image
La Marmotte Cyclo 7 juillet 2012, course cyclosportive, Glandon, Télégraphe, Croix de Fer, Galibier et Lautaret, les plus célèbres cols d'Oisans

#15788
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Talaltam egy jo kis versenyt nyarra. :) Nem lenne rossz program.
Teljesitheto tavok amatoroknek is, konnyites opciok, es micsoda hegyek...
troisetapes - ...
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#15789
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Szerintem is, csak egy rendes stucni kellene rá.


A sebesség mindent megold.

 


#15790
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,436 posts

jujj de szép ez a Scott:

RITKASÁG!!!HIBÁTLAN!!!Scott full Dura Ace composite carbon megkímélt állapotban ( karcmentes hibátlan ) « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása


én is néztem. :) tényleg szép

#15791
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
jujj de szép ez a Scott:

RITKASÁG!!!HIBÁTLAN!!!Scott full Dura Ace composite carbon megkímélt állapotban ( karcmentes hibátlan ) « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása

#15792
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,436 posts

hercules kerékpár (FES) sachs-al szerelve: Posted Image
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül ilyennel nyertek a németek 100 km-s csapat idõfutamot a 92-es olimpián. majd írok róla többet is.


megint 1 kis töri óra. nos ez a bringa ami a képen van valójában sosem készült a hercules gyárában. ez 1 FES kerékpár csak átmatricázták. a FES intézetrõl itt van 1 kis info: Institut für Forschung und Entwicklung von Sportgeräten (FES) nem csak bringákkal foglalkoznak. vlmi ilyesmit jelent a neve: sportfelszerelések kutatási és fejlesztési intézete. sajna a 92es német 100as csapatról nem találtam fotót,ezért még abban sem vagyok biztos,h sachs-al volt szerelve az olimpikon bringa. ma is csinálnak kerékpárokat. a pálya vb-n a németek alatt szinte csak ilyenek voltak. sõt, a kormányukat is ez az intézet készítette. szóval nem rossz cucc ez. :) hozott már néhány aranyat a németeknek. ;) élõben még sosem láttam FES alkatrészt,vázat. nem is csoda,hiszen ritka minta a fehér holló. egyedi cuccok.

#15793
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,436 posts

donciccio,
Nem talalnal kepet a teljes '92-es Hercules katalagusrol is? ;) Kerestem, de semmi, sajat fotom se nagyon van arrol a bringamrol.


sajna nem tudok ilyen képet szerezni. én is kerestem. ez a kép is úgy lett csinálva,h lefotóztam 1 régi újságom hátoldalán lévõ reklámból.

#15794
VoGRoN

VoGRoN

    vendég

  • fórumtag
  • 81 posts
Hali!

28-as kerékre tudtok ajánlani olyan sárvédõt aminek van is tartása, kellõ merevsége ergo nem zörög mint egy traktor?

Elõre is köszönöm a válaszokat!

#15795
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
donciccio,
Nem talalnal kepet a teljes '92-es Hercules katalagusrol is? ;) Kerestem, de semmi, sajat fotom se nagyon van arrol a bringamrol.

#15796
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Nem egy zart sport a kerekpar.
2001-ben valamelyik hegyi szakasz utan vartuk a versenyzoket a buszuknal, es ott kerdezgettem az egyik szerelot (mar nem tudom melyik csapat, csak arra emlekszem, hogy Colnagoval mentek), amig vartunk, szivesen beszelgetett.
Persze ki milyen karakter, vannak zarkozottak is, biztosan.
Ugyanigy lehetett pl. Bruyneel-lel is beszelni, vagy epp a versenyzokkel. (Armstrong azert kivetel volt, persze)

#15797
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
A roubaix-ra a puchom lenne jó 28-as gumikkal. Lehet pár versenyzõ is szívesen cserélne velem. :)

Hmm...lehet nekem is át kéne állnom 23-ról 27-ra a munkába járós bicómnál? az útminõség inkább roubaix mint nordschleife....:(
Amúgy hogy a rákba szerzik ezeket az infókat? Kötelezõ a csapatoknak bejelenteni a gumiméretet, nyomást? Csodálkoznék....

Megkérdezik és õk megmondják...


A sebesség mindent megold.

 


#15798
andersen

andersen

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 posts
Hmm...lehet nekem is át kéne állnom 23-ról 27-ra a munkába járós bicómnál? az útminõség inkább roubaix mint nordschleife....:(
Amúgy hogy a rákba szerzik ezeket az infókat? Kötelezõ a csapatoknak bejelenteni a gumiméretet, nyomást? Csodálkoznék....

>guminyomások a Roubaix-rol.
Allitolag Boonennek 4.1 bar elol, 4.3 bar hatul...
The tires, wheels and pressures of Paris-Roubaix



#15799
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,436 posts

Az elso "igazi" orszagutim egy Hercules volt, azon is valami Sachs volt, Modolo fekkarokkal, de nem a New Succes szerintem, az a dragabb modellhez volt, arra nem telt. Igazabol erre se telt, meg nem dolgoztam.
Meg mindig megvannak az alkatreszek, tul sok km sincs benne, mert amint tehettem, csereltem trikolorra.
Majd lefotozom, ha legkozelebb kezembe kerul.


hercules kerékpár (FES) sachs-al szerelve: Posted Image
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu ilyennel nyertek a németek 100 km-s csapat idõfutamot a 92-es olimpián. majd írok róla többet is.

#15800
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
>guminyomások a Roubaix-rol.
Allitolag Boonennek 4.1 bar elol, 4.3 bar hatul...
The tires, wheels and pressures of Paris-Roubaix