Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#14681
Posted 2012. July 24. - 14:42

#14682
Posted 2012. July 24. - 13:33

http://blog.training..._ITT_vuelta.jpg
50-es atlag, 400 Watt atlag, es csak 147-es pulzus atlag. Meg ha tenyleg csak 170-es a maximuma, akkor is vicces a 147-es atlag, nem? Elso 40percben meg csak 150 fole se ment.
#14683
Posted 2012. July 22. - 23:45

Eredmenyek: http://balaton-team....yek/idof_bp.xls
Ugy ereztem jol ment, lefele hatszelben 50-nel konnyeden, visszafele is volt 40 felett is a tempom, mondjuk nem sokaig.
De olyanokat eloztem meg, hogy elegge meglepett.
110 rpm, mostanaban azt vettem eszre igy megy jol, mivel erom az nincs.
#14684
Posted 2012. July 22. - 22:46

Ugy ereztem jol ment, lefele hatszelben 50-nel konnyeden, visszafele is volt 40 felett is a tempom, mondjuk nem sokaig.
De olyanokat eloztem meg, hogy elegge meglepett.
110 rpm, mostanaban azt vettem eszre igy megy jol, mivel erom az nincs.
#14685
Posted 2012. July 22. - 20:53

Egy pár pillanatra láttalak mikor melegítettem,azt utánna már nem sikerült találkoznom veled,igaz nem is keresgéltelek.
#14686
Posted 2012. July 22. - 20:36

MJani
nem láthattalak tegnap délelõtt Székesfehérváron a Metronál? Zámoly felé ment egy bringás, és azt hiszem szürke-lila acélvázas outin ült, ha jól tudom neked olyan színû a Puch-od.
Láthattál, mert kétszer is jártam ott tegnap, de biztos nem én voltam, mert kocsival jártam arra, éppen a Gerecsébe mentem a versenyre. A Puch-on április vége óta nem ültem.
A sebesség mindent megold.
#14687
Posted 2012. July 22. - 20:01

nem láthattalak tegnap délelõtt Székesfehérváron a Metronál? Zámoly felé ment egy bringás, és azt hiszem szürke-lila acélvázas outin ült, ha jól tudom neked olyan színû a Puch-od.
#14688
Posted 2012. July 20. - 07:49

Egyébként most is az van rajta, kb. 10 éves, és ha úgy kopik, mint a supersport, akkor legalább 4-5000 Km van benne. Persze lehet, hogy Svájcban használták, ahol még az üvegszilánk is magától porlad el.
#14689
Posted 2012. July 19. - 22:04

Akkor ezek szerint a Tufo?
Ha nem válik be, akkor úgyis kerék csere lesz, de elsõ körben ezt megkockáztatnám.
Tufohoz (de lehet, más márkához is jó) lehet kapni defektmentesítõ löttyöt. Vagy hogy hívják? Kisebb, szúrt lyukakat eltömíti.
Race, no Rest!
#14690
Posted 2012. July 19. - 21:07

ûEz érdekes. Egyik kollégám régi törzsvásárlójuk, már több bringát náluk csináltatott. A képeken látható rózsaszín is az övé volt, csodás gép. Szerintem bárki kedvenc boltjára találunk panaszkodó, köpködõ hozzászólót is.
Az én hozzászolásom nem volt sem panaszkodó, sem köpködõ! Ha figyelmesen elolvastad a hozzászólásomat látnod kellett, hogy rendezett anyagiakkal zártul le a vásárlást, de továbbra is az a véleményem ,hogy magára igényes kereskedõ nem ad át rossz alkatrésszel összerakott kerékpárt. Tovább nem részletezem, mert végül is az úr korrekt volt.
#14691
Posted 2012. July 19. - 14:49

#14692
Posted 2012. July 19. - 14:42

Viszont szingóval volt már olyan defektünk amivel ott maradtunk az út szélén és kocsival kellett hazajönni... én nem kockáztatnám be , de az tény , hogy kényelmesebb.
A morcos.
#14693
Posted 2012. July 19. - 14:33

>és a szingónál ritkább a defekt, mint a peremesnél.
Lehet, hogy feluteses defektet gyakrabban lehet kapni peremessel, de nekem meg nem sikerult egyszer sem.
Az uveg, meg hasonlok ugyanugy kiszurnak mindent.
De ketsegtelen olcsobb 2 ilyen tufo, mint 2 masik kerek. Jo lesz, szerintem, nem kell ezt tulmisztifikalni.
a második defektnél azért majd kezd elfogyni az árelõny......
#14694
Posted 2012. July 19. - 14:31

>és a szingónál ritkább a defekt, mint a peremesnél.
Lehet, hogy feluteses defektet gyakrabban lehet kapni peremessel, de nekem meg nem sikerult egyszer sem.
Az uveg, meg hasonlok ugyanugy kiszurnak mindent.
De ketsegtelen olcsobb 2 ilyen tufo, mint 2 masik kerek. Jo lesz, szerintem, nem kell ezt tulmisztifikalni.
Hát itt a Börzsönyben/Cserhátban nekem még csak felütéses volt, de abból összeszedtem már párat. Jó kátyús itt mindenfelé, én meg tekerés közben mélázgatok (ezt ájtatosabb helyen meditációnak hívják

Akkor ezek szerint a Tufo?
Ha nem válik be, akkor úgyis kerék csere lesz, de elsõ körben ezt megkockáztatnám.
#14695
Posted 2012. July 19. - 13:47

Lehet, hogy feluteses defektet gyakrabban lehet kapni peremessel, de nekem meg nem sikerult egyszer sem.
Az uveg, meg hasonlok ugyanugy kiszurnak mindent.
De ketsegtelen olcsobb 2 ilyen tufo, mint 2 masik kerek. Jo lesz, szerintem, nem kell ezt tulmisztifikalni.
#14696
Posted 2012. July 19. - 12:15

Több okból is szimpatikus a szingó. Egyrészt a 23-as szingó 8 barra fújva érezhetõen kényelmesebb, mint a 25-ös peremes 7 baron. A másik, hogy Ancsika biztos nem fog leállni defektet javítani az út szélén, és a szingónál ritkább a defekt, mint a peremesnél.
#14697
Posted 2012. July 19. - 11:12

Sziasztok!
A kedvesem eléggé rákapott az országúti tekerésre. Nem gyõztem kirángatni a segge alól a biciklimet, ezért aztán kapott egy sajátot.
Egy ugyanilyet: Semicursiera Dino Delloni Made in Italy - Okazii (44132208).
Elég jónak tûnik, nagyon kényelmes és szerintem jobban megy, mint az enyém.
Na de a kérdés.
Szingós a lelkem, és a gumik eléggé el vannak öregedve rajta. Nem akarom, hogy ottmaradjon valahol az útszélén, vagy valami még rosszabb. Röviden, a guminak mennie kell. Milyen szingó gumit javasoltok erre a bicóra?
A leírtakból remélem látszik, hogy nem teljesítményorientált, hanem kényelmes, de leginkább biztonságos megoldást keresek. A bicó 39.000 magyar forintba került, nem akarnám a külsõvel megduplázni az árát, szóval valami relative óccsót mondjatok.
Elõre is köszi.
Zsanér
Én is egy pár peremes kereket ajánlok, 15e-bõl már összejöhet egy jó kerék és 6-ért már kapsz rá használható gumit is. Egy jó pár szingó is minimum ennyibe van.
A sebesség mindent megold.
#14698
Posted 2012. July 19. - 10:32

#14699
Posted 2012. July 19. - 08:14

A kedvesem eléggé rákapott az országúti tekerésre. Nem gyõztem kirángatni a segge alól a biciklimet, ezért aztán kapott egy sajátot.
Egy ugyanilyet: Semicursiera Dino Delloni Made in Italy - Okazii (44132208).
Elég jónak tûnik, nagyon kényelmes és szerintem jobban megy, mint az enyém.
Na de a kérdés.
Szingós a lelkem, és a gumik eléggé el vannak öregedve rajta. Nem akarom, hogy ottmaradjon valahol az útszélén, vagy valami még rosszabb. Röviden, a guminak mennie kell. Milyen szingó gumit javasoltok erre a bicóra?
A leírtakból remélem látszik, hogy nem teljesítményorientált, hanem kényelmes, de leginkább biztonságos megoldást keresek. A bicó 39.000 magyar forintba került, nem akarnám a külsõvel megduplázni az árát, szóval valami relative óccsót mondjatok.
Elõre is köszi.
Zsanér
#14700
Posted 2012. July 19. - 06:36

Ez érdekes. Egyik kollégám régi törzsvásárlójuk, már több bringát náluk csináltatott. A képeken látható rózsaszín is az övé volt, csodás gép. Szerintem bárki kedvenc boltjára találunk panaszkodó, köpködõ hozzászólót is.
vagy netán bármelyik boltból/mûhelybõl/gyárból kerül ki selejt? csak kérdés
