Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#13641
Írta 2012. november 03. - 14:23

Üdv!
Acél vázamat cserélném. Alu+carbont vagy carbont ajánlotok? Ülni néhány percnél tovább nem ültem még egyiken sem. Évente 3 ekm jön össze munka mellett. Minden tanácsot jó szívvel fogadok.
Acél vázamat cserélném. Alu+carbont vagy carbont ajánlotok? Ülni néhány percnél tovább nem ültem még egyiken sem. Évente 3 ekm jön össze munka mellett. Minden tanácsot jó szívvel fogadok.
#13642
Írta 2012. november 02. - 12:31

#13643
Írta 2012. november 02. - 04:14

kiskubai,
Jol hangzik! De ugye nem feher?
A-a, fekete. Ha kesobb is erdekel meg, 25-e kornyeken dobj egy email (kiskubai kukac gmail pont com) es megbeszeljuk!
#13644
Írta 2012. november 01. - 21:20

Üdv!
Ennél a kerékszettnél a felniknek milyen falvastagságúnak kéne lenniük?
Találtam több leírást is,de ilyen adat sehol sem szúrta ki a szememet!
Ennél a kerékszettnél a felniknek milyen falvastagságúnak kéne lenniük?
Találtam több leírást is,de ilyen adat sehol sem szúrta ki a szememet!
#13645
Írta 2012. november 01. - 18:48

1 kisebb projectbe kezdek. fûzök eladásra 1 elsõ kereket. a felállás: RX100-as agy,ultegra gyorszár,hoshi aero küllõk (36 db),szürke mavic gp4-es szingós felni. a küllõk a legérdekesebb részei a keréknek. ilyenek:

#13646
Írta 2012. október 30. - 22:33

ja jó, csak õsrégi, és annyira bele volt rohadva, hogy erre a ragasztós techinkára asszociáltam, de szerencsére nem.
#13647
Írta 2012. október 30. - 22:30

és akkor mi a helyzet ha bele van ragasztva/ragadva az elõbbi felnibe egy régi Conti GrandPrix 3000 hajtogatós gumi???
mindjárt megnézem jobban, lehet hogy nem ragasztva, hanem ragadva van..
mindjárt megnézem jobban, lehet hogy nem ragasztva, hanem ragadva van..

#13648
Írta 2012. október 30. - 22:25

Szia a képen peremes felni van. bármilyen peremes gumival használhatod ami illik a méretéhez. Felniszalagot rakj rá
http://www.parktool....help/glue50.jpg
Így néz ki egy szingós felni sima félkörív profil. Nincs bemart hurokprofil amibe a perem be tudna akadni.

http://www.parktool....help/glue50.jpg
Így néz ki egy szingós felni sima félkörív profil. Nincs bemart hurokprofil amibe a perem be tudna akadni.
#13649
Írta 2012. október 30. - 22:10

hozzájutottam 2 ilyen régi felnihez VeloBase.com - Component: Rigida Ultimate Power
ez szingós felni szerintem, de nem értek hozzá.
az lenne a kérdésem hogy milyen gumi mehet fel erre? speciális szingó gumi? bele kell ragasztani? hallottam olyat is hogy nem muszály ragasztani, az csak plusz tartást ad..
valaki hozzáértõ légyszíves világosítson fel fel!
köszi
ez szingós felni szerintem, de nem értek hozzá.
az lenne a kérdésem hogy milyen gumi mehet fel erre? speciális szingó gumi? bele kell ragasztani? hallottam olyat is hogy nem muszály ragasztani, az csak plusz tartást ad..
valaki hozzáértõ légyszíves világosítson fel fel!
köszi
#13650
Írta 2012. október 30. - 21:41

A Vas Bazsié tört el ha jól emlékszem. De nem törés volt hanem repedés. De az is elég egy váz kukázásához.
Ne vedd kötekedésnek, de ha egy váz, karbon váz eltörik , annak valami oka van, mely nem feltétlen a gyártás minõségébre vezethetõ vissza.
#13651
Írta 2012. október 30. - 19:36

kinél láttad? tudod a nevét esetleg?
A Vas Bazsié tört el ha jól emlékszem. De nem törés volt hanem repedés. De az is elég egy váz kukázásához.
#13652
Írta 2012. október 30. - 17:34

Persze, hogyne. Igazad van.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#13653
Írta 2012. október 30. - 16:04

Kínában is ISO szabványok szerint dolgoznak.
Igen, munkaidõben. És utánna? Amit az e-bay-en vagy DHgate-n veszel váz mûszak után készült kutyafuttában. Semmi tesztnek nem vetették alá, amit egy ISO szabvány megkövetelne. Csak a fusizó munkás rutinjában bízhatsz. Van olyan, amelyikre hátrafelé van felszegecselve a váltókonzol...
SOHA TÖBBET magyar országon!
Flickr
#13654
Írta 2012. október 30. - 12:38

Kínában is ISO szabványok szerint dolgoznak.
A Dolan-féle vázhoz is már elég komoly géppark kell, egyszerûbb matricázni.
A Dolan-féle vázhoz is már elég komoly géppark kell, egyszerûbb matricázni.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#13657
Írta 2012. október 29. - 22:47

#13658
Írta 2012. október 29. - 22:40

Lehet van egy Pinarellos ismerõse és meg akarják viccelni, hogy egy ugyanolyan vázat elfûrészelnek
ez rohadt jó április tréfa lenne, átszerelni a bringát este sutyiban aztán elsején mittudomén veszekedést provokálni és megrugdalni a bringát
nem nem arra kellene!
#13659
Írta 2012. október 29. - 21:55

Én már láttam törött Chinarellót:)
A srác lefényképezte a törést elkülde a számlát meg a gyári számokat és küldtek helyette egy újat.
A srác lefényképezte a törést elkülde a számlát meg a gyári számokat és küldtek helyette egy újat.
#13660
Írta 2012. október 29. - 21:45

Lehet van egy Pinarellos ismerõse és meg akarják viccelni, hogy egy ugyanolyan vázat elfûrészelnek
ez rohadt jó április tréfa lenne, átszerelni a bringát este sutyiban aztán elsején mittudomén veszekedést provokálni és megrugdalni a bringát


11:38:11 IM 2012