Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#11461
Posted 2013. June 10. - 10:23

Ezen felbuzdulva utánanéztem milyen lehetõségek vannak az otthoni játékra. Emlékeztem, hogy láttam kamerás-PC-szoftver megoldást, mint a BG-Fit is kint.
Ingyenes:
Kinovea Az experimental verziót érdemes letölteni, mert abban már van angle track funkció.
Fizetõs (nem próbáltam ki):
Innovision Systems, Inc.
Video Analysis Software - Dartfish
Iránymutatónak egy a sok közül:
http://bikedynamics..../guidelines.htm
BikeDynamics Bike Fitting Summary
Azt hiszem el leszek ezzel egy darabig:)
#11462
Posted 2013. June 10. - 07:16

Na a mai tekerés végén egy kanyarban kicsusszant alólam a bringa kb 35nél. Akkorát takartam hogy ez lett minden idõk 2. legnagyobb esése. Ha nincs rajtam sisak valószínû ottmaradok, így csak az repedt szét nem a fejem, tenyereim vállam forgóm oda, a fél baloldalam leírtam
mindezt 5 nappal a Balatonman elõtt király. Bringakárok: fékváltókar kapott egyet, amit majd megint kozmetikáznom kell, kicsit le is csoffadt, na meg a sisak az kuka. (vagyis bekerül a hazavágott alkatrészek panteonjába) Nem lenne hülyeség kesztyûben tekerni.
regenerálódj mihamarabb. Szerencse, hogy nagyobb gond nem lett.
A kesztyû szerintem nem csak az esést teszi sokkal kényelmesebbé. : -)
#11463
Posted 2013. June 10. - 01:24

#11464
Posted 2013. June 09. - 22:51

Ezen a fórumon is megkérdezem, van valakinek biztosítás a bringájára? Kerékpár biztosítás | AEGON Biztosító
(Az én alap Giro sisakom elején is van háló)
#11465
Posted 2013. June 09. - 22:12

#11466
Posted 2013. June 09. - 22:12

Gyárt valamelyik cég olyan sisakot, amiben van "beépített" rovarháló?
Persze, millió ilyen sisak van. A régi uvex-em is ilyen volt, meg most is az edzõ sisakom, casco daimor is ilyen.
A sebesség mindent megold.
#11467
Posted 2013. June 09. - 22:06

#11468
Posted 2013. June 09. - 21:17

#11469
Posted 2013. June 09. - 19:57

Ridley Noah Fast
#11470
Posted 2013. June 09. - 19:09

#11471
Posted 2013. June 09. - 16:26


#11472
Posted 2013. June 06. - 19:53

#11473
Posted 2013. June 06. - 18:40

Azért az a lánctányér is megér egy misét: http://cdn.mos.biker...gjnm-800-75.jpg
Ezt hajtva folyamatosan növekvõ terhelést érzékel egyébként a kerékpáros?
Errõl mintha írt volna valaki mostanában cikket magyarul.

katt ide
A sebesség mindent megold.
#11474
Posted 2013. June 06. - 18:19

Az új Dura Ace fékeket öröm lesz tisztogatni..
nemmintha a közeljövõben ez a veszély fenyegetne.
Gallery: Pro Bike: Chris Froome?s Pinarello Dogma 65.1 Think2 - BikeRadar
(9es kép ha valakinek nem az ugrana fel)
#11475
Posted 2013. June 06. - 17:40

Azért az a lánctányér is megér egy misét: http://cdn.mos.biker...gjnm-800-75.jpg
Ezt hajtva folyamatosan növekvõ terhelést érzékel egyébként a kerékpáros?
Osymetric a neve. Es nem, a Biopace nem ilyen.
Jean-Louis Talo is a biomechanical engineer who created the Osymetric chainrings 21 years ago. He understood the theory of “the dead spot” and wanted to improve the efficiency and dynamics of the pedaling cycle. What is this mythical dead spot? The theory states that it is the weakest part of your peal stroke where the crankarms are in the 12 and 6 o’clock positions . Imagine a piston at the very top and bottom of its cycle. There is significantly less power being generated at this transitional point. The shape of the Osymetric rings attempts to concentrate your pedaling power where your force is at a maximum, while effectively reducing the load where your power input is at a minimum. This decreased chainring radius helps you go faster through the dead spot. For example, for a 56T (Osymetric) at the top position (the dead spot) it is not a 56t, it is equivalent to a 52t (easier to think of it being the same diameter as 52t at this position). So, where you are at your weakest, the chainrings are at their smallest to help you go through that quicker. Where you are strong is where the maximum diameter of the chainring is. At the end you have a constant speed of rotation.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11476
Posted 2013. June 06. - 14:22

Az új Dura Ace fékeket öröm lesz tisztogatni..
nemmintha a közeljövõben ez a veszély fenyegetne.
Gallery: Pro Bike: Chris Froome?s Pinarello Dogma 65.1 Think2 - BikeRadar
(9es kép ha valakinek nem az ugrana fel)
Azért az a lánctányér is megér egy misét: http://cdn.mos.biker...gjnm-800-75.jpg
Ezt hajtva folyamatosan növekvõ terhelést érzékel egyébként a kerékpáros?
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
#11477
Posted 2013. June 06. - 07:08


Gallery: Pro Bike: Chris Froome?s Pinarello Dogma 65.1 Think2 - BikeRadar
(9es kép ha valakinek nem az ugrana fel)
#11478
Posted 2013. June 05. - 12:51

Touring France for Over 100 Years | Visual.ly
#11479
Posted 2013. June 04. - 21:59


A postaládám tök üres - ugyanis egy rendszerhiba miatt nem tudok privátot fogadni. (a nevemet egy már megszüntetett fiókkal azonosítja a rendszer)
#11480
Posted 2013. June 04. - 21:45

Hali!Azt azért tedd már meg, hogy nem írod be ugyan azt a kérdést minden topicba, hátha majd valahol betalál !
Köszi !
Teljesen igazad van, sajnos elõbb az országúti topikba írtam a hozzászólásomat, csak azután jutott eszembe, az spds topik létezése, ha megmondod hol kell törölni, máris törlöm az országúti postomat!
(ezt privátban szerettem volna Neked küldeni, de tele van a postaládád, így nem tudtam ott elküldeni)
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???