Szerintem bowdenatmero sem egeszen egyforma...
0,1 mm-el vastagabb a shimano váltó bovden.
Szerintem bowdenatmero sem egeszen egyforma...
0,1 mm-el vastagabb a shimano váltó bovden.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
a valtogorgoket hogyan szoktatok kenni es mivel? Cseppentos dry kenoanyagom van csak, es nem igazan tudom oda juttatni, ahova szeretnem.
lehet,h fura lesz nektek,de én egy kicsi zsírral rakom össze a váltó görgőit. tudom,h siklócsapágy,de így jobban bírja a gyűrődést.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
En eleg ugyes voltam ma, nem aztam meg egyszer sem, megcsak vizes uton se mentem, pedig 4 orat mentem. (Es mennyit megtudtam a hazai kerekparsportrol ezalatt!)
Csutortokon megaztunk, de valami hihetetlen modon a kerekparon egyaltalan nem latszik, mintha abszolut pormentes lett volna az ut, vagy ilyesmi. Rendesen szorta a vizet a bringa, sok viz volt az uton.
Persze a hajtas az nyekereg, "kiszaradt" a lanc. btw. a valtogorgoket hogyan szoktatok kenni es mivel? Cseppentos dry kenoanyagom van csak, es nem igazan tudom oda juttatni, ahova szeretnem.
ha campag-hoz kell neki, miért nem reszelget le picit a bowdenfejből? simán meg lehet oldani..
Szerintem bowdenatmero sem egeszen egyforma...
Mondjuk bevallottan nem megyek (nem merek) hosszú távra menni. Tegnap előtt kb. 60, tegnap 50, ma 65 volt (háztól-házig), s legalább mind3 nap kaptam esőt is.
Vázméretezés és bringabeállítás kérdésben azt kell mondjam, nagyon megfogtam az isten lábát, mert egyáltalán nem megerőltető, nem kényelmetlen, nincs fájdalom, egyedül a concor nyereg zsibbaszt elöl (érdekes módon a Q-bik nem, így lehet, egyszerű lesz a problémát megoldani. Igaz, a Q-bik olyan nyeregcsövön van, amin fokozatmentesen állítható a dőlésszög, míg a Concor egy recés állításún, s lehet, hogy pont a két rece közé eső rész kéne..
)
Szóval, így 1 év távlatából visszatekintve, muszáj vagyok hálás köszönetet mondani Donciccionak, MJaninak, s a többieknek is, akik "inputot" dobtak először kerékpár választásban, beállításokban, tippekkel láttak el.. Mert nem tagadom, néha lusta vagyok utána olvasgatni, vagy keresni, és akkor jöhet a kérdezgetés, ami néha irritáló, de legalább megragad ![]()
http://apro.bikemag....t-l228478.html#
ha campag-hoz kell neki, miért nem reszelget le picit a bowdenfejből? simán meg lehet oldani..
Vejne módosította - 2014. május 03. - 19:40
Lolz, ma belefutottunk pár esőkébe, kiszámíthatatlan időjárás mellett. Nagyon szerencsére nem, de egyszerűen borzalmas, hogy sikerült életem első outi defektjét beszednem... Városban volt már 3, de azzal nem számolok, amennyi törmelék van a városi utakon.
egyébként tök jó konstatálni, hogy fényképen még mindig milyen malacformám van, egyszeruen csontozatilag is visszaüt egy női csípőcsont ![]()
Vejne módosította - 2014. május 03. - 18:52
attól,h nekem nem tetszik a merida,attól még lehet jó bringa vlkinek.
Ki tudja mai nagy márkákra,hogy tekintettek régen,valahol mindenkinek el kell kezdeni nem.? ![]()
GT_Atee módosította - 2014. május 03. - 17:58
imádom az ilyen motyókat: http://www.wildbike....&mid=cyclocross ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Miguel bicaján mi ez a "magasítás" a homlokcső és a stucni között?
ez a bringa nem pinarello. talán Pegoretti csinálta. volt róla vlhol egy cikk. és nem is oria csövekből készült,hanem dedacciai-ból. szóval erre nem nagyon van válaszom.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
(
)
attól,h nekem nem tetszik a merida,attól még lehet jó bringa vlkinek. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
bocsi. nem tudom kihagyni ezeket a meridás vackokat.
(
)
GT_Atee módosította - 2014. május 03. - 16:11
Nagyon jó kis cikk!! Akkor én se vagyok lemaradva a "vas" 10,4 kilójával. Na jó van egy Sram Force hajtómű is rajta
...eheheh.
ehh ha nem hagyom ott azt a Record krabon hajtást
![]()
bár én egy kerékszettel úgy tudnék fél kilót fogni, hogy ihaj. Ugyebár a csodás 450 gramm sans gyorszár hátsó agyam 36 küllővel és félaero 490 grammos felnivel ![]()
Vejne módosította - 2014. május 03. - 14:41
keresgéltem ezt-azt,és ez lett belőle:
ezen az oldalon találtam: http://ciclismohisto...s-del-tour.html
több tour győztes bringája is fent van,tömeg adatokkal. elég érdekes dolgok vannak. pl.: Merckx bringája csak 9,6 kg.
Nagyon jó kis cikk!! Akkor én se vagyok lemaradva a "vas" 10,4 kilójával. Na jó van egy Sram Force hajtómű is rajta
...eheheh.
FAKT
keresgéltem ezt-azt,és ez lett belőle:

ezen az oldalon találtam: http://ciclismohisto...s-del-tour.html
több tour győztes bringája is fent van,tömeg adatokkal. elég érdekes dolgok vannak. pl.: Merckx bringája csak 9,6 kg.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Sziasztok!Lenne pár kérdésem.1. Adott egy ktm formula outi, városi cirkálásra. A baj azzal kezdődött, hogy kitörött egy küllő, ami elindított egy lavinát.:)
Felszereltség: weinmann fék, shimano positron váltók, krómozott felni, sajnos 2 tányéros ffs rendszer (elöl van a csapágyazás, nem a racsninál) 6-os hátsó sorral.Szóval, amikor küllőt akartam cserélni, akkor vettem észre, hogy a felni be van repedve több helyen a küllők furatánál, ami nem túl biztonságos.2 verzió jutott eszembe:A. Új felni, kerék újrafűzése, minden más marad. (Kérdés a küllők bírják-e?)B. Kerék, hajtás csere. Ffs miatt ez szimpatikusabb, viszont erősen low-cost jöhetne csak szóba:Altrix hajtómű: http://bikepro.hu/Al..._polir_alu_4679Noname kerék:Valamilyen 8as sor.(Jól gondolom, hogy váltó kezelné a sort?)Van esetleg más ötletetek, vagy ezzel kapcsolatban javaslatotok?2. Másik oútin shimano 105ös fékváltós 3x8as rendszer van. A kis tányért nem igazán használom, van értelme lecserélni duplára? Ha cserélném, akkor középcsapit is cserélnem kellene, vagy a láncvonal nem változik?3. Szerintetek egy vadi új shimano 105 fc-5650 hajtóművet milyen áron lehet elpasszolni?Előre is köszi!
Szerintem olcsóbban jársz, ha apróból választasz másik túragépet. Pozitron nem lesz jó 8s sorra, sehogy. Az FFSystem-krómfelni-pozitron miatt gondolom, hogy a váz is az "áruházi" kategóriából való, amennyibe lenne a felújítás, jobban járnál valami más túragéppel (eg.: 90-es évek, STX-szett, 28-as kerekek, trekking, igaz, az egyenes kormányos..)
:? ![]()
na jó, az kissé már drága, de ez sem rossz ennyiért:
http://apro.bikemag....ng-l227604.html
oké, nem csúcs-szett, de a pozitron-ffs csodát bármikor elveri
a nyolcas menetes racsni meg.. hát, sunrace van, de minőségre kétséges ![]()
Vejne módosította - 2014. május 03. - 12:41
...vágom!, és 17-én is tekerünk együtt?
Szívesen mennék, de a térdproblémám miatt esélytelen. Először arra kell megoldás, azért nem megyek, hogy szenvedjek.
A másik pedig az hogy 15-én költözünk, úgyhogy ha jó lenne a térdem se biztos hogy mennék. Neked viszont jó tekerést és jobb időt kívánok mint múltkor!!!
FAKT
....szerintetek ez valós???
mi a furcsa neked rajta? az,h egy merida,és nem az eladó fizet?
bocsi. nem tudom kihagyni ezeket a meridás vackokat. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A