Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#27041
Írta 2009. október 11. - 18:45
*
A Bringalandban lévõ akciós SPECIALIZED 2008 ALLEZ INT 18-ról mi a véleményetek 160 ezerért? Szombaton megnéztem, ráültem, az 52-es méret pont jó volt. Nem egy bombasztikus felszereltségû, de érdeklõdnék hogy elsõ országútinak, amatõr sportolásra, túrázásra évi kb. 2000 km-nyi tekeréshez mennyire megfelelõ? Illetve ha késõbb kevésnek bizonyul, mennyire nyújt jó alapot a fejlesztésre? Durván 75-80 ezerrel lenne olcsóbb mint a Focus Variado Expert, ami bizonyára jobb bringa a 105-ös szettjével, de lehet hogy a céljaimnak ez a Speci is tökéletesen megfelelne, és hát a pénz nagy úr....
Nekem elsõ blikkre meggyõzõ volt ennyi pénzért. Masszívan megépített bringának tûnt, semmi extra, vagy csilivili, biztos tele van spórolós alkatrésszel, de gondolom azért a Sora/Tiagra szett alkalmas a kerékpározásra... Ja a Bringaland honlapján rossz a leírás, a hajtómû valójában Sora 52/39.
A Bringalandban lévõ akciós SPECIALIZED 2008 ALLEZ INT 18-ról mi a véleményetek 160 ezerért? Szombaton megnéztem, ráültem, az 52-es méret pont jó volt. Nem egy bombasztikus felszereltségû, de érdeklõdnék hogy elsõ országútinak, amatõr sportolásra, túrázásra évi kb. 2000 km-nyi tekeréshez mennyire megfelelõ? Illetve ha késõbb kevésnek bizonyul, mennyire nyújt jó alapot a fejlesztésre? Durván 75-80 ezerrel lenne olcsóbb mint a Focus Variado Expert, ami bizonyára jobb bringa a 105-ös szettjével, de lehet hogy a céljaimnak ez a Speci is tökéletesen megfelelne, és hát a pénz nagy úr....
Nekem elsõ blikkre meggyõzõ volt ennyi pénzért. Masszívan megépített bringának tûnt, semmi extra, vagy csilivili, biztos tele van spórolós alkatrésszel, de gondolom azért a Sora/Tiagra szett alkalmas a kerékpározásra... Ja a Bringaland honlapján rossz a leírás, a hajtómû valójában Sora 52/39.
#27042
Írta 2009. október 11. - 18:41
Bocs de rontom az üzleted mert szemet szúroan magas árat adsz meg rá.
http://www.bike-disc.../rps-rival.html
#27044
Írta 2009. október 11. - 17:54
Még szerintem annyi, hogy (bár nem tudom, hogy a jelenlegi állapot már be van-e neked állítva, a kormány alapján kétlem) a kormányszár alól a hézagolók kivehetõek, mert így elég magas a kormány. Annyi fejlesztés talán megér, hogy a nyeregcsövet, meg a kormányszárat lecseréled (azokat legfeljebb továbbviheted, ha veszel egy másik bringát), mert ezek a Zoom márkájú cuccok kritikán aluliak. Lehet kapni viszonylag olcsón ennél sokkal szebb és bizalomgerjesztõbb kidolgozású alkatrészeket, a kinézetén is sokat dobna, ha minden fekete lenne.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#27045
Írta 2009. október 11. - 17:08
és mit kéne tennem vele hogy jó legyen? vagy mi nemjó az állása?
szeretnék rá egy szép piros bandázst szóval ugyis lesz az még piszkálva
Igen, az állása nem jó, méghozzá nagyon nem.
Valahogy így kéne, hogy álljon.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#27046
Írta 2009. október 11. - 15:26
kormány és a fékkar így nagyon nem jó
és mit kéne tennem vele hogy jó legyen? vagy mi nemjó az állása?
szeretnék rá egy szép piros bandázst szóval ugyis lesz az még piszkálva
#27047
Írta 2009. október 11. - 15:18
#27048
Írta 2009. október 11. - 15:01
@Mattz_01: A lanckerekek ugy fest preselt acellemezek. (preselt az biztos) De szerintem elsobicon ez is elmegy, ahogy a tobbi cucc is.
Nagyon erdekes vazkialakitas. Tan egy sima sloping jobb lett volna, ha mar akkor kitalaljak.
Eloszor furcsaltam, hogy ez hogyan lenne mar 70-es, de aztan meglattam, hogy az ulocso rendesen tulnyulik a felsocsovon. (A felsocso kb. 62-esnek felel meg)
De a fejcso az brutal.
Esetleg jo lehet egy jo magas embernek kenyelmes vaznak.
A vaz hosszat persze nem lehet kivenni, de nem tunik tul hosszunak.
Jézus! Ez mekkora embernek lehet jó? 2,5 m-esnek???
Nagyon erdekes vazkialakitas. Tan egy sima sloping jobb lett volna, ha mar akkor kitalaljak.
Eloszor furcsaltam, hogy ez hogyan lenne mar 70-es, de aztan meglattam, hogy az ulocso rendesen tulnyulik a felsocsovon. (A felsocso kb. 62-esnek felel meg)
De a fejcso az brutal.
A vaz hosszat persze nem lehet kivenni, de nem tunik tul hosszunak.
#27049
Írta 2009. október 11. - 13:18
#27050
Írta 2009. október 11. - 12:57
#27051
Írta 2009. október 11. - 11:36
nem tudom ez a kar milyen gyártmány és minõség lehet.
elsó bicajom szóval, nem is nagyon értek ennyire hozzá, a hajtókaron csak annyi van h TOP wheel alloy. de ma befotózom részletesen - ugy is fel akarom rakni apróra - és akkor belinkelem
a váz egyébként 52es, pont jónak érzem
#27052
Írta 2009. október 11. - 10:55
A vázméreteket nem néztem Mattz nem is adta meg mekkora kell neki, de ettõl függetlenül a Giantnak elég egyedi a méretezése. Nekem emiatt a slooping miatt nem igen tetszenek a bringáik, túl alacsonyan fut a felsõcsõ. De a design az viszont nagyon ottvan.
#27053
Írta 2009. október 11. - 10:34
#27054
Írta 2009. október 11. - 08:59
Vagy valami Campagnolora, ami passzol a szettbe, esetleg egy olcsóbb FSA-ra. Nyilván nem kell azért attól tartanod, hogy az elsõ úton tönkremegy a közepe, mert csak fél évszázadig a négyszögtengely volt a szabvány, de nem tudom ez a kar milyen gyártmány és minõség lehet. Régi négyszögtengelyes Campa hajtókarokat is lehet kapni már egész jó áron, ami mégis jobb lenne.
#27055
Írta 2009. október 11. - 08:48
köszi mert sokat segített,
én 75E ért vettem, szerintem ennyit megért, mert lenne rá 100E-ért vevõ, ezek alapján el is adom gyorsan és olyat veszek ami jobban fejleszthetõ ahogy írtad(:
ha mégse menne el és ezzel járok, (tényleg hobby szint napi 40km suliba-vissza) milyen hajtókarra cserélejem ?
én 75E ért vettem, szerintem ennyit megért, mert lenne rá 100E-ért vevõ, ezek alapján el is adom gyorsan és olyat veszek ami jobban fejleszthetõ ahogy írtad(:
ha mégse menne el és ezzel járok, (tényleg hobby szint napi 40km suliba-vissza) milyen hajtókarra cserélejem ?
#27056
Írta 2009. október 11. - 08:00
Távol-keleti tucatváz olaszosan csengõ márkanévvel. De ez valami magyar márka lesz, emlékszem rá 9éves koromból, hogy volt tuti gyermekbringájuk. Ami a piactéren van, szerintem túl van árazva. Hobby célra tökéletesen jó lesz a szett azért mégiscsak egy Campa. De ha már komolyabban fogod ûzni a sportot ne ezt a vázad fejleszd.
Úgy látom, pont az egyik legfontosabb részen a hajtókaron spóroltak, az valami nemistudom milyen kar, de négyszögtengelyes lehet. Rajta lenne a szemem, nehogy út közben csoffadjon le valahol. Azt alapból cserélném valami komolyabbra.
http://piacter.bikem...t=256168&cat=56
http://piacter.bikem...t=250102&cat=56
Ezekhez képest a Dinotti egy nagy rakás sz.r Az egyik egy jobb váz, jó márkanév de gyengébb szett, viszont jól fejleszthetõ a Colnagon egy jó szett van, bár régebbi de hobby célra szuper, ha meg modernebb vázat szeretnél a Colnago acélt tuti megveszi jó áron valami gyûjtõ, de egy Dinotti háthát. 10/2
Ahogy olvasom végig a hozzászólásom egyre borúsabbra fordul
Úgy látom, pont az egyik legfontosabb részen a hajtókaron spóroltak, az valami nemistudom milyen kar, de négyszögtengelyes lehet. Rajta lenne a szemem, nehogy út közben csoffadjon le valahol. Azt alapból cserélném valami komolyabbra.
http://piacter.bikem...t=256168&cat=56
http://piacter.bikem...t=250102&cat=56
Ezekhez képest a Dinotti egy nagy rakás sz.r Az egyik egy jobb váz, jó márkanév de gyengébb szett, viszont jól fejleszthetõ a Colnagon egy jó szett van, bár régebbi de hobby célra szuper, ha meg modernebb vázat szeretnél a Colnago acélt tuti megveszi jó áron valami gyûjtõ, de egy Dinotti háthát. 10/2
Ahogy olvasom végig a hozzászólásom egyre borúsabbra fordul
#27057
Írta 2009. október 10. - 21:29
sziasztok!
végülis vettem egy bicajt, Dinotti-t
szerintem arra a hobby célra megfelel amire nekem kell szeretném megkérdezni a ti véleményeteket is róla, esetleg van e már tapasztalat vele és egyáltalán mi pénzt ér meg
ma találtam fenn aprón egy ugyan olyat mint amit én vettem
http://piacter.bikem...=256290&cat=all
várom a válaszokat
elõre is köszi a segítséget
üdv
M
végülis vettem egy bicajt, Dinotti-t
szerintem arra a hobby célra megfelel amire nekem kell szeretném megkérdezni a ti véleményeteket is róla, esetleg van e már tapasztalat vele és egyáltalán mi pénzt ér meg
ma találtam fenn aprón egy ugyan olyat mint amit én vettem
http://piacter.bikem...=256290&cat=all
várom a válaszokat
elõre is köszi a segítséget
üdv
M
#27058
Írta 2009. október 10. - 12:04
A mult havi Cycle Sportban van egy interju Eisellel.
Elmeselt egy tortenetet, mikor mentek fel a Nagy Bernardra az idei Touron, ami aznap az elso hegy volt.
A tempo nagyon magas volt, sokan szenvedtek a mezonyben.
Andy Schleck es Armstrong pedig a mezony elejen beszelgettek, Eisel elmondasa szerint liheges nelkul. ("at the top of their voices")
Megkerte oket, hogy kussoljanak mar, tiszteljek a tobbiek szenvedeset.
Elmeselt egy tortenetet, mikor mentek fel a Nagy Bernardra az idei Touron, ami aznap az elso hegy volt.
A tempo nagyon magas volt, sokan szenvedtek a mezonyben.
Andy Schleck es Armstrong pedig a mezony elejen beszelgettek, Eisel elmondasa szerint liheges nelkul. ("at the top of their voices")
Megkerte oket, hogy kussoljanak mar, tiszteljek a tobbiek szenvedeset.
#27059
Írta 2009. október 10. - 01:17
Ave hatalmas volt ez a videó szanaszét lószolta Contador Rassmussent meg kicsit magát is. Gyilkos menet volt. Amikor R beállt kicsit oldalra elõre az okos húzás volt, mert a tömegtõl nem tudot C meglódulni, illetve több ideje maradt a reagálásra. Nagyon jó volt.
Azért a profik is elmennek ám a p...ba! Kis túlzással úgy haladnak fölfelé, mint az egyszerû földi halandók síkon
- egy bolygó, két kerék -
#27060
Írta 2009. október 09. - 07:15
Ave hatalmas volt ez a videó szanaszét lószolta Contador Rassmussent meg kicsit magát is. Gyilkos menet volt. Amikor R beállt kicsit oldalra elõre az okos húzás volt, mert a tömegtõl nem tudot C meglódulni, illetve több ideje maradt a reagálásra. Nagyon jó volt.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






