De nekem semmi gondom a Campa "idétlen" felfelé váltójával, mert emelkedõn pont kézre esik felsõ fogásban, csak egy pöci és már marad is a pedál fordulat.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#25981
Posted 2010. March 16. - 19:34
De nekem semmi gondom a Campa "idétlen" felfelé váltójával, mert emelkedõn pont kézre esik felsõ fogásban, csak egy pöci és már marad is a pedál fordulat.
#25982
Posted 2010. March 16. - 16:04
Alternativ megoldas, hogy kilesed a kep URL-et (jobbklibb/tulajdonsagok) es azt megnyitod direktben.
#25983
Posted 2010. March 16. - 15:03
#25984
Posted 2010. March 16. - 14:25
#25985
Posted 2010. March 16. - 12:49
Elkepeszto hiba! Esztetikat felaldozni a funkcionalitasert.
Tenyleg rondak a kifele dolo karok. Szerencsere a DI2-vel mar nincs ilyen gond.

Egyebkent nekem az elozo szerias 7800 karral sem gond a valtas, foleg, hogy also fogasban a legritkabb esetben szoktam konnyebbre valtani. (Kicsit az is kifele dol egyebkent)
#25986
Posted 2010. March 16. - 11:16
bigcamera: óvatosan mernék orságútizni egy ilyen régi géppel: a váza talán nem fog elreccsenni, de ha valamelyik alkatrész tönkremegy vagy a lánc elszakad út közben az bosszantó tud lenni. A 2×6osból arra gondolok, hogy ez még az õsöreg 126mmes sarutávolságú vázas bringa lesz, menetes racsnival. Hozzá való láncot és sort elég nehéz lesz találni. Én a helyedben inkább városi bringává pofoznám ki, ha komolyabb országútis túrára, keresztedzésre akarnád használni arra én mást vennék. A minimum egy 130as sarutávolságú váz 8as rendeszerrel inkább Shimano mint Campagnolo. Azokhoz még azért lehet találni alkatrészt bõven és nyugodtan lehet menni vele hosszabb körre is.
Köszi a segítséget! Megfogadom a tanácsod.
#25987
Posted 2010. March 16. - 09:49
A trigger meg igen elszabott dolog, ha elõre forgatom, nem érem el normálisan a lefele váltó gombot, de ha meg hátraforgatom, a felfelé váltó kar akad bele mindenbe.
Rapidfire 4ever (fõleg az xtr
#25988
Posted 2010. March 16. - 08:26
Tamáska te valami speciális nagykezû ember lehetsz
#25989
Posted 2010. March 15. - 23:50
Sram-ban résztulaj LA
nekem még egy ok a márka ellen
na ezt nem tudtam..
viszont ennek tükrében már tudom , hogy Én miért nem fogok Sramot venni..
en azert nem veszek sramot mert sem az orszagiti, sem a mtb valtokarja nem kenyelmes. mar nekem. a shimano mindket valtozatban jobban kezre esik.
buta ideologiak miatt nem zarnek ki egy gyartot se, elvegre kb mindegyikrol el lehetne mondani ilyen-olyan kapcsolodo negativ dolgot.
hogy hol keszul, ki a tulajdonos, kit szponzoralnak... nem mindegy? a bicikli hasznalati targy nem partkituzo
RAUH-Welt
B E G R I F F
#25990
Posted 2010. March 15. - 22:45
Segítséget kérnék, esetleg tanácsot.
A tulajdonomba került egy nagyon szép állapotú Puch kerékpár, de meg nem mondom mikori lehet.
Weimann fékek, a karokba felülrõl megy a bowden, campa 2*6 -os rendszer ami nem pozícionált, silstar hajtókar és szimplán szegecselt alu felnik weimann agyakba fûzve.
Nem hiszem, hogy sokat futott a gép, mivel az eredeti fékbetétek és a felni alig kopott, a lánc és sor eredeti, ugyancsak alig kopott.
Kérdésem:
A kormány jelen esetben mennyire tartós? Valami handmade cucc lehet, de nekem rugalmasnak tûnik.
Aztán a lánc és sor kombót érdemes cserélni? Ugyancsak ez a kérdésem a szimpla de szegecselt felnikkel kapcsolatban.
Komolyabban tekergõznék a bringával, szóval nagyobb kockázatot nem vállalnék be vele.
Az ou. -s dolgokhoz kevésbé értek, kérlek segítsetek.
Köszi!
#25991
Posted 2010. March 15. - 15:55
#25993
Posted 2010. March 15. - 13:34
akkor a németek Sram-ot se vesznek?
a sram amerikai
RAUH-Welt
B E G R I F F
#25994
Posted 2010. March 15. - 12:15
Rennradrahmen Canyon Ultimate F10 Carbon RH58cm 2005 bei eBay.de: Fahrradteile (endet 21.03.10 19:08:44 MEZ)
Canyon F10 Ultimate Carbon Rennrad Rahmen blau bei eBay.de: Fahrradteile (endet 21.03.10 11:39:16 MEZ)
Komplett már a modern design-ú de 60as vázméret, viszont ez is bagóért van.
#25995
Posted 2010. March 15. - 09:45
A Canyon honlapjan van vadi uj regi keszlet CF Ultimate 900 euroert. Jo vetelnek tunik...
#25996
Posted 2010. March 15. - 07:51
akkor a németek Sram-ot se vesznek?
Kiskubai: böngészd a külföldi aprókat. 1 hónapja 400 Euroért kelt el egy csúcsmodell Grand Canyon carbon MTB váz. Az bagó érte.
Nem hinném, hogy hazai-nem hazai lenne a bibi van több elfogadott német márka (Storck, Focus) de használtan jó áron mennek a Trek, Cervelo természetesen, a Simplon is nagyon erõs márka kint. A szettek megoszlásában szerintem a németeknél hasította a tortából a legnagyob szeletet a Sram, rengeteg Red van kint. Írjátok be ebay keresõbe "Sram Red" csomó találat lesz. A Canyon annak ellenére gyengélkedik, hogy szinte minden magazin hozta már ki valamelyik modelljüket tesztgyõztesként is. Nekem is nagyon tetszik az UD carbon, semmi dísz, csicsa. A fura felemás támvillafestést meg megszoknám.. majdnem Canyon vázam lett anno (MTB) azért nem vettem, mert õskövület v fék párti vagyok, nem szerettem volna tárcsát, mert ha eldurran egy túrán, nem tudom megjavítani, de ez már nem ez a topic..
#25997
Posted 2010. March 15. - 07:14
#25998
Posted 2010. March 14. - 22:30
Nem-nemetek szamara valoszinuleg ez nem okoz ekkora problemat.
De abban se vagyok biztos, hogy ez valodi problema-e.
Hasznalt Fuji/Cervelo vazak jobban mennek a nemeteknel?
#25999
Posted 2010. March 14. - 21:43
#26000
Posted 2010. March 14. - 21:14
Érthetetlen, hogy miért, de Németországban meglehetõsen mostoha márkának tartják a Canyon-t. Eladhatatlanok a vázaik használtan, vagy eladható, de nyomott áron, hiába tettek meg mindent: 900g körüli a csúcs karbonvázuk, újrafazonírozott design és logo, profi csapatot is szponzorálnak, (Zabel mint a márka arca) de mégsem tudtak eddig betörni a prémium márkák közé.
Nekem nagyon szimpatikus márka. A fentebbi karbonváz is úgy tûnik, hogy mentes mindenféle díszrétegtõl. Lehet, hogy a németeknek ez túl kevés.

Sign In
Create Account

Back to top






