http://roadbikeactio...n-the-seat-pack fasza kis "nyeregtáskák"
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#2461
Posted 2017. March 19. - 11:30
- Vejne likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2462
Posted 2017. March 17. - 14:16
https://drive.google...Sms?usp=sharing
hozták ma ezt a borzalmat. hát, ilyennek kéne lennie egy nyeregcső fejének.
Más kérdés, hogy ez egy ótvar bitang olcsó kommersz cucc.
A VDRL-titre-es lap a háttérben büntet.
amúgy nem, nem miche supertype klón, nem is hasonlít rá semmilyen szinten, mert annak teljesen másképp néz ki a feje..
Edited by Vejne, 2017. March 17. - 14:19.
- donciccio likes this
#2463
Posted 2017. March 16. - 08:03
http://weightweenies...?f=113&t=144325
viccesek a kommentek, végül is, tényleg csak jó évtized késésben vannak.. a szegecselés meg érthetetlen, ha már modellfrissítés van.
https://www.bikerumo...s-open-pro-rim/
ennyiért kell a halálnak
én azért örülök az új open pro-nak,mert esetleg a régebbi modell ára le fog menni. az én bringámhoz ez a széles felni,meg gumi amúgy sem lenne jó sztem. tartok tőle,h nem férne el a vázban,és a fék sem bírná el. a szegecselés az ilyen jellegű felninél sztem nem elavult dolog. inkább tartósabb lesz tőle. meg talán az alu nipli sem rohad össze a felnivel.
ami nagyon tetszik az újban,h van 24 lukas verzió,és a dizájn is érdekes. ebből milyen fasza kis kereket tudnék csinálni.
http://roadbikeactio...s-open-pro-rims
Edited by donciccio, 2017. March 16. - 08:10.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2464
Posted 2017. March 15. - 18:18
csak 2 nagy gyártó termékeit hagyták ki. shimi,campa
Shimanonak most mar nincs, csak a C60, ezek mind magasabb peremu kerekek.
Campanak mondjuk van a Bora Ultra 80, vagy vmi Fulcrum. De azert nem csak ezek maradtak le, van meg egy rakas kerek, de igy is sokkal jobb, hogy van ez a teszt, mintha nem lenne semmi.
- donciccio likes this
#2465
Posted 2017. March 15. - 11:35
Ez jo kis teszt!! Veszek is egy par Envet asszem. Van itthon 1.3milliom pont.
De a HED tenyleg szuper kerek, alu felni es megis milyen szuperul teljesit.
csak 2 nagy gyártó termékeit hagyták ki. shimi,campa
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2466
Posted 2017. March 15. - 10:59
Ez jo kis teszt!! Veszek is egy par Envet asszem. Van itthon 1.3milliom pont.
De a HED tenyleg szuper kerek, alu felni es megis milyen szuperul teljesit.
- donciccio likes this
#2467
Posted 2017. March 15. - 08:35
http://weightweenies...?f=113&t=144325
viccesek a kommentek, végül is, tényleg csak jó évtized késésben vannak.. a szegecselés meg érthetetlen, ha már modellfrissítés van.
https://www.bikerumo...s-open-pro-rim/
ennyiért kell a halálnak
#2468
Posted 2017. March 14. - 10:56
Nyilvan nem a minta, hanem a gumi szerkezete (ami nem latszik) indokolja a nyilat. Vagy semmi, es csak marketing okokbol tettek ra, hogy fhuu, forgasiranyos!!
nem hiszem, hogy a szerkezet / felépítés miatt lenne, akkor fordítva kéne feltenni az elsőt és a hátsót
a hátsót elsősorban hajtás irányú terhelés éri, az elsőt meg kizárólag fékezés irányú. Ráadásul a hátsó meg egy idő után blokkol is (vagyis csökken a gumira ható erő)
Montinál egyértelmű, ott a mintázat a hajtás / fékezés miatt van megkülönböztetve elöl meg hátul. De ott elég gyorsan észreveszed hogy hibáztál mert hátul elkaparsz meg nem lassulsz annyira ha téped a féket.
de a marketingben lehet valami: ha figyelsz a felrakásnál akkor pont egy oldalra kerülnek a kis német zászlók meg a hendmédingermani :-)
#2469
Posted 2017. March 14. - 10:42
Hello mindenki! esetleg van ötlet arra vonatkozóan, hogy miért van forgásirány megadva egy outi gumin amin a futófelületen lévő minta nem forgásirányos?
Tegnap feltettem 2 gumit (conti grand prix) és miután feltettem láttam meg a kis nyilakat rajta...hát persze,h ogy ez egyik rosszul áll, szerencsére az első, szóval nem gond csak nem értem a logikát benne.
Nyilvan nem a minta, hanem a gumi szerkezete (ami nem latszik) indokolja a nyilat. Vagy semmi, es csak marketing okokbol tettek ra, hogy fhuu, forgasiranyos!!
#2470
Posted 2017. March 14. - 10:20
Hello mindenki! esetleg van ötlet arra vonatkozóan, hogy miért van forgásirány megadva egy outi gumin amin a futófelületen lévő minta nem forgásirányos?
Tegnap feltettem 2 gumit (conti grand prix) és miután feltettem láttam meg a kis nyilakat rajta...hát persze,h ogy ez egyik rosszul áll, szerencsére az első, szóval nem gond csak nem értem a logikát benne.
#2471
Posted 2017. March 13. - 21:56
Quattro LG-m van, egy TT bringában használom, eddig olyan 2500km van benne. Én elégedett vagyok vele, viszont a szabadonfutó már nem olyan hangos, mint a régi Campa/Fulcrum kerekekben volt. Nekem az jobban tetszett. Nagyon merev, mar talán rideg is a szett egy Campa Zonda-hoz hasonlítva, pedig carbon bringában van. Ha sokat jársz hegyen, akkor az racing 5 LG jobb talán. Síkon a Quattro-ra szavaznék 35 körüli tempónál már "érezhetöen" gyorsabb. Nem érzékeny az oldalszélre sem annyira, igaz, még nem is olyan magas a pereme. Remélem segített!
Igen köszi szépen!
#2472
Posted 2017. March 13. - 18:14
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2473
Posted 2017. March 13. - 12:25
http://www.cyclingne...ma-f10-gallery/
szerencsétlen Henao
bmi szerint ha 3 kg-t hízik máris túlsúlyos
#2474
Posted 2017. March 13. - 11:20
Sziasztok!Kerékszett vásárláson töröm a fejem!A Fulcrum racing 5lg és a Quattro van képben!Valaki használja ezek közül bármelyiket?Mi a véleményetek melyik lenne jobb?köszi.
Quattro LG-m van, egy TT bringában használom, eddig olyan 2500km van benne. Én elégedett vagyok vele, viszont a szabadonfutó már nem olyan hangos, mint a régi Campa/Fulcrum kerekekben volt. Nekem az jobban tetszett. Nagyon merev, mar talán rideg is a szett egy Campa Zonda-hoz hasonlítva, pedig carbon bringában van. Ha sokat jársz hegyen, akkor az racing 5 LG jobb talán. Síkon a Quattro-ra szavaznék 35 körüli tempónál már "érezhetöen" gyorsabb. Nem érzékeny az oldalszélre sem annyira, igaz, még nem is olyan magas a pereme. Remélem segített!
- milanos likes this
#2475
Posted 2017. March 12. - 12:25
Cape Town Cycle tour tegnap
Nem aero a monti:
A tandem se:
https://www.youtube.com/watch?v=CSDvimlJ8Hs
Na, itt semmi se aero
https://www.youtube.com/watch?v=jNq23rIX9e8
https://www.youtube.com/watch?v=4jMOYWHk4Xo
https://www.youtube.com/watch?v=1tMksD4XcAA
#2476
Posted 2017. March 11. - 15:31
Sziasztok!Kerékszett vásárláson töröm a fejem!A Fulcrum racing 5lg és a Quattro van képben!Valaki használja ezek közül bármelyiket?Mi a véleményetek melyik lenne jobb?köszi.
#2477
Posted 2017. March 09. - 11:43
Azt azért megírhatnád, milyen fék is van pontosan a bringádon ? Úgy könnyebb lenne tanácsot adni.
írta. tektro-r520, amit kb. 215 féle névre matricáznak.
javaslat:
swiss stop pro fékbetétek.
#2478
Posted 2017. March 08. - 23:56
Megírtam.
Egy Merida Ride 200 országúti gyári két forgáspontos fékje.
A Merida annak hívja, amit írtam. Az nekem nem mond ugyan semmit, de gondoltam másnak igen. Két hete lettem virsligumis, úgyhogy bocs.
Üdv.
Azt azért megírhatnád, milyen fék is van pontosan a bringádon ? Úgy könnyebb lenne tanácsot adni.
#2479
Posted 2017. March 08. - 23:04
Azt azért megírhatnád, milyen fék is van pontosan a bringádon ? Úgy könnyebb lenne tanácsot adni.
#2480
Posted 2017. March 08. - 10:03
Megint lenne egy kérdésem.
A montis blokkoló v-fék után kicsit gyengének érzem a fékerőt ezzel a Merida Road Comp nevű szerkezettel. Mivel ez az első országúti szerű bringám, nincs összehasonlítási alapom. Van esetleg ajánlott fékpofa, amire érdemes lenne cserélni, vagy esetleg kompletten egy magasabb kategóriás fékre, vagy szokjam meg?
Köszönöm.