http://road.cc/conte...otenza#comments
ott már írtam, de ide is:
-lehetne több variáció a tányéroknál, ie.: 50-36, 50-39, 48-36, 46-36, hasonlók. Bár megvenni egy darabot a kívánt nagytányérral és venni rá nem-campag kistányért gazdaságos
-a hajtókar a két osztókör (144 nagy, 112 kicsi) miatt több csavaros (8), és merev, de a nagy bumszli dizájn és sok anyag miatt nehéz is. De legalább önlehúzócsavaros, 10-es imbuszos.
-a fékszett egy vicc, a régi csentaur könnyebb-olcsóbb-erősebb (párban 305 gramm körüli, és nem szkeleton..)
A fékszett poénja, hogy a féksaruba shimano gumis pofa való, a record-chorus vonalas campag betét NEM jó bele, a shimano igen
A legnagyobb fejlődés a váltás: az embrace hv kialakítás kevébé koptatja a láncot-sort, szebb-határozottabb és gyorsabb.
A sorok közül öreg hiba a 13-29 v 13-30 hiánya, vagy akár 14-32 is lehetne. Nem vicc. Megy egy haver 14-26-os 11s ultegrával, imádja. Ide síkra az egy álom. Értem én, hogy le kell fedni a 20% emelkedős területeket, de vannak, akik hollandok v debreceniek.
amúgy itthon is kb. a 13-26 a legnépszerubb 10s campag sor, a 11s 13-29 meg ugyanaz plusz 1 lánckerék..