Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#22101
Posted 2011. January 14. - 12:01

Meg megvarom a tobbi forras tud-e gyorsabban.
#22102
Posted 2011. January 13. - 21:32

#22103
Posted 2011. January 13. - 21:28


Utolsó kérdés;
hagyományos outi felnivel (amin eddig 23-as külsõ volt) vajh' mennyire fér össze egy 32-es gumi? vagy ez már olyan méretkülönbség, amit nem szabad erõltetni?
#22104
Posted 2011. January 13. - 21:01

Ez az ötlet nagyon tetszik. Még egy kérdés;
a jelenlegi elsõváltóm konzolos. Ha veszek egy új vázat, milyen eséllyel találok itthon bilinccsel rögzíthetõ konzolt, hogy ne kelljen új váltót vennem?
azért ellenõrizd, hogy sárvédõvel használható-e, fõleg ha ballonosabb gumi megy alá
#22105
Posted 2011. January 13. - 20:36

Ez az ötlet nagyon tetszik. Még egy kérdés;
a jelenlegi elsõváltóm konzolos. Ha veszek egy új vázat, milyen eséllyel találok itthon bilinccsel rögzíthetõ konzolt, hogy ne kelljen új váltót vennem?
például: BBB BSP-90 ShiftFix (Váltás | Váltó | Váltó alkatrész | Adapter) | Kerékpár Webshop
#22106
Posted 2011. January 13. - 20:14

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#22107
Posted 2011. January 13. - 20:05

jobban jársz mini v-fékkel, az outi fékváltókarok bovdenhúzása jó hozzá. normál v-féket is be lehet lõni fékváltókarhoz, de az nagyon ki van centizve a nem megfelelõ bovdenhúzás miatt.
1500-2000 ft körül kapsz bike+ mini v-féket.
Ez az ötlet nagyon tetszik. Még egy kérdés;
a jelenlegi elsõváltóm konzolos. Ha veszek egy új vázat, milyen eséllyel találok itthon bilinccsel rögzíthetõ konzolt, hogy ne kelljen új váltót vennem?
#22108
Posted 2011. January 13. - 19:12

A Mavic cosmic elite az egy nagyonjó kerék, használom egy ideje. Strapabíró, merev, erõs. DE kõnehéz, és emiatt szerintem közel sem éri meg az árát. Én ugyan 40ezer forintért jutottam hozzá egy kb 100km-t futott darabhoz, így megérte, de a 110ezer forintos eredeti árát biztos hogy nem adnám ki érteSziasztok!
Ha már kerék téma, gondoltam megkérdem, hogy szerintetek milyen kereket lenne érdemes venni. Nagyjából egy ilyen strapabíró gyári alu kerékszettben gondolkodom..
Amik úgy eddig felmerültek azok a Mavic Aksium, Cosmic elite, shimano 105 és ultegra. Azért ezek ugye más árkategóiájú kerekek, de nem nagyon tudom hogy mi a különbség köztük. (Pontosabban azt nem tudom hogy megéri-e megvenni mondjuk a cosmic-ot az aksiummal szemben). 100-150-nél nem nagyon szeretnék többet költeni kerékre.
Esetleg még milyen alternatívák lehetnek?

alsóbb kategóriában gondolkozva aksiumot vennék, felsõbb kategóriában ksyrium SL/SSC SL használtan. Apróban voltak most 60 környékén is.
#22109
Posted 2011. January 13. - 19:06

A cantival majdcsak megbarátkozom majd...
Ugye a Shimano outi fékkarok bowdenhúzása passzol a cantihoz?
jobban jársz mini v-fékkel, az outi fékváltókarok bovdenhúzása jó hozzá. normál v-féket is be lehet lõni fékváltókarhoz, de az nagyon ki van centizve a nem megfelelõ bovdenhúzás miatt.
1500-2000 ft körül kapsz bike+ mini v-féket.
#22110
Posted 2011. January 13. - 18:54

a konának a sutra modellje ilyesmi, acél váz, elõre-hátra csomagtartó, tárcsa fék lehetõség, gyárilag országuti kormánnyal
Kerkprzlet * Merida, Kona, Giant kerkpr akci * Trekking kerkprok * Shimano, Rock Shox
Köszi, de ez nekem már húzós árban, ráadásul csak tárcsás.
Viszont a Planet X-be elsõre beleszerettem, pont az, amire gondoltam, és csak fele ennyi. Ráadásul a festése is bejön

A cantival majdcsak megbarátkozom majd...
Ugye a Shimano outi fékkarok bowdenhúzása passzol a cantihoz?
#22111
Posted 2011. January 13. - 18:53

Ha már kerék téma, gondoltam megkérdem, hogy szerintetek milyen kereket lenne érdemes venni. Nagyjából egy ilyen strapabíró gyári alu kerékszettben gondolkodom.

Amik úgy eddig felmerültek azok a Mavic Aksium, Cosmic elite, shimano 105 és ultegra. Azért ezek ugye más árkategóiájú kerekek, de nem nagyon tudom hogy mi a különbség köztük. (Pontosabban azt nem tudom hogy megéri-e megvenni mondjuk a cosmic-ot az aksiummal szemben). 100-150-nél nem nagyon szeretnék többet költeni kerékre.
Esetleg még milyen alternatívák lehetnek?
#22112
Posted 2011. January 13. - 18:39

Értemén kipage, nem mentem bele nagyon, csak nagyjából néztem meg mindent.
![]()
Ráadásul nem hiszem hogy valaha ennyi pénzt 2 kerékre költenék, csak eljátszottam a gondolattal.
Akkor nem kérdés hogy megéri-e

Bandázs téma: Jahogy a tetején, látom már

Egyébként fõleg fehérben érdekelne.
#22113
Posted 2011. January 13. - 18:26


Ráadásul nem hiszem hogy valaha ennyi pénzt 2 kerékre költenék, csak eljátszottam a gondolattal.

#22114
Posted 2011. January 13. - 18:23

Ha kereket vennék most, tuti nem így építgetnék, hanem vagy vennék egy strapabíró gyári alu kerékszettet, ha meg sok pénz állna a házhoz, akkor egy gyári karbonkereket kb 40mmes felnimagassággal. Ha mégtöbb pénz állna a házhoz akkor meg egy Lightweight 3ast vennék a Black Edition-t

#22115
Posted 2011. January 13. - 18:18

Az a fekete maga a bandázs, nem? csak kék a széle. Gondolom.
Én arról a csúszásgátló csíkról beszélek, ami hosszában van felragasztva. Az én tippem az, hogy egy fekete és egy kék bandázs van fenn, ez megmagyarázná a vastagságot is. Ha ilyen mintát meg lehet csinálni, akkor ez sem lehet túl nehéz.

#22116
Posted 2011. January 13. - 18:14


Ja és a francia starbike.com-ról pl ingyenes szállítással vámmentesen(Eu) itthon lenne.

Jó megoldásnak tûnik, sokan dícsérik az Abrosio felnit is fórumokon. Ennél jobb megoldás egy Reynolds felni lenne, amivel a Tune cég összehozott egy 886g összsúlyú kerékszettet is...



Nem rossz suly es nem rossz ar. 280e korul csinalna meg majdnem ugyanezt a kombot a wheelsmith
Ebben az arban az epites is benne van? Vagy magad csinalnad?
Nem tudom te milyen arakat tudsz, en ennyiert nem hiszem, hogy igazan profi Fulcrum vagy Campa kereket kapnal.
Az aero kerekek kozott is sok van, ami nem sokat er mar labor teszteken sem, nemhogy a szabadban.
En szamolgattam valamikor mennyivel lehetnek gyorsabb. Kozel sincs 1 km/h sem. Persze versenyben ez 40km-en meg igy is akar 1 percet is jelenthetne, szoval sok is, meg nem is, kinek mi a sok.
Ettol fuggetlenul erzesre biztos gyorsabbnak kell lennie. En minden upgrade utan erzem, hogy jobban szalad a bico. Csak az a piszok muszer nem erzi.
#22117
Posted 2011. January 13. - 18:00

kiskubai
Nem lehet túl jó az a bandázs, ha külön kellett rá egy csúszásmentesítõ szalag.
Az a fekete maga a bandázs, nem? csak kék a széle. Gondolom.
#22118
Posted 2011. January 13. - 17:51

Tud valaki olyan outi vázat, amire csomagtartó rögzíthetõ?
Nem trekking, hanem outi túra vázat keresek, outi geometriával.
Van egy Ultegra szettem is, nem szeretnék emellett átállni egyenes kormányra és canti fékekre...
a konának a sutra modellje ilyesmi, acél váz, elõre-hátra csomagtartó, tárcsa fék lehetõség, gyárilag országuti kormánnyal
http://www.speed-way...D=117&katID=355
#22119
Posted 2011. January 13. - 17:45

Nem lehet túl jó az a bandázs, ha külön kellett rá egy csúszásmentesítõ szalag.
#22120
Posted 2011. January 13. - 17:35

Ebben az arban az epites is benne van? Vagy magad csinalnad?
Nem tudom te milyen arakat tudsz, en ennyiert nem hiszem, hogy igazan profi Fulcrum vagy Campa kereket kapnal.
Az aero kerekek kozott is sok van, ami nem sokat er mar labor teszteken sem, nemhogy a szabadban.
En szamolgattam valamikor mennyivel lehetnek gyorsabb. Kozel sincs 1 km/h sem. Persze versenyben ez 40km-en meg igy is akar 1 percet is jelenthetne, szoval sok is, meg nem is, kinek mi a sok.
Ettol fuggetlenul erzesre biztos gyorsabbnak kell lennie. En minden upgrade utan erzem, hogy jobban szalad a bico. Csak az a piszok muszer nem erzi.
