Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#22021
Posted 2011. January 21. - 09:55
#22022
Posted 2011. January 21. - 00:37
Tegyél be egy nagy alátétet, mondjuk 1.5-2 mm vastagot. Ronda bütykölés, de mûködhet, az acélváz feszíthetõ ennyire.[...]Mondjuk az is kerdes, hasznalhato lesz-e a 15-os, neccesnek tunik a 16 alapjan. [...]
Ez a hozzászólás elveim ellen van, csak tilos az álnév használata...
#22023
Posted 2011. January 21. - 00:21
Mondjuk az is kerdes, hasznalhato lesz-e a 15-os, neccesnek tunik a 16 alapjan.
#22024
Posted 2011. January 21. - 00:14
@kiskubai: fek es valto haz elvileg tok mas szerkezetu, pont azert, mert a valtonal pontosan kell tartania a meretet. Ettol mondjuk azert meg lehet varialni.
#22026
Posted 2011. January 20. - 23:24
#22027
Posted 2011. January 20. - 23:08
más:
3T bandázsokkal van valakinek tapasztalata?
HÜDZ fékváltókar gumikkal? Milyen a fogása a gyárihoz képest? (7800-as dura ace konkrétan)
#22028
Posted 2011. January 20. - 21:46
Ezeknek a kompakt kormányoknak szinte mindnek 125 mm az esése és 75-80 az elõrenyúlása.
akkor asszem beújítok egyet....kérdeztem egyébként a forgalmazótól is, de még nem válaszoltak, lehet nem is tudnak ilyen adatokat, a közvetlenül a BBB-tõl érdeklõdéshez meg sajna kevés az angoltudásom :mad:
#22029
Posted 2011. January 20. - 21:11
#22030
Posted 2011. January 20. - 21:10
És olyat próbált itt már valaki hogy fékbowdenházat használni a váltóhoz is? Állítólag sokkal finomabban mozog benne, mivel nagyobb a belsõ átmérõje a fékbowdenháznak. Persze hamarabb el is koszolódik....
olcsó mtb-ket sokszor szerelek így,mert olcsóbbra jön ki. országutihoz még nem próbáltam. a campa váltó bovenháza nagyobb átmérõjû.
#22031
Posted 2011. January 20. - 21:02
#22033
Posted 2011. January 20. - 20:01
#22034
Posted 2011. January 20. - 19:43
@donciccio: 8.900, FH-1056-ra.
STI karon WD40 nekem is segitett. Mar alig tudtam valtani, azota meg majdnem tokeletes, de a bovden/haz is 10+ eves, szoval nem is varok 100%-ot.
Pedig egy teljes bowden/ház csere csodákra képes. Én csere után, amikor a megszokott erõvel egyet fel akartam váltani, akkor végigszaladt a lánc a teljes tartományon.
#22035
Posted 2011. January 20. - 17:49
#22036
Posted 2011. January 20. - 17:09
n@donciccio: 8.900, FH-1056-ra.
STI karon WD40 nekem is segitett. Mar alig tudtam valtani, azota meg majdnem tokeletes, de a bovden/haz is 10+ eves, szoval nem is varok 100%-ot.
nem olyan vészes az ára. jövõre nekem is kéne a télire egy 14-25ös sztem.
#22037
Posted 2011. January 20. - 17:04
STI karon WD40 nekem is segitett. Mar alig tudtam valtani, azota meg majdnem tokeletes, de a bovden/haz is 10+ eves, szoval nem is varok 100%-ot.
#22038
Posted 2011. January 20. - 15:50
a fvkar szerkezetbe fújjam vagy szedjem ki a bowdent és azt kenjem át?
bele a szerkezetbe. a bovdennek nem sok köze van hozzá. sok wd40 kell neki. ha szét bírod szedni vlmennyire a f/vkart az a legjobb. van 1 kicsi kilincsmû,és az szokott így beragadni.
#22039
Posted 2011. January 20. - 15:47
de a wd40 kimossa a zsírt, aztán hogy lehet azt bent újrakenni?
ne törõdj vele.
#22040
Posted 2011. January 20. - 15:44
Vegulis Matuztol vettem Miche 15-28 sort, Sch-Csepelrol ugyan olcsobb lett volna, de 1 honap varakozas utan, nekem meg pont most kellenek a filnomabb lepesek. A kidolgozas minosege sehol a Shimano olcsokhoz kepest sem, de ettol meg lehet jo funkcionalisan. Majd riportolok.
mennyibe fájt? milyen kazettára kellett?

Sign In
Create Account

Back to top





