Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#21901
Posted 2011. January 28. - 11:56

#21902
Posted 2011. January 28. - 10:44

Adott egy Veloce(10es) fékváltókar, Athena elsõ-hátsóváltó és
egy olyan kerékszettel szemezek amin 10es Shimano sor van.
Szerintetek fog mûködni a dolog ebben a felállásban?
9es müködött nekem hasonló felállásban. lehet,h ezt is össze lehet hozni. ha más nincs miche sorral.
#21903
Posted 2011. January 28. - 09:52

egy olyan kerékszettel szemezek amin 10es Shimano sor van.
Szerintetek fog mûködni a dolog ebben a felállásban?
#21904
Posted 2011. January 28. - 00:03

Hétvégén jártam arra,most is kint lazulnak egy szál bugyiba:) Jobbra is lehet menni(aztán bal) mondjuk ugy 120kb viszont auto mentes nagyrészt.
korábban a méta utcánál konkrétan a kisz lakótelepen voltak már bent, aztán szerencsére kitakarították onnan õket
#21905
Posted 2011. January 27. - 23:08

Valahogy elmegyek Gyálig, több opció is van. Ott kimegyek a Gyálról kivezetõ fõúton (ami sokáig a vonatsín mellet megy) és ezen az úton addig megyek ameddig el nem fogy egy T elágazásban, Itt balos és 8-9 km múlva beérsz Üllõre, itt a nagy lámpás keresztezõdésnél megint bal és ez bevisz Vecsésre, onnan meg több úton is vissza lehet érni Lõrincre. Nekem otthonról 45-48 km attól függõen merre megyek. Ja és sosem unalmas, ugyanis a T kereszt után az Üllõre vezetõ úton mindg találkozol lányokkal akik nem a buszra várnak. Kedvesen szoktak mosolyogni, néha meg be is szólogatnak valami vicceset is.
szezon végére arcról megismered majd õket , de hátulról is. Meg az is fel fog tûnni ha nem ugyanott állnak. Ha ennél több kell akkor legyen nálad della is!
gyébként Full aszfalt (figyeld a fórum megnevezést!)
Üdv,KP
Hétvégén jártam arra,most is kint lazulnak egy szál bugyiba:) Jobbra is lehet menni(aztán bal) mondjuk ugy 120kb viszont auto mentes nagyrészt.
#21906
Posted 2011. January 27. - 22:32

#21907
Posted 2011. January 27. - 21:46

Revo küllõvel sugárba fûzve 32-esben mennyire életképes szerintetek?Persze hátul csak egyik oldalt.
A sugár vagy a küllõ miatt kérdezed? Csak azért, mert a revo jobban bírja a terhelést, mint a sima 2mm-es küllõ, tehát jobban bírja a sugarat is és a sugár miatt merevebb is lesz a kerék. Szóval revo+sugár jó kombináció.
A sebesség mindent megold.
#21908
Posted 2011. January 27. - 21:11

#21909
Posted 2011. January 27. - 17:51

Eléggé.
Viszont van megoldás.. Ezekben a fékekben lehet tengelyt cserélni? Ahogy nézem, imbuszos a vége,de nem szedtem még szét.
Ha rakok bele egy hosszabbat, akkor simán egy anyával ráfogatom, és kész. Elõl pedig megfúrom.
Létezik ilyen tengely, vagy csak egy szimpla csavar?
Nem tudom, nem szedtem még szét országúti féket. De biztos lesznek páran akik tudni fogják a választ.
A sebesség mindent megold.
#21910
Posted 2011. January 27. - 17:40

Viszont van megoldás.. Ezekben a fékekben lehet tengelyt cserélni? Ahogy nézem, imbuszos a vége,de nem szedtem még szét.
Ha rakok bele egy hosszabbat, akkor simán egy anyával ráfogatom, és kész. Elõl pedig megfúrom.
Létezik ilyen tengely, vagy csak egy szimpla csavar?
#21911
Posted 2011. January 27. - 17:38

müködnie kell
Állványon fog, a valóságban sohasem. Nekem is S-C "mix-hajtásom" van, s csak szívok vele, mint többen is az egyesületben. Nagyon finom különbségek vannak, de például az S lánc nem esik be lendületes tempónál a C tányér fogai közé, hanem szinte mindig szalad pár fogat. (nem kopás miatt) Az egész váltás nehézkes, s sokkal, de sokkal lassabb, mint egy tiszta C vagy S rendszer. Ha jót akarsz, homogén alkatrészcsaláddal szereled fel a gépet.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#21912
Posted 2011. January 27. - 17:34

Félek, hogy hátul elvékonyítom, és el fog repedni..
Elõl megoldható.
Annyira kevés mellette az anyag?
A sebesség mindent megold.
#21913
Posted 2011. January 27. - 17:28

#21914
Posted 2011. January 27. - 17:27

#21915
Posted 2011. January 27. - 17:02

Kellene egy kis segítség.
Adott egy Peugeot acél váz, és két darab Acor kétforgáspontos fék.
A féktestet fel tudom rakni a tengely befér. Viszont a másik oldalról kéne betolni a rögzítõ csavart, ami pedig nem fér be. Nagyobb az átmérõje, mint a lyuknak. Mit tudok csinálni? Elõl még talán-talán ki tudom csiszolni azt a fél--1mm-ert, de hátul nem nagyon esélyes...
#21916
Posted 2011. January 27. - 13:09


gyébként Full aszfalt (figyeld a fórum megnevezést!)
Üdv,KP
Én is, XVIII. kerület
Én a halomi erdõben szoktam tolni egy kék merevvillás alu GT-vel, néha gyál, vecsés felé. Amúgy merre van az a kör amit szoktál menni? Erdei út, vagy aszfaltos? Gyálon csak aszfalton szoktam menni, vecsés felé meg a mersei mocsáron keresztül.
#21917
Posted 2011. January 27. - 02:01

Shimano/Campagnolo compatibility
#21918
Posted 2011. January 27. - 01:46

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#21919
Posted 2011. January 27. - 01:37

FSA Vero kompakt hajtomuvon vannak, 50/34
RAUH-Welt
B E G R I F F
#21920
Posted 2011. January 26. - 19:38

XVIII ker.
Ha otthon nyomom akkor kijárok Gyál-Felsõpakony-Üllõ-Vecsés körökre vagy néha Pécel felé is - mostanában egy fehér acélvázas Trek télibicóval nyáron meg fekete-fehér mûanyag Scottal
Én is, XVIII. kerület
