Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * - - 2 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
33173 hozzászólás a témában

#1
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.685 hozzászólás

merénylet!

 

https://brentwood-tn...llery/22564039/


  • donciccio kedveli ezt

#2
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.685 hozzászólás

 

tetszett hogy a szerelő is együtt edz a csapattal


  • donciccio kedveli ezt

#3
blash

blash

    vendég

  • fórumtag
  • 573 hozzászólás

Dunakeszin én is utálom az út széli sárgacsíkos bringasávot, tiszta hepe-hupa, de sehol máshol se nagyon találkoztam azzal, hogy takarítanák az utat, netalán az út szélét, mert úgyis oda kerül ki a retek. A bringasávba felfestett bringás piktogrammokat külön utalom, mert jó vastagon festették.

 

Régebben volt 4600-os, tizes Tiagra fogsorból 12-30-as kiosztású, de már csak 6700-es Ultegrából találtam ilyen fogút. Vajon miért kellett megszüntetniük...



#4
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 3.760 hozzászólás

ma autóztam egy rövidet a 2-es főúton. értem hogy a felújítás alatt lévő M2 miatt nagyobb (volt) rajta a forgalom. állapota viszont minden eddiginél nagyobb hulladéktelep lett. 

dunagecin, az út széli "bringaút" szokott a leggázabb lenni. ilyenkor tiszta kosz szokott lenni. olyan szinten,h az a sáv nem is nagyon járható. nem takarítják. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.685 hozzászólás

ma autóztam egy rövidet a 2-es főúton. értem hogy a felújítás alatt lévő M2 miatt nagyobb (volt) rajta a forgalom. állapota viszont minden eddiginél nagyobb hulladéktelep lett. 


  • donciccio kedveli ezt

#6
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.797 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Conti 5000tlrol van esetleg vmi szemelyes tapasztalat? Ugy latom ez is szelesebb, mint az igert (28as -> 30-32), kemeny folduton elmehet? A mert gordules egeszen hihetetlennek tunik.

4000iiom volt 25os szelessegben, azzal nem probalkoznek :) a 30as (tenyleg 30), schwalbe tubeless sone/gone viszont teljesen jo volt sotteren, es erdoben. 95%ban aszfalt lenne, jo lenne, ha nagy ritkan le lehetne terni lightos osvenyekre.

Próbáld ki, max szétszakítod. :)


  • Kisherceg kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#7
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 6.401 hozzászólás
  • LocationBécs
Conti 5000tlrol van esetleg vmi szemelyes tapasztalat? Ugy latom ez is szelesebb, mint az igert (28as -> 30-32), kemeny folduton elmehet? A mert gordules egeszen hihetetlennek tunik.

4000iiom volt 25os szelessegben, azzal nem probalkoznek :) a 30as (tenyleg 30), schwalbe tubeless sone/gone viszont teljesen jo volt sotteren, es erdoben. 95%ban aszfalt lenne, jo lenne, ha nagy ritkan le lehetne terni lightos osvenyekre.

arn módosította - 2019. február 02. - 08:55


#8
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 457 hozzászólás

Sokadik összehasonlítás.

Három országúti bringa, 100-1000-7000USD.



#9
Bitecus

Bitecus

    vendég

  • fórumtag
  • 51 hozzászólás

Valaki feltalálhatná már a menet közben elektronikusan állítható kormánydőlésszög-módosító stucnit.  :D


Bitecus, a biciklis ember.

#10
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 607 hozzászólás

volt erről régen egy cikk,de már nem tudom,hogyan kéne rákeresni. Coppi-tól kb a 2000 évekig bemutatták,h milyen beállításokkal mentek. ott elég jól össze lehetett hasonlítani. 

 

mondjuk pl Cipollini tökig betolt stucnival is tudott menni.

 

cipo_bianchi_1993.jpg  

Na jó, de Cippo sprinter. Az nem számít, azok nem rendes kerékpárosok :-)

Az előttem nem áll meg aki Giro-n az első dombnál hívja a kocsit és beszáll



#11
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 3.760 hozzászólás

Ez a nyereg-kormány ejtés dolog érdekes mert ahogy a linkelt képen is van már akkor is zömmel fékkar fogásban mentek. Viszont a fékkar ezeken a klasszikus hajlítású kormányokon jóval lejjebb van mint a mostaniakon szóval a fékkar-fogás és a nyereg teteje között lenne érdemes megnézni az ejtést. Az nem nagyon fontos, hogy a kormány teteje hol van mert az úgysem fogod (max néha)

Illetve a kormány ejtése is jóval több volt mint manapság, simán 150-160 ejtésűek is voltak szóval az alsó fogás és a fékkar fogás kb ott lehetett mint ma. De ettől eltekintve is valszeg mélyebben fognak a maiak mint régen.

volt erről régen egy cikk,de már nem tudom,hogyan kéne rákeresni. Coppi-tól kb a 2000 évekig bemutatták,h milyen beállításokkal mentek. ott elég jól össze lehetett hasonlítani. 

 

mondjuk pl Cipollini tökig betolt stucnival is tudott menni.

 

cipo_bianchi_1993.jpg  


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#12
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 607 hozzászólás

 

nem volt extrém régen, de totál más beállításokkal ment a többség, mint mostanában a versenyzők. ami nagyon feltűnő, az a nyereg és a kormány magasság: semmi durvaság, nincs nagy drop a kettő között

 

ezek a bringák elég vegyes képet mutattak, már volt fvkar, de páran a kormányvégbe csavart váltókarral mentek

 

95 környékén voltak szép cuccok, masterek, de rosák, már mindenki fvkarral, 2*8-al

Ez a nyereg-kormány ejtés dolog érdekes mert ahogy a linkelt képen is van már akkor is zömmel fékkar fogásban mentek. Viszont a fékkar ezeken a klasszikus hajlítású kormányokon jóval lejjebb van mint a mostaniakon szóval a fékkar-fogás és a nyereg teteje között lenne érdemes megnézni az ejtést. Az nem nagyon fontos, hogy a kormány teteje hol van mert az úgysem fogod (max néha)

Illetve a kormány ejtése is jóval több volt mint manapság, simán 150-160 ejtésűek is voltak szóval az alsó fogás és a fékkar fogás kb ott lehetett mint ma. De ettől eltekintve is valszeg mélyebben fognak a maiak mint régen.



#13
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.685 hozzászólás

 

nem volt extrém régen, de totál más beállításokkal ment a többség, mint mostanában a versenyzők. ami nagyon feltűnő, az a nyereg és a kormány magasság: semmi durvaság, nincs nagy drop a kettő között

 

ezek a bringák elég vegyes képet mutattak, már volt fvkar, de páran a kormányvégbe csavart váltókarral mentek

 

95 környékén voltak szép cuccok, masterek, de rosák, már mindenki fvkarral, 2*8-al



#14
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 457 hozzászólás
Fakalapács csodákra képes. Lejött. A belső racsni felőli csapágy belső gyűrűje kicsit megrozsdált. Amiatt szorult. Felpolírozom és mehet össze. Kap majd zsírt mindenhol elkerülendő a jövőben a hasonló szituációt.
Egyébként annak ellenére, hogy nagyjából egy árban van a Mavic Aksium Disc es a DT R24 DB Spline,a Mavic sokkal komolyabb megoldásokat használ. Kapásból a racsni rachet megoldás, majd az állítható csapágy feszesség és végül a szegecselt felni. Azt hozzá kell tennem, hogy szerintem. Súlyban 100g a különbség a DT javára. Ami nem érdekel. Megy vissza a Mavic. Az 1MW elhajtja.😀

eddie1978 módosította - 2019. január 24. - 00:12


#15
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 457 hozzászólás
Pedig úgy kellene lejönnie mint a DT-nél. Most megnéztem a hozzá adott leírást, ott is azt mutatja az ábra, hogy kupak le majd le kell húzni a racsni testet. Kicsit megkocogtatom.

#16
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 457 hozzászólás

Mavic Aksium Disc TA CL 2017 hátsó kerék. Hogyan lehet a racsni testet cserélni? A DT kerekemnél simán le tudom húzni, itt nem. Youtube-on egy videót találtam ID360 témában. Ott simán kézzel, mint a DT-nél, széthúzza a srác.


eddie1978 módosította - 2019. január 22. - 22:43


#17
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 607 hozzászólás

És igen! Pro-tour szinten is megy a mókolás.

Azt már megszokhattuk, hogy Shimano-s bringákra gyakran tesznek ultegra sorokat, de olyat még nem láttam, hogy Campa által szponzorált csapat bringáján, Campa szetthez is ultegra sort raknak fel.

Biztos maradt egy rakás kerekük, bár szabadonfutót nem egy nagy kaland cserélni.

Mindenesetre megnyugtató, hogy 11-es rendszernél teljes a kompatibilitás ezek szerint.

De az is lehet, hogy tisztán anyagi okai vannak.

 

 

https://www.bikerada...pro-bike-53448/



#18
löpapp

löpapp

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás
Köszönöm szépen a válaszokat, kipróbálom amiket írtatok, ha nem jutok előbbre, megnezetem magam.pacsi mindenkinek!

#19
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.279 hozzászólás

Fodrásznál nem tapasztaltam.dizzines nem tudom mit jelent, de sztem vertigo :)

No, most én is elbizonytalanodtam, de nálam a dizzy a "könnyűfejűség", amikor úgy érzem, nincs elég táp a fejnek (nálam ez kb. konstans, lévén, elég vérszegény vagyok, sokszor alacsony vérnyomással). A vertigonál meg forog-dől minden (fun fact: nálam autó-vonat v egyéb gyorsabban mozgó járműről leszállva-kiszállva jön, és órákon át tart, sokszor erős hányingerrel, ezért utálok utazni.. '))

 

 

Én azért a nyaki gerincet megnézném. Felső végtagi zsibbadás v érzéketlenség, netán gyengeség szokott lenni? Keresd fel a háziorvost, ha nem juttok előbbre a problémával. Első körben derítsd ki, milyen helyzetek váltják ki.


  • Rabbit kedveli ezt

#20
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 611 hozzászólás
Bukosisak, sapka/kendo nem szorithat? Ha ez kizartad, elso korben haziorvoshoz fordulnek. Dr. Google nem segit, szerintem ha ezt egy csaladtagodnak eloadnad, hogy mi volt bicajozas kozben, kapnal rendesen.

Rabbit módosította - 2019. január 03. - 08:42